ГоловнаФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

 від Radka
|
74 004 переглядів 473 відповідей |
|
1...8 9 10...24
Jaro

Дуже дякую, я справді в це вірю.. у нього був день, щоб відповісти мені збоку, а тепер моя скарга повернулася до 6 днів.. Я не знаю причини..

Автоматичний переклад.
Jaro

Досі нічого

Автоматичний переклад.
Margarida88

😩

Автоматичний переклад.

Дуже дякую, я справді в це вірю.. у нього був день, щоб відповісти мені збоку, а тепер моя скарга повернулася до 6 днів.. Я не знаю причини..

Автоматичний переклад.

Насправді це сталося через те, що ви передали свою скаргу іншій особі, як написала Вероніка. Це тому, що Йозеф повинен зібрати всю інформацію щодо вашої справи і лише після цього він зможе до вас потрапити. Будь ласка, зрозумійте, що наша група розгляду скарг щодня розглядає багато скарг, і вони повинні розглядати кожну з них окремо, щоб запропонувати найкращу допомогу кожному гравцеві.🙏

Автоматичний переклад.
Romi

Дуже дякую... Будьте здорові, я сподіваюся, що я виправданий..

Автоматичний переклад.
Thomas3333

Я теж у це твердо вірю, але поки не буду забігати, бо завжди важливо, чим закінчиться скарга. Я побажаю вам справедливого рішення. 🤞👍

Автоматичний переклад.
Jaro

Ви розглянули мою скаргу? Скільки часу займає моя справа? Велике спасибі за вашу допомогу..

Автоматичний переклад.
Jaro

Йозеф взяв на себе мою справу

Автоматичний переклад.

Ви розглянули мою скаргу? Скільки часу займає моя справа? Велике спасибі за вашу допомогу..

Автоматичний переклад.

У вашій скарзі вгорі праворуч завжди є таймер, на який кожна сторона має відповісти. Це тиждень, але, звісно, наша команда завжди намагається відповісти швидше. Звичайно, Йозеф зараз має переглянути вашу справу, щоб усе добре зрозуміти, і він обов’язково зв’яжеться з вами якомога швидше.

Вам просто доведеться трохи потерпіти. 🙂

file

Автоматичний переклад.
Jaro

Добрий вечір. Час для відповіді від казино щойно минув, а вони не відповіли. Що мені робити в цьому випадку, я все ще чекаю на відповідь? Чи є шанс, що вони ніколи не відреагують? Велике спасибі..

Автоматичний переклад.
Thomas3333

Geia sou. Насправді зараз ви нічого не можете зробити. Час для відповіді казино подовжено на 7 днів, оскільки для вашої скарги дуже важливо отримати від них певну інформацію. Сподіваємось, вони зв’яжуться з нашою групою розгляду скарг, тож незабаром вашу справу можна буде вирішити.🤞

Автоматичний переклад.
Romi

Хоча я вже не сподіваюся, оскільки не вірю, що вони дадуть відповідь, велике спасибі за все..

Автоматичний переклад.
Thomas3333

Надія вмирає останньою, тому, поки справу не закрито, завжди є хоч якийсь маленький шанс. Сподіваюся, ми отримаємо якусь відповідь. Я був би радий за вас.

Автоматичний переклад.

тепер вони скасовують зняття без нашого дозволу

Рабона соромно

Автоматичний переклад.
Jaro

дуже дякую, але надія вже вмерла, тому що казино не збирається реагувати на мою скаргу, вони злодії, і я сподіваюся, принаймні їх покарають чорними точками, і люди ніколи їх не реєструватимуть, я, де можу, на всіх соцмережі буду їх рекламувати..

Автоматичний переклад.
Margarida88

І просто скажіть, що це соромно, вони злодії та шахраї..

Автоматичний переклад.

тепер вони скасовують зняття без нашого дозволу

Рабона соромно

Автоматичний переклад.

Я однозначно рекомендую нічого не робити з грошима, і, хоча я знаю, що це складно, зачекайте, поки наша команда спробує вам допомогти. Скарга все ще відкрита, і, як зазначив Нік, у казино є 14 днів, щоб надіслати вам гроші, нам доведеться набратися терпіння.

У будь-якому випадку, ви намагалися надіслати електронний лист або написати в чаті, щоб дізнатися, чому ваше відкликання було відхилено?

Автоматичний переклад.

дуже дякую, але надія вже вмерла, тому що казино не збирається реагувати на мою скаргу, вони злодії, і я сподіваюся, принаймні їх покарають чорними точками, і люди ніколи їх не реєструватимуть, я, де можу, на всіх соцмережі буду їх рекламувати..

Автоматичний переклад.

Якщо вони не спробують вирішити ситуацію, то обов'язково отримають чорні точки. Мені також спало на думку, що якщо цю ситуацію не вдасться вирішити, наша команда, ймовірно, порадить вам звернутися до влади. Я все одно бачу сенс писати туди, якщо вони не реагують на нашу скаргу.

Але побачимо.

Автоматичний переклад.
Jaro

Спочатку, коли це означає, що я можу зробити??

Автоматичний переклад.

Після того, як я не відповів протягом двох тижнів, я вважаю, що проблема остаточна, і я повинен припинити справу, тепер, що ви говорите, щоб звернутися до початку, я не знаю, і дякую вам за інтерес..

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого