Привіт, я повернувся сюди, щоб повідомити вам, що, незважаючи на всі затримки, компанія Rabona почала здійснювати мої платежі, я вже отримав деякі зняття цього тижня.
Незважаючи на затримку, вони платять (зазначили, що відчувають певні труднощі та великий обсяг послуг)
Так, у мене сильно боліла голова, подекуди я скаржився (як тут), але приблизно через 20 днів я отримав першу виплату. Не знаю, чи так буде з усіма клієнтами, чи тільки з деякими, чи з кимось це повториться. Я не знаю, чи залежить це від способу оплати (я використовую банківський рахунок), я не знаю, чи криптовалюта та віртуальні гаманці не швидші чи ні, я не знаю, чи вони заплатили лише тому, що я їх розкрив на сайтах оглядів і форумах.
Однак сам факт того, що вони заплатили, означає добре. Для тих, хто не має облікового запису там, я рекомендую створити обліковий запис і грати, тому що якби це був нечесний сайт, ви б не платили. І принаймні тут, на Casino Guru, у попередніх скаргах вони з’являються і вирішують переважну більшість випадків (очевидно, якщо клієнт чесний і робить все правильно, надсилає всю необхідну інформацію). Просто будьте готові до того, що, можливо, знадобиться трохи більше або трохи менше терпіння
Тепер я хочу подякувати всім адміністраторам форуму та читачам тут
Велике спасибі Крістіні, Ромі, Джаро та всій команді Casino Guru!
Удачі всім у ваших іграх!
Hello, I came back here to inform you that, despite all the delay, the company Rabona started making my payments, I have already received some withdrawals this week.
Despite the delay, they do pay (they claimed to be experiencing some difficulties and a high volume of services)
Yes, I had a lot of headaches, I complained in some places (like here), but in about 20 days I received the first payment. I don't know if it will be like this with all customers, or just some, or if it will happen again with someone. I don't know if it depends on the payment method (I use a bank account), I don't know if crypto and virtual wallets aren't faster or not, I don't know if they paid just because I exposed them on review sites and forums.
However, just the fact that they paid means a good thing. For those who don't have an account there, I recommend that you create an account and play, because if it was a dishonest site you wouldn't have paid. And at least here, on Casino Guru, in previous complaints, they appear and resolve the vast majority of cases (obviously, if the customer is honest and does everything correctly, sends all the information they ask for). Just be prepared to possibly need a little more or a little less patience
Now, I want to thank all the forum admins and readers here
Thank you very much Kristina, Romi, Jaro and all team Casino Guru!
Good luck for all in your games too!
Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.