Привіт, доброго дня.
Мене звати Альба. У мене проблема підтвердження в казино powbet. Я роблю це з квітня, а ми майже в серпні. Спочатку вони швидко перевірили моє посвідчення особи, фотографію для селфі тощо. Але як тільки я дійшов до перевірки банківського рахунку, це все проблеми.
Вони просять у мене pdf з усіма транзакціями в моєму обліковому записі. Вхідні та вихідні за квітень місяць, з моєю інформацією як про власника тощо. Я роблю це нескінченну кількість разів, і жодна, але абсолютно жодна з них не є дійсною. Я готуюся до розмови з чатом допомоги та навіть надсилаю кілька електронних листів, пояснюючи свою справу. Вони не допомагають мені в чаті, і електронні листи ігноруються, вони відповідають лише на одне, кажучи, що вони повинні мати pdf, хоча я вже це знав. Мені весь час кажуть, що це неоригінальний pdf...всі проблеми. Коли воно є.
Я намагався отримати 286 євро з квітня. Я почуваюся ігнорованим, приниженим і мені соромно за те, як вони сміються наді мною. Тепер я знову спробував перевірити, і це займає вічність. Але, як завжди, вони відмовляються.
З іншого боку, я читав, що після перевірки облікового запису вони запитують обліковий запис mongplay або щось подібне. У мене немає такого типу облікового запису, і я вже боюся, що це стане моєю наступною проблемою.
Я прошу допомоги, ці гроші мої, і мені знадобилося 4 місяці, щоб просто верифікувати рахунок.
Дуже дякую за увагу та час. Все найкраще.
Hello, good afternoon.
My name is Alba. I have a verification problem with powbet casino. I've been doing this since April and we're almost in August. At first they quickly verified my ID, selfie photo, etc. But once I get to the bank account verification, it's all problems.
They ask me for a pdf with all the transactions in my account. Incoming and outgoing for the month of April, with my information as the owner, etc. I do it infinite times and none, but absolutely none of them are valid. I get ready to talk to the help chat and even send several emails, explaining my case. They don't help me in the chat and the emails are ignored, they only respond to one, saying that they must have the pdf, when I already knew that. They tell me all the time that it is a non-original pdf...all problems. When it is.
I have been trying to get 286 euros since April. I feel ignored, humiliated and I am ashamed of the way they laugh at me. Now I have tried to verify again and it takes forever. But as always, they will end up refusing.
On the other hand, I have read that after verifying the account, they ask for a mongplay account or something like that. I don't have that type of account and I'm already fearing that this will be my next problem.
I beg for help, that money is mine and it has taken me 4 months to simply verify the account.
Thank you very much for your attention and your time. All the best.
Hola, buenas tardes.
Mi nombre es Alba. Tengo un problema de verificación con el casino powbet. Llevo desde abril con esto y estamos casi en agosto. Al principio me verificaron rápidamente el documento de identidad, foto selfie, etc. Pero una vez llegué a la verificacion de la cuenta bancaria, son todo problemas.
Me piden un pdf con todas las transacciones de mi cuenta. Entrantes y salientes del mes de abril, con mis datos como titular, etc. Lo realizo infinitas veces y ninguna, pero absolutamente ninguna es válida. Me dispongo a hablar con el chat de ayuda e incluso mando varios emails, exponiendo mi caso. En el chat no me ayudan y los emails son ignorados, solo me responden a uno, diciendo que debe de tener el pdf, cuando eso ya lo sabía. Todo el tiempo me dicen que es un pdf no original...todo problemas. Cuando si lo es.
Llevo desde abril intentando sacar 286 euros. Me siento ignorada, humillada y me da vergüenza de la forma que se ríen de mi persona. Ahora he vuelto a intentar verificar y tarda muchísimo. Pero como siempre, acabarán negándose.
Por otra parte he leído que después de verificar la cuenta, piden una cuenta de mongplay o algo así. Yo no tengo ese tipo de cuenta y ya estoy temiendo que ese será mi proximo problema.
Ruego ayuda, ese dinero es mío y llevo 4 meses para poder simplemente verificar la cuenta.
Muchas gracias por su atención y su tiempo. Un saludo.
Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.