Гей, це чудово, і дякую за оновлення. Ми завжди раді, якщо можемо якось допомогти, а потім отримати такі новини. Будь ласка, повідомте нас, коли отримаєте всі свої гроші. Продовжуйте поширювати позитивні настрої.
Hey, that is great, and thank you for the update. We are always glad if we can somehow help and then receive this kind of news. Please let us know when you receive all your money. Keep spreading the positive vibes.
Добрий ранок. На жаль, «Рабона» знову почала затягувати виплати та давати ті самі відповіді та обіцянки, які не реалізувалися.
Вони дають 3 робочі дні, щоб здійснити платіж, і вони не виконали моє останнє зняття
Вже чекає 7 днів. Я не хочу витрачати 20 днів, чекаючи цього знову та читаючи обіцянки служби підтримки, які вони не виконують
Будь ласка, адміністратор, повторно відкрийте мою скаргу, щоб я оновив там (я намагався натиснути значок «повторно відкрити» там, але не спрацювало, оскільки не відображався captcha)
Посилання на скаргу для повторного відкриття:
https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4
Good morning. Unfortunately, Rabona once again started delaying payments and giving the same answers and promises that did not materialize.
They give 3 business days to make the payment and they didn't fulfill my last withdrawal
It's already been waiting for 7 days. I don't want to spend 20 days waiting for this again and reading support promises that they don't honor
Please, admin, reopen my complaint for me to update there (I tried to click in "reopen" icon there, but not worked because not was displayed the captcha)
Link of complaint for you to reopen:
https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4
Вибачте, що ваш платіж знову затримується. На жаль, ми не можемо повторно відкрити вашу скаргу; тільки ти можеш. Будь ласка, напишіть електронний лист на адресу kristina.s@casino.guru якщо ви зіткнетеся з деякими труднощами під час спроби повторно відкрити його.
Повідомте нас, якщо у вас є якісь оновлення.
I am sorry your payment is delayed once again. Unfortunately, we are unable to reopen your complaint; only you can. Please write an email to kristina.s@casino.guru if you face some difficulties when trying to reopen it.
Let us know if you have any updates.
Добрий ранок
Я сьогодні отримав платіж. Ще раз дякуємо всім членам команди Casino Guru!
Good morning
I received payment today. Thanks to everyone on the Casino Guru team, again!
ПРИВІТ, ДОБРОГО ДНЯ, Я ХОТІВ ЗАПРОСИТИ ДОВІДКУ В ЦЬОГО КАЗИНО, ЯКЩО ВОНИ ПЛАТЯТЬ АБО ЗАТРИМУЮТЬСЯ АБО ЦЕ НЕ ВАНТАЖІВКА
HELLO, GOOD DAY, I WANTED TO ASK FOR A REFERENCE FROM THIS CASINO IF THEY PAY OR ARE DELAYED OR IF IT IS NOT TRUCK
HOLA BUEN DÍA QUERÍA PEDIR REFERENCIA DE ESTE CASINO SI PAGAN O SE DEMORAN O SI NO ES TRUCHO
ПРИВІТ, ДОБРОГО ДНЯ, Я ХОТІВ ЗАПРОСИТИ ДОВІДКУ В ЦЬОГО КАЗИНО, ЯКЩО ВОНИ ПЛАТЯТЬ АБО ЗАТРИМУЮТЬСЯ АБО ЦЕ НЕ ВАНТАЖІВКА
HELLO, GOOD DAY, I WANTED TO ASK FOR A REFERENCE FROM THIS CASINO IF THEY PAY OR ARE DELAYED OR IF IT IS NOT TRUCK
HOLA BUEN DÍA QUERÍA PEDIR REFERENCIA DE ESTE CASINO SI PAGAN O SE DEMORAN O SI NO ES TRUCHO
Привіт, друже, так, вони платять. Спочатку вони здаються дуже бюрократичними, щоб перевірити рахунок, дійсно, потрібно кілька днів
З підтвердженим обліковим записом оплата платежів зазвичай займає від 3 до 5 днів (можливі певні затримки, але вони платять)
Ви можете прочитати останні сторінки цієї теми форуму тут, щоб отримати більше думок і випадків від інших клієнтів
Це веб-сайт, який платить, але трохи незграбний і повільний у підтримці 🙂
Hello, friend, yes they pay. At first, they seem to be very bureaucratic, to verify the account, really, it takes a few days
With a verified account, payments generally take 3 to 5 days to pay (some delays may occur, but they do pay)
You can read the last pages of this forum thread here, for more opinions and cases from other customers
It's a website that pays, but a little clumsy and slow in support 🙂
привіт Це позитивні новини, і дякуємо, що повідомили нас. Сподіваюся, у вас більше не буде затримок із виведенням коштів, якщо ви продовжите грати в цьому казино. Цікаво, ти збираєшся там залишитися?🤔
Hey. That is some positive news, and thank you for informing us. I hope you won't be experiencing any delays with your withdrawal again if you continue to play at this casino. Are you going to stay there, I wonder?🤔
привіт Це позитивні новини, і дякуємо, що повідомили нас. Сподіваюся, у вас більше не буде затримок із виведенням коштів, якщо ви продовжите грати в цьому казино. Цікаво, ти збираєшся там залишитися?🤔
Hey. That is some positive news, and thank you for informing us. I hope you won't be experiencing any delays with your withdrawal again if you continue to play at this casino. Are you going to stay there, I wonder?🤔
Привіт, Ромі, доброго дня. На жаль, я буду шукати інше казино тут, у списку партнерів Casino Guru
Тому що там у Rabona вони обмежили мій спортивний рахунок ставками максимум 5,00. Вони не обмежували це в казино, але оскільки я також люблю займатися спортом, я збираюся шукати інший сайт, де я можу грати і в спорт, і в казино з хорошими лімітами. Велике спасибі! 😀
Hi, Romi, good afternoon. Unfortunately, I will look for another casino here on the Casino Guru affiliate list
Because there at Rabona they limited my sports account to bets of 5.00 maximum. They didn't limit it in the casino, but as I also like to play sports, I'm going to look for another site where I can play both sports and casino with good limits. Thank you very much! 😀
Будь ласка, і я розумію ваше рішення. Можливо, я також не хотів би мати такий ліміт на своєму рахунку, тому я б шукав щось краще. Можливо, колись це вдасться вирішити з ними, і ви не будете застосовувати його тут, але якщо ви знайдете краще казино, то це не матиме значення.
Тож удачі з вашим наступним вибором. ☘️
You're welcome and I understand your decision. I probably wouldn't want to have that limit on my account either, so I'd look for something better. Maybe someday it can be worked out with them and you won't have it applied here either, but if you can find a better casino, then it won't matter.
So good luck with your next choice. ☘️
Привіт, я побачив скарги і злякався. Я хочу, щоб ви допомогли мені вивести виграш без проблем, будь ласка, я ще не верифікував свій обліковий запис і навіть не запитував зняття, тому що вони не роблять зняття по суботах і неділях.
Hello, I saw the complaints and I was scared, I want you to help me withdraw the winnings without any problem, please, I still haven't verified my account and I haven't even asked for the withdrawal because they don't make withdrawals on Saturdays and Sundays.
Hola, ví las quejas y me entró miedo, quiero que me ayuden a retirar las ganancias sin ningún problema, por favor, aún no verifico mi cuenta y ni pido el retiro porque no hacen retiros sabados y domingos
Більшість скарг надходять від іншого казино в тій же групі, але навіть незважаючи на це більшість скарг було вирішено. З того, що я можу прочитати, вони просто повільно перевіряють облікові записи та платять. Я знаю цю групу, і я був зареєстрований в одному з їхніх казино, але я навіть не грав або щось таке, тому що вони не дозволяли мені підтвердити свій рахунок перед внесенням депозиту та грою, мабуть, зняття коштів займає тиждень, як і перевірки
Most of the complaints are from another casino in the same group, but even so, most of the complaints have been resolved. From what I can read they are simply slow to verify accounts and pay. I know this group and I was registered at one of their casinos but I didn't even play or anything because they wouldn't let me verify my account before depositing and playing, apparently withdrawals take a week and so do verifications
La mayoría de quejas son de otro casino del mismo grupo, pero aún así la mayoría de quejas han sido resueltas. Por lo que puedo leer simplemente son lentos para verificar cuentas y pagar. Conozco a este grupo y estuve registrado en uno de sus casinos pero ni siquiera jugué ni nada porque no me dejaron verificar mi cuenta antes de depositar y jugar, al parecer los retiros toman una semana y las verificaciones también
Привіт, я побачив скарги і злякався. Я хочу, щоб ви допомогли мені вивести виграш без проблем, будь ласка, я ще не верифікував свій обліковий запис і навіть не запитував зняття, тому що вони не роблять зняття по суботах і неділях.
Hello, I saw the complaints and I was scared, I want you to help me withdraw the winnings without any problem, please, I still haven't verified my account and I haven't even asked for the withdrawal because they don't make withdrawals on Saturdays and Sundays.
Hola, ví las quejas y me entró miedo, quiero que me ayuden a retirar las ganancias sin ningún problema, por favor, aún no verifico mi cuenta y ni pido el retiro porque no hacen retiros sabados y domingos
Привіт, я думаю, що поки немає про що турбуватися, і ви можете залишатися спокійним. Як сказав SunsetGaze, більшість скарг надходять від казино в одній групі, і більшість із них було вирішено.
Однак казино вже попросило вас надіслати документи для підтвердження чи ще ні? Якщо ні, можливо, це ще не потрібно, але більшість казино просять про це, коли ви робите своє перше виведення коштів, тож якщо ви це зробите, можливо, вони тоді вам повернуться. Якщо ви хочете отримати свої гроші, ви не повинні боятися їх зняти. Тому я б рекомендував зберігати спокій, зняти кошти та подивитися, як це піде.
Якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете зв’язатися з нами, і ми побачимо, що ми можемо зробити.
Угода? 🙂
Hello, I think there is nothing to worry about yet and you can stay calm for now. Like the SunsetGaze said, most of the complaints are from casinos in the same group and most of them have been resolved.
However, has the casino already asked you to send the verification documents or not yet ? If not, it may not be necessary yet, but most casinos ask for it when you make your first withdrawal, so if you do, maybe they'll get back to you then. If you want to get your money, you shouldn't be afraid to withdraw it. So I would recommend to keep calm and make a withdrawal and see how it goes.
If you have any problems, you can contact us and we'll see what we can do.
Deal? 🙂
По-перше, ця фотографія зроблена з бонусу, в якому я був, і казино показало мене, і коли я ввійшов, у грі не було бонусу, і 0 виграшів, які я вже виграв у бонусі! По-друге, це казино справді сфальсифіковано. я грав на 400 євро, а мій баланс не перевищував 50 євро. 0 справді виграє! і останні вони завжди виводять вас із гри з жахливою затримкою
first of all this photo is from a bonus that i was in and the casino popped me out and when i logged in there was no bonus in the game and 0 wins that i had already won some in the bonus!second of all this casino is rigged really.i played 400 euros and my balance didnt go over 50 euros.0 wins really!and the last they always get you out of the game with terrible lag
Привіт,
не впевнений, що я розумію всю проблему, тому дозвольте мені поставити кілька запитань. Зазвичай це допомагає зрозуміти.
Ви щось виграли під час гри з бонусом, але через деякий час бонус і виграш зникли. Зазвичай найкращий спосіб отримати пряме пояснення – зв’язатися з казино. Ми можемо почати спекулювати прямо зараз, але існує надто багато можливостей, наприклад:
бонус закінчився?
Ви подали заявку на відкликання?
Ви виконали всі вимоги до бонусів (зокрема щодо ставок)?
ти весь час грав за правилами? (правило максимальної ставки, заборонені ігри тощо)
Крім того, ваші виграші, здається, зменшилися, але ви все ще переконані, що ігри сфальсифіковані. Б'юся об заклад, ви очікували більшого виграшу, чи не так? Відверто кажучи, це відчуття цілком нормальне. Просто зменшіть свої очікування; ти можеш почуватися краще. Я уявляю, як це звучить, але ліцензовані казино просто не можуть змінювати ігри будь-коли.
Hello,
not sure I follow the whole problem, hence, allow me a few questions. It usually helps to understand.
You had won something while playing with the bonus, but after some time, the bonus and the winnings were gone. Usually, the best way to get a direct explanation is to contact the casino. We can start speculating just now, but there are far too many possibilities, such as:
has the bonus expired?
have you submitted a withdrawal request?
have you met all bonus requirements (specifically wagering)?
have you played according to the rules the whole time? (max bet rule, forbidden games, and so on)
Additionally, your winnings seemed to have waned, but you are still convinced the games are rigged. I bet you expected higher winnings, right? Frankly, this feeling is quite normal. Just lower your expectations; you might feel better. I imagine how it sounds, but licensed casinos just can't alter the games on any occasion.
Я зробив таку ставку та активував бонус великим басом! Тоді я отримав деякі виграші на 5-му обертанні у загальній сумі 10, і він вискочив, і коли я увійшов, я не знайшов жодного бонусу, жодного обертання та не зароблених грошей! Справжній жарт! !а я не можу десь подивитись повтор!
This is the bet i did and activated the bonus in big bass!then i had some winnings on the 5th spin of 10 total and it popped out and when i logged in i found no bonus no spins left and not money earned!joke really!!and i cant watch the replay somewhere!
Чи пробували ви зв’язатися з казино щодо цього, як запропонувала Радка? Вони повинні мати можливість дати вам певне пояснення. Будь ласка, повідомте нам, якщо ви дізнаєтеся щось нове.
Have you tried to contact the casino regarding this, as Radka suggested? They should be able to give you some explanation. Please let us know if you learn something new.
Вони дали мені таку відповідь!
справді я не можу побачити повтор бонусу??це великий жарт!!
They gave me this answer!
really i cant see the replay of the bonus??that is a big joke!!
Не могли б ви повідомити нам, чи буде якесь оновлення після 14-годинного періоду, як вам повідомила служба підтримки?
Інакше я б, мабуть, запропонував спробувати подати скаргу. Що ти сказав?
Could you let us know if there will be any update after the 14-hour period, as the support told you, please?
Otherwise, I would probably suggest trying to file a complaint. What do you say?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.