ГоловнаФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення

 від Radka
|
58 168 переглядів 377 відповідей |
|
1 2...19
Тут ви можете обговорити Rabona Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

У мене питання, я виграв велику суму в казино Rabona і зараз кажуть, що у них технічні проблеми. Хтось може мені допомогти. Або хтось має досвід з цим

Автоматичний переклад.
Ala0931

Привіт, я перевірив відгуки користувачів і знайшов лише один тижневий пост, в якому описується проблема з виведенням коштів . На це казино було подано дуже мало скарг, тому важко сказати, що зараз відбувається. Якщо виграна сума велика, казино має уточнювати процедуру принаймні у фінансовому відділі, і це зазвичай займає деякий час. Зауважте також, що це казино має середній місячний ліміт зняття коштів, що означає, що сума буде розділена на менші суми, що виплачуються щомісяця.

Це все займає багато часу, тому, можливо, вони просто прикривають це технічними проблемами.

Продовжуйте запитувати в чаті, якщо можливо.

Якщо щось піде не так, ви завжди можете подати скаргу тут. Я б зараз трохи почекала.

Тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Ala0931

Отже, що саме казино повідомило вам про технічну проблему?

Автоматичний переклад.

Казино не повідомляє жодних подробиць про технічні проблеми.

Автоматичний переклад.
Daniel

Я знову написав у підтримку, тому що все ще нічого не рухається



file

Автоматичний переклад.
Ala0931

Я бачу, зараз великий обсяг трафіку. Це може бути правильним у певний момент – багато клієнтів і платежів потрібно перевірити. Крім того, вона могла б написати щось на кшталт «зачекайте наступні 2-3 дні», щоб просто заспокоїти вас, замість цього вона написала «Я не можу точно сказати», коли мова йде про певний час очікування. Я часто перевірявся з ними, але давав їм ще кілька днів, перш ніж розглянути наступний крок.

Просто переконайтеся, що ви тим часом не будете грати зі своїми виграшами.


Автоматичний переклад.
Ala0931

Насправді, у них може не виникнути жодних технічних проблем, але, можливо, багато співробітників були у відпустці під час Різдва, і їм потрібно обробити зняття коштів, які були подані раніше. Спробуйте почекати до понеділка. Цього має бути достатньо часу для його обробки.

Автоматичний переклад.
Daniel

Дякую 🙏 Сподіваюся, якщо виникнуть проблеми, ви мені допоможете?

Автоматичний переклад.
Ala0931

Звичайно, ви завжди можете подати скаргу тут, щоб наша команда спробувала допомогти.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, шановна команда Казино Гуру

чи можете ви допоможіть мені, будь ласка, я виграв 22 000 в казино rabona, виплата просто непропорційна, вже виплачено, але за тиждень лише максимум 2 000. Чи можете ви мені допомогти? Коли його запитують, він завжди каже, що вибач. Ненормально, що ви завжди платите один раз на тиждень.


Автоматичний переклад.
Ala0931

Привіт.

Я хотів би сказати, що це цілком нормально. У разі більшого виграшу казино має порадитися зі своїм фінансовим відділом, і воно зазвичай пропонує розділити суму на менші суми. Деякі казино також мають місячний ліміт зняття коштів, будь ласка, перевірте Rbona тут:

file

Автоматичний переклад.

Казино з великою різноманітністю ігор і дивовижними бонусами, моя єдина скарга – це затримка виведення коштів.. це дуже ускладнює роботу казино.. але в іншому воно того варте..

Автоматичний переклад.
LuizLeandro

Привіт,

дякую за вашу думку.

Чи можу я дізнатися, як довго ви чекали на зняття коштів і які способи оплати були використані?

Автоматичний переклад.

Казино Rabona закрило мій обліковий запис. Я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис не пройшов процес перевірки на порушення терміну 9 – Шахрайство, незаконне та невідповідне використання.


але що саме не так з моїм обліковим записом? Я не робив нічого протизаконного

Запитали:

виписка з банківського рахунку за останні 3 місяці

фото документа, що посвідчує особу

підтвердження місця проживання

фотографія документа з веб-сайтом, відкритим у фоновому режимі

Я все відправила і нічого поганого не зробила і вони навіть не виправдовуються відмовляються пояснювати чи виправдовують таке ставлення

є кілька претензій до цього казино

Я втратив 1300,00 через шахрайство

Я збираюся знімати відео про все це на youtube та instagram, я не отримаю своїх грошей, але я збираюся допомогти іншим людям не потрапити на це шахрайство;

Автоматичний переклад.
augusto655

Привіт,

Я б сказав, що у випадку шахрайства казино зазвичай пропускають пояснення та надають лише розпливчасті пояснення. Як альтернативу запропонованим вами діям ви можете дати нашій команді зі скарг можливість з’ясувати, що здається не так.

Просто перегляньте, як це працює тут .

Що ти думаєш про це?

Автоматичний переклад.

file Привіт


Користуюсь Rabona вже близько місяця. Я виграв трохи грошей і хотів би зняти їх, але після 2 тижнів спроби це стає розчаровуючим. Усе, що вони просили, я подав, і тепер вони не відповідають, не підтверджують мій обліковий запис. Гуру казино, будь ласка, допоможіть мені, це жахливо, у мене є діти, яких мені потрібно годувати, і платити за оренду.


ваш правда

i

Змінено автором
Автоматичний переклад.

file Привіт


Користуюсь Rabona вже близько місяця. Я виграв трохи грошей і хотів би зняти їх, але після 2 тижнів спроби це стає розчаровуючим. Усе, що вони просили, я подав, і тепер вони не відповідають, не підтверджують мій обліковий запис. Гуру казино, будь ласка, допоможіть мені, це жахливо, у мене є діти, яких мені потрібно годувати, і платити за оренду.


ваш правда

i

Автоматичний переклад.

Привіт,

Можу порекомендувати подати скаргу на нашому сайті. Ось посилання: https://casino.guru/complaints . Я вірю, що це допоможе вирішити вашу складну ситуацію. 🙂

Автоматичний переклад.
Honza

подайте скаргу на казино тут, на сайті, і більше не відкривайте облікові записи цієї групи


sportaza rabona campo bete, оскільки труднощі отримання дуже великі

Змінено автором
Автоматичний переклад.
augusto655

Добре, що ви зробили це, хоча це не проти Рабони – просто хотів це пояснити.

Я вважаю, що мені знадобиться невелика допомога, щоб пояснити, коли саме почалася перевірка. Я знайшов це речення у вашій скарзі - 21 годину тому:

"Я відправив документи 1 березня, тобто пройшло більше 3 робочих днів!"

Будь ласка, оновіть його?

Змінено автором
Автоматичний переклад.
1 2...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого