ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

2 р. тому від Radka
|
45472 переглядів 343 відповідей |
|
1...13 14 15...18
stevechai
5 міс. тому

Привіт,

не впевнений, що я розумію всю проблему, тому дозвольте мені поставити кілька запитань. Зазвичай це допомагає зрозуміти.

Ви щось виграли під час гри з бонусом, але через деякий час бонус і виграш зникли. Зазвичай найкращий спосіб отримати пряме пояснення – зв’язатися з казино. Ми можемо почати спекулювати прямо зараз, але існує надто багато можливостей, наприклад:

бонус закінчився?

Ви подали заявку на відкликання?

Ви виконали всі вимоги до бонусів (зокрема щодо ставок)?

ти весь час грав за правилами? (правило максимальної ставки, заборонені ігри тощо)

Крім того, ваші виграші, здається, зменшилися, але ви все ще переконані, що ігри сфальсифіковані. Б'юся об заклад, ви очікували більшого виграшу, чи не так? Відверто кажучи, це відчуття цілком нормальне. Просто зменшіть свої очікування; ти можеш почуватися краще. Я уявляю, як це звучить, але ліцензовані казино просто не можуть змінювати ігри будь-коли.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Я зробив таку ставку та активував бонус великим басом! Тоді я отримав деякі виграші на 5-му обертанні у загальній сумі 10, і він вискочив, і коли я увійшов, я не знайшов жодного бонусу, жодного обертання та не зароблених грошей! Справжній жарт! !а я не можу десь подивитись повтор!

Автоматичний переклад.
stevechai
5 міс. тому

Чи пробували ви зв’язатися з казино щодо цього, як запропонувала Радка? Вони повинні мати можливість дати вам певне пояснення. Будь ласка, повідомте нам, якщо ви дізнаєтеся щось нове.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Вони дали мені таку відповідь! file

справді я не можу побачити повтор бонусу??це великий жарт!!

Автоматичний переклад.
stevechai
5 міс. тому

Не могли б ви повідомити нам, чи буде якесь оновлення після 14-годинного періоду, як вам повідомила служба підтримки?

Інакше я б, мабуть, запропонував спробувати подати скаргу. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Так, я буду

Автоматичний переклад.
stevechai
5 міс. тому

Ми будемо чекати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, кілька днів тому я написав, що трохи боявся за цю сторінку, і тепер, коли сьогодні виповнилося 14 робочих днів, відколи я надіслав документи, які вони просили, і вони нічого не підтвердили, мені сказали, що моя фотографія з моїм Ми з ID надіслали це на пошту, тому що вони мені так сказали, і протягом цих днів вони спочатку сказали мені від 24 годин до 72 годин, потім від 3 днів до 5, а потім від 5 до 10 і тепер, нарешті, вони сказали мені від 15 до 30, я не знаю, якщо вони не хочуть мені платити або щось, тому що інакше я їх не розумію, жахлива сторінка, будь ласка, якщо ви можете мені допомогти

Автоматичний переклад.
juniorbo
5 міс. тому

Привіт, у цьому випадку я також рекомендую подати скаргу.

Якщо ви зацікавлені, просто натисніть тут.

Я вважаю незручним для казино постійно знайомити вас з різними часовими рамками, і для мене, звичайно, не круто, щоб вони підтверджували ваше посвідчення особи з фотографією протягом 1 місяця.

Тож я обов’язково подам скаргу, і наша команда спробує допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт, я намагаюся подати скаргу, але коли я пишу якийсь лист, він починає стиратися і не дає мені писати

Автоматичний переклад.
juniorbo
4 міс. тому

Ситуація залишається такою ж, будь ласка? Ви повинні спробувати очистити файли cookie та кеш-пам’ять на своєму комп’ютері та повідомити нас, якщо проблему буде вирішено. Ми чекатимемо вашої відповіді тут.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Привіт, я зміг подати скаргу, дякую за пораду

Автоматичний переклад.
juniorbo
4 міс. тому

Це чудово. Чи можете ви також оновити його зараз? Ніку потрібна додаткова інформація. Просто скористайтеся цим посиланням, щоб зробити це.

Чи отримали ви якісь пояснення, чому процес верифікації затримується?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Привіт, так, вони відповіли мені, вони сказали, що я повинен надіслати документи ще раз і щоб ви видалили файли cookie та кеші, що я вже зробив, і все залишилося незмінним, це не дозволить мені нічого надіслати, тому що я надсилав багато днів тому

file

Автоматичний переклад.
juniorbo
4 міс. тому

Ви говорили зі службою підтримки про те, що проблема знову така сама? Хотілося б знати, що може бути причиною. Будь ласка, повідомляйте нам, коли дізнаєтеся щось нове.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Я вже говорив з ними, вони сказали мені зробити те саме, що вони сказали мені в електронному листі, я це зробив, і все ще так; Я сказав їм це, і вони сказали мені, що вони вже говорили з особою, яка відповідає за це, і що вони надішлють мені електронний лист, і поки що нічого, я не знаю, чи вони мені надішлють, чи це буде для заповнення час, тому що нібито вони сказали мені, що вони закриють мій обліковий запис, якщо я не підтверджу його протягом 30 днів після того, як я надіслав свої документи, і добре, я вніс гроші туди, і це було б дуже погано для сторінки так ставитися до своїх клієнтів спосіб просто виграти

Автоматичний переклад.
juniorbo
4 міс. тому

Я знаю, що це не найкраща практика, але мені здається, що ви збираєтеся поспішати, тож чи пробували ви отримати доступ до облікового запису з іншого веб-переглядача чи пристрою? Можливо, режим ікогніто також може допомогти. Це може працювати для файлів, які потрібно завантажити.

Або, можливо, щоб вони зрозуміли проблему з вашої точки зору, що зазвичай є справжньою проблемою, я б зробив відеозапис, на якому видно, що ви не можете виконати процедуру.

у будь-якому випадку, я радий, що ви подали скаргу. Мабуть, жахливо не знати, що робити, не маючи інструкцій.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Привіт, так, я зайшов, і добре, казино Rabona більше не потрібно. Через 20 днів було виконано відповідну перевірку та сплачено платіж, дякую.

Автоматичний переклад.
juniorbo
4 міс. тому

Це дійсно чудово чути. Дякуємо, що також оновили свою скаргу. Сподіваюся, віднині все буде гаразд. Якщо вам щось знадобиться, дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

доброго дня,

Я хотів би повідомити вам, що Casino Rabona намагається виплатити мені більше двох тижнів.

Я звернувся в чат, і вони сказали, що затримують платежі.

Я надіслав листа в службу підтримки, але не отримав відповіді.

Чи може хтось допомогти?

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...13 14 15...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого