ГоловнаФорумКазиноRolletto Casino - загальне обговорення

Rolletto Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від Anonymized167
|
20 212 переглядів 143 відповідей |
|
1...6 7 8
flochefe

Я це прекрасно розумію. Проте, якщо ви не знаєте, як ваш номер і пристрій використовувалися без вашого повідомлення під другим обліковим записом, який ви ніколи не створювали, я вважаю, що ми також нічим не можемо допомогти. Що б ви не питали, тому що ми не маємо пояснень. На жаль, я все ще не бачу способу дізнатися.

Автоматичний переклад.

Щоб було зрозуміло, немає жодного способу, щоб хтось використав мій пристрій, це неможливо. Я не впевнений, що Казино справді це сказало, тому що Пітер ніколи не обговорював це. Я знаю, що ніхто не має доступу до мого телефону, у мене є пароль для цього. Це одна з речей, у яких я не впевнений, тому що ви завжди говорите про вирішальний матч, але Пітер ніколи не обговорював це, і особливо казино ніколи нічого не говорило про вирішальний матч за межами Casino Guru. Завжди говорили лише про відповідність IP-адреси, яка насправді могла відбутися.

Автоматичний переклад.
flochefe

Я весь час стежив за цими деталями, і це, власне, причина, чому я постійно кажу, що без інших пояснень цих збігів неможливо успішно підтримувати інші версії.

Ми не зайдемо далеко з висловом «Нам дуже шкода», але гравець наполягає на тому, що ніхто інший не може використовувати його/її мобільний пристрій, номер телефону та ту саму IP-адресу.

Я також надіслав вам повідомлення зі скаргою, де Пітер згадав усі матчі.

Автоматичний переклад.

Тепер це неправда. Звичайно, можливо, хтось використав мій номер телефону, оскільки людина могла легко ввести будь-який номер, який забажав. Що було б неможливо, так це для людини підтвердити номер або скористатися моїм пристроєм. Крім того, збіг IP-адреси, звичайно, можливий, якщо інша особа також використовувала VPN.

Причина, по якій я сказав, що підозрюю, що казино маніпулює доказами, полягає в тому, як вони так пізно знайшли збіг номера телефону після того, як фактично програли скаргу. Я вважаю, що IP-адреса збіглася через мій VPN.

Це було повідомлення від Пітера?

Автоматичний переклад.
flochefe

привіт

Повідомлення було від Петра:

file

Не впевнений, що зараз це корисно. Я цілком упевнений, що розумію практично все, що ви сказали мені досі. І мені неприємно повторювати те саме, але я просто не бачу, що ми можемо використати, щоб довести, що казино помиляється.


Автоматичний переклад.
Radka

Так, це єдиний раз, коли згадується. Я все ще не впевнений, чи це була помилка, тому що ніхто не скористався моїм пристроєм. Знову ж таки, звичайно, можуть бути зібрані докази, мені просто потрібно зрозуміти ситуацію, і це можна легко зробити, відповівши на мої листи.

Автоматичний переклад.
flochefe

Я це вже зрозумів. Як я вже сказав, я бачив докази використання того самого пристрою та IP-адреси. Що нікому з нас не допоможе дізнатися, що сталося.

Отже, на мою думку, Пітер дійшов до того, що справу закрили. Навряд чи я можу відповісти вам від його імені. Багато гравців, як правило, обмінюються електронними листами після завершення справи, але сумна правда полягає в тому, що посередник справді не має часу надати додаткову підтримку.

Автоматичний переклад.

Хтось має електронну адресу Сантеди? Rolletto заблокували мій рахунок із коштами, які я не можу зняти, і я не знаю, що робити.

Автоматичний переклад.
pops22

Відкрийте скаргу на Casino Guru, вони вам допоможуть.

Автоматичний переклад.
pops22

Привіт,

Чи перевірили ви, будь ласка, чи надсилало вам електронний лист казино з поясненням закриття рахунку? На мій погляд, цілком імовірно, що казино щось надіслало. Чи можу я знати, що ви останнє обговорювали з казино?

У будь-якому випадку, електронна пошта, яку я можу знайти, є



Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Привіт, Павле, я зробив це, але відповіді ще немає.

Автоматичний переклад.
pops22

Гаразд, це займе кілька тижнів, щоб розібратися, це включає багато туди й назад, Радка зможе допомогти.

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Їм потрібен вік, щоб відповісти

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Так, я подав скаргу цього разу минулого тижня, тому минуло 7 днів, але досі немає відповіді від команди гуру казино щодо скарги

Автоматичний переклад.
Vkieranc

Я знаю, що це повільно, але якщо ти правий, то виграєш

Автоматичний переклад.
Radka

Казино надіслало мені різні електронні листи з відповідями, жодне з яких не пояснювало закриття облікового запису. Це останнє, що вони сказали:


Шановна Лорен

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре.


Ми хотіли повідомити вам, що ваш обліковий запис зараз перевіряється. Просимо терпіння та співпраці під час цього процесу. Очікуйте подальших оновлень електронною поштою.

Якщо тим часом у вас виникнуть запитання або сумніви, зв’яжіться з нами. Ми тут, щоб допомогти вам.


Дякуємо за розуміння.

Автоматичний переклад.
pops22

Я думаю, що у них є тисячі справ, але зрештою вони відповідають.

Автоматичний переклад.

Це був перший електронний лист, який вони надіслали мені минулого вівторка:


Шановна Лорен,

Сподіваюся, у вас все добре!


Нагадуємо, що компанія має право не розголошувати певну інформацію та не розголошувати її.

Тому ми рекомендуємо вам ознайомитися з нашими положеннями та умовами, щоб отримати додаткові відомості щодо цього питання.

На жаль, зараз ми можемо надати вам таку інформацію. Дякуємо за розуміння.


Якщо у вас є будь-які запитання чи запити, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми будемо раді допомогти вам у будь-який час.


Гарного дня!


Автоматичний переклад.

Казино надіслало мені різні електронні листи з відповідями, жодне з яких не пояснювало закриття облікового запису. Це останнє, що вони сказали:


Шановна Лорен

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре.


Ми хотіли повідомити вам, що ваш обліковий запис зараз перевіряється. Просимо терпіння та співпраці під час цього процесу. Очікуйте подальших оновлень електронною поштою.

Якщо тим часом у вас виникнуть запитання або сумніви, зв’яжіться з нами. Ми тут, щоб допомогти вам.


Дякуємо за розуміння.

Автоматичний переклад.

Розумію, тож я вважаю, що розслідування закінчилося не на вашу користь. Молодці, ви подали скаргу. За допомогою гідів ми повідомляємо гравцям, що процес вимагає часу, оскільки є багато справ. Майте терпіння, будь ласка. Кожна сторона має сім днів на продовження.

Я знаю, що очікування зазвичай зовсім інші, але, як бачите, команда повністю приголомшена:

file

Такої суми ще не було, але, сподіваюся, посередники вам допоможуть. Вони роблять все можливе.




Автоматичний переклад.

Я також думаю, що це коротке резюме додає контекст для інших:

«Я зв’язався зі службою підтримки Rollettos електронною поштою та з їхнім варіантом чату, але просто ходив по колу з ними. Вони сказали мені, що мій обліковий запис розслідується протягом 6 місяців і що я не отримаю жодних оновлень, доки не закінчаться 6 місяців, які, як я вважаю, закінчилися Смішно. У мене на балансі близько 2700 фунтів стерлінгів».

Отже, з якоїсь причини ви не пройшли розслідування AML, я б сказав. 6 місяців? Це божевілля...

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого