Будь ласка, чи може інший спеціаліст взятися за цю справу? Я просто усвідомлюю затримку часу, я вже пройшов через стільки стресу з цим казино, я знаю, що довше очікування лише спричинить у мене сильний стрес
Can another specialist on here take this case on please. I'm just conscious of the time delay, I've already been through so much stress with this casino, I know waiting longer will only cause me further severe stress
Мені щиро прикро це говорити, але Нік ще має два дні, щоб відповісти вам у ланцюжку скарг. Я уявляю, що це важко, але, чесно кажучи, ви повинні чекати, як і всі інші. 20 спеціалістів розглядають понад 800 скарг; отже, мова не йде про пошук іншого.
Будь ласка, будьте терплячі. Я надіслав Ніку записку, хоча це виняток.
I'm truly sorry to say that, but Nick still has two days to get back to you in the complaint thread. I imagine it's hard, but frankly, you have to wait like everybody else. 20 specialists are covering more than 800 complaints; hence, it's not about finding another one.
Please be patient. I sent Nick a note, though it's an exception.
У мене є гроші на моєму рахунку rolletto, але вони не дозволяють мені зняти гроші, оскільки коли я намагаюся підтвердити свій рахунок, вони відмовляються підтверджувати мене, оскільки у мене був попередній обліковий запис, який я підтвердив сам, але я заблокував цей рахунок.
I have money in my rolletto account but they wont let me withdraw as when i try to verify my account they refuse to verify me as i had a previous account which i verified myself but i blocked that account.
Я щиро сподіваюся, що це не означає, що ви відкрили інший рахунок.
Закриття облікового запису означає, що ви більше ніколи не гратимете з ним. Майже всі казино мають політику проти відкриття ще одного. Будь ласка, чи знаєте ви про це?
На мою думку, це була помилка, і вам слід уникати такої ж помилки в будь-якому іншому казино.
Наступного разу я раджу зв’язатися зі службою підтримки, а потім переглянути варіанти.
Нам знадобиться деяка інформація, щоб підтвердити вашу позицію, якщо ми хочемо мати хоч якийсь шанс вам допомогти. Чи не могли б ви поділитися деякими ідеями?
Дайте мені знати, будь ласка.
I sincerely hope that this does not indicate that you have opened another account.
Closing the account is to ensure that you never play with it again. Almost all casinos have policies against opening another one. Please, are you aware of that?
It was a mistake, in my opinion, and you should take care to avoid making the same mistake at any other casino.
The next time, I advise getting in touch with support and then going through the options.
We would need some information to back up your position if we were to have any chance of helping you. Could you perhaps share some ideas?
Let me know, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.