2 р. тому
Тут ви можете обговорити Rolletto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт і вітаю вас.
Казино має дуже хорошу репутацію , і навіть відгуки користувачів не всі погані. Я б сказав, що у вас є хороші шанси. Rolletto Casino також пропонує ліміт виведення коштів вище середнього. Але зверніть увагу, що така сума, ймовірно, не буде виплачена відразу. Цю суму, ймовірно, буде поділено на кілька платежів.
Ви вже пройшли KYC, будь ласка?
Hello and congratulations to you.
The casino has a very good reputation and even user reviews are not all bad. I'd say you have a fair chance there. Rolletto Casino also offers an above-average withdrawal limit. However, please be advised, that such a sum will probably not be paid at once. This sum will probably be split into several payments.
Have you already passed KYC, please?
Я бачу. Якщо ви відчуєте, що щось не так, подайте скаргу тут. Чесно сподіваюся, що це не знадобиться.
Просто дайте нам знати, як усе йде, будь ласка.
I see. Just in case you'll feel something is wrong, please feel free to submit a complaint here. I honestly hope it would not be necessary.
Just let us know how it goes, please.
Я тільки що провів і побачив те, чого не бачив раніше в жодному онлайн-казино, і там написано щось на кшталт «гравець більше не може виграти більше 200. USDT на будь-який спин або бонус», що здається малою сумою . Зараз я не приєднуюся до жодного казино, не прочитавши їх умови
I just had a breeze through and saw something that I hadn’t seen at any online casino before and it states something like this " a player can’t win anymore more than 200. USDT on any spin or bonus " which seems a low amount. I don’t join any casino now without reading through their terms and conditions
Це полегшення, я думав, що там написано 200!! 😅 Що я вважав трохи заниженим.
ось інша інформація, яка може виявитися корисною
That’s a relief I thought it said 200!! 😅 Which I thought was a bit low.
here is some other information you might find useful
Чесно кажучи, я переглядаю відгуки користувачів, і я б не довіряв деяким з них. Я пам’ятаю, що минуло більше року тому, коли різні гравці переважно з польськими IP-адресами щодня приходили на цей форум і писали про Rolletto щось позитивне (пости, теми). Я почав видаляти його трохи пізніше, і раптом дописи припинилися. Якщо ви подивитеся на відгуки, то багато польських користувачів завжди давали їм позитивні відгуки, тому я відчуваю тут щось по-рибному.
З іншого боку, я б сказав, що розділ Репутація розповідає вам більше про казино. Це не показує жодних проблем. Я бачу, що вирішених питань мало, а саме казино активно розглядає скарги. Це хороший знак. Враховуючи все, що ми знаємо про казино, я б не боявся грати там.
Honestly, I'm going through the user reviews and I wouldn't trust to some of them. I remember it's been more than a year ago when various players mainly with Polish IP addresses came on this forum on a daily basis and wrote some positive stuff (posts, threads) about Rolletto. I started deleting it a bit later and suddenly, the posts stopped. When you look at the reviews, there are many Polish users who always gave them a positive review so I smell something fishy here.
On the other hand, I'd say say the Reputation section tells you more about the casino. It shows no issues. I can see there are few resolved issues and the casino itself is active in terms of dealing with the complaints. That's a good sign. Considering everything we know about the casino, I wouldn't be afraid of playing there.
Ні, точно ні. Я почав би хвилюватися, якщо ви не отримаєте виписку протягом 2 тижнів, але 3 дні – це дуже короткий період.
No definitely not. I'd start to be worried if you don't receive the withdrawal in 2 weeks, but 3 days is a very short period of time.
Привіт, будь ласка, зачекайте принаймні до кінця цього тижня. Три дні - це мінімум, я б сказав. Це не означає, що є якась проблема. Я перевірив скарги, і навіть відкладені вилучення були успішними.
У будь-якому випадку, якщо ви відчуваєте, що щось не так, ви можете подати скаргу. Майте на увазі, що ми даємо казино 1-2 тижні часу реакції, тому процес займає досить багато часу.
Як ви думаєте, ви можете трохи почекати грошей? 🙂
Hello, please wait till the end of this week at least, please. Three days is a minimum, I'd say. It does not mean there is some issue. I checked the complaints and even delayed withdrawals were successful after all.
Anyway, if you feel something is wrong, you can submit a complaint. Be advised that we give casinos 1-2 weeks reaction time in total, so the process is quite time-consuming.
Do you think you can wait a bit for the money? 🙂
Я маю тут обліковий запис, тому люблю слоти, які вони пропонують, вони також не грають, що також буває рідко, АЛЕ є жахливі варіанти депозиту, Mastercard недоступна в моєму регіоні, я перевірив близько 3 варіантів, і вони отримують погані відгуки на trustpilot і я не можу ввійти в свій онлайн-банкінг через цей сайт. Які ще у мене є варіанти? Чи є цей сайт шахрайством?
i have a account here as love the slots they offer, they are non gamstop also which is rare BUT there deposit options are awful, Mastercard is not available in my region, I have checked about 3 of the options and they get bad reviews on trustpilot and there is no way I am logging into my online banking through this site. What other options do I have? Is this site fraud?
Я маю тут обліковий запис, тому люблю слоти, які вони пропонують, вони також не грають, що також буває рідко, АЛЕ є жахливі варіанти депозиту, Mastercard недоступна в моєму регіоні, я перевірив близько 3 варіантів, і вони отримують погані відгуки на trustpilot і я не можу ввійти в свій онлайн-банкінг через цей сайт. Які ще у мене є варіанти? Чи є цей сайт шахрайством?
i have a account here as love the slots they offer, they are non gamstop also which is rare BUT there deposit options are awful, Mastercard is not available in my region, I have checked about 3 of the options and they get bad reviews on trustpilot and there is no way I am logging into my online banking through this site. What other options do I have? Is this site fraud?
Здравствуйте,
якщо ви хочете використовувати інший спосіб оплати, повідомте казино.
Його оператори повинні дати вам пряму відповідь на основі доступності для вашої країни. Зважаючи на загальний рейтинг репутації, я б не сказав, що це казино є шахрайством:
Яким способом оплати ви б хотіли скористатися і що вони вам скажуть, будь ласка?
Hello,
if you'd like to use a different payment method, please advise the casino.
Its operators should give you a straight answer based on availability for your country. Keeping the overall reputation score in mind I'd not say this casino is a scam:
What payment method would you like to use and what do they tell you, please?
Я просто хотів би внести депозит за допомогою дебетової картки Mastercard, але вона недоступна....
I would just like to deposit with a Mastercard debit card but it isn’t available…..
Ну, тоді я б сказав, що вам доведеться вибрати інший варіант оплати. Якщо вони кажуть, що віза обмежена для вашої країни, мені це здається остаточним.
Чесно кажучи, не впевнений у тактиці затримки.
Well, then I'd say you have to pick up a different payment option. If they say the Visa is restricted for your country then it seems final to me.
Honestly, not sure about delay tactics.
Привіт,
будь ласка, яким способом оплати депозиту ви користувалися?
Це казино здається пристойним, тому я хотів би дізнатися більше. Скільки часу ви чекали, будь ласка?
Hello,
what deposit payment method did you use, please?
This casino seems decent so I'd like to know more details. For how long have you been waiting, please?
Чи може хтось допомогти мені з цим казино? Я хочу зняти гроші після того, як почекаю 3 дні, щоб підтвердити мій обліковий запис, особливо мою адресу, виявляється, що коли я знімаю гроші, вони відхилили моє зняття та надіслали мені електронний лист із проханням зробити селфі... Я надіслав його і роблю не отримав відповіді, може хтось допоможе, будь ласка, дякую
Can someone help me with this casino? I want to withdraw money after waiting 3 days to verify my account, especially my address, it turns out that when I withdraw they rejected my withdrawal and they sent me an email asking me for a selfie.... I sent it and I do not receive answers, could someone help please, thanks
Alguien me puede ayudar con este casino? Quiero retirar dinero después de esperar 3 días para verificar mi cuenta en especialmente mi dirección resulta que al retirar me rechazaron el retiro y me mandaron un email pidiéndome un selfie.... Lo envíe y no recibo respuestas alguien podría ayudar por favor gracias
Привіт,
Я думаю, що казино потребує деякий час, щоб завершити вашу перевірку. Просто переконайтеся, що ви надали всі документи , і якщо вам потрібна додаткова допомога, зверніться до оператора чату.
Будь ласка, коли ви надіслали селфі?
Hello,
I think that the casino needs some time to complete your verification. Just make sure you provided every document and if you need further help, ask the live chat operator.
When did you send the selfie, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.