ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

2 р. тому від Radka
|
32535 переглядів 285 відповідей |
|
1...14 15 16
Додати публікацію
Romi
3 міс. тому

Так, я буду

Автоматичний переклад.
stevechai
3 міс. тому

Ми будемо чекати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, кілька днів тому я написав, що трохи боявся за цю сторінку, і тепер, коли сьогодні виповнилося 14 робочих днів, відколи я надіслав документи, які вони просили, і вони нічого не підтвердили, мені сказали, що моя фотографія з моїм Ми з ID надіслали це на пошту, тому що вони мені так сказали, і протягом цих днів вони спочатку сказали мені від 24 годин до 72 годин, потім від 3 днів до 5, а потім від 5 до 10 і тепер, нарешті, вони сказали мені від 15 до 30, я не знаю, якщо вони не хочуть мені платити або щось, тому що інакше я їх не розумію, жахлива сторінка, будь ласка, якщо ви можете мені допомогти

Автоматичний переклад.
juniorbo
2 міс. тому

Привіт, у цьому випадку я також рекомендую подати скаргу.

Якщо ви зацікавлені, просто натисніть тут.

Я вважаю незручним для казино постійно знайомити вас з різними часовими рамками, і для мене, звичайно, не круто, щоб вони підтверджували ваше посвідчення особи з фотографією протягом 1 місяця.

Тож я обов’язково подам скаргу, і наша команда спробує допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Привіт, я намагаюся подати скаргу, але коли я пишу якийсь лист, він починає стиратися і не дає мені писати

Автоматичний переклад.
juniorbo
2 міс. тому

Ситуація залишається такою ж, будь ласка? Ви повинні спробувати очистити файли cookie та кеш-пам’ять на своєму комп’ютері та повідомити нас, якщо проблему буде вирішено. Ми чекатимемо вашої відповіді тут.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт, я зміг подати скаргу, дякую за пораду

Автоматичний переклад.
juniorbo
2 міс. тому

Це чудово. Чи можете ви також оновити його зараз? Ніку потрібна додаткова інформація. Просто скористайтеся цим посиланням, щоб зробити це.

Чи отримали ви якісь пояснення, чому процес верифікації затримується?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт, так, вони відповіли мені, вони сказали, що я повинен надіслати документи ще раз і щоб ви видалили файли cookie та кеші, що я вже зробив, і все залишилося незмінним, це не дозволить мені нічого надіслати, тому що я надсилав багато днів тому

file

Автоматичний переклад.
juniorbo
2 міс. тому

Ви говорили зі службою підтримки про те, що проблема знову така сама? Хотілося б знати, що може бути причиною. Будь ласка, повідомляйте нам, коли дізнаєтеся щось нове.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я вже говорив з ними, вони сказали мені зробити те саме, що вони сказали мені в електронному листі, я це зробив, і все ще так; Я сказав їм це, і вони сказали мені, що вони вже говорили з особою, яка відповідає за це, і що вони надішлють мені електронний лист, і поки що нічого, я не знаю, чи вони мені надішлють, чи це буде для заповнення час, тому що нібито вони сказали мені, що вони закриють мій обліковий запис, якщо я не підтверджу його протягом 30 днів після того, як я надіслав свої документи, і добре, я вніс гроші туди, і це було б дуже погано для сторінки так ставитися до своїх клієнтів спосіб просто виграти

Автоматичний переклад.
juniorbo
2 міс. тому

Я знаю, що це не найкраща практика, але мені здається, що ви збираєтеся поспішати, тож чи пробували ви отримати доступ до облікового запису з іншого веб-переглядача чи пристрою? Можливо, режим ікогніто також може допомогти. Це може працювати для файлів, які потрібно завантажити.

Або, можливо, щоб вони зрозуміли проблему з вашої точки зору, що зазвичай є справжньою проблемою, я б зробив відеозапис, на якому видно, що ви не можете виконати процедуру.

у будь-якому випадку, я радий, що ви подали скаргу. Мабуть, жахливо не знати, що робити, не маючи інструкцій.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Привіт, так, я зайшов, і добре, казино Rabona більше не потрібно. Через 20 днів було виконано відповідну перевірку та сплачено платіж, дякую.

Автоматичний переклад.
juniorbo
2 міс. тому

Це дійсно чудово чути. Дякуємо, що також оновили свою скаргу. Сподіваюся, віднині все буде гаразд. Якщо вам щось знадобиться, дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

доброго дня,

Я хотів би повідомити вам, що Casino Rabona намагається виплатити мені більше двох тижнів.

Я звернувся в чат, і вони сказали, що затримують платежі.

Я надіслав листа в службу підтримки, але не отримав відповіді.

Чи може хтось допомогти?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
teixeiraandre009
4 тиж. тому

Привіт,

чудово, що ви знайшли нас тут. Якщо я правильно розумію, причиною затримки є великий запит на зняття коштів, це правильно?

Я боюся, що немає способу налаштувати місткість казино ззовні. Однак дозвольте мені описати думку:

Ви можете скористатися цим зеленим посиланням, щоб подати скаргу щодо затримки платежу; просто врахуйте, що казино доведеться вирішити це, щоб продовжити вирішення. На мою думку, якщо вони вже затримані, я не впевнений, що цей процес прискорить їх ефективність, якщо ви розумієте, про що я.

Ну, рішення за вами, звичайно. Я просто хотів, щоб ви знали ситуацію, і ми все ще тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Доброго вечора, я чекаю 15 днів на зняття з Rabona і поки нічого, кожен день в чаті пишуть одне і те ж, але вони не дають дедлайн для зняття. Чи може хтось допомогти?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я надсилаю запити на зняття з Rabona вже більше 15 днів, і кожен день вони наводять те саме виправдання, що вони відстають від графіка, але вони ніколи не кажуть, коли і чи збираються їх внести.

Чи може хтось допомогти?

Автоматичний переклад.
emygdiosrenato
3 тиж. тому

привіт Я бачу, що ви написали нам з двох різних акаунтів. це правильно? Будь ласка, спробуйте використати лише один, щоб ми могли стежити.

Чи можете ви повідомити нам, чи ваш обліковий запис уже повністю перевірено в цьому казино, чи ви чекаєте, щоб пройти процес?

Насправді іноді може статися, що казино буде перевантажено вилученням коштів і відстає, тому я сподіваюся, що вони незабаром оброблять ваш платіж.

Звичайно, ми тут, щоб допомогти, якщо вони цього не зроблять. Просто надішліть скаргу тут, якщо хочете, і наша команда зробить усе можливе, щоб її вирішити.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Всім привіт, я зробив 2 запити на виведення, один 21.08, а другий 24.08 на Rabona.

Станом на сьогодні, 30 серпня, після того, як минуло 7 робочих днів і 9 календарних днів, мені все ще нічого не нараховано, а виведення коштів все ще ОЧІКУЄТЬСЯ. Я намагався зв’язатися зі службою підтримки через чат, але вони завжди повторюють мені те саме, що є затримки через велику кількість запитів на зняття коштів.

Але чи нормально чекати весь цей час 450 євро (250 + 200)? Я читаю відгуки в Інтернеті та боюся, що втратив свої гроші, я покладаюся на те, що ви вирішите проблему.


Автоматичний переклад.
1...14 15 16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого