Це саме та проблема, яку зазвичай створюють гравці, залежні від кількох облікових записів. Очевидно, що хтось залежний просто не може протистояти бажанню грати, тому йому потрібно якимось чином дістатися до казино, незважаючи на свій раніше закритий рахунок.
Я справді розумію цю ситуацію. Відверто кажучи, коли йдеться про захист гравців, казино обмежені можливостями своєї платформи та програмного забезпечення.
Тільки уявіть собі, що єдина «особиста» деталь, яку така платформа порівнює з історією, — це адреса електронної пошти. У результаті ви зможете створити скільки завгодно облікових записів, оскільки електронна адреса завжди має бути унікальною. За таких обставин фактично не має значення, чи використовуєте ви своє справжнє ім’я та адресу.
І оскільки загальновідомо, що дозволено лише один обліковий запис казино, а використання різних особистих даних означає невдачу KYC, керівництво казино може вважати, що всі можливості охоплені. На жаль, KYC зазвичай приходить після початкового запиту на зняття коштів. Раніше облікові записи мало досліджуються, тому що це частина, швидше за все, неминучого KYC.
Тож, технічно, для кожного залежного гравця є досить вузьке місце, яке може здатися пасткою, і ми щоразу намагаємося пояснити це казино.
Мені шкода, що ви боретеся з цим станом. Ви отримуєте належний догляд, будь ласка? як ти тримаєшся
This is exactly the problem with the multiple accounts addicted players tend to create. Obviously, someone addicted just can't resist the urge to play, so he must get to the casino somehow despite his previously closed account.
I truly understand this situation. Frankly, when it comes to players protection, casinos are limited by their platform and software capabilities.
Just imagine the only "personal" detail such a platform compares with the history is an email address. As a result, you will be able to create as many accounts as you like because the email must always be unique. Under such circumstances, it does not actually matter whether you use your real name and address.
And because it's common knowledge that only one casino account is permitted, and using different personal details means failing the KYC, casino management may think all possibilities are covered. Sadly, the KYC usually comes after the initial withdrawal request. Accounts are not much investigated earlier, because it's part of the most likely inevitable KYC.
So, technically, there is a pretty tight spot for each addictive player, which may feel like a trap, and we're trying to explain that to casinos on every occasion.
I'm sorry you're struggling with this condition. Are you receiving proper care, please? How are you holding up?
Автоматичний переклад.