Привіт, команда Casino Guru!
Я чекаю 15 днів, і нічого не відбувається, жодної відповіді електронною поштою, чатом, жодної оплати, нічого, нічого, нічого
Як я вже тут пояснював, сайт провів кілька стандартних перевірок мого аккаунта, все було
негайно надіслано, прийнято, перевірено, як показано на скріншоті, доданому тут
Лицьова та зворотна сторони документа
Фото мого обличчя
Підтвердження місця проживання
Селфі тримає документ поруч із обличчям і відкритим веб-сайтом Rabona на фоні фотографії
Вся історія мого банківського рахунку, включаючи попередні періоди, коли я ще навіть не був клієнтом Rabona, а також
як періоди після внесення коштів на мій рахунок Rabona
Мене попросили додатково пояснити суму, яка надійшла на мій рахунок безпосередньо перед поповненням
це в Rabona, така сама сума, я пояснив, що це готівковий депозит безпосередньо та особисто мною та для
мені я надіслав підтвердження цього фізичного депозиту, фотографію цієї депозитної квитанції, а також кілька інших фотографій інших
готівкові депозити, які я зробив на свій банківський рахунок
Рабона не платить. Не відповідає на листи. Чат часто не набирає жодного слова, чат закритий. Коли
вони не закриваються без набору тексту, вони відповідають на стандартні, автоматичні повідомлення, ті самі речі
Служба підтримки щодня протягом останніх 15 днів вміє лише вибачитися за спричинені незручності, сказати, що вони
розуміти завдані незручності, обіцяти, що наступного дня буде виплачено, що моя справа є пріоритетною, що
з моїм рахунком і з оплатою все гаразд, щоб я не переживав, я висловлюю довіру
сайт, вони вибачаються за затримку, зізнаються, що вони неправі за затримку, і багато іншої брехні
час минає і нічого не відбувається. Абсурд!
Hi, Casino Guru team!
I am waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing
As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was
immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here
Front and back of the document
Photo of my face
Proof of residence
Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo
My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well
as periods after depositing into my Rabona account
I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing
it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for
me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other
cash deposits I made into my bank account
Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When
they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things
Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they
understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that
everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to
the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make
time pass and nothing happens. Absurd!
Автоматичний переклад.