ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від Radka
|
45322 переглядів 343 відповідей |
|
1...7 8 9...18
8 міс. тому

Доброго дня, я грав в слоти без бонусів і виграв €5000, з тих пір намагаюся вивести гроші. Спочатку вони заблокували мій доступ до гри і попросили документи для підтвердження мого профілю, я надав їх усі, і вони прийняли. Однак перевірка триває багато часу та все ще очікує, що не дозволяє мені грати чи знімати свої гроші. Я розмовляю з помічниками в чаті, які нічого не вирішують за мене, вони просто дають мені електронну адресу служби підтримки. Я надіслав кілька електронних листів, і жоден із них не повідомив мені законний термін для підтвердження мого профілю! Неприйнятно, щоб депозит був зроблений негайно і без перевірки, а зняття вже займало два тижні в процесі перевірки. У мене є роздруківки розмов помічників і електронні листи, якими я обмінявся з командою підтримки, де вони навіть повідомляють мені, що немає крайнього терміну для перевірки мого облікового запису. Я йду до останнього кроку, щоб отримати свої гроші. Буду вдячний, якщо ви зможете пришвидшити процес разом із ними.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, вся справа в верифікації і тільки після її успішного проходження вам буде дозволено вийти. Я бачив, що ви подали нам скаргу , але слід додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такого процесу. Якщо до того часу нічого не буде досягнуто, і ви все ще не підтверджені, наша команда проведе подальше розслідування та спробує зв’язатися з казино. Тож сподіваюся, що до того часу все піде в правильному напрямку, і ви зможете зняти кошти.

У будь-якому разі, що стосується самої перевірки, і якщо вона не завершена, чи потрібно надати ще якісь документи чи були якісь відмови? Або казино просто їх весь час перевіряє, а ви ще нічого не знаєте?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Зрозуміло, що мені дійсно потрібні мої гроші, і я сподіваюся, що ви можете мені допомогти, як і досі, у моїй справі, і велике вам спасибі.. Це дуже важливий гуру казино для всіх гравців, які мають подібні випадки..

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я бачу, що скарга все ще відкрита, і я твердо вірю, що у вашій справі все вирішиться справедливо. Я побажаю вам удачі. ☘️


Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Добрий ранок

Цей процес перевірки розпочався 4 березня, я не розумію затримки та чому вони не вимагають усі документи одразу. Документи прийняті, але очікують перевірки. З дня початку перевірки ігри не відкриваються і видають помилки. Я думаю, що вони готуються розтягнути його якомога довше до 90 днів, а потім видалити мій обліковий запис з аргументом, що я не грав 90 днів.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Доброго ранку, Хайро,

мій обліковий запис було прийнято та підтверджено. Зараз я отримав повідомлення, але я намагався зняти 500 євро, але мене заблокували, що я можу зробити? file

Автоматичний переклад.
Margarida88
8 міс. тому

Чи запитували ви, чому транзакцію зняття було заблоковано зараз, коли ви повністю перевірені? 😔

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Доброго ранку, Хайро,

мій обліковий запис було прийнято та підтверджено. Зараз я отримав повідомлення, але я намагався зняти 500 євро, але мене заблокували, що я можу зробити? file

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чи повідомили вам у казино також, чому ваше виведення коштів блокується після успішної верифікації?

Я б також обов’язково зазначив про це в скарзі , тому що це досить важлива інформація. Найкраще було б, щоб казино відповіло, а ми знали причину цієї ситуації.

Спробуйте запитати, якщо можливо, і дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Добрий вечір. Тому що це казино, яке хоче взяти лише гроші.. Я сподіваюся, що ми досягнемо справедливості.. особисто я, якщо я не отримаю справедливості, я розміщу рекламу в усіх соціальних мережах.. якщо не заплатити за її помилку 1850 євро, що для мене багато але для них нічого то я хочу щоб їх покарали зразково..бажаю успіхів..

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Так, я запитував, я чекаю листа від служби підтримки.


Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

Так

Я надіслав електронний лист до служби підтримки, я хочу поспілкуватися, я не знаю

Автоматичний переклад.
Thomas3333
8 міс. тому

Одним словом ЖАДІБНІСТЬ!! мотивує їх, ви просто ім’я, а не особа, яка вносить депозити, це неприємна сторона деяких інтернет-казино, зареєстрованих на Кюрасао, де немає справжніх правил і норм, які б утримували їх чесними. Ви все ще повинні почекати і подивитися, що може зробити команда тут, це невелика надія.

Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

Це те, що ми очікуємо.. як ви сказали жадібність! Уявіть собі, напередодні, коли я закрив перший рахунок, я втратив 1250 євро, насправді це не мій виграш, а невелика частина моїх програшів. Я гравець і знаю, що ми завжди програємо, але ні, це несправедливо та незаконно !! ми сподіваємось на Гуру казино

Автоматичний переклад.
Thomas3333
8 міс. тому

Приблизно 6 тижнів тому я написав тут матеріал, у якому передбачив проблеми для клієнтів з отриманням своїх грошей через кількість спаму, який я отримував щодня. Я сказав, що є занадто багато маленьких казино з поганою ліцензією та недостатньо клієнтів, щоб дати їм весь прибуток, необхідний для виконання своїх зобов’язань, коли йшлося про виплату відносно значних сум грошей. З допису, який я бачу тут, здається, це стає справою. Вони добре приймають депозити навіть клієнтам із обмежених країн. Я все ще сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші через прямий платіж або завдяки втручанню гуру казино. Раніше вважалося, що в довгостроковій перспективі = КАЗИНО ЗАВЖДИ ПЕРЕГРАВАЄ, тепер існує додаткова небезпека того, що казино може ВАС ОБІГРАТИ, тому моя порада: якщо ви не Gamstop, знайдіть повністю ліцензоване казино, де, якщо вони не зможуть платити, а також оштрафувати або навіть втратити ліцензію.


Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дуже приємне та оптимістичне повідомлення.. Велике спасибі вам і всім Casino Guru... Ми сподіваємось отримати наші гроші так чи інакше, і щоб люди не грали в таких казино, ми це зробили, ми влучили, ми сподіваємося, що ми заслужили бути в чорному списку нами та іншими клієнтами..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
8 міс. тому

На багатьох акул не вистачить риби! Я щойно видалив і заблокував близько 20 нових казино за моїм повідомленням, і це менш ніж за 10 днів, якщо Rabona не заплатить вам, а MI дасть їм 6 місяців разом з усіма іншими шахрайськими казино. Це стає надто звичним явищем, коли хороших людей обдурюють за їхні виграші. Прочитайте про Jokabet та інших тут, хто намагається отримати гроші

Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

Я не зовсім зрозуміла МІ що це? Ми хочемо отримати те, на що маємо право, це незаконно, і вони повинні бути покарані.. ми раді, що ви допомагаєте нам і знаходитесь поруч з нами.. вони не можуть просто забрати наші гроші, і я не знаю, як Багато часу знадобиться, щоб отримати гроші від поганого казино, чи може команда Гуру переконати їх, щоб ми могли домовитися з відповідним казино, щоб покласти край цій історії, від якої ми втомилися і хочемо, щоб вона закінчилася? Чи може казино Guru або будь-який відповідний орган переконати їх заплатити нам, інакше вони будуть оштрафовані?? Це руйнує душу, і нам потрібні наші гроші.. Дуже дякую..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
8 міс. тому

Я мав на увазі М для Маргариди. Лише час покаже, чи отримаєте ви обидва гроші 🤞

Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

Чи є в нас надія? Або ми даремно боремося за самоочевидне?

Автоматичний переклад.
Thomas3333
8 міс. тому

Зачекайте, поки Casino Guru зв’яжеться з ними, це все, що ви можете зробити. Я ніколи не вигравав близько 5000 євро, це великі гроші, і це, мабуть, грає в голові Магіграда, а також ваші 1850 євро. Одного разу я виграв 2000 євро знадобилося 7 днів, щоб отримати їх з цього конкретного казино і не міг розслабитися, доки він не з’явився на моєму рахунку. Якщо вони не виплатять добровільно, вам доведеться продовжувати своє життя, доки не буде вирішення так чи інакше.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Добрий вечір. Тому що це казино, яке хоче взяти лише гроші.. Я сподіваюся, що ми досягнемо справедливості.. особисто я, якщо я не отримаю справедливості, я розміщу рекламу в усіх соціальних мережах.. якщо не заплатити за її помилку 1850 євро, що для мене багато але для них нічого то я хочу щоб їх покарали зразково..бажаю успіхів..

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я також твердо вірю, що все вирішиться справедливо. Я бачив, що ваша скарга буде далі розглянута Йозефом, і я припускаю, що з казино зв’яжуться, і ми побачимо, яку позицію вони займуть.

Бажаю тобі всього найкращого. ☘️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, я запитував, я чекаю листа від служби підтримки.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Гаразд, мені цікаво, чи отримаєте ви відповідь. Якщо так, не соромтеся розповісти мені, що ви дізналися, тому що це дуже важливо в цій ситуації.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого