Привіт, я бачу, що вам вдалося подати скаргу , і там також зазначено, що ми даємо казино 14 днів у цих випадках, щоб вирішити все, що необхідно, і надіслати гроші гравцям. Як ти думаєш, ти зможеш протриматися, поки не мине цей час? Після цього наша команда зв'яжеться з казино і спробує допомогти, якщо нічого не змінилося.
Я також хотів запитати про перевірку, але я бачу, що вона ще не потрібна, тому я розумію.
Сподіваюся, гроші незабаром дістануться вам, якщо щось зміниться, повідомте мене.
Hello, I see that you have managed to file a complaint and it is also mentioned there that we give casinos 14 days in these cases to resolve everything that is necessary and send the money to the players. Do you think you can hold out until that time passes ? After that, our team will contact the casino and try to help if nothing has changed.
I also wanted to ask about verification but I see it hasn't been needed yet, so I understand.
I hope the money gets to you soon, if anything changes let me know.