ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

2 р. тому від Radka
|
16187 переглядів 215 відповідей |
|
1...9 10 11
Додати публікацію
Thomas3333
1 місяць тому

Вам все одно потрібно дочекатися завершення розгляду скарги, і не хвилюйтеся, наша команда обов’язково порадить вам, що ви можете зробити, тому, хоча я знаю, що ви приділили цьому достатньо часу, спробуйте витримати, і ми побачу як вийде.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

На цьому етапі казино висловилося, і тепер настала черга гуру казино. Сподіваюся, я отримаю справедливість, на яку заслуговую.. Дякую.

Автоматичний переклад.
Thomas3333
4 тиж. тому

Привіт, Йозеф дасть тобі все, що тобі потрібно, коли він відповість, і так, це чекає на нього зараз.

Однак із того, що я прочитав, я дізнався, що проблема полягає в тому, що ви відкрили дублікат облікового запису. Навіщо ви відкривали ще один, якщо закрили один рахунок через кілька днів після відкриття іншого? Це порушення правил будь-якого казино, тому мені це не здається розумним. Давайте подивимося, як це сприйме наша команда. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
4 тиж. тому

Моя помилка, з одного боку, я закрив обліковий запис, але я закрив його через залежність.. і через два дні я відкрив новий обліковий запис. Я запитую: чому після того, як я закрив один обліковий запис і знову відкрив новий обліковий запис із моїми справжніми даними, вони не заблокували мене безпосередньо й дозволили грати протягом 3 днів.. чому, коли я зробив свій депозит, вони прийняли його, і я грав нормально і коли я виграв, мене закрили; Подвійний рахунок вважається, коли у вас є два активних рахунки, я закрив один і відкрив другий, навіть із моїми справжніми даними.. Ще одне запитання: якщо я продовжу програвати та робити депозити, вони закриють мій рахунок? Я відповідаю вам ствердно, ні... отже, тут ми говоримо про незаконність у відповідальній грі, коли гравець має проблему, і він бачить у моїй новій реєстрації, що я створюю обліковий запис знову зі своїми справжніми даними, повторюю, вони навіть не повинні дозвольте мені зареєструватися.. Я прошу повернути мої тяжко зароблені гроші, тому що вони мені потрібні для моєї детоксикації азартних ігор під час лікування.. і casino rabona має заплатити мені, тому що те, що вони зробили, є великим незаконним вчинком! І, окрім моїх грошей, можливо, вам слід вжити подальших заходів, щоб оштрафувати це казино та привести його до відповідності. Ви знаєте, наскільки серйозно те, що вони зробили?? Ми говоримо про залежність і відповідальну гру.. немає більш незаконного вчинку, ніж мій випадок.. ми не говоримо про провину, ми говоримо про кримінальний злочин проти людини, яка має проблему.. усі мої дані, які я надав для казино Guru є серйозні документи, тому мені доведеться виправдовуватися.. якщо ви прочитаєте все, що я вам пишу, я думаю, що мене зрозуміють.. заздалегідь дякую.

Автоматичний переклад.
Thomas3333
3 тиж. тому

Це саме та проблема, яку зазвичай створюють гравці, залежні від кількох облікових записів. Очевидно, що хтось залежний просто не може протистояти бажанню грати, тому йому потрібно якимось чином дістатися до казино, незважаючи на свій раніше закритий рахунок.

Я справді розумію цю ситуацію. Відверто кажучи, коли йдеться про захист гравців, казино обмежені можливостями своєї платформи та програмного забезпечення.

Тільки уявіть собі, що єдина «особиста» деталь, яку така платформа порівнює з історією, — це адреса електронної пошти. У результаті ви зможете створити скільки завгодно облікових записів, оскільки електронна адреса завжди має бути унікальною. За таких обставин фактично не має значення, чи використовуєте ви своє справжнє ім’я та адресу.

І оскільки загальновідомо, що дозволено лише один обліковий запис казино, а використання різних особистих даних означає невдачу KYC, керівництво казино може вважати, що всі можливості охоплені. На жаль, KYC зазвичай приходить після початкового запиту на зняття коштів. Раніше облікові записи мало досліджуються, тому що це частина, швидше за все, неминучого KYC.

Тож, технічно, для кожного залежного гравця є досить вузьке місце, яке може здатися пасткою, і ми щоразу намагаємося пояснити це казино.

Мені шкода, що ви боретеся з цим станом. Ви отримуєте належний догляд, будь ласка? як ти тримаєшся



Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Ви, мабуть, неправильно зрозуміли.. це нормально. Так, Йозеф захищає мене, і вони розмовляли з казино. І я сподіваюся, що мене виправдають.. можливо, ви не бачили всю історію, чати та скріншоти, я не знаю, що ви думаєте, у будь-якому випадку я кажу, що я правий, і казино незаконне, я повторюю, вони ніколи не питали щоб я перевірив свої дані ні на першому, ні на другому рахунку, і я грав на великі суми, тож хто шахраював? Де додаткові заходи, щоб не пускати залежних гравців на нову перереєстрацію навіть з тими ж реквізитами?? Щоб краще бачити, що я читаю, а потім сказати мені, чи я не правий, чи правий.. Я сподіваюся, що мене виправдають і що спірне казино буде покарано

Автоматичний переклад.
Thomas3333
3 тиж. тому

Я вважаю, що ще зарано робити такі висновки, хто правий, а хто винен. Ми є адміністраторами форуму, і іноді неможливо прочитати всі повідомлення або всю скаргу, оскільки це займе багато часу. Радка просто пояснив, як це працює в казино, коли гравці залежні, і які є можливості повторно відкрити рахунок.

Однак я побачив, що Йозеф знову поставив кілька запитань казино, тож ми побачимо, що далі буде. Як завжди, ми всі сподіваємося на справедливу угоду та справедливий результат. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Велике спасибі..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
3 тиж. тому

Дарма, поділіться з нами, коли у вас є якісь новини. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Звичайно, я буду інформувати вас про будь-який розвиток подій у моїй справі.. Я вірю в справедливу угоду!!

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Я прошу справедливості та щасливого кінця. Мені потрібні гроші на реабілітаційне лікування від азартних ігор, я залишив їм тисячі євро, і я сподіваюся, що вони відшкодують мені це за допомогою казино Guru.. 🤗🤗

Автоматичний переклад.
Thomas3333
3 тиж. тому

Я не можу цього гарантувати, але наша команда докладе максимум зусиль. 😊☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Я знаю і дякую всій команді, гуру казино

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Люди в rabona брешуть і написали в скарзі, що в мене був інший обліковий запис, і якщо їм має бути соромно, я закликаю їх відкрити всю історію, і я надіслав фотографії Гуру .. у неї є все, що вони мені заплатять і все .. вони зробили помилку і знову прийняли мене, на попередньому рахунку я втратив 1250 євро два дні тому і скільки ще тисяч євро.. Я хочу, щоб мене виправдали, і я сподіваюся, разом із командою Гуру ми досягнемо цього ..

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я також чекав на оплату rabona з січня, і вони продовжили його до нескінченності, у перші тижні вони сказали мені бути терплячим, що у них багато запитів тощо, і після наполягання вони сказали мені, що мій обліковий запис потрібно перевірити щоб отримати платіж, я надіслав необхідні документи, але мій рахунок залишається неперевіреним, і вони не платять

Автоматичний переклад.
1bazat
3 тиж. тому

Оскільки вони шахраї і повинні бути покарані..

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Люди в rabona брешуть і написали в скарзі, що в мене був інший обліковий запис, і якщо їм має бути соромно, я закликаю їх відкрити всю історію, і я надіслав фотографії Гуру .. у неї є все, що вони мені заплатять і все .. вони зробили помилку і знову прийняли мене, на попередньому рахунку я втратив 1250 євро два дні тому і скільки ще тисяч євро.. Я хочу, щоб мене виправдали, і я сподіваюся, разом із командою Гуру ми досягнемо цього ..

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Подивимося, що можна зробити в цьому випадку і як до цього підійде наша команда. Нам потрібно набратися терпіння, поки Йозеф не дійде до цього, і ми побачимо. Я поки що не буду забігати вперед.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я також чекав на оплату rabona з січня, і вони продовжили його до нескінченності, у перші тижні вони сказали мені бути терплячим, що у них багато запитів тощо, і після наполягання вони сказали мені, що мій обліковий запис потрібно перевірити щоб отримати платіж, я надіслав необхідні документи, але мій рахунок залишається неперевіреним, і вони не платять

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, але частиною отримання зняття буде успішна верифікація. Але у мене є відчуття, що це довго готувалося, чесно кажучи.

Чи сказали вам у казино, чому ви ще не верифіковані та в чому проблема з документами?

Я також бачу, що у вас є відкрита скарга , тому я впевнений, що наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

надіслати підтвердження адреси, надіслати підтвердження особи, надіслати сертифікат власності мого банку, надіслати сертифікат власності на мою картку, надіслати історію транзакцій мого банку, і тепер вони запитують у мене історію транзакцій PayPal, але я ніколи не використовував PayPal для гри в rabona, я використовував картку лише для гри в rabona, я також надіслав історію PayPal, щоб показати їм, що мені нема чого приховувати, і все це законно, хоча я вважаю, що я не повинен був надсилати їх, якщо я ніколи не використовував PayPal для гри в rabona і тепер сталося те, що він не приймає Paypal. Я завантажував його 2 рази, і коли я переходжу на сторінку, він каже мені надіслати історію Paypal, і вони не кажуть, чому вони відхиляють його, і вони також не підтверджують рахунок або платіж.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ви подали сюди скаргу?

Автоматичний переклад.
1...9 10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого