ФорумКазиноPowbet Casino - загальне обговорення

Powbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від vfranky
|
11313 переглядів 110 відповідей |
|
1...3 4 56
Додати публікацію
6 міс. тому

Так, я надіслав перевірку, але смішно те, що лише для її запиту потрібно 7 днів. Вони точно знали, що хочуть kyc. 7 днів, щоб подати запит, ха-ха-ха, вони могли зробити це в день виплати!!!

Автоматичний переклад.
Knacki
6 міс. тому

Так, це правда, що вони могли зробити це раніше, але ми не несемо відповідальності за процес, який має казино згідно KYC. Тому найкраще буде співпрацювати з казино і успішно пройти верифікацію. Якщо ви можете це зробити, ви повинні мати можливість зняти гроші. Я сподіваюся, що ви будете такої ж думки, і навіть якщо це займе більше часу, ви підете на це.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я чекаю своїх грошей від powbet більше 3 тижнів. Спочатку мій запит на відкликання було відхилено без будь-якої причини, а тепер уже більше тижня пройшло з моменту нового без жодної відповіді. Я намагався зв’язатися зі службою підтримки багато разів і завжди отримував ті самі автоматичні відповіді, що вам потрібно бути терплячими. Дивно, що на сайті написано, що це займає 1-3 банківських дні, а в мене це вже тижні! Це незбагненно!

Автоматичний переклад.
8jn8d7z6bw
5 міс. тому

Привіт, в даному випадку чекати нема чого і я б подав скаргу. Зробити це можна тут, за цим посиланням . Якщо ви не знаєте, чого очікувати від скарги, я також додаю посібник , де ви можете дізнатися все важливе.

Крім того, ми даємо казино 2 тижні, щоб узгодити весь процес виведення коштів.

У будь-якому випадку, ви вже підтвердили свій рахунок казино? Ви грали з бонусом чи ні? Окрім терпіння, вони вам більше нічого не сказали?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, я вже подав скаргу та грав із бонусом, але я впевнений, що не порушив правил, і я також запитав у службу підтримки, чи не варто мені проходити процес KYC, оскільки мій обліковий запис просто каже, що він не потрібен ще. Вони лише вибачилися та сказали, що були деякі затримки з випискою, і що я маю терпіти. Дивно, що минуло вже більше 3 тижнів.

Автоматичний переклад.
8jn8d7z6bw
5 міс. тому

Так, це було б дивно навіть для мене, тому що я не хотів би чути одне й те саме знову і знову.

У будь-якому випадку, я не бачив, щоб ви подали скаргу, тож ви встигли її відкрити чи ви зробили це в іншому місці?

Що стосується бонусу, ви виконали всі умови? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, я виконав умови і ще раз перевірив, чи все добре. Буквально вчора мій запит на зняття коштів повернувся на ігровий рахунок без жодних пояснень. Я чекаю вже майже місяць і знову намагаюся зв’язатися з їхньою службою підтримки електронною поштою, але поки нічого не чую. У мене на цьому рахунку 500 євро, які, здається, неможливо отримати. Це було абсолютно незрозуміло, було б дуже добре, якби хтось міг допомогти.

Автоматичний переклад.
8jn8d7z6bw
5 міс. тому

Я намагався порекомендувати та допомогти вам у вашій ситуації, і в публікації вище я залишив вам посилання, за яким ви можете подати скаргу на нашому веб-сайті, і наша команда спробує вам допомогти. Ви можете подати його чи вам також потрібна допомога? Я також опублікував посібник, який може вам допомогти.

Тож дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я намагаюся зняти свої гроші з Powbet більше 5 днів, і це мені не дозволяє, коли я піду виводити, мені кажуть, що я повинен зробити свій перший депозит, коли я буквально вже зробив 3, Я звертаюся в службу підтримки, щоб вони зробили це за мене. вирішити це, і вони сказали мені, що збираються вивести вручну, сказали мені, що вони збираються надіслати мені електронний лист, щоб запитати у мене деталі, і вони ніколи не надсилають мені нічого, коли вони повинні були вирішити проблему, система автоматично вивела мене з системи, тому я втратив зв’язок зі службою підтримки, тепер вони навіть не дозволяють мені спілкуватися з онлайн-підтримкою казино, у мене в казино застрягло 1900 доларів, які я не можу зняти, я впевнений, що це казино це шахрайство. file

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
sebalame2306
4 міс. тому

Хм, ми даємо казино 14 днів на зняття, тож я бачу, що ви тільки починаєте.

Але що мені здається неправильним, так це те, що казино сказало вам, точніше, надало вам альтернативу, як ви повинні зняти гроші, але врешті-решт вони до вас не дійшли, і ви навіть не можете написати на адресу чат.

Отже, якщо казино не зв’яжеться з вами, не відповідає на ваші електронні листи чи не допоможе вам будь-яким чином, я, мабуть, рекомендую подати скаргутут, за цим посиланням .

Наша команда спробує вам допомогти, але, як я вже сказав, 14 днів буде важливим, але якщо казино не спробує допомогти, це здається мені несправедливим.

Ви подасте це?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

привіт добре! Я такий самий, я намагаюся зняти свої гроші вже 5 днів, і це не дозволяє мені відкрити чат, електронні листи, які вони надсилають вам, завжди однакові, і вони навіть більше не відповідають і читають тут вони кажуть «так», перевірка, і це повідомляє вам, що вам це також не потрібно. Вони кажуть, що це буде оновлено у вашому обліковому записі, але нічого не оновлюється. Це шахрайство, я сподіваюся, що люди більше не гратимуть у цьому казино. І подивіться, чи вони виплатять мені моє зняття якомога швидше, щоб я більше не ставив там.

Автоматичний переклад.
celestenj7
4 міс. тому

Привіт, я розумію ваше розчарування, але ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися зі своїми зняттями, як Петронела згадала у вашій скарзі .

Однак чи повідомило вам казино будь-яку важливу причину, чому ваші кошти відсутні? Звісно, це ненормально, щоб казино ігнорувало вас, і я б теж розсердився, якби захотів знати, що відбувається з моїми грошима.

Я бачу, що казино повідомило вам, що їм ще не потрібна перевірка, тому, якщо вони не попросять вас, вам не доведеться завантажувати документи.

Зараз важливо почекати, набратися терпіння та подивитися, як далі буде. Якщо нічого не зміниться, наша команда спробує вам допомогти.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, доброго дня.

Мене звати Альба. У мене проблема підтвердження в казино powbet. Я роблю це з квітня, а ми майже в серпні. Спочатку вони швидко перевірили моє посвідчення особи, фотографію для селфі тощо. Але як тільки я дійшов до перевірки банківського рахунку, це все проблеми.

Вони просять у мене pdf з усіма транзакціями в моєму обліковому записі. Вхідні та вихідні за квітень місяць, з моєю інформацією як про власника тощо. Я роблю це нескінченну кількість разів, і жодна, але абсолютно жодна з них не є дійсною. Я готуюся до розмови з чатом допомоги та навіть надсилаю кілька електронних листів, пояснюючи свою справу. Вони не допомагають мені в чаті, і електронні листи ігноруються, вони відповідають лише на одне, кажучи, що вони повинні мати pdf, хоча я вже це знав. Мені весь час кажуть, що це неоригінальний pdf...всі проблеми. Коли воно є.

Я намагався отримати 286 євро з квітня. Я почуваюся ігнорованим, приниженим і мені соромно за те, як вони сміються наді мною. Тепер я знову спробував перевірити, і це займає вічність. Але, як завжди, вони відмовляються.

З іншого боку, я читав, що після перевірки облікового запису вони запитують обліковий запис mongplay або щось подібне. У мене немає такого типу облікового запису, і я вже боюся, що це стане моєю наступною проблемою.

Я прошу допомоги, ці гроші мої, і мені знадобилося 4 місяці, щоб просто верифікувати рахунок.

Дуже дякую за увагу та час. Все найкраще.



Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
albarodriguez1306
1 місяць тому

Привіт! Мені прикро чути про проблему в казино. Перевірка важлива, але вона не повинна тривати 4 місяці, це занадто довго, тому ви могли зв’язатися з нами раніше.

Я б рекомендував вам подати скаргу за цим посиланням на початку, і наша команда спробує допомогти вам і розслідувати всю ситуацію.

Однак чи знаєте ви, у чому проблема з вашою банківською випискою? Я б сказав, що казино спробує пояснити вам, що ще воно має містити, якщо ви скажете, що надіслали все, як просили. Але я бачу, що казино вам не відповідає.

Я б точно пішов і подав би скаргу та побачив, що можна зробити.

Ви в?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт.


Я надав pdf як просили.

Спочатку вони сказали мені, що pdf був змінений і не є оригіналом. Щось я не зрозумів, коли завантажував його безпосередньо з програми банку.


Потім я зрозумів, що для збереження PDF-файлу мені потрібно відкрити програму, яка могла б прочитати файл, а потім зберегти його. Тож я подумав, що саме тут я міг ненавмисно змінити.

Тоді я зміг надіслати заяву прямо на свою електронну пошту. Без збереження через програми. Але зненацька мені знову відмовили. Кажучи, що він змінений або що у нього поганий зір.

PDF-файл переглядає юрист. Він сказав мені, що це абсолютно законно, що він має цифровий підпис і PDF-файл правильний. Але вони наполягають, що це неправильно.

Навіть у підтримці сказали відправити pdf електронною поштою. Але мені тоді відповіли, що це не те місце. Все проблеми.

Вчора я знову спробував поговорити зі службою підтримки, і вони вимили руки, як могли, з моєю справою. У мене є скріншоти розмови, де кажуть, що його зміна закінчилася і він залишає мене з напарником. Ваш партнер «подає скаргу» і завершує чат. У мене також є скріншоти повторної відмови у перевірці.

Я не звертався до вас раніше, тому що не знав цієї сторінки. Я знайшов це дивом.


Я вдячний за твою допомогу. Все найкраще


filefilefile


Автоматичний переклад.
albarodriguez1306
1 місяць тому

Я розумію вашу ситуацію. У цьому випадку я, ймовірно, теж не почувався б цілком комфортно, оскільки знаю, що перевірка інколи може бути складною. Однак якщо ви надішлете їм виписку з банківського рахунку у форматі pdf, і все буде чітко видно, я не знаю, яка ще може виникнути проблема. Я думав, що не все, що вимагає казино, є, але ви не згадуєте про це, тому це, мабуть, не проблема. Тож я дозволю нашій команді спробувати вам допомогти, і, сподіваюся, це вийде, і ви зможете підтвердити та отримати гроші.

Якщо ви підете вперед і зможете підтвердити, не соромтеся оновити мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт.

Я не розумію цю частину «Я думав, що не все, що вимагає казино, є, але ви не згадуєте про це, тож це, мабуть, не проблема». Не могли б ви пояснити мені, що ви маєте на увазі. ? Чи буде це з іншими перевірками документів, що посвідчують особу, тощо? Якщо так, то також була проблема. Але зрештою вони визнали його дійсним. Дякую

Автоматичний переклад.
albarodriguez1306
1 місяць тому

Я мав на увазі, що гравці, які мають проблеми з верифікацією, часто згадують, що не все в заяві відповідає вимогам казино. Я маю на увазі, що десь хочуть побачити ім’я, адресу, IBAN і не знаю, що ще, але я знаю, що в деяких країнах гравці не мають цих речей у своїх банківських документах. Отже, це я мав на увазі.

Отже, виходячи з того, що ви сказали, ви нарешті перевірили документ?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Ні, вони продовжують вважати його недійсним.

Автоматичний переклад.
albarodriguez1306
1 місяць тому

Це та сама причина чи казино сказало щось інше? Вибачте, що у вас така проблема і ви не можете перевірити документ. Тому це було гарним кроком, що ви подали скаргу, і я сподіваюся, що наша команда допоможе вам, якщо не станеться дива і казино нарешті схвалить те, що ви їм надіслали.

Однак ви надіслали їм документ знову чи навіть більше не намагалися? 😥

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.