ГоловнаФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

2 р. тому від Radka
|
50 134 переглядів 359 відповідей |
|
1...11 12 13...18
wansan
7 міс. тому

Але одне питання, наприклад вони ще не просили в мене ніякої верифікації, я не розумію, що вони вимагають тільки для виведення, а не для депозитів, тільки через банк з смс і швидко . Але судячи з того, що я читаю, багато людей вважають вихід на пенсію складним.

За словами людей, вони платять, але я бачу, що інші ні, я нічого не розумію.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, команда Casino Guru!


Я чекаю 15 днів, і нічого не відбувається, жодної відповіді електронною поштою, чатом, жодної оплати, нічого, нічого, нічого


Як я вже тут пояснював, сайт провів кілька стандартних перевірок мого аккаунта, все було

негайно надіслано, прийнято, перевірено, як показано на скріншоті, доданому тут


Лицьова та зворотна сторони документа


Фото мого обличчя


Підтвердження місця проживання


Селфі тримає документ поруч із обличчям і відкритим веб-сайтом Rabona на фоні фотографії


Вся історія мого банківського рахунку, включаючи попередні періоди, коли я ще навіть не був клієнтом Rabona, а також

як періоди після внесення коштів на мій рахунок Rabona


Мене попросили додатково пояснити суму, яка надійшла на мій рахунок безпосередньо перед поповненням

це в Rabona, така сама сума, я пояснив, що це готівковий депозит безпосередньо та особисто мною та для

мені я надіслав підтвердження цього фізичного депозиту, фотографію цієї депозитної квитанції, а також кілька інших фотографій інших

готівкові депозити, які я зробив на свій банківський рахунок


Рабона не платить. Не відповідає на листи. Чат часто не набирає жодного слова, чат закритий. Коли

вони не закриваються без набору тексту, вони відповідають на стандартні, автоматичні повідомлення, ті самі речі


Служба підтримки щодня протягом останніх 15 днів вміє лише вибачитися за спричинені незручності, сказати, що вони

розуміти завдані незручності, обіцяти, що наступного дня буде виплачено, що моя справа є пріоритетною, що

з моїм рахунком і з оплатою все гаразд, щоб я не переживав, я висловлюю довіру

сайт, вони вибачаються за затримку, зізнаються, що вони неправі за затримку, і багато іншої брехні

час минає і нічого не відбувається. Абсурд!


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт і дякую за ваші публікації та оновлення про ситуацію. Вибачте, вам все ще потрібно дочекатися підтвердження та зняття. Наша команда обов'язково спробує вам допомогти і з'ясує причину цього. Будь ласка, будьте трохи терплячими, оскільки зараз у них багато випадків, і кожен із них потребує спеціального лікування, як я можу сказати, і наша команда скарг завжди намагається зробити все можливе, щоб отримати найкраще вирішення. Якщо у вас є щось нове щодо вашої справи, поділіться з нами.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Але одне питання, наприклад вони ще не просили в мене ніякої верифікації, я не розумію, що вони вимагають тільки для виведення, а не для депозитів, тільки через банк з смс і швидко . Але судячи з того, що я читаю, багато людей вважають вихід на пенсію складним.

За словами людей, вони платять, але я бачу, що інші ні, я нічого не розумію.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Точно, але це більш поширене, для внесення депозиту та гри на сайтах немає бюрократії. Інакше вони не отримають багато нових клієнтів


Труднощі починаються, якщо ви отримуєте прибуток, маєте виграш і вам потрібно зняти гроші. Це коли ми бачимо рівень чесності чи нечесності компаній

Автоматичний переклад.
wansan
7 міс. тому

Так, мені сказали, що через 3 робочі дні я отримаю електронний лист від фінансового відділу, але кінцевий термін не настав, наскільки я бачу,

Скарги правильні, вони не дуже серйозні щодо цих аспектів.

Приступаємо до роботи, почнемо з претензій...


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, мені сказали, що через 3 робочі дні я отримаю електронний лист від фінансового відділу, але кінцевий термін не настав, наскільки я бачу,

Скарги правильні, вони не дуже серйозні щодо цих аспектів.

Приступаємо до роботи, почнемо з претензій...


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тож у вас, швидше за все, незабаром почнуть просити речі, а з цим пройде багато днів, тижнів

Автоматичний переклад.
wansan
7 міс. тому

Запитувати які речі, які саме документи?

Якщо ви доставляєте їх згідно з вимогами, чи отримуєте ви зрештою гроші?

@casinoguru Мені потрібна допомога та інформація.

Автоматичний переклад.
wansan
7 міс. тому

3 дні для них - це 3 місяці, так сталося в моєму випадку, завдяки гуру казино, вони заплатили мені. Найгірше у всьому цьому те, що ті, хто керує «Рабоною», мають більше 20 казино, і в усіх вони роблять те саме. Якщо ви відкриваєте онлайн-чат, вам відповідає один і той же агент в тому чи іншому казино, якщо вони забирають ваші акції в одному казино, вони вже забрали ваші акції в усіх, хоча в деяких ви ніколи не грали, в у чатах вони не дають пояснень і лише ухиляються від відповідей, і іноді те, що вони відповідають, не має нічого спільного з тим, що ви запитуєте, і вони кажуть вам надіслати їм електронний лист, щоб отримати додаткові запитання, але вони ніколи не відповідають на електронні листи, ці шахраї повинні сидіти за гратами з довічне ув'язнення, якщо не гірше

Автоматичний переклад.
1bazat
7 міс. тому

Вони запитували у вас документи чи підтвердження?

Автоматичний переклад.
1bazat
7 міс. тому

Як вам допоміг Casino Guru?

Автоматичний переклад.
Quesaca777
7 міс. тому

Якщо вони просили мене про все протягом 3 довгих місяців, подивіться далі в темі, там є колега, який дуже добре описує, що таке перевірка, і я кажу вам, що вони використовують багато хитрощів, щоб подовжити перевірку та оплату

Я подав скаргу тут, і гуру казино допоміг мені.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
1bazat
7 міс. тому

І вони тобі заплатили? Це не дозволить мені створити скаргу, я не знаю чому.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Запитувати які речі, які саме документи?

Якщо ви доставляєте їх згідно з вимогами, чи отримуєте ви зрештою гроші?

@casinoguru Мені потрібна допомога та інформація.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Передня та зворотна сторони документа (програма використовуватиме камеру вашого мобільного телефону, щоб зробити ці фотографії)


Фотографія вашого обличчя в прямому ефірі з камерою мобільного телефону в тій самій програмі в той час, коли ви надсилали згаданий вище документ


Підтвердження адреси у форматі PDF, отримане від офіційної державної служби або видане банківським додатком, кредитна картка, банківський рахунок. Тільки в офіційному форматі PDF


Депозитна квитанція. Якщо ви користувалися банківським рахунком, у вас попросять надати виписки з банківського рахунку за кілька місяців, нічого не пропускаючи, видані безпосередньо банком. Все в pdf, створений банком. Якщо ви користуєтеся віртуальним гаманцем, таким як Neteller або Skrill, вони запитуватимуть у вас багато історії, вони захочуть побачити всі транзакції, які ви вже зробили, кому ви надсилали гроші, від кого ви їх отримували. Якщо ви використовували криптовалюту, вони також створять набагато більше бюрократії


В основному ці 5 кроків вище. Цей останній є тим, що найбільше затримає ситуацію, зайнявши дні, тижні, місяці, поки вони не приймуть її. Вони будуть шукати щось, щоб виправдати блокування або крадіжку ваших грошей. Навіть не знайшовши нічого поганого, як у моєму випадку, це може бути відкладено. Я чекаю 20 днів, і мене ігнорують, жодна електронна пошта не відповідає, і спілкування в чаті марне, це лише відповіді від людей, які не мають доступу ні до чого в компанії, і надають стандартні готові повідомлення

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

3 дні для них - це 3 місяці, так сталося в моєму випадку, завдяки гуру казино, вони заплатили мені. Найгірше у всьому цьому те, що ті, хто керує «Рабоною», мають більше 20 казино, і в усіх вони роблять те саме. Якщо ви відкриваєте онлайн-чат, вам відповідає один і той же агент в тому чи іншому казино, якщо вони забирають ваші акції в одному казино, вони вже забрали ваші акції в усіх, хоча в деяких ви ніколи не грали, в у чатах вони не дають пояснень і лише ухиляються від відповідей, і іноді те, що вони відповідають, не має нічого спільного з тим, що ви запитуєте, і вони кажуть вам надіслати їм електронний лист, щоб отримати додаткові запитання, але вони ніколи не відповідають на електронні листи, ці шахраї повинні сидіти за гратами з довічне ув'язнення, якщо не гірше

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Відданий друг. У вас є список їхніх дочірніх сайтів?

Автоматичний переклад.
wansan
7 міс. тому

Я буду чекати, поки він прийде або його запросять.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Запитувати які речі, які саме документи?

Якщо ви доставляєте їх згідно з вимогами, чи отримуєте ви зрештою гроші?

@casinoguru Мені потрібна допомога та інформація.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Яка інформація вам потрібна, якщо можна запитати?

Я бачив вашу скаргу , у якій Нік пояснив поточну ситуацію: їм потрібно зачекати 14 повних днів, перш ніж втрутитися, тож до того часу інформуйте нас про будь-які оновлення щодо вашого вилучення. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Що робити, якщо в «Рабоні» сказали, що фінансовий відділ затримав платіж через велику кількість звернень?

Автоматичний переклад.
Quesaca777
7 міс. тому

Будьте трохи терплячими, і, сподіваюся, незабаром ви отримаєте рішення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Будьте трохи терплячими, і, сподіваюся, незабаром ви отримаєте рішення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, @Romi, друже. Мій обліковий запис перевірено там на 100¨%, повністю перевірено

Але все одно я не отримав жодної оплати. Підтримка залишається незмінною. Rabona продовжує давати в чаті відповіді, схожі на робота, кажучи нам чекати, чекати, чекати. Вони просто вибачаються за затримку, обіцяють заплатити наступного дня, а цього дня не відбувається.

Я читав брехню, виправдання, кажучи, що вони вибачаються за затримку, незручності, розчарування більше 20 днів. Обіцяє, що мій платіж близький до завершення, що станеться незабаром, у той же час, що служба підтримки не відповідає на електронні листи

Зараз приїхали в чергову п'ятницю, в суботу та неділю сайт не працює. Іншими словами, ще 3 дні в очікуванні, без моєї оплати.

Мені просто потрібно, щоб вони повністю сплатили мої 3 непогашені платежі та весь залишок прямо на мій банківський рахунок. @7StarsPartners @Rabona чи можете ви вирішити це сьогодні? Якщо простіше платити криптовалютою, я можу надіслати свою адресу біткойн-гаманця, якщо це швидше, ніж надіслати її на мій банківський рахунок

file

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я скасував зняття 470 і заробив на цьому 1700 євро, тепер мені потрібно зняти 500 за раз, і скільки часу потрібно цим людям з фінансового відділу, я просто молюся, щоб вони прийшли, навіть якщо це пізно, але вони прибувають.

Я запитав у чаті перевірку свого облікового запису, і мені сказали, що наразі мій обліковий запис не вимагає перевірки.

Тому я все ще чекаю своїх грошей.

Автоматичний переклад.
Quesaca777
7 міс. тому

Це також правда, що я перевірив, що зняття коштів очікують більше 3 робочих днів, навіть більше 5, це важко зрозуміти, і вони лише виправдовуються великою кількістю запитів, що є незрозумілим, тому що все має бути автоматичним і миттєво, як в інших букмекерських конторах. Я не знаю, чого вони хочуть.

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого