2 міс. тому
1
1
- Forum and Reviews Administrator
добрий вечір Повідомляю, що сьогодні нарешті відбулося відкликання. Дякую вам за все і продовжуйте так само чудово працювати 🫶
Good evening. I would like to inform you that today the withdrawal finally took place. Thank you for everything and keep up the great work you do 🫶
Καλησπέρα. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σήμερα επιτέλους έγινε η ανάληψη. Σας ευχαριστώ για όλα και συνεχίστε την υπέροχη δουλειά που κάνετε 🫶
Це справді чудово, і я радий, що ми змогли допомогти.👌
Чи збираєтеся ви зараз грати в цьому казино, чи вам краще перейти в інше місце?🤔
That is really great, and I'm glad we could help.👌
Are you going to play in this casino now, or you will better move on somewhere else?🤔
З огляду на ваш досвід я точно розумію ваше рішення.😉
After your experience, I surely understand your decision.😉
Привіт, скільки часу займає виведення грошей на даний момент? З 6 жовтня я очікую на зняття криптовалюти в розмірі 500 євро, але відповіді ще немає.
Hello, how long does it take to withdraw money at the moment? I have had a €500 crypto withdrawal pending since October 6th, but no response yet.
Hallo, wie ist die momentane auszahlungs dauer ? Habe eine 500€ Krypto auszahlung offen seit dem 06.10. bisher keine rückmeldung.
добрий вечір Мені це зайняло близько 14 днів. Нарешті відкликання було здійснено
Good evening. It took me around 14 days. The withdrawal was finally made
Καλησπέρα. Μου πήρε γύρω στις 14 μέρες. Η ανάληψη έγινε τελικά
так І з цієї причини я більше не буду грати в цьому казино. Сподіваюся, у вас все буде добре!
Yes. And for this reason I will not be playing at this casino again. I hope everything goes well with you!
Ναι. Και για αυτόν το λόγο δεν θα ξανά παίξω σε αυτό το καζίνο. Ελπίζω να πάνε όλα καλά με εσένα !
Це прикро. Я намагаюся дізнатися, чи запитує цей процес казино навіть у вихідні, але, чесно кажучи, згідно з досвідом інших, я вважаю, що це не так важливо 😕.
Що ж, якщо ви хочете розділити свій тягар з конкретним гравцем, сміливо використовуйте кнопку відповіді, щоб залишатися на зв’язку.
Я все одно загляну на форум завтра, тому я молюся, щоб тут було опубліковано хороші новини 🤞🤞.
That's unfortunate. I try to find out whether this casino process requests even during weekend, but to be completely honest, according to other's experiences I feel it's not that important 😕.
Well, if you wish to share your burden with a concret player, however, feel free to use the reply button to stay in touch.
I'll check on the forum tomorrow anyway, so I pray to see some good news being posted here 🤞🤞.
привіт! І дякую за підтримку. Так, це справді дратує... завжди ця проблема з виплатами. У мене немає проблем чекати ці 3 дні, як вони кажуть, але ці ігри розуму, ці затримки та відсутність належної інформації. Це просто несправедливо. Що ж, я чекаю, інформуватиму вас і справді сподіваюся уникнути скарг.
Hey! And thank you for your support. Yeah it is really annoying ... always this problem with payouts. I have no problem to wait this 3 days as they say but this mindgames, these delays and no proper Information. It just isnt fair. Well I will wait and keep you updated and really hope to avoid a complainment case.
Незалежно від того, які повідомлення ви надсилаєте, вони, швидше за все, повідомлять вам, що через обсяг завантажень ви затримаєтесь і дуже шкодуєте. Я не думаю, що ви їх втратите, це займе кілька днів. Я був там 14 днів, включно з суботами та неділями, але їх не спіймають за ті 3-5 днів, які, як кажуть, вони нібито вдягнули. Тримайся, друже
No matter what messages you send, they are likely to tell you that due to the volume of downloads, you will be delayed and very sorry. I don't think you'll lose them, it'll just take days. I was there for 14 days, including Saturdays and Sundays, but they don't get caught on the 3-5 days that they tell you they supposedly put on. Hang on my friend
Όσα μηνύματα και να στείλεις πιθανό είναι να σου πούνε ότι λόγω όγκου αναλήψεων θα σας καθυστερήσει και πολα συγγνωμη. Δεν νομίζω να τα χάσεις απλά θα πάρει μέρες. Εμενα 14 ημέρες έκανε μαζί με τα Σάββατοκυριακα αλλά δεν πιάνονται στις 3-5 ημερες που σου λένε ότι υποθετικά στα βάζουνε. Υπομονή φίλε μου
привіт! І дякую за підтримку. Так, це справді дратує... завжди ця проблема з виплатами. У мене немає проблем чекати ці 3 дні, як вони кажуть, але ці ігри розуму, ці затримки та відсутність належної інформації. Це просто несправедливо. Що ж, я чекаю, інформуватиму вас і справді сподіваюся уникнути скарг.
Hey! And thank you for your support. Yeah it is really annoying ... always this problem with payouts. I have no problem to wait this 3 days as they say but this mindgames, these delays and no proper Information. It just isnt fair. Well I will wait and keep you updated and really hope to avoid a complainment case.
Це справді дратує.
Чесно кажучи, у мене немає проблем прийняти розумну затримку, але абсолютно неприйнятним є відсутність гідного пояснення. Що є найважливішим у грі в гідних казино? Звичайно, функція виплат. Я майже переконаний, що працівники казино теж це знають, тож який сенс залишати щасливих переможців припущенням, яких можна уникнути? Якщо ви запитаєте мене, це просто погана звичка.
That is annoying indeed.
To be honest with you, I have no problem accepting a reasonable delay, but what is totally unacceptable is the lack of a decent explanation. What is the most important part of playing in decent casinos? The payout feature, of course. I'm pretty convinced casino workers know that too, so what is the point of leaving happy winners to the avoidable assumptions? It's just a really bad habit, if you ask me.
Правильно. Це також буде востаннє, коли я там граю. Така погана підтримка та проблеми з виплатами є неприпустимими та забирають усе задоволення від перемоги. Я раджу всім не грати там, якщо вони очікують виплати без стресу.
Correct. It will also be the last time I play there. Such poor support and problems with the payout are unacceptable and take away all the fun of winning. I advise everyone not to play there if they expect a stress-free payout.
Richtig. Es wird auch das letzte mal sein das ich dort gespielt habe. So ein schlechter support und problem mit der Auszahlung ist inakzeptabel und nimmt den kompletten spass des gewinnens weg. Ich rate allen leuten ab dort zu spielen wenn sie eine stressfreie auszahlung erwarten.
Потерпіть, на жаль, хлопці! Принаймні ми знаємо, що відбувається і де ми знову будемо грати!
Be patient, unfortunately, guys! At least we know what's going on and where we'll play again!
Υπομονή παιδιά δυστυχώς !Τουλαχιστον ξέρουμε τι μας γίνεται και που θα ξανά παίξουμε!
Правильно. Це також буде востаннє, коли я там граю. Така погана підтримка та проблеми з виплатами є неприпустимими та забирають усе задоволення від перемоги. Я раджу всім не грати там, якщо вони очікують виплати без стресу.
Correct. It will also be the last time I play there. Such poor support and problems with the payout are unacceptable and take away all the fun of winning. I advise everyone not to play there if they expect a stress-free payout.
Richtig. Es wird auch das letzte mal sein das ich dort gespielt habe. So ein schlechter support und problem mit der Auszahlung ist inakzeptabel und nimmt den kompletten spass des gewinnens weg. Ich rate allen leuten ab dort zu spielen wenn sie eine stressfreie auszahlung erwarten.
Так, не дивно, що ти не єдиний, хто планує грати деінде. Якщо є можливість, спробуйте відвернути свої думки чимось більш приємним. Сподіваюся, цей випадок не зіпсує вам вихідні. 😉 Ти виграв, тож маєш бути щасливим!
Yeah, no wonder you're not the only one who plans to play elsewhere. If at all possible, try to divert your thoughts with something more enjoyable. I hope this incident does not ruin your weekend. 😉 You have won, so you should feel happy, after all!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.