1 тиждень тому
І РАБОНА, і казино GURÚ вашою скаргою витруть дупи, ось побачите.
Both RABONA and casino GURÚ will wipe their asses with your complaint, you'll see.
Tanto RABONA como casino GURÚ se va limpiar el culo con tu queja, ya lo verás
0
І РАБОНА, і казино GURÚ вашою скаргою витруть дупи, ось побачите.
Both RABONA and casino GURÚ will wipe their asses with your complaint, you'll see.
Tanto RABONA como casino GURÚ se va limpiar el culo con tu queja, ya lo verás
доброго дня Ви вже не граєте за Рабону?
Good afternoon. You don't play for Rabona anymore?
Boa tarde. Você não joga mais no Rabona?
Шановний Sergio_o,
Я бачу, що відхилення скарги не було позитивним результатом, на який ви сподівалися, але я ввічливо прошу вас припинити ображати нас на нашому форумі. Ми просто не можемо нікому допомогти, і, на жаль, ми не займаємося питаннями, пов’язаними зі ставками на спорт. ось і вся проблема. Мені шкода, що ми не змогли допомогти через це.
Ви хочете спробувати альтернативу, будь ласка?
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Dear Sergio_o,
I see rejecting the complaint was not a positive outcome you hoped for, but I ask you politely to stop abusing us on our own forum. We just can't help anyone and sadly, we do not deal with sports betting-related matters. that's the whole problem. I'm sorry we could not help because of this.
Do you care to try an alternative, please?
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
добрий вечір
З 22.03.2025 я подав 2 запити на зняття з казино Rabona, і вони все ще очікують.
Я читаю багато негативних коментарів про це казино щодо виведення коштів. Чи є шанс, що я можу втратити свої гроші?
Good evening.
I have requested 2 withdrawals from Rabona casino since 22.3.2025 and they are still pending.
I'm reading a lot of negative comments about this casino regarding withdrawals. Is there a chance I could lose my money?
Καλησπέρα σας
Έχω ζητήσει από το casino Rabona 2 αναλήψεις από τις 22.3.2025 και είναι ακόμα εκκρεμές
Διαβάζω πολλά αρνητικά σχόλια γιαυτό το casino σχετικά με τις αναλήψεις..Υπάρχει περίπτωση να χάσω τα χρήματα μου?
привіт
Знаєте, відповісти на це питання досить складно. Якщо ви подумаєте про це, тепер ви чекаєте 4 робочі дні, тому, сподіваюся, пройде недовго, перш ніж ви отримаєте свій виграш.
Але чи потрібно проходити KYC? Вам про це вже повідомили?
Повідомляйте нас про будь-які оновлення, які ви маєте, щоб наша група розгляду скарг також була проінформована, і, сподіваємось, не знадобиться втручання з нашого боку.
Hey.
That is quite difficult to answer this question, you know. If you think about it, you now wait 4 business days, so hopefully it won't be long before you get your winnings.
Is it necessary to pass the KYC, though? Have they informed you about it already?
Let us know about any update you have so our complaint team is also informed, and hopefully no intervention from our side will be needed.
Вони не просили мене ні про що, крім того, що вони роблять усе можливе, щоб це завершити.
Брехня
They haven't asked me for anything except that they are doing everything they can to complete it.
Lies
Δεν μου έχουν ζητήσει τίποτα παρά μόνο ότι κάνουν ότι μπορούν για να ολοκληρωθεί
Ψέματα
Якщо верифікація не потрібна, то, сподіваюся, скоро ви отримаєте свій виграш.
Як ви знаєте, наша група розгляду скарг не може втрутитися раніше 14-денного терміну, тож давайте почекаємо та подивимося, як воно буде.
If verification is not needed, then hopefully soon you will get your winnings.
Our complaint team is not able to intervene before the 14-day time frame, as you know, so let's wait and see how it goes.
доброго дня!
Вони не заплатять вам. Чекаю виплати з 8 березня! Забудьте про це. Не витрачайте час на колекціонування. Відповідь завжди буде однаковою. здаватися Це шахрайство, нелегальне казино в більшості країн. Кримінальний. Я вже повідомив про це регуляторний орган Португалії та прокуратуру. Тривають дії щодо блокування сайту в Португалії. ВОНИ ВАМ НЕ ПЛАТЯТЬ.
Good afternoon!
They won't pay you. I've been waiting for my payments since March 8th! Forget it. Don't waste your time collecting. The answer will always be the same. Give up. It's a scam, an illegal casino in most countries. Criminal. I've already reported it to Portugal's gaming regulator and the Public Prosecutor's Office. Actions to block the site in Portugal are underway. THEY WON'T PAY YOU.
Boa tarde!
Não irão pagar você. Espero meus pagamentos desde 08/03! Esqueça. Não perca o seu tempo cobranças. A resposta será sempre a mesma. Desista. É uma fraude, um casino ilegal na maioria dos países. Criminoso. Já denunciei ao órgão regulador de jogos de Portugal e ao Ministério Público. Ações para bloquear o site em Portugal estão a caminho. NÃO PAGARÃO VOCÊ.
доброго ранку
Мені сьогодні заплатили.
Good morning
I got paid today.
Καλημέρα
Πληρωθηκα σημερα
доброго дня!
Вони не заплатять вам. Чекаю виплати з 8 березня! Забудьте про це. Не витрачайте час на колекціонування. Відповідь завжди буде однаковою. здаватися Це шахрайство, нелегальне казино в більшості країн. Кримінальний. Я вже повідомив про це регуляторний орган Португалії та прокуратуру. Тривають дії щодо блокування сайту в Португалії. ВОНИ ВАМ НЕ ПЛАТЯТЬ.
Good afternoon!
They won't pay you. I've been waiting for my payments since March 8th! Forget it. Don't waste your time collecting. The answer will always be the same. Give up. It's a scam, an illegal casino in most countries. Criminal. I've already reported it to Portugal's gaming regulator and the Public Prosecutor's Office. Actions to block the site in Portugal are underway. THEY WON'T PAY YOU.
Boa tarde!
Não irão pagar você. Espero meus pagamentos desde 08/03! Esqueça. Não perca o seu tempo cobranças. A resposta será sempre a mesma. Desista. É uma fraude, um casino ilegal na maioria dos países. Criminoso. Já denunciei ao órgão regulador de jogos de Portugal e ao Ministério Público. Ações para bloquear o site em Portugal estão a caminho. NÃO PAGARÃO VOCÊ.
Привіт! Оскільки ви так довго чекали, чи хотіли б виподати нам скаргу , щоб наша команда спробувала вам допомогти? Я думаю, що це може бути гарною підмогою, і якщо гравець відповість, що він отримав свої гроші, можливо, ви також зможете їх отримати.
У будь-якому випадку, це ваше перше зняття? Як казино виправдало таке довге очікування? Чи потрібно було перевіряти?
Hi, since you've been waiting so long, would you like to file a complaint with us and let our team try to assist you? I think it could be a good help and if the player wrote back that he got his money, maybe you could get it too.
Anyway, is this your first withdrawal? How did the casino justify such a long wait? Did you have to verify?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.