ФорумКазиноPowbet Casino - загальне обговорення

Powbet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від vfranky
|
11338 переглядів 110 відповідей |
|
1 2...6
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Powbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я зняв 215 євро на Powbet, після того, як мене кілька разів заспокоїли в чаті, зрештою через тиждень вони скасували зняття без пояснення причини, чи можете ви мені допомогти? Додаю скріншоти filefile

Автоматичний переклад.
vfranky
1 рік тому

Привіт,

Мені шкода, що я не можу читати принтскрін – я віддаю перевагу англійській мові, розумієте.

У будь-якому випадку, в чому, здається, проблема з виведенням? Ви вже пройшли перевірку KYC? Ваша ігрова історія в порядку? Будь ласка, ви виконали всі умови?

Буду чекати додаткової інформації.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось зняв кошти з цього казино в Бразилії, тому що я зробив там депозит і отримав бонус, виконав їх перенесення та подав запит на зняття 8 квітня, але він досі не вийшов, і мене попросили надати документи, які я вже надіслав минулої суботи та продовжую в аналізі, чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Samuelritzel
1 рік тому

Привіт.

Я б сказав, що ви ще не підтверджені – я не правий? Коли ви надіслали потрібні документи і, що ще важливіше, чи підтримуєте ви зв’язок із казино?

Його оцінка досить хороша, але інші гравці, здається, теж незадоволені в якийсь момент. Перегляньте відгуки .




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий ранок! Так, я все ще перебуваю в процесі перевірки, і я вже надіслав кілька документів, і вони завжди запитують щось нове, цьому вже два тижні, і вони не можуть оприлюднити зняття

Автоматичний переклад.
Samuelritzel
1 рік тому

Привіт!

На ваше щастя, я б сказав, що скарга має допомогти. Добре, що ви його подали.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Підтвердження прийнято вчора та очікує на оплату, і мені дали 3 робочі дні для завершення. Чекає, щоб зайти.

Автоматичний переклад.
Samuelritzel
1 рік тому

Привіт.

Я відповів у другій темі :

«Не дивлячись на той факт, що ви почали перевірку кілька тижнів тому, тепер це звучить для мене цілком нормально. Запланований час зазвичай відповідає варіанту оплати, який ви вибрали.

Отже, давайте, що станеться сьогодні! 🤞🤞"

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зняв на powbet 500 євро. Спочатку мені сказали, що гроші надіслано на мій рахунок нормально, і знадобиться кілька днів, щоб з’явитися, а через деякий час без причини вони заблокували мене, сказавши, що я вчинив шахрайство і вони не повертають мені мої гроші, брехуни, які я зазвичай вигравав без бонусів

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Привіт!

На цьому етапі я вважаю, що було б добре згадати про скаргу . Це був хороший крок, і ми цінуємо можливість допомогти вам. Було б чудово, якби ви могли поділитися всіма відповідними повідомленнями чи оновленнями. Бажано через скаргу, на даний момент Ніку все це потрібно в першу чергу.

Чи можете ви надати додаткову інформацію, будь ласка?

Я хотів би побачити пояснення казино - наприклад.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

filefilefile

Ось кілька квитанцій, у яких сказано, що вони надішлють мої гроші нормально, а потім вони закривають мій рахунок без моїх дій, будь ласка, зв’яжіться з казино та отримайте мої гроші

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Дякую за ці скріншоти.

Тепер я краще розумію справу, з іншого боку, я цілком розумію, що казино замовкло. Після того, як вони будуть впевнені, що гравець вчинив будь-який вид шахрайства - це не моя заява, а просто застосування правила ні. 9.4 до уваги - подальші пояснення публічно не надаються 🙁.

На цьому етапі дуже важливо належним чином оновити тему скарги , тому переконайтеся, що всі ці знімки екрана доступні там, Ніку знадобиться вся відповідна інформація, щоб продовжити роботу.

Ви могли б це зробити, будь ласка?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

вони закрили мій обліковий запис через положення 9.4, як вони кажуть, але без жодного шахрайства чи чогось іншого, і вони не дають мені моїх грошей. Я також завантажу кілька фотографій, поки вони зазвичай сказали мені, що вони їх надіслали, а потім вони повідомляють мені про ваше зняття було скасовано через шахрайство, але я нічого не зробив

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Я не знаю, як надіслати їх, щоб він міг їх побачити, і я сподіваюся, що Нік також зможе побачити їх тут

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Треба відправляти все це Ніку напряму - спробуйте привести по черзі до скарги. Або просто вставте туди ці пости, щоб він міг зрозуміти проблему. Крім того, використовуйте цю електронну адресу: nikolas.b@casino.guru

Нік не знайде цього тут, на форумі – я надішлю йому повідомлення, але оновіть скаргу .

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Чи є шанс, що я можу повернути свої гроші з казино, чи я просто намагаюся

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Не впевнений, що слідкую. Поки скаргу не закрили, шанс є. Казино оцінено як «вище середнього», тому я очікую, що вони запропонують співпрацю, якщо це необхідно.

Я знаю, що чекати неприємно, але це частина процесу. Я сповістив Ніка про поточну подію, дайте йому час, щоб відповісти належним чином.🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Гаразд, чи отримаю я коли-небудь відповідь?

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.