2 р. тому
Тут ви можете обговорити Rabona Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене питання, я виграв велику суму в казино Rabona і зараз кажуть, що у них технічні проблеми. Хтось може мені допомогти. Або хтось має досвід з цим
I have a question, I won a large amount at Casino Rabona and they now say that they have technical problems. Somebody can help me. Or someone experience with it
Ich habe eine Frage habe ein großen Betrag bei Casino Rabona gewonnen die sagen jetzt das sie technisch Probleme haben kann mir da jemand helfen . Oder jemanden Erfahrung damit
Привіт, я перевірив відгуки користувачів і знайшов лише один тижневий пост, в якому описується проблема з виведенням коштів . На це казино було подано дуже мало скарг, тому важко сказати, що зараз відбувається. Якщо виграна сума велика, казино має уточнювати процедуру принаймні у фінансовому відділі, і це зазвичай займає деякий час. Зауважте також, що це казино має середній місячний ліміт зняття коштів, що означає, що сума буде розділена на менші суми, що виплачуються щомісяця.
Це все займає багато часу, тому, можливо, вони просто прикривають це технічними проблемами.
Продовжуйте запитувати в чаті, якщо можливо.
Якщо щось піде не так, ви завжди можете подати скаргу тут. Я б зараз трохи почекала.
Тримайте нас в курсі, будь ласка.
Hello, I checked user reviews and find just one - one-week-old post describing a problem with the withdrawal. There have been very few complaints submitted against this casino, so it is hard to say, what is happening now. If the amount won is big, the casino has to clarify the procedure with the finance department at least and it usually takes some time. Be also advised that this casino has an average monthly withdrawal limit, which means the amount will be split into lower sums paid on monthly basis.
It is all time-consuming, so maybe they just cover it with technical issues.
Keep asking the live chat if possible.
If anything goes wrong, you can always submit a complaint here. I'd wait a bit now.
Keep us posted, please.
Отже, що саме казино повідомило вам про технічну проблему?
So what exactly did the casino tell you about the technical problem?
Я знову написав у підтримку, тому що все ще нічого не рухається
I wrote to support again because still nothing has moved
Ich habe den Support nochmal angeschrieben weil sich noch immer nichts bewegt hat
Я бачу, зараз великий обсяг трафіку. Це може бути правильним у певний момент – багато клієнтів і платежів потрібно перевірити. Крім того, вона могла б написати щось на кшталт «зачекайте наступні 2-3 дні», щоб просто заспокоїти вас, замість цього вона написала «Я не можу точно сказати», коли мова йде про певний час очікування. Я часто перевірявся з ними, але давав їм ще кілька днів, перш ніж розглянути наступний крок.
Просто переконайтеся, що ви тим часом не будете грати зі своїми виграшами.
I see, high volume of traffic at the moment. This can be correct at some point - a lot of customers and payments to get checked. Furthermore, she could write something like "wait for next 2-3 days" simply to comfort you, instead, she wrote "I can not tell for sure" when it comes to a certain waiting time. I'd checked with them frequently, however, I would give them a few more days before considering the next step.
Just make sure you won't play with your winnings in the meantime.
Насправді, у них може не виникнути жодних технічних проблем, але, можливо, багато співробітників були у відпустці під час Різдва, і їм потрібно обробити зняття коштів, які були подані раніше. Спробуйте почекати до понеділка. Цього має бути достатньо часу для його обробки.
Actually, they might don't have any tech issues, but it's possible that many employees were on vacation during Christmas and they need to process withdrawals that were submitted earlier. Try to wait until Monday. That should be enough time to process it.
Дякую 🙏 Сподіваюся, якщо виникнуть проблеми, ви мені допоможете?
Thanks 🙏 I hope so if there are problems would you help me?
Danke 🙏 ich hoffe es wenn es Probleme gibt würden sie mir helfen ?
Привіт, шановна команда Казино Гуру
чи можете ви допоможіть мені, будь ласка, я виграв 22 000 в казино rabona, виплата просто непропорційна, вже виплачено, але за тиждень лише максимум 2 000. Чи можете ви мені допомогти? Коли його запитують, він завжди каже, що вибач. Ненормально, що ви завжди платите один раз на тиждень.
Hello dear team of Casino Guru
can you please help me i won 22,000 in the casino rabona the payout is just disproportionate are already paid but in a week only a maximum of 2,000. Can you please help me ? When asked, it always says sorry. It's not normal that you always pay out once a week.
Hallo liebes Team von Casino Guru
können sie mir bitte helfen ich habe im Casino rabona 22.000 gewonnen die Auszahlung sind einfach unverhältnismäßig werden schon bezahlt aber in einer Woche immer nur 2.000 maximal. Können Sie mir da bitte helfen . Aufnachfrage heißt es immer es tut ihnen leid . Das ist doch nicht normal das man immer 1 mal in der Woche auszahlt.
Привіт.
Я хотів би сказати, що це цілком нормально. У разі більшого виграшу казино має порадитися зі своїм фінансовим відділом, і воно зазвичай пропонує розділити суму на менші суми. Деякі казино також мають місячний ліміт зняття коштів, будь ласка, перевірте Rbona тут:
Hello.
I'd like to say it is pretty normal. In case of a bigger win, the casino has to consult with its finance department and it usually suggests splitting the amount into smaller sums. Some casinos have a monthly withdrawal limit as well, please check the Rbona's here:
Казино з великою різноманітністю ігор і дивовижними бонусами, моя єдина скарга – це затримка виведення коштів.. це дуже ускладнює роботу казино.. але в іншому воно того варте..
Casino with a lot of variety of games and amazing bonuses, my only complaint is the delay in the withdrawal.. this complicates the casino a lot .. but otherwise it's worth it ..
Cassino com muita variedade de jogos e bônus incríveis, a minha única reclamação é a demora para o saque.. isso complica muito o casino .. mas de resto vale ..
Привіт,
дякую за вашу думку.
Чи можу я дізнатися, як довго ви чекали на зняття коштів і які способи оплати були використані?
Hello,
thank you for your opinion.
May I know how long have you been waiting for the withdrawals and which payment options were used, please?
Казино Rabona закрило мій обліковий запис. Я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис не пройшов процес перевірки на порушення терміну 9 – Шахрайство, незаконне та невідповідне використання.
але що саме не так з моїм обліковим записом? Я не робив нічого протизаконного
Запитали:
виписка з банківського рахунку за останні 3 місяці
фото документа, що посвідчує особу
підтвердження місця проживання
фотографія документа з веб-сайтом, відкритим у фоновому режимі
Я все відправила і нічого поганого не зробила і вони навіть не виправдовуються відмовляються пояснювати чи виправдовують таке ставлення
є кілька претензій до цього казино
Я втратив 1300,00 через шахрайство
Я збираюся знімати відео про все це на youtube та instagram, я не отримаю своїх грошей, але я збираюся допомогти іншим людям не потрапити на це шахрайство;
my account was closed by Rabona casino I received an email saying that my account did not pass the verification process for violating term 9 - Fraud, illegal and inappropriate use.
but what exactly is wrong with my account? I didn't do anything illegal
It was asked:
bank statement for the last 3 months
photo of identity document
proof of residence
photo holding document with website open in background
I sent everything and I didn't do anything wrong and they don't even justify refuse to explain or justify such an attitude
have several complaints against this casino
I lost 1300.00 in what seems like a scam
I'm going to make videos reporting all this on youtube and instagram I won't get my money back but I'm going to help other people not fall for this scam;
minha conta foi encerrada pelo cassino Rabona recebi um email dizendo que minha conta não passou no processo de verificação por violar o termo 9 - Fraude, uso ilegal e inadequado.
mas o que exatamente tem de errado na minha conta? eu não fiz nada ilegal
foi pedido:
extrato bancario dos ultimos 3 meses
foto do documento de identidade
comprovante de endereço
foto segurando o documento com o site aberto no fundo
eu enviei tudo e não fiz nada de errado e eles nem justificam se recusam a explicar ou justificar tal atitude
tem diversas reclamações contra este casino
perdi 1300,00 no que me parece ser um golpe
vou fazer videos relatando tudo isso no youtube e no instagram não vou ter meu dinheiro de volta mas vou ajudar a outras pessoas não cairem nesse golpe;
Привіт,
Я б сказав, що у випадку шахрайства казино зазвичай пропускають пояснення та надають лише розпливчасті пояснення. Як альтернативу запропонованим вами діям ви можете дати нашій команді зі скарг можливість з’ясувати, що здається не так.
Просто перегляньте, як це працює тут .
Що ти думаєш про це?
Hello there,
I'd say that in case of fraud casinos usually skip the explanations and only provide a vague explanation. As an alternative to your suggested actions, you can give our complaint team a chance to find out what seems to be wrong.
Just browse how it works here.
What do you think about that?
Привіт
Користуюсь Rabona вже близько місяця. Я виграв трохи грошей і хотів би зняти їх, але після 2 тижнів спроби це стає розчаровуючим. Усе, що вони просили, я подав, і тепер вони не відповідають, не підтверджують мій обліковий запис. Гуру казино, будь ласка, допоможіть мені, це жахливо, у мене є діти, яких мені потрібно годувати, і платити за оренду.
ваш правда
i
Hi
i have been using Rabona for about a month now. I have won some money and would like to withdraw some of it, however after trying for 2 weeks it is getting frustrating. Everything theh have asked I have submitted and now they don’t respond, don’t verify my account. Casino guru please help me here this is devastating, I have kids I need to feed and rent to be paid.
your truly
i
Привіт
Користуюсь Rabona вже близько місяця. Я виграв трохи грошей і хотів би зняти їх, але після 2 тижнів спроби це стає розчаровуючим. Усе, що вони просили, я подав, і тепер вони не відповідають, не підтверджують мій обліковий запис. Гуру казино, будь ласка, допоможіть мені, це жахливо, у мене є діти, яких мені потрібно годувати, і платити за оренду.
ваш правда
i
Hi
i have been using Rabona for about a month now. I have won some money and would like to withdraw some of it, however after trying for 2 weeks it is getting frustrating. Everything theh have asked I have submitted and now they don’t respond, don’t verify my account. Casino guru please help me here this is devastating, I have kids I need to feed and rent to be paid.
your truly
i
Привіт,
Можу порекомендувати подати скаргу на нашому сайті. Ось посилання: https://casino.guru/complaints . Я вірю, що це допоможе вирішити вашу складну ситуацію. 🙂
Hello,
I can recommend starting a complaint on our website. Here is a link: https://casino.guru/complaints. I believe it will help to solve your complicated situation. 🙂
подайте скаргу на казино тут, на сайті, і більше не відкривайте облікові записи цієї групи
sportaza rabona campo bete, оскільки труднощі отримання дуже великі
make a complaint here on the site against the casino and do not open any more accounts from this group
sportaza rabona campo bete because the difficulty of receiving is very great
faça uma reclamação aqui no site contra o casino e não abra mais nenhuma conta deste grupo
sportaza rabona campo bete pois a dificuldade de receber é muito grande
Добре, що ви зробили це, хоча це не проти Рабони – просто хотів це пояснити.
Я вважаю, що мені знадобиться невелика допомога, щоб пояснити, коли саме почалася перевірка. Я знайшов це речення у вашій скарзі - 21 годину тому:
"Я відправив документи 1 березня, тобто пройшло більше 3 робочих днів!"
Будь ласка, оновіть його?
Good you made it, though it is not against the Rabona - just wanted to clarify that.
I feel I could use a little help explaining when exactly the verification started. I found this sentence in your complaint - 21 hours ago:
"I sent my documents on March 1st, that is, more than 3 business days have passed.!"
Care to update it, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.