ФорумКазиноRolletto Casino - загальне обговорення

Rolletto Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Anonymized167
|
12343 переглядів 75 відповідей |
|
12 3 4
paulmcewan05
5 міс. тому

Так, але, звичайно, могло бути інакше в чомусь іншому, і не всі випадки однакові, звичайно, ми будемо чекати, як розвиватиметься кейс і куди дійде наша команда.

Сподіваюся, у вас будуть хороші новини.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гаразд, Джаро, я подивлюся, як воно піде після того, як я виграв гроші, я не кажу, що я втратив усі свої гроші, і я хочу повернути гроші! це здається дуже негідною поведінкою, якщо сайт діє так, це лише моя думка

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
5 міс. тому

Я розумію, чому ви так вважаєте, але я не люблю передбачати речі на майбутнє, і ваша ситуація може закінчитися як завгодно. Усе буде залежати від того, як до цього підійдуть наші експерти та що вони з’ясують.

Я бажаю, щоб це якнайшвидше закінчилося для вас. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені потрібен чесний досвід тих, хто користувався казино Rolletto. Я чекав на кошти, надіслані через SEPA 10 днів тому, але грошей досі немає на моєму банківському рахунку. Вони ВІДМОВЛЮЮТЬСЯ відстежувати платежі, і все, що вони продовжують говорити, це "ми надали вам всю інформацію. Зверніться до свого банку". Я щодня зв’язувався зі своїм банком, і вони повідомили, що від них немає вхідних платежів, і вони також не відхиляли жодних платежів. Вони ігнорують мої електронні листи, а в чаті закінчують це, кажучи мені припинити спамити їхній чат. Хтось тут мав таке з цим казино раніше?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Газ

У мене це не так, зазвичай він потрапляє в банк наступного дня після обіду, коли з’являється статус успішного зняття

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
4 міс. тому

Я знаю, що це точно неправильно, але казино відмовляється мені допомогти

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я б порушив справу тут, тоді вони вам заплатять

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
paulmcewan05
4 міс. тому

Я порушив справу, але її ще не розглянули

Автоматичний переклад.
Gaz8087
4 міс. тому

Вибачте не лише за переривання, а й за неприємне оновлення.

Незважаючи на те, що справу було схвалено, все ще є новини щодо 14-денного терміну, протягом якого казино має обробити запит на зняття коштів.

Я знаю, як це звучить, і мушу визнати, що я був би розлючений. І все ж це неможливо обійти. Я справді сподіваюся, що працівники казино зараз працюють над цим, і скарга не знадобиться.

Я намагатимусь стежити за вашим прогресом; оновлення з вашого боку, звичайно, цінуються.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я б порушив справу тут, тоді вони вам заплатять

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Однозначно гарний виклик. Якщо ви не заперечуєте, кожного разу, коли ви хочете відповісти комусь безпосередньо, використовуйте кнопку «відповісти». Мені було не тільки інформувати одержувача про ваші публікації, але й допомогти зробити розмову досить легкою для розуміння, я думаю.

🙏


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Гаразд, Радка, вибач.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Я нічого не досягну з цими грубими, непрофесійними шахраями.

Вони постійно кажуть мені припинити спамити їх. Вони відмовляються відстежувати кошти та кажуть мені зв’язатися зі своїм банком. Мій банк підтвердив, що не отримав кошти та не відхилив їх, тому я повинен знову зв’язатися з цими ідіотами.


Я просто не знаю, що робити. Це найбільш стресова і розчаруюча ситуація, в якій я коли-небудь був

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Гаразд, Радка, вибач.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Зовсім не потрібно вибачатися. Це лише рекомендація.😉

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я нічого не досягну з цими грубими, непрофесійними шахраями.

Вони постійно кажуть мені припинити спамити їх. Вони відмовляються відстежувати кошти та кажуть мені зв’язатися зі своїм банком. Мій банк підтвердив, що не отримав кошти та не відхилив їх, тому я повинен знову зв’язатися з цими ідіотами.


Я просто не знаю, що робити. Це найбільш стресова і розчаруюча ситуація, в якій я коли-небудь був

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Нема чого особливо робити; на жаль. Просто зачекайте зараз, доки наша команда розгляду скарг проведе розслідування та, сподіваємося, вирішить проблему.

Можливо, у вас були для нас якісь оновлення щодо всього цього?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Це гірша ситуація, в якій я коли-небудь був. Жодних оновлень від вас. Сьогодні я знову спілкувався з онлайн-чатом казино. Вони відмовляються відстежувати кошти та сказали мені, що це не їхня проблема. Я надав їх у свою банківську виписку, щоб підтвердити, що я не отримав кошти, тепер вони кажуть мені отримати виписку за сьогодні, яку я вже запитував через свій банк. У мене є сотні скріншотів, але це лише деякі з них сьогодні filefilefile

Автоматичний переклад.
Gaz8087
4 міс. тому

Я сподіваюся, що тоді нашій команді вдасться зв’язатися з казино та отримати більше інформації про все це.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Минуло вже 16 днів. Казино відмовляється вести справу та відстежувати кошти. Постійно кажуть, що вони надіслали гроші, я не заперечую це, проблема в тому, що грошей немає на моєму рахунку, і вони відмовляються відстежувати їх у своєму банку. Вони ігнорують мене та продовжують говорити, що я розсилаю спам у їхній чат і закриваю чат. Що я маю робити?

Автоматичний переклад.
Gaz8087
4 міс. тому

Ну, я збирався сказати, що найкраще було б подати скаргу, але ви вже це зробили. Нам доведеться почекати, поки наша команда розбереться з цим, хоча я не дуже впевнений. Найкраще було б, якби казино співпрацювало, і ситуація рухалася вперед, але я бачу, що це не так.

Тож нам доведеться чекати наступних дій, які рекомендують наші спеціалісти.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Дякую. Дуже неприємна ситуація. Я просто не можу повірити, що відбувається. Людина, яка тут розглядає скаргу, не в офісі, тому ще одна затримка

Автоматичний переклад.
Gaz8087
4 міс. тому

Так, я бачив, що це не найзручніше, але це не означає, що Нік не відповість вам, просто це займає трохи більше часу, ніж зазвичай. Але я дуже сподіваюся, що він найближчим часом до вас звернеться і допоможе якось вирішити ситуацію. Я вам співчуваю, і було б найкраще, якби казино було трохи приємнішим і спробувало допомогти, але я не знаю, чи це станеться.

Незважаючи на цю затримку, я сподіваюся, що ми зможемо її успішно завершити.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого