ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від Radka
|
18037 переглядів 246 відповідей |
|
1...8 9 10...13
Додати публікацію
Jaro
2 міс. тому

Дуже дякую, я справді в це вірю.. у нього був день, щоб відповісти мені збоку, а тепер моя скарга повернулася до 6 днів.. Я не знаю причини..

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Досі нічого

Автоматичний переклад.
Margarida88
2 міс. тому

😩

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дуже дякую, я справді в це вірю.. у нього був день, щоб відповісти мені збоку, а тепер моя скарга повернулася до 6 днів.. Я не знаю причини..

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Насправді це сталося через те, що ви передали свою скаргу іншій особі, як написала Вероніка. Це тому, що Йозеф повинен зібрати всю інформацію щодо вашої справи і лише після цього він зможе до вас потрапити. Будь ласка, зрозумійте, що наша група розгляду скарг щодня розглядає багато скарг, і вони повинні розглядати кожну з них окремо, щоб запропонувати найкращу допомогу кожному гравцеві.🙏

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Дуже дякую... Будьте здорові, я сподіваюся, що я виправданий..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
2 міс. тому

Я теж у це твердо вірю, але поки не буду забігати, бо завжди важливо, чим закінчиться скарга. Я побажаю вам справедливого рішення. 🤞👍

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Ви розглянули мою скаргу? Скільки часу займає моя справа? Велике спасибі за вашу допомогу..

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Йозеф взяв на себе мою справу

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви розглянули мою скаргу? Скільки часу займає моя справа? Велике спасибі за вашу допомогу..

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У вашій скарзі вгорі праворуч завжди є таймер, на який кожна сторона має відповісти. Це тиждень, але, звісно, наша команда завжди намагається відповісти швидше. Звичайно, Йозеф зараз має переглянути вашу справу, щоб усе добре зрозуміти, і він обов’язково зв’яжеться з вами якомога швидше.

Вам просто доведеться трохи потерпіти. 🙂

file

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Добрий вечір. Час для відповіді від казино щойно минув, а вони не відповіли. Що мені робити в цьому випадку, я все ще чекаю на відповідь? Чи є шанс, що вони ніколи не відреагують? Велике спасибі..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
1 місяць тому

Geia sou. Насправді зараз ви нічого не можете зробити. Час для відповіді казино подовжено на 7 днів, оскільки для вашої скарги дуже важливо отримати від них певну інформацію. Сподіваємось, вони зв’яжуться з нашою групою розгляду скарг, тож незабаром вашу справу можна буде вирішити.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Хоча я вже не сподіваюся, оскільки не вірю, що вони дадуть відповідь, велике спасибі за все..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
1 місяць тому

Надія вмирає останньою, тому, поки справу не закрито, завжди є хоч якийсь маленький шанс. Сподіваюся, ми отримаємо якусь відповідь. Я був би радий за вас.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

тепер вони скасовують зняття без нашого дозволу

Рабона соромно

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

дуже дякую, але надія вже вмерла, тому що казино не збирається реагувати на мою скаргу, вони злодії, і я сподіваюся, принаймні їх покарають чорними точками, і люди ніколи їх не реєструватимуть, я, де можу, на всіх соцмережі буду їх рекламувати..

Автоматичний переклад.
Margarida88
1 місяць тому

І просто скажіть, що це соромно, вони злодії та шахраї..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

тепер вони скасовують зняття без нашого дозволу

Рабона соромно

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я однозначно рекомендую нічого не робити з грошима, і, хоча я знаю, що це складно, зачекайте, поки наша команда спробує вам допомогти. Скарга все ще відкрита, і, як зазначив Нік, у казино є 14 днів, щоб надіслати вам гроші, нам доведеться набратися терпіння.

У будь-якому випадку, ви намагалися надіслати електронний лист або написати в чаті, щоб дізнатися, чому ваше відкликання було відхилено?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

дуже дякую, але надія вже вмерла, тому що казино не збирається реагувати на мою скаргу, вони злодії, і я сподіваюся, принаймні їх покарають чорними точками, і люди ніколи їх не реєструватимуть, я, де можу, на всіх соцмережі буду їх рекламувати..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Якщо вони не спробують вирішити ситуацію, то обов'язково отримають чорні точки. Мені також спало на думку, що якщо цю ситуацію не вдасться вирішити, наша команда, ймовірно, порадить вам звернутися до влади. Я все одно бачу сенс писати туди, якщо вони не реагують на нашу скаргу.

Але побачимо.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Спочатку, коли це означає, що я можу зробити??

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Після того, як я не відповів протягом двох тижнів, я вважаю, що проблема остаточна, і я повинен припинити справу, тепер, що ви говорите, щоб звернутися до початку, я не знаю, і дякую вам за інтерес..

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого