ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

2 р. тому від Radka
|
40961 переглядів 327 відповідей |
|
1...12 13 14...17
Додати публікацію
5 міс. тому

Привіт, @Romi, друже. Мій обліковий запис перевірено там на 100¨%, повністю перевірено

Але все одно я не отримав жодної оплати. Підтримка залишається незмінною. Rabona продовжує давати в чаті відповіді, схожі на робота, кажучи нам чекати, чекати, чекати. Вони просто вибачаються за затримку, обіцяють заплатити наступного дня, а цього дня не відбувається.

Я читав брехню, виправдання, кажучи, що вони вибачаються за затримку, незручності, розчарування більше 20 днів. Обіцяє, що мій платіж близький до завершення, що станеться незабаром, у той же час, що служба підтримки не відповідає на електронні листи

Зараз приїхали в чергову п'ятницю, в суботу та неділю сайт не працює. Іншими словами, ще 3 дні в очікуванні, без моєї оплати.

Мені просто потрібно, щоб вони повністю сплатили мої 3 непогашені платежі та весь залишок прямо на мій банківський рахунок. @7StarsPartners @Rabona чи можете ви вирішити це сьогодні? Якщо простіше платити криптовалютою, я можу надіслати свою адресу біткойн-гаманця, якщо це швидше, ніж надіслати її на мій банківський рахунок

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мені щиро прикро за цю давню ситуацію. Наша група розгляду скарг працює над вашою справою, і, на жаль, зараз ми нічого не можемо зробити, крім як чекати вирішення вашої справи. Щоразу, коли у вас буде нова інформація, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Quesaca777
5 міс. тому

Як ви знаєте з вашої скарги , нашій команді доводиться чекати 14 днів, перш ніж вони зможуть втрутитися. Сподіваюся, що все буде добре і ваша справа буде розкрита найближчим часом. Будь ласка, надсилайте будь-які новини від казино, ми будемо тут чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт, я повернувся сюди, щоб повідомити вам, що, незважаючи на всі затримки, компанія Rabona почала здійснювати мої платежі, я вже отримав деякі зняття цього тижня.


Незважаючи на затримку, вони платять (зазначили, що відчувають певні труднощі та великий обсяг послуг)


Так, у мене сильно боліла голова, подекуди я скаржився (як тут), але приблизно через 20 днів я отримав першу виплату. Не знаю, чи так буде з усіма клієнтами, чи тільки з деякими, чи з кимось це повториться. Я не знаю, чи залежить це від способу оплати (я використовую банківський рахунок), я не знаю, чи криптовалюта та віртуальні гаманці не швидші чи ні, я не знаю, чи вони заплатили лише тому, що я їх розкрив на сайтах оглядів і форумах.


Однак сам факт того, що вони заплатили, означає добре. Для тих, хто не має облікового запису там, я рекомендую створити обліковий запис і грати, тому що якби це був нечесний сайт, ви б не платили. І принаймні тут, на Casino Guru, у попередніх скаргах вони з’являються і вирішують переважну більшість випадків (очевидно, якщо клієнт чесний і робить все правильно, надсилає всю необхідну інформацію). Просто будьте готові до того, що, можливо, знадобиться трохи більше або трохи менше терпіння


Тепер я хочу подякувати всім адміністраторам форуму та читачам тут


Велике спасибі Крістіні, Ромі, Джаро та всій команді Casino Guru!


Удачі всім у ваших іграх!

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Quesaca777
5 міс. тому

Те ж саме сталося зі мною, пройде ще кілька днів і вам скажуть, що ваш обліковий запис потрібно верифікувати для обробки платежу і т.д.

Автоматичний переклад.
wansan
5 міс. тому

Я радий, що ви отримали свої гроші, але я повинен пояснити, що вони несерйозні, інші платформи платять миттєво, а ці займають стільки часу, скільки вони хочуть платити, плюс інші перевіряють ваш рахунок перед тим, а не лише тоді, коли ви хочете зняти кошти.

Я також бачив на іншому форумі, що існує близько 60 казино з однаковим форматом, однаковими іграми, однаковими шансами на спорт, однаковими акціями тощо. Швидше за все, усі ці казино мають однакове керівництво, а деякі з них Я перевірив.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я радий, що ви отримали свої гроші, але я повинен пояснити, що вони несерйозні, інші платформи платять миттєво, а ці займають стільки часу, скільки вони хочуть платити, плюс інші перевіряють ваш рахунок перед тим, а не лише тоді, коли ви хочете зняти кошти.

Я також бачив на іншому форумі, що існує близько 60 казино з однаковим форматом, однаковими іграми, однаковими шансами на спорт, однаковими акціями тощо. Швидше за все, усі ці казино мають однакове керівництво, а деякі з них Я перевірив.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це правда, друже. Як правило, сайти є частиною деяких груп, які охоплюють кілька сайтів усередині. Однак сайти всередині групи не завжди належать одному власнику, зазвичай вони «орендують» сайт у платформі. Таким чином, вони діляться спільними речами з усією групою, усією платформою, як-от підтримка, яка є тими самими людьми, фінансовий сектор, сектор перевірки облікового запису, система боротьби з шахрайством та інші речі, хоча власник кожного з них Сайти відрізняються один від одного. Наприклад, подивіться на веб-сайт VBET, вони володіють і володіють платформою BETCONSTRUCT. І є тисячі сайтів у світі, які використовують Betconstruct як платформу, ви, безумовно, бачили кілька сайтів з однаковим виглядом, однаковим макетом, однаковими коефіцієнтами, це дійсно дуже велика платформа, і кожен із сайтів у ній належать людині. Наприклад, ми з вами можемо створити веб-сайт для ставок, казино, покеру прямо зараз, все, що нам потрібно зробити, це найняти (орендувати) цей сервіс у Betconstruct. Вони все роблять, тільки потрібні гроші (а це не мало, а дорого) на підтримку сайту

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я повернувся сюди, щоб повідомити вам, що, незважаючи на всі затримки, компанія Rabona почала здійснювати мої платежі, я вже отримав деякі зняття цього тижня.


Незважаючи на затримку, вони платять (зазначили, що відчувають певні труднощі та великий обсяг послуг)


Так, у мене сильно боліла голова, подекуди я скаржився (як тут), але приблизно через 20 днів я отримав першу виплату. Не знаю, чи так буде з усіма клієнтами, чи тільки з деякими, чи з кимось це повториться. Я не знаю, чи залежить це від способу оплати (я використовую банківський рахунок), я не знаю, чи криптовалюта та віртуальні гаманці не швидші чи ні, я не знаю, чи вони заплатили лише тому, що я їх розкрив на сайтах оглядів і форумах.


Однак сам факт того, що вони заплатили, означає добре. Для тих, хто не має облікового запису там, я рекомендую створити обліковий запис і грати, тому що якби це був нечесний сайт, ви б не платили. І принаймні тут, на Casino Guru, у попередніх скаргах вони з’являються і вирішують переважну більшість випадків (очевидно, якщо клієнт чесний і робить все правильно, надсилає всю необхідну інформацію). Просто будьте готові до того, що, можливо, знадобиться трохи більше або трохи менше терпіння


Тепер я хочу подякувати всім адміністраторам форуму та читачам тут


Велике спасибі Крістіні, Ромі, Джаро та всій команді Casino Guru!


Удачі всім у ваших іграх!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гей, це чудово, і дякую за оновлення. Ми завжди раді, якщо можемо якось допомогти, а потім отримати такі новини. Будь ласка, повідомте нас, коли отримаєте всі свої гроші. Продовжуйте поширювати позитивні настрої.

Автоматичний переклад.
wansan
5 міс. тому

Ця компанія Rabidi має понад 60 подібних сторінок, але з різними назвами, і я не знаю, чи вони орендовані, чи це один і той самий злодій, справа в тому, що я спробував кілька з них, і на всіх одна адміністрація і ті самі люди в чаті, однакові відповіді, іноді вони схожі на автоматичні відповіді, 3 дні тому я відкрив обліковий запис у Librabet і запитав, як ідуть вітальні бонуси, і мені повідомляється, що я повинен внести депозит, а потім поставити внесену суму а потім вони дають мені вітальний бонус. Я зробив депозит, зробив ставку на внесену суму, і сьогодні в чаті він мені каже: Дякую, що чекаєте! Я розглянув ваш запит і з жалем повідомляю, що через рішення Адміністрації сайту для вашого облікового запису немає бонусів.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гей, це чудово, і дякую за оновлення. Ми завжди раді, якщо можемо якось допомогти, а потім отримати такі новини. Будь ласка, повідомте нас, коли отримаєте всі свої гроші. Продовжуйте поширювати позитивні настрої.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Добрий ранок. На жаль, «Рабона» знову почала затягувати виплати та давати ті самі відповіді та обіцянки, які не реалізувалися.


Вони дають 3 робочі дні, щоб здійснити платіж, і вони не виконали моє останнє зняття


Вже чекає 7 днів. Я не хочу витрачати 20 днів, чекаючи цього знову та читаючи обіцянки служби підтримки, які вони не виконують


Будь ласка, адміністратор, повторно відкрийте мою скаргу, щоб я оновив там (я намагався натиснути значок «повторно відкрити» там, але не спрацювало, оскільки не відображався captcha)

Посилання на скаргу для повторного відкриття:

https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4


Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
wansan
5 міс. тому

Вибачте, що ваш платіж знову затримується. На жаль, ми не можемо повторно відкрити вашу скаргу; тільки ти можеш. Будь ласка, напишіть електронний лист на адресу kristina.s@casino.guru якщо ви зіткнетеся з деякими труднощами під час спроби повторно відкрити його.

Повідомте нас, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Добрий ранок


Я сьогодні отримав платіж. Ще раз дякуємо всім членам команди Casino Guru!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

ПРИВІТ, ДОБРОГО ДНЯ, Я ХОТІВ ЗАПРОСИТИ ДОВІДКУ В ЦЬОГО КАЗИНО, ЯКЩО ВОНИ ПЛАТЯТЬ АБО ЗАТРИМУЮТЬСЯ АБО ЦЕ НЕ ВАНТАЖІВКА


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

ПРИВІТ, ДОБРОГО ДНЯ, Я ХОТІВ ЗАПРОСИТИ ДОВІДКУ В ЦЬОГО КАЗИНО, ЯКЩО ВОНИ ПЛАТЯТЬ АБО ЗАТРИМУЮТЬСЯ АБО ЦЕ НЕ ВАНТАЖІВКА


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, друже, так, вони платять. Спочатку вони здаються дуже бюрократичними, щоб перевірити рахунок, дійсно, потрібно кілька днів


З підтвердженим обліковим записом оплата платежів зазвичай займає від 3 до 5 днів (можливі певні затримки, але вони платять)


Ви можете прочитати останні сторінки цієї теми форуму тут, щоб отримати більше думок і випадків від інших клієнтів


Це веб-сайт, який платить, але трохи незграбний і повільний у підтримці 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Добрий ранок


Я сьогодні отримав платіж. Ще раз дякуємо всім членам команди Casino Guru!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

привіт Це позитивні новини, і дякуємо, що повідомили нас. Сподіваюся, у вас більше не буде затримок із виведенням коштів, якщо ви продовжите грати в цьому казино. Цікаво, ти збираєшся там залишитися?🤔

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

привіт Це позитивні новини, і дякуємо, що повідомили нас. Сподіваюся, у вас більше не буде затримок із виведенням коштів, якщо ви продовжите грати в цьому казино. Цікаво, ти збираєшся там залишитися?🤔

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, Ромі, доброго дня. На жаль, я буду шукати інше казино тут, у списку партнерів Casino Guru


Тому що там у Rabona вони обмежили мій спортивний рахунок ставками максимум 5,00. Вони не обмежували це в казино, але оскільки я також люблю займатися спортом, я збираюся шукати інший сайт, де я можу грати і в спорт, і в казино з хорошими лімітами. Велике спасибі! 😀

Автоматичний переклад.
wansan
5 міс. тому

Будь ласка, і я розумію ваше рішення. Можливо, я також не хотів би мати такий ліміт на своєму рахунку, тому я б шукав щось краще. Можливо, колись це вдасться вирішити з ними, і ви не будете застосовувати його тут, але якщо ви знайдете краще казино, то це не матиме значення.

Тож удачі з вашим наступним вибором. ☘️

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я побачив скарги і злякався. Я хочу, щоб ви допомогли мені вивести виграш без проблем, будь ласка, я ще не верифікував свій обліковий запис і навіть не запитував зняття, тому що вони не роблять зняття по суботах і неділях.

Автоматичний переклад.
juniorbo
5 міс. тому

Більшість скарг надходять від іншого казино в тій же групі, але навіть незважаючи на це більшість скарг було вирішено. З того, що я можу прочитати, вони просто повільно перевіряють облікові записи та платять. Я знаю цю групу, і я був зареєстрований в одному з їхніх казино, але я навіть не грав або щось таке, тому що вони не дозволяли мені підтвердити свій рахунок перед внесенням депозиту та грою, мабуть, зняття коштів займає тиждень, як і перевірки

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я побачив скарги і злякався. Я хочу, щоб ви допомогли мені вивести виграш без проблем, будь ласка, я ще не верифікував свій обліковий запис і навіть не запитував зняття, тому що вони не роблять зняття по суботах і неділях.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я думаю, що поки немає про що турбуватися, і ви можете залишатися спокійним. Як сказав SunsetGaze, більшість скарг надходять від казино в одній групі, і більшість із них було вирішено.

Однак казино вже попросило вас надіслати документи для підтвердження чи ще ні? Якщо ні, можливо, це ще не потрібно, але більшість казино просять про це, коли ви робите своє перше виведення коштів, тож якщо ви це зробите, можливо, вони тоді вам повернуться. Якщо ви хочете отримати свої гроші, ви не повинні боятися їх зняти. Тому я б рекомендував зберігати спокій, зняти кошти та подивитися, як це піде.

Якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете зв’язатися з нами, і ми побачимо, що ми можемо зробити.

Угода? 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file

По-перше, ця фотографія зроблена з бонусу, в якому я був, і казино показало мене, і коли я ввійшов, у грі не було бонусу, і 0 виграшів, які я вже виграв у бонусі! По-друге, це казино справді сфальсифіковано. я грав на 400 євро, а мій баланс не перевищував 50 євро. 0 справді виграє! і останні вони завжди виводять вас із гри з жахливою затримкою

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого