ФорумКазиноRolletto Casino - загальне обговорення

Rolletto Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Anonymized167
|
6038 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

спочатку я перевірив рахунок, як зазвичай, я вніс суму та спробував зняти через pix, я не міг це зробити, мені сказали, що я отримаю її лише через btc, eth, добре, я виконав процедуру та зняв, тепер я спробував друге зняття через те, що мій баланс був високий, вони знову відмовили через pix, і вони сказали, що це можливо через btc або eth знову. Я зробив процедуру, вони відмовили та попросили надіслати фотографію з папером, написаним моїм логіном, повним ім’ям, датою та ім’ям сайту, я зробив, вони відповіли, що перевірка пройшла добре, я знову спробував відкликати, вони знову відмовили у відкликанні так, як вони вибрали мене для цього, вони сказали, що мені потрібно надіслати відео, де англійською написано моє ім’я, назва компанії , дата та логін, я зробив і надіслав, вони знову відмовили, тепер я чекаю зв’язку електронною поштою.



Автоматичний переклад.
brendonjhoni
1 рік тому

Привіт, мені дуже шкода, що у вас такі труднощі. Це дуже нудно і виснажливо. Будь ласка, дайте нам знати, що вони вам відповідають. Якщо ви будете довго боротися, у вас є можливість подати скаргу на нашому веб-сайті . Я бачив, що у вас їх досі не було. Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити KYC і зняття коштів. Там ви можете описати ситуацію та труднощі з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти, якщо це знадобиться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цей сайт тепер обдурив і мене. за $14 тис. Я не порушував жодних правил, перевіряв усе, що вони просили. Вніс 3 тис. доларів, отримав прибуток 11 тис. Тепер, коли я намагаюся зняти, вони мені не дозволяють. Минуло 2 місяці, вони проводили «розслідування», а тепер стверджують, що я використовую кілька облікових записів, що, очевидно, нісенітниця та неправда. Я використовував лише один обліковий запис, власний. Хтось щось вирішив із цими хлопцями?

Автоматичний переклад.
cru7ufy
1 рік тому

Привіт,

Я б сказав, що, судячи з розглянутих скарг, певна співпраця з цим казино є:

file

Якщо ви впевнені, що не зробили нічого поганого, ви також повинні подати скаргу , наша команда проведе розслідування та спробує з’ясувати ситуацію.

Ви це зробите?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене виникли проблеми з виведенням коштів із цього сайту, хоча я вийшов зі свого облікового запису минулого тижня, і тепер його було відхилено

Автоматичний переклад.
juliannemay
1 рік тому

Привіт.

Ви запитували підтримку? Це може бути лише тимчасова технічна проблема, хоча найкраще було б запитати безпосередньо в казино.

Щось змінилося після вашого останнього успішного виведення? Ви обрали той самий спосіб оплати?

Спробуйте це та повідомте нам, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого