ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від Radka
|
41109 переглядів 327 відповідей |
|
1...6 7 8...17
Додати публікацію
Thomas3333
8 міс. тому

Привіт. Це приємно для вас, і дякую за оновлення. На жаль, наша команда щодня має багато скарг. Вони повинні ретельно досліджувати кожну з них, щоб надати всю необхідну допомогу гравцям. Сподіваюся, ви розумієте, що саме тому вони не можуть відповідати щодня. Давайте просто чекати і сподіватися на найкращий результат, я тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Щиро дякую. Ваша компанія відповідає за казино, щоб вони поговорили з ними, щоб вирішити проблему? Інакше чи можуть оштрафувати казино? Я маю на увазі, що це незалежний компетентний орган, який допомагає гравцям?

Автоматичний переклад.
Thomas3333
8 міс. тому

Що саме ви маєте на увазі під «відповідальним»? 🤔 Я б так не сказав, ні. Наша група розгляду скарг спілкується з представниками кожного казино, щоб вирішити проблему, включену в кожну скаргу. Казино, кожне казино, насправді може бути оштрафовано, так. Однак це «робота» ліцензійного органу кожного казино, і вона залежить від відхилень, я б сказав, які вони зробили в кожному випадку. Ми, у Casino Guru, фактично даємо їм так звані чорні точки, а потім вони можуть знизити свій індекс безпеки. Наша команда розгляду скарг тут, у Casino Guru, вирішує всі скарги та допомагає гравцям.

Сподіваюся, ви отримали всі відповіді, які вам потрібні, якщо ми можемо ще щось зробити, просто тримайте нас у курсі.👌

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Дякую за вашу відповідь, тобто чи є шанс, що я можу бути виправданий і отримати свої гроші?? Це моє запитання..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
8 міс. тому

Оскільки я не експерт, коли мова йде про вирішення скарг, де вирішенням займається наша команда, а не я, я справді не можу дати вам прямої відповіді на ваше запитання. Я можу лише тримати кулаки 🤞 і сподіватися на найкращий результат для вас.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго дня, я грав в слоти без бонусів і виграв €5000, з тих пір намагаюся вивести гроші. Спочатку вони заблокували мій доступ до гри і попросили документи для підтвердження мого профілю, я надав їх усі, і вони прийняли. Однак перевірка триває багато часу та все ще очікує, що не дозволяє мені грати чи знімати свої гроші. Я розмовляю з помічниками в чаті, які нічого не вирішують за мене, вони просто дають мені електронну адресу служби підтримки. Я надіслав кілька електронних листів, і жоден із них не повідомив мені законний термін для підтвердження мого профілю! Неприйнятно, щоб депозит був зроблений негайно і без перевірки, а зняття вже займало два тижні в процесі перевірки. У мене є роздруківки розмов помічників і електронні листи, якими я обмінявся з командою підтримки, де вони навіть повідомляють мені, що немає крайнього терміну для перевірки мого облікового запису. Я йду до останнього кроку, щоб отримати свої гроші. Буду вдячний, якщо ви зможете пришвидшити процес разом із ними.

Автоматичний переклад.
Margarida88
7 міс. тому

З цим казино я страждаю так само, навіть гірше.. у мене конфіскували 1850 євро, подайте скаргу тут, на форумі, я зробив те саме, і я сподіваюся, що ми з вами будемо виправдані, а казино, про яке йде мова, буде покаране тому що вони незаконні.. бажаю успіху..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
7 міс. тому

Я просто хочу те, що мені належить по праву

Автоматичний переклад.
Margarida88
7 міс. тому

Тож ви повинні виграти це чесно та справедливо!! Немає прямого бонусу, який вони повинні виплачувати. Справа Томаса інша: він закрив обліковий запис і відкрив інший, використовуючи іншу електронну адресу, і виграв. Казино заперечує це, заявляючи, що він мав дублікат облікового запису, який порушує більшість казино t@cs . Я все ще сподіваюся, що він отримає свої гроші, оскільки це багато для нього означає, але ви заслуговуєте на оплату прямо, без жодних дорікань з боку казино.🤞

Автоматичний переклад.
Anonymized534
7 міс. тому

Очевидно, що це інший випадок, ніж мій, і оскільки ви посилаєтеся на мій випадок, мій перший обліковий запис було закрито, а наступного дня я створив новий обліковий запис, я ніколи не грав з дублікатом облікового запису, і я кидаю виклик casino rabona, щоб довести це. .У своїй скарзі я надіслав усі свої докази, включаючи скріншоти. У своєму новому обліковому записі я також розміщую свої справжні дані для реєстрації, лише електронна адреса та номер телефону інші, я граю близько 6 місяців, і вони ніколи не просили мене про підтвердження. Я запитую: чому вони дозволяють мені створити новий рахунок і прийняти депозит мене і не бути заблокованим? А коли я виграв, вони закрили мій рахунок? Друге запитання після того, як я написав, щоб мій обліковий запис закрили через залежність від азартних ігор, чому вони знову прийняли мене, а не заблокували мій обліковий запис, ніби вони мали захистити мене? Тут ми говоримо про велике незаконне правопорушення: окрім того, щоб вимагати гроші, які належать мені, я хочу, щоб казино було покаране компетентним незалежним органом з азартних ігор... Я програв тисячі євро, і це несправедливо, що вони лише хочуть виграти вони повинні платити своїм клієнтам відповідно. .і ще одне запитання: як вони дозволяють гравцям грати без перевірки протягом місяців, що є безпекою, тому що залежні можуть грати або найгірші нові діти, які є відповідальною грою? Це все від мене, і я сподіваюся, що ми обидва досягнемо справедливості та що казино, про яке йде мова, буде покарано..

Автоматичний переклад.
Anonymized534
7 міс. тому

Зрозуміло, що мені дійсно потрібні мої гроші, і я сподіваюся, що ви можете мені допомогти, як і досі, у моїй справі, і велике вам спасибі.. Це дуже важливий гуру казино для всіх гравців, які мають подібні випадки..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
7 міс. тому

Я сподіваюся, що для вас обох це багато грошей, особливо коли виграти так важко. Я не хотів би пригнічувати ваш дух щодо позитивного результату для вас обох, але деякі відгуки на Trust Pilot не надто позитивно малюють Рабону, коли йдеться про виплату значних сум грошей

Автоматичний переклад.
Anonymized534
7 міс. тому

Що саме ви маєте на увазі, я не розумію, вибачте, ми не повинні отримати свої гроші? Хіба вони не повинні платити за власну помилку?

Автоматичний переклад.
Anonymized534
7 міс. тому

Оскільки я думаю, що мені не заплатять, я звертаюся до Гуру, я виграв чесно. На моєму рахунку немає порушень, мій баланс є, процес верифікації просто не завершений, ні терміну не дають, навіть документи прийняли.

Автоматичний переклад.
Anonymized534
7 міс. тому

Кажуть, що заплатять... але ні

Я все одно пройшов процес перевірки облікового запису 😂💪🏾

Автоматичний переклад.
Thomas3333
7 міс. тому

Чи знаєте ви, що таке Trust Pilot? Це споживчий веб-сайт, де ви можете переглянути більшість компаній, а не лише казино. Я завжди читаю огляди там, а також тут, перш ніж приєднатися до будь-якого казино. Він також відомий тим, що дає фальшиві позитиви, але негативні зазвичай створюють справедливе враження про чесність казино. На жаль, Rabona отримує кілька поганих негативів, хоча більшість з них давно. Сподіваюся, вони виправилися, і ви отримаєте гроші, але проблема казино на Кюрасао полягає в тому, що у них немає справжнього керівного органу, який би їх контролював. Удачі вам обом

Автоматичний переклад.
Margarida88
7 міс. тому

Мене ніколи не просили верифікувати, і я грав на великі суми.. зберігайте спокій, будьте терплячими, і ви будете виправдані, я сподіваюся, що те саме для мене..

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Casino Guru на нашому боці, підтримує нас, і ми чекаємо розвитку наших справ. Це просто погане казино, якого не повинно бути..

Автоматичний переклад.
Anonymized534
7 міс. тому

Так, я читав деякі відгуки, в яких сказано, що вони не платять, але я також бачив деякі, які платять. Давай зачекаємо

Автоматичний переклад.
Margarida88
7 міс. тому

Так, будьте терплячими, і я сподіваюся, що ми отримаємо те, на що заслуговуємо.. удачі.. тримайте мене в курсі.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого