Будь ласка, чи може інший спеціаліст взятися за цю справу? Я просто усвідомлюю затримку часу, я вже пройшов через стільки стресу з цим казино, я знаю, що довше очікування лише спричинить у мене сильний стрес
Can another specialist on here take this case on please. I'm just conscious of the time delay, I've already been through so much stress with this casino, I know waiting longer will only cause me further severe stress
Мені щиро прикро це говорити, але Нік ще має два дні, щоб відповісти вам у ланцюжку скарг. Я уявляю, що це важко, але, чесно кажучи, ви повинні чекати, як і всі інші. 20 спеціалістів розглядають понад 800 скарг; отже, мова не йде про пошук іншого.
Будь ласка, будьте терплячі. Я надіслав Ніку записку, хоча це виняток.
I'm truly sorry to say that, but Nick still has two days to get back to you in the complaint thread. I imagine it's hard, but frankly, you have to wait like everybody else. 20 specialists are covering more than 800 complaints; hence, it's not about finding another one.
Please be patient. I sent Nick a note, though it's an exception.
У мене є гроші на моєму рахунку rolletto, але вони не дозволяють мені зняти гроші, оскільки коли я намагаюся підтвердити свій рахунок, вони відмовляються підтверджувати мене, оскільки у мене був попередній обліковий запис, який я підтвердив сам, але я заблокував цей рахунок.
I have money in my rolletto account but they wont let me withdraw as when i try to verify my account they refuse to verify me as i had a previous account which i verified myself but i blocked that account.
Я щиро сподіваюся, що це не означає, що ви відкрили інший рахунок.
Закриття облікового запису означає, що ви більше ніколи не гратимете з ним. Майже всі казино мають політику проти відкриття ще одного. Будь ласка, чи знаєте ви про це?
На мою думку, це була помилка, і вам слід уникати такої ж помилки в будь-якому іншому казино.
Наступного разу я раджу зв’язатися зі службою підтримки, а потім переглянути варіанти.
Нам знадобиться деяка інформація, щоб підтвердити вашу позицію, якщо ми хочемо мати хоч якийсь шанс вам допомогти. Чи не могли б ви поділитися деякими ідеями?
Дайте мені знати, будь ласка.
I sincerely hope that this does not indicate that you have opened another account.
Closing the account is to ensure that you never play with it again. Almost all casinos have policies against opening another one. Please, are you aware of that?
It was a mistake, in my opinion, and you should take care to avoid making the same mistake at any other casino.
The next time, I advise getting in touch with support and then going through the options.
We would need some information to back up your position if we were to have any chance of helping you. Could you perhaps share some ideas?
Let me know, please.
Я отримав шокуючий досвід роботи з Rolletto Casino. Мій величезний виграш у 14000 євро не було виплачено, оскільки казино сказало, що я використовував кілька облікових записів, але це не так. Після подання скарги тут виявилося, що IP-адреса збігалася з іншим користувачем, оскільки я використовував VPN. Все було перевірено, і VPN явно дозволено в цьому казино. Гуру Казино попросив Казино надати більше доказів, але Казино не змогло цього зробити тижнями та надало лише недостатні докази. Тоді, нарешті, спеціаліст із розгляду скарг сказав мені, що докази, які він отримав від казино, були недостатніми, і Casino Guru збирається вимагати від казино повної виплати. Поки все добре, тепер шок.
Казино раптом знайшло нові докази: очевидно, інший обліковий запис використовував мій номер мобільного телефону.. Це справді смішно.. Я абсолютно не погоджуюся на це. Раптом у них є найяскравіші докази, які тільки можуть бути? Після подання невдалих спроб доказів раніше? Я переконаний, що це казино маніпулювало доказами, щоб не втратити рейтинг у Casino Guru. Я надіслав усі докази, які міг знайти, спеціалісту зі скарг, але, на жаль, я не отримав відповіді протягом 3 тижнів, тому я пишу це, щоб звернути увагу. Навіть якщо таке казино ніколи не заплатить мені, я зроблю все, щоб розкрити цю шахрайську поведінку!
I have made a shocking experience with Rolletto Casino. My huge winnings of 14000€ were not paid, as the Casino said I used multiple accounts, what is not the case. After submitting a complaint here it turns out that there was a IP match with another user because I used VPN. Everything was checked and VPN was clearly allowed at that Casino. Casino Guru asked the Casino to give more evidence than that and the Casino failed to do so for weeks and only gave insufficient evidence. Then finally the complaint specialist told me that the evidence he received from the Casino was not sufficient and Casino Guru are going to demand the Casino for full payout. So far so good, now the shocker.
The Casino all of a sudden found new evidence: another account apparently used my mobile number.. it's hilarious really.. I absolutely don't buy it. All of a sudden they have the clearest evidence that can be there? After submitting failed attempts of evidence before? I am convinced this Casino manipulated evidence in order not to lose rating on Casino Guru. I have sent all the evidence I could find to the Complaint specialist but unfortunatley I haven't gotten a reply for 3 weeks that's why I am writing this for attention. Even if such a Casino will never pay me I will do everything to reveal this fraudulent behaviour!
Згідно з тим, що я побачив у скарзі, мені шкода, що її закрили, але Пітер прийняв рішення на основі того, що він написав вам. Було порушено правило, коли було виявлено, що кілька облікових записів відкрито з однієї IP-адреси з однаковим номером телефону. Мабуть, казино забезпечило все, що було необхідно для нашої команди, тому, мабуть, більше нічого не можна зробити.
Як би мені не було неприємно це визнавати, нам доведеться прийняти цей факт. 😕
According to what I saw in the complaint, I'm sorry that it was closed, but Peter made his decision based on what he wrote to you. A rule was broken where multiple accounts were found to be opened from the same IP address with the same phone number. Apparently the casino provided everything that was needed for our team, so apparently there is nothing more to be done.
As much as I hate to admit it, we will have to accept that fact. 😕
У мене є чіткі докази того, що те, що стверджує Казино, не може бути правдою, і я надіслав їх Пітеру. На жаль, він цього не бачив (у нас була та сама проблема в минулому, він сказав мені, що мої електронні листи потрапляють у його спам). Крім того, я не можу вимагати повторного розгляду скарги, оскільки я вже зробив це один раз (успішно). Я просто хочу, щоб хтось побачив і оцінив мої докази, тому що я на 100% впевнений, що Казино маніпулювало доказами.
I have clear evidence that what the Casino claims can not be true and I have sent it to Peter. Unfortunatley he hasn't seen it (we had the same problem in the past he told my my emails land in his spam). Also, I can not request a reopening of the complaint as I already did so once (successfully). I just want my evidence to be seen and evaluated by someone because I am 100% sure that the Casino has manipulated evidence.
Тож я скажу йому, щоб він розібрався, але я нічого не обіцяю заздалегідь, і під цим я маю на увазі, що він знову відкриє справу. Побачимо, що він скаже.
So I'll tell him to look into it, but I'm not promising anything up front, and by that I mean that he'll reopen the case. We'll see what he says.
Пітер надіслав вам електронний лист чи ще ні?
Did Peter send you an email or not yet?
Тоді, я думаю, нам просто доведеться набратися терпіння, і я вірю, що ви отримаєте відповідь.
Well then, I guess we'll just have to be patient, and I believe you'll get your answer.
Обов’язково повідомте нам результат, будь ласка.
Surely let us know the outcome, please.
Я вірю, якщо докази справді вагомі, він зв’яжеться з вами.
Просто йому щодня доводиться мати справу з безліччю скарг, і не на всі листи можна відповісти, особливо якщо вони неактуальні.
Я сподіваюся, що ви можете це зрозуміти.
If the evidence is really good, he will get back to you, I believe.
It's just that he has to deal with many complaints daily, and it is not possible to answer on all emails, especially if they are not relevant.
I hope that you can understand that.
Тож 10 днів тому він написав мені, що обліковий запис, який використовував мій номер мобільного телефону, був створений у тому ж місяці, що й мій. Він також сказав, що не вважає, що казино підробляє докази через його тривалий досвід роботи з казино. Інші докази він ще не розглядав. Я просто не створив інший обліковий запис і використав свій правильний номер... Я не зробив нічого поганого і не розумію, чому я не отримую свій виграш. Навіть якщо казино не підробляє доказами, а хтось справді створив обліковий запис і використав мій номер, це не моя вина, тоді інший обліковий запис має бути покараний, а не я. У мене є підтвердження того, що я використовував власний номер. Сподіваюся, він скоро відповість...
So 10 days ago he wrote to me that the account that used my cell phone number was created in the same month as mine. He also said that he doesn't think the casino is faking evidence because of his long experience with the casino. He hasn't addressed the other evidence yet. I just didn't create another account and used my correct number... I didn't do anything wrong and don't understand why I don't get my winnings. Even if the casino isn't faking evidence and someone really did create an account and use my number, it's not my fault, then the other account should be punished, not me. I have proof that I used my own number. I hope he answers soon...
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.