ФорумКазиноRolletto Casino - загальне обговорення

Rolletto Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Anonymized167
|
12314 переглядів 75 відповідей |
|
1...3 4
Jaro
4 міс. тому

Я сподіваюся, що я також вирішу це питання.


Дякую

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Будь ласка, чи може інший спеціаліст взятися за цю справу? Я просто усвідомлюю затримку часу, я вже пройшов через стільки стресу з цим казино, я знаю, що довше очікування лише спричинить у мене сильний стрес

Автоматичний переклад.
Gaz8087
4 міс. тому

Мені щиро прикро це говорити, але Нік ще має два дні, щоб відповісти вам у ланцюжку скарг. Я уявляю, що це важко, але, чесно кажучи, ви повинні чекати, як і всі інші. 20 спеціалістів розглядають понад 800 скарг; отже, мова не йде про пошук іншого.

Будь ласка, будьте терплячі. Я надіслав Ніку записку, хоча це виняток.





Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Дякую

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене є гроші на моєму рахунку rolletto, але вони не дозволяють мені зняти гроші, оскільки коли я намагаюся підтвердити свій рахунок, вони відмовляються підтверджувати мене, оскільки у мене був попередній обліковий запис, який я підтвердив сам, але я заблокував цей рахунок.

Автоматичний переклад.
shleegmb
3 міс. тому

Я щиро сподіваюся, що це не означає, що ви відкрили інший рахунок.

Закриття облікового запису означає, що ви більше ніколи не гратимете з ним. Майже всі казино мають політику проти відкриття ще одного. Будь ласка, чи знаєте ви про це?

На мою думку, це була помилка, і вам слід уникати такої ж помилки в будь-якому іншому казино.

Наступного разу я раджу зв’язатися зі службою підтримки, а потім переглянути варіанти.

Нам знадобиться деяка інформація, щоб підтвердити вашу позицію, якщо ми хочемо мати хоч якийсь шанс вам допомогти. Чи не могли б ви поділитися деякими ідеями?

Дайте мені знати, будь ласка.



Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я отримав шокуючий досвід роботи з Rolletto Casino. Мій величезний виграш у 14000 євро не було виплачено, оскільки казино сказало, що я використовував кілька облікових записів, але це не так. Після подання скарги тут виявилося, що IP-адреса збігалася з іншим користувачем, оскільки я використовував VPN. Все було перевірено, і VPN явно дозволено в цьому казино. Гуру Казино попросив Казино надати більше доказів, але Казино не змогло цього зробити тижнями та надало лише недостатні докази. Тоді, нарешті, спеціаліст із розгляду скарг сказав мені, що докази, які він отримав від казино, були недостатніми, і Casino Guru збирається вимагати від казино повної виплати. Поки все добре, тепер шок.

Казино раптом знайшло нові докази: очевидно, інший обліковий запис використовував мій номер мобільного телефону.. Це справді смішно.. Я абсолютно не погоджуюся на це. Раптом у них є найяскравіші докази, які тільки можуть бути? Після подання невдалих спроб доказів раніше? Я переконаний, що це казино маніпулювало доказами, щоб не втратити рейтинг у Casino Guru. Я надіслав усі докази, які міг знайти, спеціалісту зі скарг, але, на жаль, я не отримав відповіді протягом 3 тижнів, тому я пишу це, щоб звернути увагу. Навіть якщо таке казино ніколи не заплатить мені, я зроблю все, щоб розкрити цю шахрайську поведінку!

Автоматичний переклад.
flochefe
2 дн. тому

Згідно з тим, що я побачив у скарзі, мені шкода, що її закрили, але Пітер прийняв рішення на основі того, що він написав вам. Було порушено правило, коли було виявлено, що кілька облікових записів відкрито з однієї IP-адреси з однаковим номером телефону. Мабуть, казино забезпечило все, що було необхідно для нашої команди, тому, мабуть, більше нічого не можна зробити.

Як би мені не було неприємно це визнавати, нам доведеться прийняти цей факт. 😕

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

У мене є чіткі докази того, що те, що стверджує Казино, не може бути правдою, і я надіслав їх Пітеру. На жаль, він цього не бачив (у нас була та сама проблема в минулому, він сказав мені, що мої електронні листи потрапляють у його спам). Крім того, я не можу вимагати повторного розгляду скарги, оскільки я вже зробив це один раз (успішно). Я просто хочу, щоб хтось побачив і оцінив мої докази, тому що я на 100% впевнений, що Казино маніпулювало доказами.

Автоматичний переклад.
flochefe
учора

Тож я скажу йому, щоб він розібрався, але я нічого не обіцяю заздалегідь, і під цим я маю на увазі, що він знову відкриє справу. Побачимо, що він скаже.

Автоматичний переклад.
7 год. тому

Ідеально, дякую!

Автоматичний переклад.
Jaro
7 год. тому

Ідеально, дякую!

Автоматичний переклад.
flochefe
5 год. тому

Пітер надіслав вам електронний лист чи ще ні?

Автоматичний переклад.
5 год. тому

На жаль ще ні

Автоматичний переклад.
flochefe
4 год. тому

Тоді, я думаю, нам просто доведеться набратися терпіння, і я вірю, що ви отримаєте відповідь.

Автоматичний переклад.
3 год. тому

Все добре, я надіслав йому довгий лист із купою нових доказів, я думаю, це може зайняти деякий час. Я просто радий, що він на цьому.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого