ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

2 р. тому від Radka
|
17043 переглядів 237 відповідей |
|
1...10 11 12
Додати публікацію
Thomas3333
1 місяць тому

Так, я подав скаргу

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

надіслати підтвердження адреси, надіслати підтвердження особи, надіслати сертифікат власності мого банку, надіслати сертифікат власності на мою картку, надіслати історію транзакцій мого банку, і тепер вони запитують у мене історію транзакцій PayPal, але я ніколи не використовував PayPal для гри в rabona, я використовував картку лише для гри в rabona, я також надіслав історію PayPal, щоб показати їм, що мені нема чого приховувати, і все це законно, хоча я вважаю, що я не повинен був надсилати їх, якщо я ніколи не використовував PayPal для гри в rabona і тепер сталося те, що він не приймає Paypal. Я завантажував його 2 рази, і коли я переходжу на сторінку, він каже мені надіслати історію Paypal, і вони не кажуть, чому вони відхиляють його, і вони також не підтверджують рахунок або платіж.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Тож я б сказав, що це проблема, і точно не з приємних. Тож добре, що у вас є скарга, і наша команда розслідує, що відбувається, і, сподіваюся, знайде все необхідне та зможе вам допомогти.

Крім того, я не знаю, чому вони просять у вас Paypal, а ви все ж кажете, що не вносили депозит за допомогою цього методу.

Тому нам доведеться набратися терпіння, щоб дізнатися.

Сподіваюся, ми дізнаємося якомога швидше.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я повністю розчарований затримкою платежу Rabona!


Я вже дочекався, скільки було можливо, всі терміни запитані та підраховані РАБОНОЮ. Я втомився чекати. Моїм єдиним вибором було вдатися до зовнішньої скарги тут.


Мій обліковий запис перевірено на 100% (фото документа спереду та ззаду + фото мого обличчя + адреса рахунку за комунальні послуги + фото селфі, тримаю мій документ у руках із сторінкою Rabona, що відображається ззаду + повна історія транзакцій мого банківського рахунку за останні 2 місяці). Все відправлено, все прийнято та перевірено.


Я подав запит на відкликання. Протягом останніх 7 днів я надіслав 3 повідомлення електронною поштою, вони жодного разу не відповіли на 1 з цього, ніколи, нічого. Служба підтримки чату теж нічого не вирішує, лише дає власні відповіді, скопійовані та вставлені як роботи, кажучи чекати, чекати, чекати, з цим дні минають.


Я починаю сумніватися, чи це чесний сайт чи шахрайство, чи вони дійсно мають гроші, щоб платити будь-кому, хто отримує навіть невеликий прибуток, як я, чи це сайт, який просто хоче отримувати гроші та депозити, сайт це нікому не платить...

Автоматичний переклад.
wansan
2 тиж. тому

Я перебуваю в тій самій ситуації, що й ви, чекаю на оплату з січня, у мене не було підтверджено обліковий запис на момент запиту на зняття коштів, але я надіслав усі необхідні документи, але вони все одно не перевіряють мій рахунок і не платять , крім того, вони запитують у мене історію транзакцій. Інший спосіб оплати, який я ніколи не використовував, щоб грати в Rabona і який не має нічого спільного з Rabona, я також надіслав його їм у різних форматах на сторінці та електронною поштою і день тому Я отримав відповідь, що я не надіслав їм запитувані документи. Я справді здивований кількістю виправдань і брехні, яку вони роблять, щоб не платити.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я перебуваю в тій самій ситуації, що й ви, чекаю на оплату з січня, у мене не було підтверджено обліковий запис на момент запиту на зняття коштів, але я надіслав усі необхідні документи, але вони все одно не перевіряють мій рахунок і не платять , крім того, вони запитують у мене історію транзакцій. Інший спосіб оплати, який я ніколи не використовував, щоб грати в Rabona і який не має нічого спільного з Rabona, я також надіслав його їм у різних форматах на сторінці та електронною поштою і день тому Я отримав відповідь, що я не надіслав їм запитувані документи. Я справді здивований кількістю виправдань і брехні, яку вони роблять, щоб не платити.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Ніби грошей у них немає. Або володіти ним і не платити, щоб справді його вкрасти. По-перше, щоденний ліміт зняття дуже низький (приблизно 250 євро), по-друге, ви можете мати лише 3 незавершені зняття одночасно. Іншими словами: якщо у вас є 1500 євро на балансі, ви спочатку знімаєте 250 одного дня, потім 250 наступного дня, потім 250 наступного дня, лише після цього третього дня ви починаєте рахувати 3 робочі дні для виплати (що вони не не дотримуються, а потім кажуть, що є 5 робочих днів, які вони також не дотримуються), субота та неділя не враховуються, ЯКЩО ВИ ОТРИМУЄТЕ перший з 3 платежів, другий не виплачується наступного дня , оскільки відлік передбачуваних 3 робочих днів починається знову, те ж саме для третього платежу. Це означає, що ваш баланс знаходиться у вашому обліковому записі, ви хочете зняти кошти, і ви не можете робити нові запити на зняття коштів, щоб не починати відлік 3 днів знову (а це насправді тижні або місяці). Іншими словами, вони роблять усе можливе, щоб у вас нічого не забрали, щоб подолати втому, змусити вас грати, поки ви не втратите те, що маєте. Вони запитують банківські транзакції, навіть якщо у вас навіть не було зареєстрованого рахунку на веб-сайті, особисту інформацію про транзакції, яка не має нічого спільного з роботою, вони навіть не знають, що таке депозит готівкою, який ви зробили безпосередньо у ваш власний банківський рахунок, вони шукають причину, щоб заблокувати рахунок, і, коли вони не знаходять нічого поганого (у моєму випадку), вони продовжують обманювати кожен день і не платити, затягуючи це. Я ніколи не отримував там жодних коштів, але читаючи коментарі тут, я можу уявити, що це триватиме тижнями, можливо, місяцями чи роками. Це абсурд

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я повністю розчарований затримкою платежу Rabona!


Я вже дочекався, скільки було можливо, всі терміни запитані та підраховані РАБОНОЮ. Я втомився чекати. Моїм єдиним вибором було вдатися до зовнішньої скарги тут.


Мій обліковий запис перевірено на 100% (фото документа спереду та ззаду + фото мого обличчя + адреса рахунку за комунальні послуги + фото селфі, тримаю мій документ у руках із сторінкою Rabona, що відображається ззаду + повна історія транзакцій мого банківського рахунку за останні 2 місяці). Все відправлено, все прийнято та перевірено.


Я подав запит на відкликання. Протягом останніх 7 днів я надіслав 3 повідомлення електронною поштою, вони жодного разу не відповіли на 1 з цього, ніколи, нічого. Служба підтримки чату теж нічого не вирішує, лише дає власні відповіді, скопійовані та вставлені як роботи, кажучи чекати, чекати, чекати, з цим дні минають.


Я починаю сумніватися, чи це чесний сайт чи шахрайство, чи вони дійсно мають гроші, щоб платити будь-кому, хто отримує навіть невеликий прибуток, як я, чи це сайт, який просто хоче отримувати гроші та депозити, сайт це нікому не платить...

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Шкода чути про таку ситуацію, і, на мій погляд, ви добре вчинили, що подали скаргу сюди нашій команді. Їм потрібно зачекати, поки мине 14 днів, перш ніж можна буде вжити будь-яке втручання у вашому випадку. Я сподіваюся, що наша команда зі скарг зможе вам допомогти. У вас випадково є якісь нові оновлення щодо цього?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я перебуваю в тій самій ситуації, що й ви, чекаю на оплату з січня, у мене не було підтверджено обліковий запис на момент запиту на зняття коштів, але я надіслав усі необхідні документи, але вони все одно не перевіряють мій рахунок і не платять , крім того, вони запитують у мене історію транзакцій. Інший спосіб оплати, який я ніколи не використовував, щоб грати в Rabona і який не має нічого спільного з Rabona, я також надіслав його їм у різних форматах на сторінці та електронною поштою і день тому Я отримав відповідь, що я не надіслав їм запитувані документи. Я справді здивований кількістю виправдань і брехні, яку вони роблять, щоб не платити.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Мені дуже шкода, що ваша перевірка триває так довго. Як я читав у вашій скарзі , представник казино насправді пояснив причину цього, і це справді звучить для мене логічно. Насправді багато разів трапляється, що деякі документи мають неправильний формат, і це спричиняє затримку в процесі перевірки. Зазвичай для документів прийнято формат pdf, а для фотографій – формат jpg. Я сподіваюся, що це питання буде швидко вирішено, і ви незабаром зможете підтвердити свій обліковий запис. Якщо у вас є якісь новини, не забудьте повідомити нас.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Привіт, доброго дня, дякую за відгук і увагу.


Ні, немає відповіді на мої електронні листи чи підтримку в чаті. Поки що жодної оплати. Повна нісенітниця. Таке відчуття, що це сайт, який не має грошей, щоб заплатити, або має гроші, але насправді нечесний, який не платить, тому що не хоче

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Я надіслав запитувані документи як поштою, так і на веб-сайті, як у форматі pdf, так і у форматі jpg, але досі немає відповіді, і представник Rabona повторює те, що вони сказали мені в чаті, щоб надіслати потрібні документи, я їх їм надіслав, Я не знаю, скільки Іноді вони знущаються з мене, ось що вони роблять

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, доброго дня, дякую за відгук і увагу.


Ні, немає відповіді на мої електронні листи чи підтримку в чаті. Поки що жодної оплати. Повна нісенітниця. Таке відчуття, що це сайт, який не має грошей, щоб заплатити, або має гроші, але насправді нечесний, який не платить, тому що не хоче

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Наразі намагайтеся не робити поганих висновків, нам потрібно трохи почекати, а потім, сподіваємося, наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам із цією проблемою. Надсилайте будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я надіслав запитувані документи як поштою, так і на веб-сайті, як у форматі pdf, так і у форматі jpg, але досі немає відповіді, і представник Rabona повторює те, що вони сказали мені в чаті, щоб надіслати потрібні документи, я їх їм надіслав, Я не знаю, скільки Іноді вони знущаються з мене, ось що вони роблять

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Єдина причина, яка спадає на думку з боку казино, полягає в тому, що формат деяких документів може бути неправильним або вони поганої якості, чесно кажучи. Було б дуже добре, якби служба підтримки пояснила, звісно, чому вони відмовляють у документах. Побачимо, як розгорнеться ваша скарга.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

З АБСОЛЮТНОЮ Впевненістю це найгірший веб-сайт, який тільки може існувати. Вони просто намагаються виграти час, проходять дні, тижні, змушують клієнтів скасовувати зняття коштів, грають до програшу, щоб їм ніколи не доводилося робити виплати.


Це повна нісенітниця! Я зробив там депозит 19 квітня, моє перше зняття було 20 числа. Сьогодні 30-те, і нічого не сталося, мені не заплатили, я не отримав відповіді на жодне з кількох повідомлень електронної пошти, які я надіслав у ті дні. А початковий термін отримання був 3 дні! Вже є 10!


Вони просять інформацію для верифікації облікового запису набагато більше необхідного, їм потрібно 3 дні, щоб замовити нову річ (або те саме, що вони вже замовили), вони не працюють у суботу та неділю, іншими словами, типове ставлення пройшов час і клієнт здався, втратив гроші, нічого не знімав


Спочатку вони попросили фотографію та лицьову сторону документа, а також фотографію свого обличчя, зроблену в прямому ефірі за допомогою мобільного телефону. Я відправив, прийняли


Тоді вони попросили підтвердження адреси. Я надіслав. Це було прийнято


Потім попросили зробити селфі з документом у руках і відкритим сайтом «Рабона» на тлі фото. Я надіслав. Це було прийнято


Потім запитали історію транзакцій мого банківського рахунку (який я вносив на свій рахунок Rabona), вони запитали за останні 30 днів (з 19 березня по 19 квітня, це був день мого депозиту). Я надіслав УСЕ зі свого банківського рахунку з березня по квітень, усе, кожен PDF-файл, згенерований додатком мого банку за ці 2 місяці, включаючи показ УСІХ ТРАНЗАКЦІЙ, нічого не пропускаючи, мій баланс, мою виписку, я підійшов до банкомату та також зняв роздрукував мою заяву, щоб надіслати їм фото всього з березня та квітня. Я надіслав. Це було прийнято


Потім вони попросили інформацію про те, який депозит на мій банківський рахунок безпосередньо перед депозитом у Rabona, на таку саму суму. Я пояснив, що це був готівковий депозит, який я вніс особисто безпосередньо на свій банківський рахунок (я сфотографував папір цієї квитанції, а також кілька інших доказів депозитів, які я особисто зробив на свій банківський рахунок). Я відправив, прийняли


Іншими словами, вони запитують речі з часів, коли клієнт навіть не був клієнтом сайту. Вони продовжують шукати щось, щоб мати причину не заплатити користувачеві або згаяти час, заощадити час, змусити клієнта здатися і скасувати зняття, грати і програвати. Це абсурд! Змушувати гравця показувати транзакції за кілька місяців тому, коли людина навіть не грала на веб-сайті, і показувати транзакції, які він здійснив до моменту внесення депозиту на веб-сайті, це не має жодного сенсу, це лише показує, що вони хочу, щоб час минув


Якщо проблема пов’язана з постачальником платіжних послуг і ви не можете здійснити оплату міжнародним банківським переказом, будьте чесними та скажіть мені, і я надішлю вам адресу мого гаманця Bitcoin, якщо вам це простіше (я бачив в інших скаргах ось що ви таким чином вирішили проблеми інших гравців)


У чаті взагалі не відповідають, іноді закривають чат, не набравши жодного слова. На електронні листи не відповідають. Коли вони відповідають у чаті, вони готові, стандартизовані відповіді, як роботи, вибачаються за затримку та кажуть: «усе добре з вашим рахунком і вашим платежем, завтра ви його отримаєте, чекайте», наступного дня те саме, "чекай", "чекай", "завтра", "завтра", нічого не відбувається!


3 дні тому один із людей у чаті вибачився, сказавши, що вони були неправі, за затримку, що вони відчували труднощі, визнав помилку, попросив мене почекати, тому що я точно отримаю це в понеділок (а це було вчора) Мій виплата вже була на завершальній стадії. Щоб вони визнали свою помилку, що я був правий, що вони зрозуміли моє розчарування та смуток, що вони не сказали б їхньої помилки, вони просили в мене впевненості. Приймаю, сподіваюся. Він приходить у понеділок, але я його не отримую. Це була просто брехня, щоб виграти час, щоб час минув


Вони повинні розуміти, що гравці також мають свої обов’язки та обов’язки, які вони повинні виконувати. Якщо вони створюють компанію з онлайн-ігор, вони повинні знати, що гравці програють, але також деякі виграють і їм потрібно заплатити


Гірше, ніж відчуття депозиту, гри та програшу, це депозит, гра й неотримання того, що ви виграли. Це повна відсутність поваги до клієнта та чесної гри! Це нечесність, це злодійство!


Я готовий тимчасово надати пароль свого облікового запису Rabona та пароль банківського рахунку будь-якому адміністратору Casino Guru, а також надати будь-які файли та фотографії, які я завантажив, щоб показати, що все правильно і лише Rabona не виконує свою роль як чесна компанія!


Я хочу, щоб вони виплатили мені 3 незавершені зняття коштів і весь баланс мого поточного рахунку. На моєму банківському рахунку або, якщо їм більше подобається, у моєму біткойн-гаманці. Я втомився чекати, я хочу свої гроші!

file

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
wansan
1 тиждень тому

Чесно кажучи, випадок, який ви тут описуєте, насправді не є чимось незвичайним, коли йдеться про KYC в онлайн-казино. Їм потрібно перевірити всі документи та переконатися, що все гаразд, особливо коли йдеться про політику боротьби з відмиванням коштів, тому ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, перш ніж наша команда зможе втрутитися. Завжди важливо повністю співпрацювати з казино та надавати все, що вони просять, щоб пройти перевірку. Наша команда обов’язково допоможе вам, якщо проблема не зникне після закінчення зазначеного часу.

Автоматичний переклад.
wansan
1 тиждень тому

Ви дуже добре це описали, це виглядає як історія, але це правда, вони зробили це зі мною так само, здається, що вони мають ту саму модель, коли справа доходить до оплати

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Чесно кажучи, випадок, який ви тут описуєте, насправді не є чимось незвичайним, коли йдеться про KYC в онлайн-казино. Їм потрібно перевірити всі документи та переконатися, що все гаразд, особливо коли йдеться про політику боротьби з відмиванням коштів, тому ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, перш ніж наша команда зможе втрутитися. Завжди важливо повністю співпрацювати з казино та надавати все, що вони просять, щоб пройти перевірку. Наша команда обов’язково допоможе вам, якщо проблема не зникне після закінчення зазначеного часу.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, Ромі! Дякуємо, що звернулися до нас, але веб-сайт не відповідає на надіслані листи протягом 11 днів. Зовсім незвично, щоб веб-сайт закривав бесіди в чаті, не написавши жодного слова. Зовсім незвично, коли веб-сайт відмовляє в оплаті тисячам клієнтів, нікому не платячи. Зовсім незвично, щоб веб-сайт запитував історію банківських операцій з моменту народження людини. Зовсім незвично, щоб веб-сайт запитував банківські операції через кілька днів після того, як на веб-сайті були зроблені депозити. Зовсім не прийнято, щоб веб-сайт, приймаючи розмову в чаті, щиро вибачався за затримку, зізнався, що він не правий за затримку, просив користувача про довіру, обіцяв і гарантував, що наступного дня йому оплатять і нічого не відбувається, кожен день це. Зовсім незвично, коли веб-сайт повністю підтверджує обліковий запис гравця, а через кілька днів змінює статус на неперевірений і знову запитує те саме. Нечасто люди витрачають тижні чи місяці на отримання платежу. Зовсім незвично, щоб це траплялося не лише зі мною чи колегою вище, а з усіма клієнтами. Я можу дати вам пароль до свого банківського рахунку, щоб ви самі побачили, як там все нормально. Я можу дати вам пароль від свого облікового запису Rabona, щоб ви могли самостійно переглянути історію та спробувати службу підтримки, ви можете увійти в чат і завжди читати ті самі відмовки, що просять ще 1 день для оплати, або вони закривають чат, не сказавши жодного слова ви.

Автоматичний переклад.
wansan
1 тиждень тому

Вам не потрібно повідомляти свій пароль нікому з нас і, звичайно, ніколи нікому його не повідомляти.

Я розумію, що в цій ситуації це зовсім неприємно, чи то ви ще не зняли гроші, чи то чат просто обриває вас і не відповідає. Це не професійно, і я вважаю, що цим казино робить собі ведмежу послугу.

Звичайно, якщо ми говоримо про верифікацію та той факт, що ви пройшли верифікацію один раз, а казино знову запитало деякі додаткові документи, це трапляється час від часу, тому вам, ймовірно, доведеться співпрацювати та надавати те, що потрібно в цьому випадку.

Якщо ви не отримаєте свої гроші або проблеми триватимуть, наша команда спробує вам допомогти, тому, незважаючи на те, що ви опинилися в неприємній ситуації, нам просто доведеться почекати та подивитися, як усе вийде .

Хотілося б, щоб все закінчилося добре і якомога швидше, звичайно.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Чекаю 15 днів, і нічого не відбувається, жодної відповіді електронною поштою, чатом, жодної оплати, нічого, нічого, нічого


Як я вже тут пояснював, сайт провів кілька стандартних перевірок мого аккаунта, все було

негайно надіслано, прийнято, перевірено, як показано на скріншоті, доданому тут


Лицьова та зворотна сторони документа


Фото мого обличчя


Підтвердження місця проживання


Селфі тримає документ поруч із обличчям і веб-сайт Rabona, відкритий на тлі фотографії


Вся історія мого банківського рахунку, включаючи попередні періоди, коли я ще навіть не був клієнтом Rabona, а також

як періоди після внесення коштів на мій рахунок Rabona


Мене попросили надати додаткові пояснення щодо суми, яка надійшла на мій рахунок безпосередньо перед поповненням

це в Rabona, така сама сума, я пояснив, що це готівковий депозит безпосередньо та особисто мною та для

мені я надіслав підтвердження цього фізичного депозиту, фотографію цієї депозитної квитанції, а також кілька інших фотографій інших

готівкові депозити, які я зробив на свій банківський рахунок


Рабона не платить. Не відповідає на листи. Чат часто не набирає жодного слова, чат закритий. Коли

вони не закриваються без набору тексту, вони відповідають на стандартні, автоматичні повідомлення, ті самі речі


Служба підтримки щодня протягом останніх 15 днів вміє лише вибачитися за спричинені незручності, сказати, що вони

розуміти завдані незручності, обіцяти, що наступного дня буде виплачено, що моя справа є пріоритетною, що

з моїм рахунком і з оплатою все гаразд, щоб я не переживав, я висловлюю довіру

сайт, вони вибачаються за затримку, зізнаються, що вони неправі за затримку, і багато іншої брехні, щоб зробити

час минає і нічого не відбувається. Абсурд!


Мені просто потрібні мої гроші, які я грав і заробив, граючи чесно. Я вже все зробив, відправив

все та багато іншого понад те, що їм потрібно!


Я пишу в службу підтримки Rabona і Casino Guru, щоб повідомити, що я хочу тимчасово надати свій банківський рахунок

пароль будь-якому фінансовому адміністратору Rabona або будь-якому адміністратору скарг Casino Guru, щоб вони могли бачити

все безпосередньо і особисто. у моєму обліковому записі, усі мої транзакції, усі мої особисті дані, моя адреса будинку,

операції надходження, виведення грошей, все, що вам потрібно!


Це тому, що я більше не знаю, що робити, я більше не знаю, що думати, я більше не знаю, що надіслати, як

все вказує на те, що Rabona просто хоче, щоб час минув, щоб користувач скасував зняття, кинув гроші,

втрачати. Іншого пояснення немає


За винятком випадків, коли сайт має проблеми зі сторонніми постачальниками платежів для надсилання грошей за допомогою міжнародного банківського переказу.

У цьому випадку, якщо це легше вирішити, дайте мені знати, і я надішлю вам свою адресу гаманця Bitcoin. Я хочу отримати

мої 3 незавершені зняття та весь залишок поточного балансу на рахунку! Мені потрібні гроші, минуло 15 днів

без повернення чи відповіді, в темряві, не знаючи, що, хто, коли, як, де, чому все це відбувається


Я навіть надіслав фотографію передньої та задньої сторони своєї фізичної банківської картки. Мій банк Caixa Econômica Federal, the

найбільший банк у моїй країні, це не віртуальний банк, це державний банк! Я вже все зробив Рабона

потреби, я вже все відправив і багато більше, ніж достатньо і необхідно


Просто виплатіть мені мій баланс, який я чесно заробив!


Щось, що спочатку має термін оплати 3 робочі дні, зараз ми через 15 днів і нічого, повернення не повертається,

відсутність відповіді, залишає клієнта в невіданні. Зараз у нас чергова п'ятниця, кажуть, що в суботу не працюють або

Неділя, і з цим я ввійду в новий тиждень без своїх грошей? Неповага!


Гуру казино, будь ласка, допоможіть мені. Рабона має розуміти, що гравці також мають свої особисті обов’язки та

зобов'язання. Вони повинні розуміти, що на сайті азартних ігор тисячі гравців програють гроші, але деякі можуть

виграй і потрібно заплатити! Якщо цього не відбувається, це тому, що сайт є шахрайським і його потрібно внести в чорний список

негайно

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Вам не потрібно повідомляти свій пароль нікому з нас і, звичайно, ніколи нікому його не повідомляти.

Я розумію, що в цій ситуації це зовсім неприємно, чи то ви ще не зняли гроші, чи то чат просто обриває вас і не відповідає. Це не професійно, і я вважаю, що цим казино робить собі ведмежу послугу.

Звичайно, якщо ми говоримо про верифікацію та той факт, що ви пройшли верифікацію один раз, а казино знову запитало деякі додаткові документи, це трапляється час від часу, тому вам, ймовірно, доведеться співпрацювати та надавати те, що потрібно в цьому випадку.

Якщо ви не отримаєте свої гроші або проблеми триватимуть, наша команда спробує вам допомогти, тому, незважаючи на те, що ви опинилися в неприємній ситуації, нам просто доведеться почекати та подивитися, як усе вийде .

Хотілося б, щоб все закінчилося добре і якомога швидше, звичайно.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, команда Casino Guru!


Я чекаю 15 днів, і нічого не відбувається, жодної відповіді електронною поштою, чатом, жодної оплати, нічого, нічого, нічого


Як я вже тут пояснював, сайт провів кілька стандартних перевірок мого аккаунта, все було

негайно надіслано, прийнято, перевірено, як показано на скріншоті, доданому тут


Лицьова та зворотна сторони документа


Фото мого обличчя


Підтвердження місця проживання


Селфі тримає документ поруч із обличчям і відкритим веб-сайтом Rabona на фоні фотографії


Вся історія мого банківського рахунку, включаючи попередні періоди, коли я ще навіть не був клієнтом Rabona, а також

як періоди після внесення коштів на мій рахунок Rabona


Мене попросили додатково пояснити суму, яка надійшла на мій рахунок безпосередньо перед поповненням

це в Rabona, така сама сума, я пояснив, що це готівковий депозит безпосередньо та особисто мною та для

мені я надіслав підтвердження цього фізичного депозиту, фотографію цієї депозитної квитанції, а також кілька інших фотографій інших

готівкові депозити, які я зробив на свій банківський рахунок


Рабона не платить. Не відповідає на листи. Чат часто не набирає жодного слова, чат закритий. Коли

вони не закриваються без набору тексту, вони відповідають на стандартні, автоматичні повідомлення, ті самі речі


Служба підтримки щодня протягом останніх 15 днів вміє лише вибачитися за спричинені незручності, сказати, що вони

розуміти завдані незручності, обіцяти, що наступного дня буде виплачено, що моя справа є пріоритетною, що

з моїм рахунком і з оплатою все гаразд, щоб я не переживав, я висловлюю довіру

сайт, вони вибачаються за затримку, зізнаються, що вони неправі за затримку, і багато іншої брехні

час минає і нічого не відбувається. Абсурд!


Автоматичний переклад.
wansan
6 дн. тому

Коли вони запитували перевірку?

Через три дні після виведення коштів?

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Коли вони запитували перевірку?

Через три дні після виведення коштів?

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Так, просити починають тільки тоді, коли закінчується термін оплати. Так минають дні, минає час. Вони просять одне за одним. Коли я все перевірив, як на скріншоті, показаному вище, вони продовжували, не сплачуючи, дні йшли, коли я опублікував скаргу, вони почали змінювати статус із підтвердженого на неперевірений на 2 із 5 етапів перевірки, щоб запитати знову, і з цим перезапустити час перевірки, змусити гравця чекати, чекати, чекати, надсилаючи те саме, що він уже надіслав і що вже було прийнято та перевірено, знову, і знову, і знову, чекаючи, чекаючи, чекаючи. Хоча вони взагалі не відповідають, немає електронних повідомлень, нічого, нічого, нічого

Автоматичний переклад.
1...10 11 12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого