8 міс. тому
надіслати підтвердження адреси, надіслати підтвердження особи, надіслати сертифікат власності мого банку, надіслати сертифікат власності на мою картку, надіслати історію транзакцій мого банку, і тепер вони запитують у мене історію транзакцій PayPal, але я ніколи не використовував PayPal для гри в rabona, я використовував картку лише для гри в rabona, я також надіслав історію PayPal, щоб показати їм, що мені нема чого приховувати, і все це законно, хоча я вважаю, що я не повинен був надсилати їх, якщо я ніколи не використовував PayPal для гри в rabona і тепер сталося те, що він не приймає Paypal. Я завантажував його 2 рази, і коли я переходжу на сторінку, він каже мені надіслати історію Paypal, і вони не кажуть, чому вони відхиляють його, і вони також не підтверджують рахунок або платіж.
send proof of address, send proof of identity, send certificate of ownership of my bank, send certificate of ownership of my card, send transaction history of my bank and now they ask me for history of PayPal transactions but I never used PayPal to play in rabona, I have only used the card to play in rabona, I also sent paypal history to show them that I have nothing to hide and it is all legal although I think I should not have sent them if I never used paypal to play in rabona and now What happens is that it does not accept Paypal. I uploaded it 2 times and when I enter the page it tells me to send the Paypal history and they don't say why they reject it and they don't verify the account or the payment either.
envie comprobante de domicilio, envie comprobante de identidad, envie certificado de titularidad de mi banco, envie certificado de titularidad de mi tarjeta, envie el historial de transacciones de mi banco y ahora me piden historial de transacciones de paypal pero yo en ningun momento use paypal para jugar en rabona, solo he usodo la tarjeta para jugar en rabona ,envie historial de paypal tambien para enseñarles que no tengo nada que esconder y es todo legal aunque creo que no deberia de haberles enviado si nunca use paypal para jugar en rabona y ahora lo que pasa que no accepta lo de paypal. lo subi 2 veces y cuando entro en la pagina me pone que le mande el historial de paypal y no dicen porque lo rechazan y tampoco verifican la cuenta y el pago tampoco
Тож я б сказав, що це проблема, і точно не з приємних. Тож добре, що у вас є скарга, і наша команда розслідує, що відбувається, і, сподіваюся, знайде все необхідне та зможе вам допомогти.
Крім того, я не знаю, чому вони просять у вас Paypal, а ви все ж кажете, що не вносили депозит за допомогою цього методу.
Тому нам доведеться набратися терпіння, щоб дізнатися.
Сподіваюся, ми дізнаємося якомога швидше.
So that's a problem I would say and certainly not a pleasant one. So it's good that you have a complaint and our team will investigate what's going on and hopefully find out everything necessary and be able to help you.
Also, I don't know why they are asking you for Paypal and yet you say that you have not deposited using this method.
So we will have to be patient to find out.
I hope we will know as soon as possible.
Я повністю розчарований затримкою платежу Rabona!
Я вже дочекався, скільки було можливо, всі терміни запитані та підраховані РАБОНОЮ. Я втомився чекати. Моїм єдиним вибором було вдатися до зовнішньої скарги тут.
Мій обліковий запис перевірено на 100% (фото документа спереду та ззаду + фото мого обличчя + адреса рахунку за комунальні послуги + фото селфі, тримаю мій документ у руках із сторінкою Rabona, що відображається ззаду + повна історія транзакцій мого банківського рахунку за останні 2 місяці). Все відправлено, все прийнято та перевірено.
Я подав запит на відкликання. Протягом останніх 7 днів я надіслав 3 повідомлення електронною поштою, вони жодного разу не відповіли на 1 з цього, ніколи, нічого. Служба підтримки чату теж нічого не вирішує, лише дає власні відповіді, скопійовані та вставлені як роботи, кажучи чекати, чекати, чекати, з цим дні минають.
Я починаю сумніватися, чи це чесний сайт чи шахрайство, чи вони дійсно мають гроші, щоб платити будь-кому, хто отримує навіть невеликий прибуток, як я, чи це сайт, який просто хоче отримувати гроші та депозити, сайт це нікому не платить...
I am fully disappointed with Rabona delayed payment!
I have already waited as long as possible, all the deadlines requested and estimated by RABONA. I'm tired of waiting. My only choice was to resort to an external complaint here.
My account is 100% verified (photo document front and back + photo of my face + utility bill address + photo selfie holding my document in hands with page Rabona being displayed in back + full history transactions of my bank account in last 2 months). All sent, all accepted and verified.
I have requested withdrawal. I sent 3 mail messages during this last 7 days, they never replied 1 of this, never, nothing. The chat support service too does not solve anything, only say custom replies, copied and pasted as robots, saying for to wait, wait, wait, with this the days are passing.
I'm starting to have doubts if this is an honest site or a scam, if they really have the money to pay anyone who makes even a small profit like me, if it's a site that just wants to receive money and deposits, a site that doesn't pay anyone...
Я перебуваю в тій самій ситуації, що й ви, чекаю на оплату з січня, у мене не було підтверджено обліковий запис на момент запиту на зняття коштів, але я надіслав усі необхідні документи, але вони все одно не перевіряють мій рахунок і не платять , крім того, вони запитують у мене історію транзакцій. Інший спосіб оплати, який я ніколи не використовував, щоб грати в Rabona і який не має нічого спільного з Rabona, я також надіслав його їм у різних форматах на сторінці та електронною поштою і день тому Я отримав відповідь, що я не надіслав їм запитувані документи. Я справді здивований кількістю виправдань і брехні, яку вони роблять, щоб не платити.
I am in the same situation as you, waiting for a payment since January, I did not have the account verified at the time of requesting the withdrawal but I sent all the requested documents and still they do not verify my account and they do not pay, on top of that they ask me for transaction history Another payment method that I never used to play in Rabona and that has nothing to do with Rabona, I also sent it to them in various formats on the page and by email and a day ago I received a response that I have not sent them the requested documents . I am really surprised by the amount of excuses and lies they make to not pay.
estoy en lo mismo que tu, esperando un pago desde enero, yo no tenia la cuenta verificada en el momento de pedir el retiro pero envie todo los docuementos solicitados y aun asi no verifican mi cuenta y no pagan, encima me piden histarial de transacciones de otro medio de pago que nunca use para jugar en rabona y que no tienen nada que ver con rabona , se lo envie eso tambien en varios formatos en la pagina y por email y hace un dia recibi respuesta que no les he enviado los los documentos solicitados. estoy malamente soprendido con la cantidad de escusas y mentiras que ponen para no pagar
Я перебуваю в тій самій ситуації, що й ви, чекаю на оплату з січня, у мене не було підтверджено обліковий запис на момент запиту на зняття коштів, але я надіслав усі необхідні документи, але вони все одно не перевіряють мій рахунок і не платять , крім того, вони запитують у мене історію транзакцій. Інший спосіб оплати, який я ніколи не використовував, щоб грати в Rabona і який не має нічого спільного з Rabona, я також надіслав його їм у різних форматах на сторінці та електронною поштою і день тому Я отримав відповідь, що я не надіслав їм запитувані документи. Я справді здивований кількістю виправдань і брехні, яку вони роблять, щоб не платити.
I am in the same situation as you, waiting for a payment since January, I did not have the account verified at the time of requesting the withdrawal but I sent all the requested documents and still they do not verify my account and they do not pay, on top of that they ask me for transaction history Another payment method that I never used to play in Rabona and that has nothing to do with Rabona, I also sent it to them in various formats on the page and by email and a day ago I received a response that I have not sent them the requested documents . I am really surprised by the amount of excuses and lies they make to not pay.
estoy en lo mismo que tu, esperando un pago desde enero, yo no tenia la cuenta verificada en el momento de pedir el retiro pero envie todo los docuementos solicitados y aun asi no verifican mi cuenta y no pagan, encima me piden histarial de transacciones de otro medio de pago que nunca use para jugar en rabona y que no tienen nada que ver con rabona , se lo envie eso tambien en varios formatos en la pagina y por email y hace un dia recibi respuesta que no les he enviado los los documentos solicitados. estoy malamente soprendido con la cantidad de escusas y mentiras que ponen para no pagar
Ніби грошей у них немає. Або володіти ним і не платити, щоб справді його вкрасти. По-перше, щоденний ліміт зняття дуже низький (приблизно 250 євро), по-друге, ви можете мати лише 3 незавершені зняття одночасно. Іншими словами: якщо у вас є 1500 євро на балансі, ви спочатку знімаєте 250 одного дня, потім 250 наступного дня, потім 250 наступного дня, лише після цього третього дня ви починаєте рахувати 3 робочі дні для виплати (що вони не не дотримуються, а потім кажуть, що є 5 робочих днів, які вони також не дотримуються), субота та неділя не враховуються, ЯКЩО ВИ ОТРИМУЄТЕ перший з 3 платежів, другий не виплачується наступного дня , оскільки відлік передбачуваних 3 робочих днів починається знову, те ж саме для третього платежу. Це означає, що ваш баланс знаходиться у вашому обліковому записі, ви хочете зняти кошти, і ви не можете робити нові запити на зняття коштів, щоб не починати відлік 3 днів знову (а це насправді тижні або місяці). Іншими словами, вони роблять усе можливе, щоб у вас нічого не забрали, щоб подолати втому, змусити вас грати, поки ви не втратите те, що маєте. Вони запитують банківські транзакції, навіть якщо у вас навіть не було зареєстрованого рахунку на веб-сайті, особисту інформацію про транзакції, яка не має нічого спільного з роботою, вони навіть не знають, що таке депозит готівкою, який ви зробили безпосередньо у ваш власний банківський рахунок, вони шукають причину, щоб заблокувати рахунок, і, коли вони не знаходять нічого поганого (у моєму випадку), вони продовжують обманювати кожен день і не платити, затягуючи це. Я ніколи не отримував там жодних коштів, але читаючи коментарі тут, я можу уявити, що це триватиме тижнями, можливо, місяцями чи роками. Це абсурд
It's as if they don't have money. Or own it and don't pay to actually steal it. Firstly, the daily withdrawal limit is very low (similar to 250 EUR), secondly, you can only have 3 pending withdrawals at a time. In other words: if you have 1500 EUR in balance, you first withdraw 250 one day, then 250 the next day, then 250 the next day, only after this third day do you start counting the 3 working days for payment (which they don't they comply and then say that there are 5 working days, which they also don't comply with), Saturday and Sunday are not counted, IF YOU RECEIVE the first of the 3 payments, the second will not be paid the following day, as the supposed 3 working days count starts again, the same thing for the third payment. This means that your balance is sitting there in your account, you want to withdraw and you are unable to make new withdrawal requests so as not to start the 3-day count again (which are actually weeks or months). In other words, they do everything they can to keep you from taking anything away, to overcome you through fatigue, to make you play until you lose what you have. They ask for bank transactions even when you didn't even have an account registered on the website there, personal transaction information that has nothing to do with anything related to Rabona, they don't even know what a cash deposit is that you made directly into your own account banking, they look for a reason to block the account and, when they don't find anything wrong (in my case), they keep cheating every day and not paying, delaying it. I've never received any withdrawals there, but reading the comments here, I can imagine it will last weeks, maybe months or years. This is absurd
Я повністю розчарований затримкою платежу Rabona!
Я вже дочекався, скільки було можливо, всі терміни запитані та підраховані РАБОНОЮ. Я втомився чекати. Моїм єдиним вибором було вдатися до зовнішньої скарги тут.
Мій обліковий запис перевірено на 100% (фото документа спереду та ззаду + фото мого обличчя + адреса рахунку за комунальні послуги + фото селфі, тримаю мій документ у руках із сторінкою Rabona, що відображається ззаду + повна історія транзакцій мого банківського рахунку за останні 2 місяці). Все відправлено, все прийнято та перевірено.
Я подав запит на відкликання. Протягом останніх 7 днів я надіслав 3 повідомлення електронною поштою, вони жодного разу не відповіли на 1 з цього, ніколи, нічого. Служба підтримки чату теж нічого не вирішує, лише дає власні відповіді, скопійовані та вставлені як роботи, кажучи чекати, чекати, чекати, з цим дні минають.
Я починаю сумніватися, чи це чесний сайт чи шахрайство, чи вони дійсно мають гроші, щоб платити будь-кому, хто отримує навіть невеликий прибуток, як я, чи це сайт, який просто хоче отримувати гроші та депозити, сайт це нікому не платить...
I am fully disappointed with Rabona delayed payment!
I have already waited as long as possible, all the deadlines requested and estimated by RABONA. I'm tired of waiting. My only choice was to resort to an external complaint here.
My account is 100% verified (photo document front and back + photo of my face + utility bill address + photo selfie holding my document in hands with page Rabona being displayed in back + full history transactions of my bank account in last 2 months). All sent, all accepted and verified.
I have requested withdrawal. I sent 3 mail messages during this last 7 days, they never replied 1 of this, never, nothing. The chat support service too does not solve anything, only say custom replies, copied and pasted as robots, saying for to wait, wait, wait, with this the days are passing.
I'm starting to have doubts if this is an honest site or a scam, if they really have the money to pay anyone who makes even a small profit like me, if it's a site that just wants to receive money and deposits, a site that doesn't pay anyone...
Шкода чути про таку ситуацію, і, на мій погляд, ви добре вчинили, що подали скаргу сюди нашій команді. Їм потрібно зачекати, поки мине 14 днів, перш ніж можна буде вжити будь-яке втручання у вашому випадку. Я сподіваюся, що наша команда зі скарг зможе вам допомогти. У вас випадково є якісь нові оновлення щодо цього?
Sorry to hear about this situation, and you have done good, in my opinion, to file a complaint here with our team. They need to wait for the 14 days to pass before any intervention can be done in your case. I hope that our complaint team will be able to help you out. Have you got any new updates regarding this, by any chance?
Я перебуваю в тій самій ситуації, що й ви, чекаю на оплату з січня, у мене не було підтверджено обліковий запис на момент запиту на зняття коштів, але я надіслав усі необхідні документи, але вони все одно не перевіряють мій рахунок і не платять , крім того, вони запитують у мене історію транзакцій. Інший спосіб оплати, який я ніколи не використовував, щоб грати в Rabona і який не має нічого спільного з Rabona, я також надіслав його їм у різних форматах на сторінці та електронною поштою і день тому Я отримав відповідь, що я не надіслав їм запитувані документи. Я справді здивований кількістю виправдань і брехні, яку вони роблять, щоб не платити.
I am in the same situation as you, waiting for a payment since January, I did not have the account verified at the time of requesting the withdrawal but I sent all the requested documents and still they do not verify my account and they do not pay, on top of that they ask me for transaction history Another payment method that I never used to play in Rabona and that has nothing to do with Rabona, I also sent it to them in various formats on the page and by email and a day ago I received a response that I have not sent them the requested documents . I am really surprised by the amount of excuses and lies they make to not pay.
estoy en lo mismo que tu, esperando un pago desde enero, yo no tenia la cuenta verificada en el momento de pedir el retiro pero envie todo los docuementos solicitados y aun asi no verifican mi cuenta y no pagan, encima me piden histarial de transacciones de otro medio de pago que nunca use para jugar en rabona y que no tienen nada que ver con rabona , se lo envie eso tambien en varios formatos en la pagina y por email y hace un dia recibi respuesta que no les he enviado los los documentos solicitados. estoy malamente soprendido con la cantidad de escusas y mentiras que ponen para no pagar
Мені дуже шкода, що ваша перевірка триває так довго. Як я читав у вашій скарзі , представник казино насправді пояснив причину цього, і це справді звучить для мене логічно. Насправді багато разів трапляється, що деякі документи мають неправильний формат, і це спричиняє затримку в процесі перевірки. Зазвичай для документів прийнято формат pdf, а для фотографій – формат jpg. Я сподіваюся, що це питання буде швидко вирішено, і ви незабаром зможете підтвердити свій обліковий запис. Якщо у вас є якісь новини, не забудьте повідомити нас.
I am really sorry that your verification is taking so long. As I have read in your complaint, the casino representative has actually explained the reason for that, and it really sounds logical to me. It happens many times, actually, that some documents are in the wrong format, and that causes the delay in the verification process. Usually, a pdf format is accepted when it comes to documents and jpg format when it comes to photos. I hope there will be a quick resolution regarding this issue and you will be able to verify your account soon. If you have any news, please do not forget to inform us.
Привіт, доброго дня, дякую за відгук і увагу.
Ні, немає відповіді на мої електронні листи чи підтримку в чаті. Поки що жодної оплати. Повна нісенітниця. Таке відчуття, що це сайт, який не має грошей, щоб заплатити, або має гроші, але насправді нечесний, який не платить, тому що не хоче
Hello, good afternoon, thank you for your feedback and attention.
No, no response to my emails or chat support. No payment so far. Total nonsense. The feeling is that this is a site that doesn't have the money to pay, or has money but is really dishonest that doesn't pay because it doesn't want to
Я надіслав запитувані документи як поштою, так і на веб-сайті, як у форматі pdf, так і у форматі jpg, але досі немає відповіді, і представник Rabona повторює те, що вони сказали мені в чаті, щоб надіслати потрібні документи, я їх їм надіслав, Я не знаю, скільки Іноді вони знущаються з мене, ось що вони роблять
I sent the requested documents both by mail and on the website, both in pdf and jpg format and there is still no response and the Rabona representative repeats what they tell me in the chat to send the requested documents, I have sent them to them, I don't know how many Sometimes they're making fun of me that's what they do
envie los documentos solicitados tanto por correo como en la pagina web, tanto en formato pdf como jpg y no hay respuesta aun y el representante de rabona repite lo que me dicen en el chat que envie los docuementos solicitados, se los he enviado no se cuantas veces, se estan burlando de mi eso es lo que hacen
Привіт, доброго дня, дякую за відгук і увагу.
Ні, немає відповіді на мої електронні листи чи підтримку в чаті. Поки що жодної оплати. Повна нісенітниця. Таке відчуття, що це сайт, який не має грошей, щоб заплатити, або має гроші, але насправді нечесний, який не платить, тому що не хоче
Hello, good afternoon, thank you for your feedback and attention.
No, no response to my emails or chat support. No payment so far. Total nonsense. The feeling is that this is a site that doesn't have the money to pay, or has money but is really dishonest that doesn't pay because it doesn't want to
Наразі намагайтеся не робити поганих висновків, нам потрібно трохи почекати, а потім, сподіваємося, наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам із цією проблемою. Надсилайте будь-які оновлення.
Please try not to draw any bad conclusions for now, we need to wait a bit, and then hopefully our complaint team will be able to help you with this issue. Please come forward with any updates.
Я надіслав запитувані документи як поштою, так і на веб-сайті, як у форматі pdf, так і у форматі jpg, але досі немає відповіді, і представник Rabona повторює те, що вони сказали мені в чаті, щоб надіслати потрібні документи, я їх їм надіслав, Я не знаю, скільки Іноді вони знущаються з мене, ось що вони роблять
I sent the requested documents both by mail and on the website, both in pdf and jpg format and there is still no response and the Rabona representative repeats what they tell me in the chat to send the requested documents, I have sent them to them, I don't know how many Sometimes they're making fun of me that's what they do
envie los documentos solicitados tanto por correo como en la pagina web, tanto en formato pdf como jpg y no hay respuesta aun y el representante de rabona repite lo que me dicen en el chat que envie los docuementos solicitados, se los he enviado no se cuantas veces, se estan burlando de mi eso es lo que hacen
Єдина причина, яка спадає на думку з боку казино, полягає в тому, що формат деяких документів може бути неправильним або вони поганої якості, чесно кажучи. Було б дуже добре, якби служба підтримки пояснила, звісно, чому вони відмовляють у документах. Побачимо, як розгорнеться ваша скарга.
The only reason that comes to mind for doing so from the casino side is, that it could be that the format of some of the documents is not right or that they are of bad quality, to tell you the truth. It would be really good if the support could explain to you why they are refusing the documents, of course. Let's see how your complaint will unfold.
З АБСОЛЮТНОЮ Впевненістю це найгірший веб-сайт, який тільки може існувати. Вони просто намагаються виграти час, проходять дні, тижні, змушують клієнтів скасовувати зняття коштів, грають до програшу, щоб їм ніколи не доводилося робити виплати.
Це повна нісенітниця! Я зробив там депозит 19 квітня, моє перше зняття було 20 числа. Сьогодні 30-те, і нічого не сталося, мені не заплатили, я не отримав відповіді на жодне з кількох повідомлень електронної пошти, які я надіслав у ті дні. А початковий термін отримання був 3 дні! Вже є 10!
Вони просять інформацію для верифікації облікового запису набагато більше необхідного, їм потрібно 3 дні, щоб замовити нову річ (або те саме, що вони вже замовили), вони не працюють у суботу та неділю, іншими словами, типове ставлення пройшов час і клієнт здався, втратив гроші, нічого не знімав
Спочатку вони попросили фотографію та лицьову сторону документа, а також фотографію свого обличчя, зроблену в прямому ефірі за допомогою мобільного телефону. Я відправив, прийняли
Тоді вони попросили підтвердження адреси. Я надіслав. Це було прийнято
Потім попросили зробити селфі з документом у руках і відкритим сайтом «Рабона» на тлі фото. Я надіслав. Це було прийнято
Потім запитали історію транзакцій мого банківського рахунку (який я вносив на свій рахунок Rabona), вони запитали за останні 30 днів (з 19 березня по 19 квітня, це був день мого депозиту). Я надіслав УСЕ зі свого банківського рахунку з березня по квітень, усе, кожен PDF-файл, згенерований додатком мого банку за ці 2 місяці, включаючи показ УСІХ ТРАНЗАКЦІЙ, нічого не пропускаючи, мій баланс, мою виписку, я підійшов до банкомату та також зняв роздрукував мою заяву, щоб надіслати їм фото всього з березня та квітня. Я надіслав. Це було прийнято
Потім вони попросили інформацію про те, який депозит на мій банківський рахунок безпосередньо перед депозитом у Rabona, на таку саму суму. Я пояснив, що це був готівковий депозит, який я вніс особисто безпосередньо на свій банківський рахунок (я сфотографував папір цієї квитанції, а також кілька інших доказів депозитів, які я особисто зробив на свій банківський рахунок). Я відправив, прийняли
Іншими словами, вони запитують речі з часів, коли клієнт навіть не був клієнтом сайту. Вони продовжують шукати щось, щоб мати причину не заплатити користувачеві або згаяти час, заощадити час, змусити клієнта здатися і скасувати зняття, грати і програвати. Це абсурд! Змушувати гравця показувати транзакції за кілька місяців тому, коли людина навіть не грала на веб-сайті, і показувати транзакції, які він здійснив до моменту внесення депозиту на веб-сайті, це не має жодного сенсу, це лише показує, що вони хочу, щоб час минув
Якщо проблема пов’язана з постачальником платіжних послуг і ви не можете здійснити оплату міжнародним банківським переказом, будьте чесними та скажіть мені, і я надішлю вам адресу мого гаманця Bitcoin, якщо вам це простіше (я бачив в інших скаргах ось що ви таким чином вирішили проблеми інших гравців)
У чаті взагалі не відповідають, іноді закривають чат, не набравши жодного слова. На електронні листи не відповідають. Коли вони відповідають у чаті, вони готові, стандартизовані відповіді, як роботи, вибачаються за затримку та кажуть: «усе добре з вашим рахунком і вашим платежем, завтра ви його отримаєте, чекайте», наступного дня те саме, "чекай", "чекай", "завтра", "завтра", нічого не відбувається!
3 дні тому один із людей у чаті вибачився, сказавши, що вони були неправі, за затримку, що вони відчували труднощі, визнав помилку, попросив мене почекати, тому що я точно отримаю це в понеділок (а це було вчора) Мій виплата вже була на завершальній стадії. Щоб вони визнали свою помилку, що я був правий, що вони зрозуміли моє розчарування та смуток, що вони не сказали б їхньої помилки, вони просили в мене впевненості. Приймаю, сподіваюся. Він приходить у понеділок, але я його не отримую. Це була просто брехня, щоб виграти час, щоб час минув
Вони повинні розуміти, що гравці також мають свої обов’язки та обов’язки, які вони повинні виконувати. Якщо вони створюють компанію з онлайн-ігор, вони повинні знати, що гравці програють, але також деякі виграють і їм потрібно заплатити
Гірше, ніж відчуття депозиту, гри та програшу, це депозит, гра й неотримання того, що ви виграли. Це повна відсутність поваги до клієнта та чесної гри! Це нечесність, це злодійство!
Я готовий тимчасово надати пароль свого облікового запису Rabona та пароль банківського рахунку будь-якому адміністратору Casino Guru, а також надати будь-які файли та фотографії, які я завантажив, щоб показати, що все правильно і лише Rabona не виконує свою роль як чесна компанія!
Я хочу, щоб вони виплатили мені 3 незавершені зняття коштів і весь баланс мого поточного рахунку. На моєму банківському рахунку або, якщо їм більше подобається, у моєму біткойн-гаманці. Я втомився чекати, я хочу свої гроші!
This is, WITH ABSOLUTE CERTAINTY, the worst website that can exist. They just try to win time, passing days, weeks, make customers cancel withdrawals, play until they lose, so they never have to make a withdrawal payment.
This is total nonsense! I deposited there on April 19th, my first withdrawal was on the 20th. Today is the 30th and nothing happened, I wasn't paid, I didn't receive a response to any of the several email messages I sent in those days. And the initial deadline was 3 days to receive! There are already 10!
They ask for information to verify the account far beyond what is necessary, it takes them 3 days to order a new thing (or the same thing they already ordered), they don't work Saturday and Sunday, in other words, a typical attitude for time to pass and the customer to give up , lose the money, not withdraw anything
First they asked for a photo and the front of the document, and a photo of their face taken live with their cell phone. I sent it, it was accepted
Then they asked for proof of address. I sent. It was accepted
Then they asked for a selfie with the document in hand and the Rabona website open in the background of the photo. I sent. It was accepted
Then they asked for the transaction history of my bank account (which I used to deposit into my Rabona account), they asked for the last 30 days (from March 19th to April 19th, which was the day of my deposit). I sent EVERYTHING from my bank account, from March and April, everything, every pdf generated by my bank's app for these 2 months, including showing ALL TRANSACTIONS without omitting anything, my balance, my statement, I went to an ATM and also withdrew the printed paper of my statement to send them a photo of everything from March and April. I sent. It was accepted
They then asked for information about what was a deposit into my bank account immediately prior to the deposit at Rabona, of the same amount. I explained that it was a cash deposit that I made personally and directly into my bank account (I took a photo of the paper of this receipt, as well as several other proofs of deposits that I personally made into my bank account). I sent it, it was accepted
In other words, they ask for things from times when the customer wasn't even a customer of the site. They keep looking for something to have a reason not to pay the user or to waste time, save time, make the customer give up and cancel withdrawals, play and lose. This is absurd! Forcing the player to show transactions from months ago when the person didn't even play on the website, and showing transactions that he made until after the deposit he made on the website, this doesn't make any sense, it just shows that they want to make time pass
If the problem is with a payment provider and you are unable to make payment by international bank transfer, be honest and tell me, and I can send you the address of my Bitcoin wallet, if it is easier for you (I saw in other complaints here that you this way they solved other players' problems)
In the chat they don't respond at all, sometimes they close the chat without typing a single word. Emails do not respond. When they respond in the chat, they are ready, standardized responses, like robots, apologizing for the delay and saying "everything is ok with your account and your payment, tomorrow you will receive it, wait", the next day the same thing, "wait", "wait", "tomorrow", "tomorrow", nothing happens!
3 days ago one of the people in the chat apologized, saying that they were wrong, for the delay, that they were experiencing difficulties, confessing the error, asking me to wait because I would definitely receive it on Monday (which was yesterday) My payment was already in the final phase. That they recognized their mistake, that I was right, that they understood my frustration and sadness, that nothing they said would make their mistake not happen, they asked me for confidence. I accept, I hope. It arrives on Monday and I don't receive it. It was just lies, to buy time, to make time pass
They need to understand that players also have their responsibilities and obligations to fulfill. If they create an online gaming company, they must know that players will lose but also some will win and need to be paid
Worse than the feeling of depositing, playing and losing, is depositing, playing and not receiving what you won. This is a total lack of respect for the customer and fair play! It's dishonesty, it's theft!
I am willing to give my Rabona account password and bank account password temporarily to any Casino Guru administrator, and provide any of the files and photos I have uploaded in order to show that everything is correct and only the Rabona is not fulfilling its role as an honest company!
I want them to pay me the 3 pending withdrawals and my entire current account balance. In my bank account or, if they prefer, in my Bitcoin wallet. I'm tired of waiting, I want my money!
Чесно кажучи, випадок, який ви тут описуєте, насправді не є чимось незвичайним, коли йдеться про KYC в онлайн-казино. Їм потрібно перевірити всі документи та переконатися, що все гаразд, особливо коли йдеться про політику боротьби з відмиванням коштів, тому ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, перш ніж наша команда зможе втрутитися. Завжди важливо повністю співпрацювати з казино та надавати все, що вони просять, щоб пройти перевірку. Наша команда обов’язково допоможе вам, якщо проблема не зникне після закінчення зазначеного часу.
To tell you the truth, the case you describe here is really nothing unusual when it comes to the KYC at online casinos. They need to check all the documents and make sure everything is okay, especially when it comes to AML policy, so that is why we give casinos 14 full days to proceed with the payment before our team can intervene. It is always important to fully cooperate with the casino and provide everything they ask for in order to pass the verification. Our team will surely help you out if the issue is still ongoing after the timeframe passes.
Ви дуже добре це описали, це виглядає як історія, але це правда, вони зробили це зі мною так само, здається, що вони мають ту саму модель, коли справа доходить до оплати
You have described it very well, it seems like a story but it is true, they did it to me the same way, it seems that they have the same pattern when it comes to paying
lo has describido muy bien parece un cuento pero es verdad, igualmente me hicieron a mi, parece que tienen el mismo patron a la hora de pagar
Чесно кажучи, випадок, який ви тут описуєте, насправді не є чимось незвичайним, коли йдеться про KYC в онлайн-казино. Їм потрібно перевірити всі документи та переконатися, що все гаразд, особливо коли йдеться про політику боротьби з відмиванням коштів, тому ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, перш ніж наша команда зможе втрутитися. Завжди важливо повністю співпрацювати з казино та надавати все, що вони просять, щоб пройти перевірку. Наша команда обов’язково допоможе вам, якщо проблема не зникне після закінчення зазначеного часу.
To tell you the truth, the case you describe here is really nothing unusual when it comes to the KYC at online casinos. They need to check all the documents and make sure everything is okay, especially when it comes to AML policy, so that is why we give casinos 14 full days to proceed with the payment before our team can intervene. It is always important to fully cooperate with the casino and provide everything they ask for in order to pass the verification. Our team will surely help you out if the issue is still ongoing after the timeframe passes.
Привіт, Ромі! Дякуємо, що звернулися до нас, але веб-сайт не відповідає на надіслані листи протягом 11 днів. Зовсім незвично, щоб веб-сайт закривав бесіди в чаті, не написавши жодного слова. Зовсім незвично, коли веб-сайт відмовляє в оплаті тисячам клієнтів, нікому не платячи. Зовсім незвично, щоб веб-сайт запитував історію банківських операцій з моменту народження людини. Зовсім незвично, щоб веб-сайт запитував банківські операції через кілька днів після того, як на веб-сайті були зроблені депозити. Зовсім не прийнято, щоб веб-сайт, приймаючи розмову в чаті, щиро вибачався за затримку, зізнався, що він не правий за затримку, просив користувача про довіру, обіцяв і гарантував, що наступного дня йому оплатять і нічого не відбувається, кожен день це. Зовсім незвично, коли веб-сайт повністю підтверджує обліковий запис гравця, а через кілька днів змінює статус на неперевірений і знову запитує те саме. Нечасто люди витрачають тижні чи місяці на отримання платежу. Зовсім незвично, щоб це траплялося не лише зі мною чи колегою вище, а з усіма клієнтами. Я можу дати вам пароль до свого банківського рахунку, щоб ви самі побачили, як там все нормально. Я можу дати вам пароль від свого облікового запису Rabona, щоб ви могли самостійно переглянути історію та спробувати службу підтримки, ви можете увійти в чат і завжди читати ті самі відмовки, що просять ще 1 день для оплати, або вони закривають чат, не сказавши жодного слова ви.
Hi, Romi, thanks for getting back to us, but it's not common for a website to go 11 days without responding to any of the emails sent. It is not at all common for a website to close chat conversations without writing a single word. It is not at all common for a website to be denying payment to thousands of customers, without paying anyone. It is not at all common for a website to request bank transaction history since the person was born. It is not at all common for a website to request bank transactions days long after deposits have been made on the website. It is not at all common for a website, when accepting a chat conversation, to apologize profusely for the delay, confess that they are wrong for the delay, ask the user for trust, promise and guarantee that the next day they will be paid and nothing happens, every day this. It is not at all common for a website to fully verify a player's account and, days later, change the status to unverified and request the same things again. It's not common for people to spend weeks or months waiting to receive a payment. It is not at all common for this to happen not just to me or the colleague above, but to all customers. I can give you the password to my bank account so you can see for yourself how normal everything is there. I can give you my Rabona account password so you can see the history yourself and you can try support, you can enter the chat and always read the same excuses asking for 1 more day to pay or they close the chat without saying a single word to you.
Вам не потрібно повідомляти свій пароль нікому з нас і, звичайно, ніколи нікому його не повідомляти.
Я розумію, що в цій ситуації це зовсім неприємно, чи то ви ще не зняли гроші, чи то чат просто обриває вас і не відповідає. Це не професійно, і я вважаю, що цим казино робить собі ведмежу послугу.
Звичайно, якщо ми говоримо про верифікацію та той факт, що ви пройшли верифікацію один раз, а казино знову запитало деякі додаткові документи, це трапляється час від часу, тому вам, ймовірно, доведеться співпрацювати та надавати те, що потрібно в цьому випадку.
Якщо ви не отримаєте свої гроші або проблеми триватимуть, наша команда спробує вам допомогти, тому, незважаючи на те, що ви опинилися в неприємній ситуації, нам просто доведеться почекати та подивитися, як усе вийде .
Хотілося б, щоб все закінчилося добре і якомога швидше, звичайно.
Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
You don't need to share your password with any of us, and certainly never give it to anyone.
I understand that in this situation it's not pleasant at all, whether it's that you haven't withdrawn your money yet or that the chat just cuts you off and doesn't answer. It's not professional and I would think that the casino is doing itself a disservice by doing this.
Of course, if we're talking about verification and the fact that you've been verified once and the casino has asked again for some additional documents, that happens from time to time, so you'll probably have to cooperate and provide what's needed in this case.
If you don't get your money or the problems continue, our team will try to help you, so even though I know it's not a pleasant situation you're in, we'll just have to wait and see how it all works out.
I would like to see it all turn out well and as soon as possible, of course.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Чекаю 15 днів, і нічого не відбувається, жодної відповіді електронною поштою, чатом, жодної оплати, нічого, нічого, нічого
Як я вже тут пояснював, сайт провів кілька стандартних перевірок мого аккаунта, все було
негайно надіслано, прийнято, перевірено, як показано на скріншоті, доданому тут
Лицьова та зворотна сторони документа
Фото мого обличчя
Підтвердження місця проживання
Селфі тримає документ поруч із обличчям і веб-сайт Rabona, відкритий на тлі фотографії
Вся історія мого банківського рахунку, включаючи попередні періоди, коли я ще навіть не був клієнтом Rabona, а також
як періоди після внесення коштів на мій рахунок Rabona
Мене попросили надати додаткові пояснення щодо суми, яка надійшла на мій рахунок безпосередньо перед поповненням
це в Rabona, така сама сума, я пояснив, що це готівковий депозит безпосередньо та особисто мною та для
мені я надіслав підтвердження цього фізичного депозиту, фотографію цієї депозитної квитанції, а також кілька інших фотографій інших
готівкові депозити, які я зробив на свій банківський рахунок
Рабона не платить. Не відповідає на листи. Чат часто не набирає жодного слова, чат закритий. Коли
вони не закриваються без набору тексту, вони відповідають на стандартні, автоматичні повідомлення, ті самі речі
Служба підтримки щодня протягом останніх 15 днів вміє лише вибачитися за спричинені незручності, сказати, що вони
розуміти завдані незручності, обіцяти, що наступного дня буде виплачено, що моя справа є пріоритетною, що
з моїм рахунком і з оплатою все гаразд, щоб я не переживав, я висловлюю довіру
сайт, вони вибачаються за затримку, зізнаються, що вони неправі за затримку, і багато іншої брехні, щоб зробити
час минає і нічого не відбувається. Абсурд!
Мені просто потрібні мої гроші, які я грав і заробив, граючи чесно. Я вже все зробив, відправив
все та багато іншого понад те, що їм потрібно!
Я пишу в службу підтримки Rabona і Casino Guru, щоб повідомити, що я хочу тимчасово надати свій банківський рахунок
пароль будь-якому фінансовому адміністратору Rabona або будь-якому адміністратору скарг Casino Guru, щоб вони могли бачити
все безпосередньо і особисто. у моєму обліковому записі, усі мої транзакції, усі мої особисті дані, моя адреса будинку,
операції надходження, виведення грошей, все, що вам потрібно!
Це тому, що я більше не знаю, що робити, я більше не знаю, що думати, я більше не знаю, що надіслати, як
все вказує на те, що Rabona просто хоче, щоб час минув, щоб користувач скасував зняття, кинув гроші,
втрачати. Іншого пояснення немає
За винятком випадків, коли сайт має проблеми зі сторонніми постачальниками платежів для надсилання грошей за допомогою міжнародного банківського переказу.
У цьому випадку, якщо це легше вирішити, дайте мені знати, і я надішлю вам свою адресу гаманця Bitcoin. Я хочу отримати
мої 3 незавершені зняття та весь залишок поточного балансу на рахунку! Мені потрібні гроші, минуло 15 днів
без повернення чи відповіді, в темряві, не знаючи, що, хто, коли, як, де, чому все це відбувається
Я навіть надіслав фотографію передньої та задньої сторони своєї фізичної банківської картки. Мій банк Caixa Econômica Federal, the
найбільший банк у моїй країні, це не віртуальний банк, це державний банк! Я вже все зробив Рабона
потреби, я вже все відправив і багато більше, ніж достатньо і необхідно
Просто виплатіть мені мій баланс, який я чесно заробив!
Щось, що спочатку має термін оплати 3 робочі дні, зараз ми через 15 днів і нічого, повернення не повертається,
відсутність відповіді, залишає клієнта в невіданні. Зараз у нас чергова п'ятниця, кажуть, що в суботу не працюють або
Неділя, і з цим я ввійду в новий тиждень без своїх грошей? Неповага!
Гуру казино, будь ласка, допоможіть мені. Рабона має розуміти, що гравці також мають свої особисті обов’язки та
зобов'язання. Вони повинні розуміти, що на сайті азартних ігор тисячі гравців програють гроші, але деякі можуть
виграй і потрібно заплатити! Якщо цього не відбувається, це тому, що сайт є шахрайським і його потрібно внести в чорний список
негайно
Waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing
As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was
immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here
Front and back of the document
Photo of my face
Proof of residence
Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo
My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well
as periods after depositing into my Rabona account
I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing
it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for
me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other
cash deposits I made into my bank account
Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When
they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things
Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they
understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that
everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to
the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make
time pass and nothing happens. Absurd!
I just want my money that I played and earned by playing honestly. I have already done everything necessary, sent
everything and much more beyond what they need!
I am writing here to Rabona support and Casino Guru support to say that I want to temporarily give my bank account
password to any Rabona financial administrator, or any Casino Guru complaints administrator, so that they can see
everything directly and personally. in my account, all my transactions, all my personal data, my address house,
money in, money out transactions, everything you need!
This is because I no longer know what to do, I no longer know what to think, I no longer know what to send, as
everything indicates that Rabona just wants to make time pass, for the user to cancel withdrawals, throw the money,
lose. There is no other explanation
Unless the site is having issues with third-party payment providers to send money via international bank transfer.
In this case, if it is easier to resolve, let me know and I can send you my Bitcoin wallet address. I want to receive
my 3 pending withdrawals and all my remaining current balance in the account! I need the money, it's been 15 days
without any return or response, in the dark, without knowing what, who, when, how, where, why all this is happening
I even sent a photo of the front and back of my physical bank account card. My bank is Caixa Econômica Federal, the
largest bank in my country, it is not a virtual bank, it is a government bank! I have already done everything Rabona
needs, I have already sent everything and much more than enough and necessary
Just pay me my balance that I earned honestly!
Something that initially has a deadline of 3 working days to be paid, we are now in 15 days and nothing, no return,
no response, leaves the customer in the dark. Now, we are on another Friday, they say they don't work Saturday or
Sunday, and with that I will enter a new week without my money? Disrespect!
Casino Guru please help me. Rabona needs to understand that players also have their personal responsibilities and
obligations. They need to understand that on a gambling site, thousands of players will lose money, but some may
win and need to be paid! If this doesn't happen, it's because the site is a scam and needs to be blacklisted
immediately
Вам не потрібно повідомляти свій пароль нікому з нас і, звичайно, ніколи нікому його не повідомляти.
Я розумію, що в цій ситуації це зовсім неприємно, чи то ви ще не зняли гроші, чи то чат просто обриває вас і не відповідає. Це не професійно, і я вважаю, що цим казино робить собі ведмежу послугу.
Звичайно, якщо ми говоримо про верифікацію та той факт, що ви пройшли верифікацію один раз, а казино знову запитало деякі додаткові документи, це трапляється час від часу, тому вам, ймовірно, доведеться співпрацювати та надавати те, що потрібно в цьому випадку.
Якщо ви не отримаєте свої гроші або проблеми триватимуть, наша команда спробує вам допомогти, тому, незважаючи на те, що ви опинилися в неприємній ситуації, нам просто доведеться почекати та подивитися, як усе вийде .
Хотілося б, щоб все закінчилося добре і якомога швидше, звичайно.
Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
You don't need to share your password with any of us, and certainly never give it to anyone.
I understand that in this situation it's not pleasant at all, whether it's that you haven't withdrawn your money yet or that the chat just cuts you off and doesn't answer. It's not professional and I would think that the casino is doing itself a disservice by doing this.
Of course, if we're talking about verification and the fact that you've been verified once and the casino has asked again for some additional documents, that happens from time to time, so you'll probably have to cooperate and provide what's needed in this case.
If you don't get your money or the problems continue, our team will try to help you, so even though I know it's not a pleasant situation you're in, we'll just have to wait and see how it all works out.
I would like to see it all turn out well and as soon as possible, of course.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Привіт, команда Casino Guru!
Я чекаю 15 днів, і нічого не відбувається, жодної відповіді електронною поштою, чатом, жодної оплати, нічого, нічого, нічого
Як я вже тут пояснював, сайт провів кілька стандартних перевірок мого аккаунта, все було
негайно надіслано, прийнято, перевірено, як показано на скріншоті, доданому тут
Лицьова та зворотна сторони документа
Фото мого обличчя
Підтвердження місця проживання
Селфі тримає документ поруч із обличчям і відкритим веб-сайтом Rabona на фоні фотографії
Вся історія мого банківського рахунку, включаючи попередні періоди, коли я ще навіть не був клієнтом Rabona, а також
як періоди після внесення коштів на мій рахунок Rabona
Мене попросили додатково пояснити суму, яка надійшла на мій рахунок безпосередньо перед поповненням
це в Rabona, така сама сума, я пояснив, що це готівковий депозит безпосередньо та особисто мною та для
мені я надіслав підтвердження цього фізичного депозиту, фотографію цієї депозитної квитанції, а також кілька інших фотографій інших
готівкові депозити, які я зробив на свій банківський рахунок
Рабона не платить. Не відповідає на листи. Чат часто не набирає жодного слова, чат закритий. Коли
вони не закриваються без набору тексту, вони відповідають на стандартні, автоматичні повідомлення, ті самі речі
Служба підтримки щодня протягом останніх 15 днів вміє лише вибачитися за спричинені незручності, сказати, що вони
розуміти завдані незручності, обіцяти, що наступного дня буде виплачено, що моя справа є пріоритетною, що
з моїм рахунком і з оплатою все гаразд, щоб я не переживав, я висловлюю довіру
сайт, вони вибачаються за затримку, зізнаються, що вони неправі за затримку, і багато іншої брехні
час минає і нічого не відбувається. Абсурд!
Hi, Casino Guru team!
I am waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing
As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was
immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here
Front and back of the document
Photo of my face
Proof of residence
Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo
My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well
as periods after depositing into my Rabona account
I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing
it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for
me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other
cash deposits I made into my bank account
Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When
they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things
Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they
understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that
everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to
the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make
time pass and nothing happens. Absurd!
Коли вони запитували перевірку?
Через три дні після виведення коштів?
When did they request verification?
Three days after making the withdrawal?
Cuando te solicitaron la verificación?
A los tres días de hacer el retiro?
Так, просити починають тільки тоді, коли закінчується термін оплати. Так минають дні, минає час. Вони просять одне за одним. Коли я все перевірив, як на скріншоті, показаному вище, вони продовжували, не сплачуючи, дні йшли, коли я опублікував скаргу, вони почали змінювати статус із підтвердженого на неперевірений на 2 із 5 етапів перевірки, щоб запитати знову, і з цим перезапустити час перевірки, змусити гравця чекати, чекати, чекати, надсилаючи те саме, що він уже надіслав і що вже було прийнято та перевірено, знову, і знову, і знову, чекаючи, чекаючи, чекаючи. Хоча вони взагалі не відповідають, немає електронних повідомлень, нічого, нічого, нічого
Yes, they start asking for things only when the deadline for making payment ends. With that, the days go by, time passes. They ask for one thing at a time. When I checked everything, as in the screenshot shown above, they continued without paying, the days went by, when I published a complaint, they started to change the status from verified to unverified in 2 of the 5 validation steps, to ask again, and with that restart the time of verification, keep the player waiting, waiting, waiting, sending the same things that they already sent and that had already been accepted and verified, again, and again, and again, waiting, waiting, waiting. While they don't respond at all, no email messages, nothing, nothing, nothing
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.