ГоловнаФорумКазиноRolletto Casino - загальне обговорення

Rolletto Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Anonymized167
|
14 257 переглядів 106 відповідей |
|
1...4 5 6
flochefe
2 тиж. тому

Мені дуже шкода за це, і я спробую нагадати йому, щоб він подивився на це.

Сподіваюся, це якось допоможе. Але якщо докази дійсно вагомі, він, на жаль, нічого особливого не зможе зробити.

Можливо, ви зверталися до ліцензійного органу? Можливо, вони зможуть вам допомогти. 🤔

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я вже давно звертався до регулятора в Кюрасао, і вони навіть не відповіли.. Вони навіть пишуть на веб-сайті, що вони не розглядають жодних скарг..

Я не знаю, наскільки хорошими можуть бути докази. Я використовував VPN (який дозволений у казино), тому IP-адреса збігалася + номер мобільного телефону, і для цього я абсолютно не розумію, як це мало статися. Я вже запитав Пітера, чи обліковий запис, який використовував мій номер телефону був одним із тих, хто користувався тим самим провайдером VPN, але все це смердить.. Мені здається, що казино просто надішле будь-які обрізані докази, щоб не виплачувати своїм клієнтам аномальні виграші..

Автоматичний переклад.
flochefe
2 тиж. тому

Привіт,

На жаль, ситуація з ліцензіями та відповідними службами розгляду скарг гравців змінилася, тож я вважаю, що потрібен деякий час, щоб розібратися з Кюрасао.

Можливо, це не принесе вам великої користі, але я хотів би вас запевнити, що якби докази були недостатніми, ми б не відхилили скаргу як необґрунтовану.

Чи можу я знати, чи потрібно в цьому казино підтверджувати свій номер телефону? На мій погляд, це була переломна точка.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, наскільки я пам’ятаю, мені ніколи не доводилося перевіряти номер, але я готовий зробити це будь-коли. Я можу гарантувати вам, що якщо інший обліковий запис використовував мій номер телефону, він ніколи не підтверджував номер, оскільки це ексклюзивний номер, доступ до якого маю лише я.

Автоматичний переклад.
flochefe
2 тиж. тому

привіт

Це теж була лише моя ідея. у деяких казино номер телефону потрібно перевірити після додавання його до облікового запису. Чесно кажучи, я не знаю, як це працює в Rolletto, тому не можу сказати, чи варто це якось згадувати чи ні. 🙁

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Ні, його не потрібно перевіряти під час додавання до облікового запису, тому хтось дійсно міг просто ввести мій номер у свій обліковий запис, теоретично без проблем. Але мої перші думки полягали в тому, що Роллетто, мабуть, маніпулював доказами з багатьох причин.

По-перше, після багатьох тижнів чи навіть місяців активної скарги вони ніколи не згадували номер як доказ, і лише коли Casino Guru сказав нам, що вони наполягатимуть на тому, щоб я отримав свій виграш, оскільки доказів, наданих казино, було недостатньо, вони знайшли новаторські докази того ж номер телефону.. Крім того, я думаю, що малоймовірно, що хтось використає мій номер телефону випадково, але мало що знаєш. Я все ще чекаю відповіді Пітера, чи обліковий запис, який використовував мій номер, був одним із облікових записів із тією ж VPN. Але Пітер чітко дав мені зрозуміти, що Casino Guru ніколи не припустить, що докази маніпулюють, що, на мій погляд, погано, тому що казино можуть просто надіслати те, що хочуть, не платячи.

Я просто думаю, що навіть якщо докази справжні, це не причина не віддавати мені мій виграш. Я можу підтвердити, що введена 100% правильна інформація. Якщо інший обліковий запис цього не зробив, йому не потрібно платити. Я згоден, але я ввів правильний номер і можу це підтвердити. Це просто так несправедливо по відношенню до мене..

Автоматичний переклад.
flochefe
1 тиждень тому

Привіт.

Я просто подумав, що знати, чи потрібно вам підтверджувати свій номер телефону до того, як виникне проблема, буде обмежувальною деталлю. Це особливо актуально, враховуючи, що ви згадали це як переломний момент. Не могли б ви дати відповідь на це запитання? Як я вже сказав, я не знаю, як це працює з перевіркою номера телефону в цьому конкретному казино.

На мій погляд, зрозуміло, що виявленого раніше збігу IP було недостатньо, щоб ми погодилися з підходом казино. Однак спільний доступ до одного номера телефону та IP-адреси є досить незвичним. Думаю, моє наступне запитання буде досить дивним, але чи хтось у вашій сім’ї має такі ж зв’язки та чи знає про вашу діяльність у казино Rolletto?

Я не буду спекулювати, чи маніпулювало казино вашими особистими даними чи ні, оскільки у мене немає підстав заперечувати заяву казино. Щось подібне можна взяти до уваги, коли історія казино нелогічна і загалом слабка. Загалом, те ж саме стосується історій гравців.

Я розумію, що це не ідеальна ситуація; власне, і нам би дуже хотілося, щоб кінець був щасливим.




Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт.

Так про мобільний номер: мені ніколи не доводилося його жодним чином перевіряти. Я щойно ввів його, але єдине, що було перевірено, це моя електронна пошта та особисті дані.

Інші члени моєї родини взагалі не цікавляться онлайн-казино. Крім того, усі члени моєї сім’ї знають про те, що сталося, але я сказав їм лише після того, як казино відмовилося платити мені. Тож, хоч я сподіваюся, що проблема походить від когось із знайомих, я можу це точно розрахувати. Крім того, як я зрозумів, Пітер уже перевірив, чи збігається IP-адреса з VPN, який я використовував (я надіслав йому знімки екрана свого облікового запису VPN).

Автоматичний переклад.
flochefe
1 тиждень тому

Привіт!

Чесно кажучи, я сподівався, що ми зможемо використати підтверджений номер телефону як дійсне обґрунтування запиту на повторне відкриття. Я повинен сказати, що я не бачив доказів, але я сподівався, що в якийсь момент казино перевірить номер телефону. На мою думку, це могло стати зручною основою для додаткового розслідування. У будь-якому випадку я розпитаю Пітера про подробиці; це найменше, що я можу зробити.



Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

На жаль, мене ніколи не просили перевірити це. Я готовий у будь-який час підтвердити, що я власник номера. Дякуємо за допомогу!

Автоматичний переклад.
flochefe
1 тиждень тому

Хоча право власності не є проблемою, я ціную ваше бажання!

На жаль, я отримав підтвердження, що IP та номер збігаються не тільки. Було отримано однакові бонуси, а також історія облікового запису показала ті самі дії. Це важко заперечити.

Я боюся, що зараз не можу придумати щось, що ми могли б використати для захисту вашої версії.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я використав лише один бонус, який отримав виграш (я зробив лише один депозит). Це був стандартний депозитний бонус, який отримує кожен гравець у цьому казино. Мені не потрібно було його запитувати чи активувати, він автоматично з’являвся в моєму профілі, коли я вносив депозит, тому я думаю, що майже кожен гравець скористався цим бонусом. Що означає ті самі дії, чи інший обліковий запис грав у ті самі ігри, що й я, чи що?

Автоматичний переклад.
flochefe
1 тиждень тому

Привіт,

Це в основному все, що я зібрав, тому в мене немає інших відповідей для вас, і я сумніваюся, що колись матиму більше, оскільки я не посередник із скарг. Наскільки я розумію, ви з Пітером досить інтенсивно спілкувалися електронною поштою; отже, він є найкращим джерелом відповідей. Я б сказав, що він вам уже все розповів.

Я перепрошую, але я не думаю, що я можу зробити щось більше, ніж те, що вже було пояснено вам, частково тому, що я не в змозі розбиратися в деталях. Незважаючи на це, мені здається, що я не можу запропонувати нічого, чого ще не запропонував Пітер.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт,

все ще не має сенсу! Я не зробив нічого поганого, вони відмовляються платити мені, а ви все одно не знижуєте їхні бали, ось факти..

Ні, у мене не було інтенсивного листування з Пітером, оскільки йому майже завжди потрібно було кілька тижнів, щоб відповісти на мою негайну відповідь (так було з самого початку). Таких листів було ледве можливо. Майже всі мої знання про справу складаються з відповідей у ​​скарзі. У його останньому листі два тижні тому було адресовано лише одну частину з трьох моїх доказів, решта була проігнорована. Він просто сказав, що у них немає підстав вважати, що казино маніпулює доказами. Відтоді я все ще чекаю наступної відповіді. Він ніколи мені нічого не пропонував.

На даний момент я більше спілкувався з вами, ніж з ним.

Автоматичний переклад.
flochefe
1 тиждень тому

Привіт,

Я розумію ваші почуття, але оскільки остаточний вердикт підтвердив точку зору казино, а не вашу, покарання для казино не буде. Казино отримують чорні точки, лише якщо вони діють проти принципів чесної гри. На жаль, у вашому випадку ми не мали достатньо доказів, щоб проігнорувати докази та аргументи казино.

Я хотів би сказати, що мені сказали, що спілкування з вами було великим. Що ж, я хотів би продовжувати з тобою спілкуватися, але, здається, я досяг своїх меж. Я не можу, наприклад, припустити, чи казино якимось чином підробило докази, яких я ніколи не бачив. Напевно, з цим важко мати справу; я це розумію Якщо ви не придумаєте щось, що ми зможемо довести, я боюся, що це кінець. Повторно відкрити скаргу легко, але що ми повинні сказати представнику казино? «Знаєте, гравець абсолютно впевнений, що ви маніпулювали доказами. Тож не могли б ви довести, що ні?» Ну, я б сказав, що це слабка сторона.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт,

Я розумію вас, але, на мій погляд, я намагаюся довести, що я не зробив нічого поганого, і це неможливо, доки Пітер не відповідає на мої запитання. Наприклад, Пітер сказав мені у своїй останній відповіді (22 листопада), що обидва облікові записи були створені в червні. Мій акаунт насправді був створений 6 липня. Можливо, він переплутав місяці, але для мене було б важливо знати, інший рахунок був відкритий до мене чи після мене. Якби до мене я міг би підтвердити, що казино, надіславши документ від мого оператора мобільного зв’язку, який підтверджує дату створення цього номера телефону.

Якщо інший обліковий запис було створено після мене, я можу сперечатися з логікою. Чи дійсно хтось відкрив би новий рахунок у тому самому казино ПІСЛЯ того, як отримав найбільший виграш у своєму житті, навіть не чекаючи його виплати? Використовуючи той самий номер телефону в іншому обліковому записі? Чи справді це історія, яку розповідає казино?

Я не можу бути впевнений, бо щодня чекаю відповіді від Пітера. Я навіть не знаю напевно, чи це був той самий обліковий запис, який використовував мій VPN і номер, але з того, що ви сказали, здається, що це так.

Я впевнений, що ця скарга — це більше роботи для вас, ніж звичайна скарга, і я розумію, що хтось назвав би це «широким спілкуванням», але 99% цього спілкування можна побачити в скарзі та в цій темі, поза цим я подумайте про 2 відповіді від Пітера на лист.

Можливо, він усе ще у відпустці, а також я не в змозі вимагати від вас нічого, але це могло б мати значення, якби хтось відповів на мої запитання (я маю на увазі з групи скарг, ти чудова Радко). Без цього довести щось просто неможливо, і це повинні знати всі. Як мені довести те, про що я маю так мало інформації?

Якщо Пітер недоступний, можливо, хтось інший міг би відповісти на мої запитання та відповісти на докази.

Автоматичний переклад.
flochefe
1 тиждень тому

Я теж розумію ваші думки. Як ви думаєте, чи можете ви використати цей складний огляд, щоб подати ще один запит на повторне відкриття? Здається, це прозвучить для вас досить тупо, але справа в тому, що запит на повторне відкриття має надсилати хтось інший, а не попередній посередник. Я не маю наміру заперечувати із закриттям чи розумінням Пітера, тому що моя думка здебільшого ґрунтується на нашій розмові тут, але я хотів би бачити вас менш напруженими через події, пов’язані з доказами.

Відверто кажучи, у багатьох випадках посереднику заборонено ділитися внутрішніми системними даними казино з гравцем, що також може призвести до складного розуміння достовірності доказу, а також, водночас, значно зменшити діапазон для більш глибоких пояснень.

Ну, вибачте, я не можу придумати щось більш надійне, щоб заповнити логічні прогалини. Ця невизначеність, мабуть, надзвичайно дратує!


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Проблема в тому, що я більше не маю можливості подати запит на повторний розгляд скарги. Можливо, це тому, що я вже просив це на початку. Потім я надіслав підтвердження Пітеру, після чого він знову відкрив його, щоб знову закрити пізніше, коли з’явилася річ із номером телефону. Таким чином, єдині два способи зв’язку з CasinoGuru, які я спробував, — це електронний лист Пітеру та ця тема. Можливо, у вас є інша ідея, як/з ким я можу зв’язатися? Чи варто мені просто написати іншому спеціалісту зі скарг?

Автоматичний переклад.
flochefe
1 тиждень тому

Виходячи з того, що ви написали, я не вірю, що більше можна повернутися до скарги. У мене немає іншого варіанту, який я б наважився запропонувати вам.

Поки я копався в деталях, я також знайшов збіг IP з іншим гравцем з Німеччини з обліковим записом Casino Guru, наприклад. Будь ласка, ви впевнені, що ніхто інший не використовує те саме підключення до Інтернету чи додаток VPN?


Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Ну з моєї родини 100% ні. У будь-якому випадку це був би не дуже близький друг, але це неможливо, щоб людина використовувала мій номер телефону.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого