ГоловнаФорумКазиноRolletto Casino - загальне обговорення

Rolletto Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Anonymized167
|
14 463 переглядів 109 відповідей |
|
1...3 4 56
Jaro
5 міс. тому

Я сподіваюся, що я також вирішу це питання.


Дякую

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Будь ласка, чи може інший спеціаліст взятися за цю справу? Я просто усвідомлюю затримку часу, я вже пройшов через стільки стресу з цим казино, я знаю, що довше очікування лише спричинить у мене сильний стрес

Автоматичний переклад.
Gaz8087
5 міс. тому

Мені щиро прикро це говорити, але Нік ще має два дні, щоб відповісти вам у ланцюжку скарг. Я уявляю, що це важко, але, чесно кажучи, ви повинні чекати, як і всі інші. 20 спеціалістів розглядають понад 800 скарг; отже, мова не йде про пошук іншого.

Будь ласка, будьте терплячі. Я надіслав Ніку записку, хоча це виняток.





Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякую

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У мене є гроші на моєму рахунку rolletto, але вони не дозволяють мені зняти гроші, оскільки коли я намагаюся підтвердити свій рахунок, вони відмовляються підтверджувати мене, оскільки у мене був попередній обліковий запис, який я підтвердив сам, але я заблокував цей рахунок.

Автоматичний переклад.
shleegmb
4 міс. тому

Я щиро сподіваюся, що це не означає, що ви відкрили інший рахунок.

Закриття облікового запису означає, що ви більше ніколи не гратимете з ним. Майже всі казино мають політику проти відкриття ще одного. Будь ласка, чи знаєте ви про це?

На мою думку, це була помилка, і вам слід уникати такої ж помилки в будь-якому іншому казино.

Наступного разу я раджу зв’язатися зі службою підтримки, а потім переглянути варіанти.

Нам знадобиться деяка інформація, щоб підтвердити вашу позицію, якщо ми хочемо мати хоч якийсь шанс вам допомогти. Чи не могли б ви поділитися деякими ідеями?

Дайте мені знати, будь ласка.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я отримав шокуючий досвід роботи з Rolletto Casino. Мій величезний виграш у 14000 євро не було виплачено, оскільки казино сказало, що я використовував кілька облікових записів, але це не так. Після подання скарги тут виявилося, що IP-адреса збігалася з іншим користувачем, оскільки я використовував VPN. Все було перевірено, і VPN явно дозволено в цьому казино. Гуру Казино попросив Казино надати більше доказів, але Казино не змогло цього зробити тижнями та надало лише недостатні докази. Тоді, нарешті, спеціаліст із розгляду скарг сказав мені, що докази, які він отримав від казино, були недостатніми, і Casino Guru збирається вимагати від казино повної виплати. Поки все добре, тепер шок.

Казино раптом знайшло нові докази: очевидно, інший обліковий запис використовував мій номер мобільного телефону.. Це справді смішно.. Я абсолютно не погоджуюся на це. Раптом у них є найяскравіші докази, які тільки можуть бути? Після подання невдалих спроб доказів раніше? Я переконаний, що це казино маніпулювало доказами, щоб не втратити рейтинг у Casino Guru. Я надіслав усі докази, які міг знайти, спеціалісту зі скарг, але, на жаль, я не отримав відповіді протягом 3 тижнів, тому я пишу це, щоб звернути увагу. Навіть якщо таке казино ніколи не заплатить мені, я зроблю все, щоб розкрити цю шахрайську поведінку!

Автоматичний переклад.
flochefe
1 місяць тому

Згідно з тим, що я побачив у скарзі, мені шкода, що її закрили, але Пітер прийняв рішення на основі того, що він написав вам. Було порушено правило, коли було виявлено, що кілька облікових записів відкрито з однієї IP-адреси з однаковим номером телефону. Мабуть, казино забезпечило все, що було необхідно для нашої команди, тому, мабуть, більше нічого не можна зробити.

Як би мені не було неприємно це визнавати, нам доведеться прийняти цей факт. 😕

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене є чіткі докази того, що те, що стверджує Казино, не може бути правдою, і я надіслав їх Пітеру. На жаль, він цього не бачив (у нас була та сама проблема в минулому, він сказав мені, що мої електронні листи потрапляють у його спам). Крім того, я не можу вимагати повторного розгляду скарги, оскільки я вже зробив це один раз (успішно). Я просто хочу, щоб хтось побачив і оцінив мої докази, тому що я на 100% впевнений, що Казино маніпулювало доказами.

Автоматичний переклад.
flochefe
1 місяць тому

Тож я скажу йому, щоб він розібрався, але я нічого не обіцяю заздалегідь, і під цим я маю на увазі, що він знову відкриє справу. Побачимо, що він скаже.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Ідеально, дякую!

Автоматичний переклад.
flochefe
1 місяць тому

Пітер надіслав вам електронний лист чи ще ні?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На жаль ще ні

Автоматичний переклад.
flochefe
1 місяць тому

Тоді, я думаю, нам просто доведеться набратися терпіння, і я вірю, що ви отримаєте відповідь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Все добре, я надіслав йому довгий лист із купою нових доказів, я думаю, це може зайняти деякий час. Я просто радий, що він на цьому.

Автоматичний переклад.
flochefe
1 місяць тому

Обов’язково повідомте нам результат, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Тож він надіслав мені електронний лист тиждень тому, я відповів негайно, але з того часу жодної відповіді. Сподіваюся, він отримав його

Автоматичний переклад.
flochefe
2 тиж. тому

І він якось його уклав чи ні?

Автоматичний переклад.
flochefe
2 тиж. тому

Я вірю, якщо докази справді вагомі, він зв’яжеться з вами.

Просто йому щодня доводиться мати справу з безліччю скарг, і не на всі листи можна відповісти, особливо якщо вони неактуальні.

Я сподіваюся, що ви можете це зрозуміти.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Тож 10 днів тому він написав мені, що обліковий запис, який використовував мій номер мобільного телефону, був створений у тому ж місяці, що й мій. Він також сказав, що не вважає, що казино підробляє докази через його тривалий досвід роботи з казино. Інші докази він ще не розглядав. Я просто не створив інший обліковий запис і використав свій правильний номер... Я не зробив нічого поганого і не розумію, чому я не отримую свій виграш. Навіть якщо казино не підробляє доказами, а хтось справді створив обліковий запис і використав мій номер, це не моя вина, тоді інший обліковий запис має бути покараний, а не я. У мене є підтвердження того, що я використовував власний номер. Сподіваюся, він скоро відповість...

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого