ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

2 р. тому від Radka
|
45165 переглядів 343 відповідей |
|
1...15 16 1718
1 місяць тому

Дуже дякую всім 🫶

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добрий вечір Повідомляю, що сьогодні нарешті відбулося відкликання. Дякую вам за все і продовжуйте так само чудово працювати 🫶

Автоматичний переклад.
Christinap
1 місяць тому

Це справді чудово, і я радий, що ми змогли допомогти.👌

Чи збираєтеся ви зараз грати в цьому казино, чи вам краще перейти в інше місце?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

НІ, я більше не гратиму!

Автоматичний переклад.
Christinap
1 місяць тому

З огляду на ваш досвід я точно розумію ваше рішення.😉

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, скільки часу займає виведення грошей на даний момент? З 6 жовтня я очікую на зняття криптовалюти в розмірі 500 євро, але відповіді ще немає.

Автоматичний переклад.
Teamnexer
1 місяць тому

добрий вечір Мені це зайняло близько 14 днів. Нарешті відкликання було здійснено

Автоматичний переклад.
Christinap
1 місяць тому

о ні... це жахливо...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

о ні... це жахливо...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

так І з цієї причини я більше не буду грати в цьому казино. Сподіваюся, у вас все буде добре!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Як і очікувалося.. 5 день. Немає грошей, немає відповіді.

Автоматичний переклад.
Teamnexer
1 місяць тому

Це прикро. Я намагаюся дізнатися, чи запитує цей процес казино навіть у вихідні, але, чесно кажучи, згідно з досвідом інших, я вважаю, що це не так важливо 😕.

Що ж, якщо ви хочете розділити свій тягар з конкретним гравцем, сміливо використовуйте кнопку відповіді, щоб залишатися на зв’язку.

Я все одно загляну на форум завтра, тому я молюся, щоб тут було опубліковано хороші новини 🤞🤞.


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

привіт! І дякую за підтримку. Так, це справді дратує... завжди ця проблема з виплатами. У мене немає проблем чекати ці 3 дні, як вони кажуть, але ці ігри розуму, ці затримки та відсутність належної інформації. Це просто несправедливо. Що ж, я чекаю, інформуватиму вас і справді сподіваюся уникнути скарг.

Автоматичний переклад.
Teamnexer
1 місяць тому

Незалежно від того, які повідомлення ви надсилаєте, вони, швидше за все, повідомлять вам, що через обсяг завантажень ви затримаєтесь і дуже шкодуєте. Я не думаю, що ви їх втратите, це займе кілька днів. Я був там 14 днів, включно з суботами та неділями, але їх не спіймають за ті 3-5 днів, які, як кажуть, вони нібито вдягнули. Тримайся, друже

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт! І дякую за підтримку. Так, це справді дратує... завжди ця проблема з виплатами. У мене немає проблем чекати ці 3 дні, як вони кажуть, але ці ігри розуму, ці затримки та відсутність належної інформації. Це просто несправедливо. Що ж, я чекаю, інформуватиму вас і справді сподіваюся уникнути скарг.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це справді дратує.

Чесно кажучи, у мене немає проблем прийняти розумну затримку, але абсолютно неприйнятним є відсутність гідного пояснення. Що є найважливішим у грі в гідних казино? Звичайно, функція виплат. Я майже переконаний, що працівники казино теж це знають, тож який сенс залишати щасливих переможців припущенням, яких можна уникнути? Якщо ви запитаєте мене, це просто погана звичка.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Правильно. Це також буде востаннє, коли я там граю. Така погана підтримка та проблеми з виплатами є неприпустимими та забирають усе задоволення від перемоги. Я раджу всім не грати там, якщо вони очікують виплати без стресу.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Потерпіть, на жаль, хлопці! Принаймні ми знаємо, що відбувається і де ми знову будемо грати!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Правильно. Це також буде востаннє, коли я там граю. Така погана підтримка та проблеми з виплатами є неприпустимими та забирають усе задоволення від перемоги. Я раджу всім не грати там, якщо вони очікують виплати без стресу.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, не дивно, що ти не єдиний, хто планує грати деінде. Якщо є можливість, спробуйте відвернути свої думки чимось більш приємним. Сподіваюся, цей випадок не зіпсує вам вихідні. 😉 Ти виграв, тож маєш бути щасливим!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Потерпіть, на жаль, хлопці! Принаймні ми знаємо, що відбувається і де ми знову будемо грати!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Приємно бачити когось, хто щиро піклується про інших. Я ціную, що ти це робиш! ✨🐱‍🏍

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

🙏🙏🙏🙏

Автоматичний переклад.
1...15 16 1718
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого