Привіт,
Я розумію вас, але, на мій погляд, я намагаюся довести, що я не зробив нічого поганого, і це неможливо, доки Пітер не відповідає на мої запитання. Наприклад, Пітер сказав мені у своїй останній відповіді (22 листопада), що обидва облікові записи були створені в червні. Мій акаунт насправді був створений 6 липня. Можливо, він переплутав місяці, але для мене було б важливо знати, інший рахунок був відкритий до мене чи після мене. Якби до мене я міг би підтвердити, що казино, надіславши документ від мого оператора мобільного зв’язку, який підтверджує дату створення цього номера телефону.
Якщо інший обліковий запис було створено після мене, я можу сперечатися з логікою. Чи дійсно хтось відкрив би новий рахунок у тому самому казино ПІСЛЯ того, як отримав найбільший виграш у своєму житті, навіть не чекаючи його виплати? Використовуючи той самий номер телефону в іншому обліковому записі? Чи справді це історія, яку розповідає казино?
Я не можу бути впевнений, бо щодня чекаю відповіді від Пітера. Я навіть не знаю напевно, чи це був той самий обліковий запис, який використовував мій VPN і номер, але з того, що ви сказали, здається, що це так.
Я впевнений, що ця скарга — це більше роботи для вас, ніж звичайна скарга, і я розумію, що хтось назвав би це «широким спілкуванням», але 99% цього спілкування можна побачити в скарзі та в цій темі, поза цим я подумайте про 2 відповіді від Пітера на лист.
Можливо, він усе ще у відпустці, а також я не в змозі вимагати від вас нічого, але це могло б мати значення, якби хтось відповів на мої запитання (я маю на увазі з групи скарг, ти чудова Радко). Без цього довести щось просто неможливо, і це повинні знати всі. Як мені довести те, про що я маю так мало інформації?
Якщо Пітер недоступний, можливо, хтось інший міг би відповісти на мої запитання та відповісти на докази.
Hello,
I understand you, but in my view I am trying to proof that I did nothing wrong and this is Impossible as long as Peter doesn't respond to my questions. For instance, Peter told me in his last response (on November 22) that both of the Accounts were created in June. My account in reality was created on July 6. Maybe he confused the months, but for me it would be important to know if the other account was opened before or after me. If before me, I could have evidence that the Casino by sending a Document from my mobile provider that proofs the date this phone number was created.
If the other account was created after me I can argue with logic. Would someone really open a new account at the same Casino AFTER hitting the biggest win of his life without even waiting for it to be payed out? Using the same phone number at the other account? Is that really the story the Casino is telling?
Well I can't be sure because I am waiting every day for a response from Peter. I don't even know for sure if it was the same account that used my VPN and number, but from what you have said it seems like it.
I am sure that this complaint is more work for you than an average complaint and I understand that someone would call it "extensive communication" but 99% of this communication can be seen in the complaint and in this thread, outside of that there were I think 2 answers from Peter per mail.
Maybe he is on vacation still and also I am not in a position to demand anything of you but it could make a real difference if someone would answer my questions (I mean from the complaint team, you are awesome Radka). Without that it is simply Impossible to proof anything and everyone should know that. How should I proof something I have so few information about?
If Peter is unavailable maybe someone else could adress my questions and evidence.
Автоматичний переклад.