ГоловнаФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від Radka
|
74 006 переглядів 473 відповідей |
|
1...7 8 9...24

Доброго дня, я грав в слоти без бонусів і виграв €5000, з тих пір намагаюся вивести гроші. Спочатку вони заблокували мій доступ до гри і попросили документи для підтвердження мого профілю, я надав їх усі, і вони прийняли. Однак перевірка триває багато часу та все ще очікує, що не дозволяє мені грати чи знімати свої гроші. Я розмовляю з помічниками в чаті, які нічого не вирішують за мене, вони просто дають мені електронну адресу служби підтримки. Я надіслав кілька електронних листів, і жоден із них не повідомив мені законний термін для підтвердження мого профілю! Неприйнятно, щоб депозит був зроблений негайно і без перевірки, а зняття вже займало два тижні в процесі перевірки. У мене є роздруківки розмов помічників і електронні листи, якими я обмінявся з командою підтримки, де вони навіть повідомляють мені, що немає крайнього терміну для перевірки мого облікового запису. Я йду до останнього кроку, щоб отримати свої гроші. Буду вдячний, якщо ви зможете пришвидшити процес разом із ними.

Автоматичний переклад.

Привіт, вся справа в верифікації і тільки після її успішного проходження вам буде дозволено вийти. Я бачив, що ви подали нам скаргу , але слід додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такого процесу. Якщо до того часу нічого не буде досягнуто, і ви все ще не підтверджені, наша команда проведе подальше розслідування та спробує зв’язатися з казино. Тож сподіваюся, що до того часу все піде в правильному напрямку, і ви зможете зняти кошти.

У будь-якому разі, що стосується самої перевірки, і якщо вона не завершена, чи потрібно надати ще якісь документи чи були якісь відмови? Або казино просто їх весь час перевіряє, а ви ще нічого не знаєте?

Автоматичний переклад.

Зрозуміло, що мені дійсно потрібні мої гроші, і я сподіваюся, що ви можете мені допомогти, як і досі, у моїй справі, і велике вам спасибі.. Це дуже важливий гуру казино для всіх гравців, які мають подібні випадки..

Автоматичний переклад.

Я бачу, що скарга все ще відкрита, і я твердо вірю, що у вашій справі все вирішиться справедливо. Я побажаю вам удачі. ☘️


Автоматичний переклад.
Jaro

Добрий ранок

Цей процес перевірки розпочався 4 березня, я не розумію затримки та чому вони не вимагають усі документи одразу. Документи прийняті, але очікують перевірки. З дня початку перевірки ігри не відкриваються і видають помилки. Я думаю, що вони готуються розтягнути його якомога довше до 90 днів, а потім видалити мій обліковий запис з аргументом, що я не грав 90 днів.

Автоматичний переклад.
Jaro

Доброго ранку, Хайро,

мій обліковий запис було прийнято та підтверджено. Зараз я отримав повідомлення, але я намагався зняти 500 євро, але мене заблокували, що я можу зробити? file

Автоматичний переклад.
Margarida88

Чи запитували ви, чому транзакцію зняття було заблоковано зараз, коли ви повністю перевірені? 😔

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, Хайро,

мій обліковий запис було прийнято та підтверджено. Зараз я отримав повідомлення, але я намагався зняти 500 євро, але мене заблокували, що я можу зробити? file

Автоматичний переклад.

Чи повідомили вам у казино також, чому ваше виведення коштів блокується після успішної верифікації?

Я б також обов’язково зазначив про це в скарзі , тому що це досить важлива інформація. Найкраще було б, щоб казино відповіло, а ми знали причину цієї ситуації.

Спробуйте запитати, якщо можливо, і дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro

Добрий вечір. Тому що це казино, яке хоче взяти лише гроші.. Я сподіваюся, що ми досягнемо справедливості.. особисто я, якщо я не отримаю справедливості, я розміщу рекламу в усіх соціальних мережах.. якщо не заплатити за її помилку 1850 євро, що для мене багато але для них нічого то я хочу щоб їх покарали зразково..бажаю успіхів..

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, я запитував, я чекаю листа від служби підтримки.


Автоматичний переклад.
Anonymized534

Так

Я надіслав електронний лист до служби підтримки, я хочу поспілкуватися, я не знаю

Автоматичний переклад.
Thomas3333

Одним словом ЖАДІБНІСТЬ!! мотивує їх, ви просто ім’я, а не особа, яка вносить депозити, це неприємна сторона деяких інтернет-казино, зареєстрованих на Кюрасао, де немає справжніх правил і норм, які б утримували їх чесними. Ви все ще повинні почекати і подивитися, що може зробити команда тут, це невелика надія.

Автоматичний переклад.
Anonymized534

Це те, що ми очікуємо.. як ви сказали жадібність! Уявіть собі, напередодні, коли я закрив перший рахунок, я втратив 1250 євро, насправді це не мій виграш, а невелика частина моїх програшів. Я гравець і знаю, що ми завжди програємо, але ні, це несправедливо та незаконно !! ми сподіваємось на Гуру казино

Автоматичний переклад.
Thomas3333

Приблизно 6 тижнів тому я написав тут матеріал, у якому передбачив проблеми для клієнтів з отриманням своїх грошей через кількість спаму, який я отримував щодня. Я сказав, що є занадто багато маленьких казино з поганою ліцензією та недостатньо клієнтів, щоб дати їм весь прибуток, необхідний для виконання своїх зобов’язань, коли йшлося про виплату відносно значних сум грошей. З допису, який я бачу тут, здається, це стає справою. Вони добре приймають депозити навіть клієнтам із обмежених країн. Я все ще сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші через прямий платіж або завдяки втручанню гуру казино. Раніше вважалося, що в довгостроковій перспективі = КАЗИНО ЗАВЖДИ ПЕРЕГРАВАЄ, тепер існує додаткова небезпека того, що казино може ВАС ОБІГРАТИ, тому моя порада: якщо ви не Gamstop, знайдіть повністю ліцензоване казино, де, якщо вони не зможуть платити, а також оштрафувати або навіть втратити ліцензію.


Змінено
Автоматичний переклад.

Дуже приємне та оптимістичне повідомлення.. Велике спасибі вам і всім Casino Guru... Ми сподіваємось отримати наші гроші так чи інакше, і щоб люди не грали в таких казино, ми це зробили, ми влучили, ми сподіваємося, що ми заслужили бути в чорному списку нами та іншими клієнтами..

Автоматичний переклад.
Thomas3333

На багатьох акул не вистачить риби! Я щойно видалив і заблокував близько 20 нових казино за моїм повідомленням, і це менш ніж за 10 днів, якщо Rabona не заплатить вам, а MI дасть їм 6 місяців разом з усіма іншими шахрайськими казино. Це стає надто звичним явищем, коли хороших людей обдурюють за їхні виграші. Прочитайте про Jokabet та інших тут, хто намагається отримати гроші

Автоматичний переклад.
Anonymized534

Я не зовсім зрозуміла МІ що це? Ми хочемо отримати те, на що маємо право, це незаконно, і вони повинні бути покарані.. ми раді, що ви допомагаєте нам і знаходитесь поруч з нами.. вони не можуть просто забрати наші гроші, і я не знаю, як Багато часу знадобиться, щоб отримати гроші від поганого казино, чи може команда Гуру переконати їх, щоб ми могли домовитися з відповідним казино, щоб покласти край цій історії, від якої ми втомилися і хочемо, щоб вона закінчилася? Чи може казино Guru або будь-який відповідний орган переконати їх заплатити нам, інакше вони будуть оштрафовані?? Це руйнує душу, і нам потрібні наші гроші.. Дуже дякую..

Автоматичний переклад.
Thomas3333

Я мав на увазі М для Маргариди. Лише час покаже, чи отримаєте ви обидва гроші 🤞

Автоматичний переклад.
Anonymized534

Чи є в нас надія? Або ми даремно боремося за самоочевидне?

Автоматичний переклад.
Thomas3333

Зачекайте, поки Casino Guru зв’яжеться з ними, це все, що ви можете зробити. Я ніколи не вигравав близько 5000 євро, це великі гроші, і це, мабуть, грає в голові Магіграда, а також ваші 1850 євро. Одного разу я виграв 2000 євро знадобилося 7 днів, щоб отримати їх з цього конкретного казино і не міг розслабитися, доки він не з’явився на моєму рахунку. Якщо вони не виплатять добровільно, вам доведеться продовжувати своє життя, доки не буде вирішення так чи інакше.

Автоматичний переклад.

Добрий вечір. Тому що це казино, яке хоче взяти лише гроші.. Я сподіваюся, що ми досягнемо справедливості.. особисто я, якщо я не отримаю справедливості, я розміщу рекламу в усіх соціальних мережах.. якщо не заплатити за її помилку 1850 євро, що для мене багато але для них нічого то я хочу щоб їх покарали зразково..бажаю успіхів..

Автоматичний переклад.

Я також твердо вірю, що все вирішиться справедливо. Я бачив, що ваша скарга буде далі розглянута Йозефом, і я припускаю, що з казино зв’яжуться, і ми побачимо, яку позицію вони займуть.

Бажаю тобі всього найкращого. ☘️

Автоматичний переклад.

Так, я запитував, я чекаю листа від служби підтримки.


Автоматичний переклад.

Гаразд, мені цікаво, чи отримаєте ви відповідь. Якщо так, не соромтеся розповісти мені, що ви дізналися, тому що це дуже важливо в цій ситуації.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого