ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

2 р. тому від Radka
|
32573 переглядів 285 відповідей |
|
1...13 14 1516
Додати публікацію
4 міс. тому

Гей, це чудово, і дякую за оновлення. Ми завжди раді, якщо можемо якось допомогти, а потім отримати такі новини. Будь ласка, повідомте нас, коли отримаєте всі свої гроші. Продовжуйте поширювати позитивні настрої.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Добрий ранок. На жаль, «Рабона» знову почала затягувати виплати та давати ті самі відповіді та обіцянки, які не реалізувалися.


Вони дають 3 робочі дні, щоб здійснити платіж, і вони не виконали моє останнє зняття


Вже чекає 7 днів. Я не хочу витрачати 20 днів, чекаючи цього знову та читаючи обіцянки служби підтримки, які вони не виконують


Будь ласка, адміністратор, повторно відкрийте мою скаргу, щоб я оновив там (я намагався натиснути значок «повторно відкрити» там, але не спрацювало, оскільки не відображався captcha)

Посилання на скаргу для повторного відкриття:

https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4


Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
wansan
4 міс. тому

Вибачте, що ваш платіж знову затримується. На жаль, ми не можемо повторно відкрити вашу скаргу; тільки ти можеш. Будь ласка, напишіть електронний лист на адресу kristina.s@casino.guru якщо ви зіткнетеся з деякими труднощами під час спроби повторно відкрити його.

Повідомте нас, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Добрий ранок


Я сьогодні отримав платіж. Ще раз дякуємо всім членам команди Casino Guru!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

ПРИВІТ, ДОБРОГО ДНЯ, Я ХОТІВ ЗАПРОСИТИ ДОВІДКУ В ЦЬОГО КАЗИНО, ЯКЩО ВОНИ ПЛАТЯТЬ АБО ЗАТРИМУЮТЬСЯ АБО ЦЕ НЕ ВАНТАЖІВКА


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

ПРИВІТ, ДОБРОГО ДНЯ, Я ХОТІВ ЗАПРОСИТИ ДОВІДКУ В ЦЬОГО КАЗИНО, ЯКЩО ВОНИ ПЛАТЯТЬ АБО ЗАТРИМУЮТЬСЯ АБО ЦЕ НЕ ВАНТАЖІВКА


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, друже, так, вони платять. Спочатку вони здаються дуже бюрократичними, щоб перевірити рахунок, дійсно, потрібно кілька днів


З підтвердженим обліковим записом оплата платежів зазвичай займає від 3 до 5 днів (можливі певні затримки, але вони платять)


Ви можете прочитати останні сторінки цієї теми форуму тут, щоб отримати більше думок і випадків від інших клієнтів


Це веб-сайт, який платить, але трохи незграбний і повільний у підтримці 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Добрий ранок


Я сьогодні отримав платіж. Ще раз дякуємо всім членам команди Casino Guru!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт Це позитивні новини, і дякуємо, що повідомили нас. Сподіваюся, у вас більше не буде затримок із виведенням коштів, якщо ви продовжите грати в цьому казино. Цікаво, ти збираєшся там залишитися?🤔

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт Це позитивні новини, і дякуємо, що повідомили нас. Сподіваюся, у вас більше не буде затримок із виведенням коштів, якщо ви продовжите грати в цьому казино. Цікаво, ти збираєшся там залишитися?🤔

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, Ромі, доброго дня. На жаль, я буду шукати інше казино тут, у списку партнерів Casino Guru


Тому що там у Rabona вони обмежили мій спортивний рахунок ставками максимум 5,00. Вони не обмежували це в казино, але оскільки я також люблю займатися спортом, я збираюся шукати інший сайт, де я можу грати і в спорт, і в казино з хорошими лімітами. Велике спасибі! 😀

Автоматичний переклад.
wansan
3 міс. тому

Будь ласка, і я розумію ваше рішення. Можливо, я також не хотів би мати такий ліміт на своєму рахунку, тому я б шукав щось краще. Можливо, колись це вдасться вирішити з ними, і ви не будете застосовувати його тут, але якщо ви знайдете краще казино, то це не матиме значення.

Тож удачі з вашим наступним вибором. ☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я побачив скарги і злякався. Я хочу, щоб ви допомогли мені вивести виграш без проблем, будь ласка, я ще не верифікував свій обліковий запис і навіть не запитував зняття, тому що вони не роблять зняття по суботах і неділях.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Amiri434 видалено адміністратором Radka
Причина: Реклама
juniorbo
3 міс. тому

Більшість скарг надходять від іншого казино в тій же групі, але навіть незважаючи на це більшість скарг було вирішено. З того, що я можу прочитати, вони просто повільно перевіряють облікові записи та платять. Я знаю цю групу, і я був зареєстрований в одному з їхніх казино, але я навіть не грав або щось таке, тому що вони не дозволяли мені підтвердити свій рахунок перед внесенням депозиту та грою, мабуть, зняття коштів займає тиждень, як і перевірки

Автоматичний переклад.
Опубліковано Cassinooss1 видалено адміністратором Radka
Причина: Реклама
3 міс. тому

Привіт, я побачив скарги і злякався. Я хочу, щоб ви допомогли мені вивести виграш без проблем, будь ласка, я ще не верифікував свій обліковий запис і навіть не запитував зняття, тому що вони не роблять зняття по суботах і неділях.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я думаю, що поки немає про що турбуватися, і ви можете залишатися спокійним. Як сказав SunsetGaze, більшість скарг надходять від казино в одній групі, і більшість із них було вирішено.

Однак казино вже попросило вас надіслати документи для підтвердження чи ще ні? Якщо ні, можливо, це ще не потрібно, але більшість казино просять про це, коли ви робите своє перше виведення коштів, тож якщо ви це зробите, можливо, вони тоді вам повернуться. Якщо ви хочете отримати свої гроші, ви не повинні боятися їх зняти. Тому я б рекомендував зберігати спокій, зняти кошти та подивитися, як це піде.

Якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете зв’язатися з нами, і ми побачимо, що ми можемо зробити.

Угода? 🙂

Автоматичний переклад.
Опубліковано stevechaintouts видалено
3 міс. тому

file

По-перше, ця фотографія зроблена з бонусу, в якому я був, і казино показало мене, і коли я ввійшов, у грі не було бонусу, і 0 виграшів, які я вже виграв у бонусі! По-друге, це казино справді сфальсифіковано. я грав на 400 євро, а мій баланс не перевищував 50 євро. 0 справді виграє! і останні вони завжди виводять вас із гри з жахливою затримкою

Автоматичний переклад.
stevechai
3 міс. тому

Привіт,

не впевнений, що я розумію всю проблему, тому дозвольте мені поставити кілька запитань. Зазвичай це допомагає зрозуміти.

Ви щось виграли під час гри з бонусом, але через деякий час бонус і виграш зникли. Зазвичай найкращий спосіб отримати пряме пояснення – зв’язатися з казино. Ми можемо почати спекулювати прямо зараз, але існує надто багато можливостей, наприклад:

бонус закінчився?

Ви подали заявку на відкликання?

Ви виконали всі вимоги до бонусів (зокрема щодо ставок)?

ти весь час грав за правилами? (правило максимальної ставки, заборонені ігри тощо)

Крім того, ваші виграші, здається, зменшилися, але ви все ще переконані, що ігри сфальсифіковані. Б'юся об заклад, ви очікували більшого виграшу, чи не так? Відверто кажучи, це відчуття цілком нормальне. Просто зменшіть свої очікування; ти можеш почуватися краще. Я уявляю, як це звучить, але ліцензовані казино просто не можуть змінювати ігри будь-коли.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я зробив таку ставку та активував бонус великим басом! Тоді я отримав деякі виграші на 5-му обертанні у загальній сумі 10, і він вискочив, і коли я увійшов, я не знайшов жодного бонусу, жодного обертання та не зароблених грошей! Справжній жарт! !а я не можу десь подивитись повтор!

Автоматичний переклад.
stevechai
3 міс. тому

Чи пробували ви зв’язатися з казино щодо цього, як запропонувала Радка? Вони повинні мати можливість дати вам певне пояснення. Будь ласка, повідомте нам, якщо ви дізнаєтеся щось нове.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Вони дали мені таку відповідь! file

справді я не можу побачити повтор бонусу??це великий жарт!!

Автоматичний переклад.
stevechai
3 міс. тому

Не могли б ви повідомити нам, чи буде якесь оновлення після 14-годинного періоду, як вам повідомила служба підтримки?

Інакше я б, мабуть, запропонував спробувати подати скаргу. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
1...13 14 1516
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого