ФорумКазиноPowbet Casino - загальне обговорення

Powbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від vfranky
|
11363 переглядів 110 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
Jaro
1 місяць тому

Привіт. Вони завжди знаходять або те саме виправдання, або нове. Але незважаючи на те, що це оригінал документа тощо, мені продовжують виправдовуватися. Вони більше навіть не змінюють коментаря про те, чому вони це не приймають.

Автоматичний переклад.
albarodriguez1306
1 місяць тому

Так, я нічого нового не розумію. Я бачив, що ваша скарга була передана Наталії, яка зв’яжеться з казино, і ми побачимо, що вона дізнається. Сподіваємось, усе буде гаразд, і ви зможете успішно підтвердитися.

Я буду тут, якщо що.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

доброго ранку

день 30.08.2024 Я вніс 300 євро за допомогою картки buddybank на powbet6.com, у грі я досяг 900 євро, і я подав запит на зняття 500 євро день 31.08.2024 за допомогою міжнародного банківського переказу, ввівши iban мого рахунку Revolut і день 01.09.2024 Я зробив ще один запит на зняття 400 євро завжди міжнародним банківським переказом.

(рахунки buddybank і Revolut зареєстровані на моє ім’я)

Сьогодні мій перший запит на зняття було відхилено, 500 євро було списано з мого ігрового рахунку.

Я зв’язався зі службою підтримки через чат, і мені сказали: «Нам дуже прикро повідомити, що ваш запит на зняття коштів скасовано через оновлення постачальника платежів, яке впливає на зняття коштів.

кредитною карткою.

У будь-якому випадку загальна сума

кореспондент буд

негайно зараховано назад до

ігровий рахунок.

Ми щиро вибачаємося за спричинені незручності.

Проте ми запрошуємо вас зробити новий запит на зняття коштів, і ми будемо раді повідомити вас про це.

компетентному відділу якнайшвидше обробити та надіслати новий запит».

Я просив обидва зняття банківським переказом, а не кредитною карткою.

Мені порадили знову надіслати запит на зняття банківським переказом.

09.04.2024 моє друге зняття 400 євро було скасовано. Коли я звернувся до служби підтримки через чат, я отримав таку причину: «Здається, попередні спроби зняття коштів були скасовані платіжною системою вашого банку, тому спробуйте зняти кошти іншим способом. Щоб зняти кошти, ми рекомендуємо

зазвичай використовувати

можливість банківського переказу через

Банківський переказ або, якщо це не спрацює, спробуйте зняти кошти безпосередньо на картку, на яку ви зробили депозит. У крайньому випадку, якщо він все ж скасується, я можу порекомендувати використовувати електронний гаманець, наприклад Mifinity або Ezeewallet».


Я запитав, як діяти далі, і подав запит на зняття через банківський переказ, цього разу національний, і поставив свій iban свого рахунку. Додаю скрін-чат першого та другого скасованого зняття.


Вони ніколи не просили мене підтвердити мій обліковий запис.


Тепер завтра обов'язково скасують ту в 500 євро, зроблену 09.03.2024.


Як мені вийти з цієї ситуації, щоб отримати свої гроші? filefilefile

Автоматичний переклад.
Stefano0597
2 тиж. тому

Привіт, я бачу, що це досить неприємна ситуація. Для початку я б сказав, що ми даємо казино 14 днів для виплати знятих коштів гравця. Все ще нічого не змінилося, і ви просто отримуєте інформацію про те, як використовувати інший метод, який, на мою думку, не дуже допомагає. Як ви думаєте, чи можете ви спробувати електронні гаманці, які вам пропонують?

Якщо нічого не змінилося і ви все ще не встигли зняти кошти, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією - формою скарги.

Наша команда спробує вам допомогти.

Тож дайте мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Доброго ранку, вчора після відповіді про те, що міжнародний банківський переказ не є хорошим способом зняття коштів, я скасував зняття коштів і зняв 500 за допомогою національного банківського переказу, ввівши свій італійський IBAN.

Сьогодні я зроблю те саме для другого вилучення 290 євро, що залишилися.

(все ще немає запиту на перевірку облікового запису)

Побачимо, як вони відреагують, якщо мене також скасують цим методом.


Я буду тримати вас у курсі та дякую за вашу доступність. file

Автоматичний переклад.
Stefano0597
2 тиж. тому

Я розумію, тому давайте почекаємо і подивимося, що вони вам скажуть, і чи цього разу відкликання пройде чи буде знову відхилено.

Буду чекати твоїх новин. 🙂

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Сьогодні, 8 вересня, вони щойно прийняли моє зняття 290 євро, зроблене пізніше, ніж 500, які я все ще знаходжу серед незавершених зняття.

Підтвердження облікового запису не потрібно.


Додаю скріншоти до і після.

Я сподіваюся, що вони також надішлють 500 для оплати.

Я буду тримати вас в курсі!


filefilefile

Автоматичний переклад.
Stefano0597
1 тиждень тому

Тож це чудові новини, я бачу, що все просувається вперед, хоча й повільно. Я також сподіваюся, що ваше наступне зняття коштів буде схвалено, і ви отримаєте гроші.

Буду чекати наступного оновлення. 😊☘️

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я чекаю на зняття своїх 500 євро з powbet 8 днів, і все ще нічого, вони мені нічого не кажуть, я розмовляю з ними, і вони просто змушують мене здатися

Автоматичний переклад.
paolaahmed
1 тиждень тому

Привіт, я бачу, що ви не отримали жодної причини, чому у вас немає грошей, і це дуже шкода, тому що нам було б від чого відновитися.

Однак я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів, щоб усе розібратися та надіслати гравцеві гроші, тому, якщо цього не станеться, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти.

І все-таки, хіба тут не потрібно було проводити певну перевірку? Ви грали тут з бонусом чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Я ніколи не грав тут, я просто хочу забрати свої гроші і все.

Автоматичний переклад.
paolaahmed
1 тиждень тому

Привіт, Паола. У мене були проблеми з цим казино.

У частині перевірки ви повинні надати необхідні документи. Після їх перевірки обліковий запис буде перевірено. Тоді це дозволить вам вилучити його.

Мені було важко, але нарешті це підтвердили. Я зробив зняття в понеділок. Подивимося, чи надійдуть гроші...

Ви зробили перевірку?

Автоматичний переклад.
paolaahmed
1 тиждень тому

Я розумію, згідно з тим, що я бачив, деякі гравці також стикаються з тією ж проблемою, що й ви. І тому я б рекомендував запастися терпінням і намагатися час від часу запитувати службу підтримки, як ваше виведення. Якщо вони й надалі ігноруватимуть вас, я надішлю скаргу на нашому веб-сайті.

Як ви думаєте, ви можете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
albarodriguez1306
1 тиждень тому

Це говорить мені, що мені не потрібна перевірка

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Я пишу їм приблизно 10 разів на день, і вони кажуть мені, що відстають від графіка, що я маю терпіти.

Автоматичний переклад.
paolaahmed
1 тиждень тому

Без перевірки вони ніколи не дозволять вам зняти гроші. Роблять вигляд, що вилучають, але воно так і не доходить. Тому що спочатку потрібна перевірка.

Виведення коштів буде скасовано через кілька днів. Попросіть скасувати зняття, щоб у вас могли попросити підтвердження.

Мені теж дозволили «зробити зняття», але воно не дійшло. Потім вони повернули гроші на мій рахунок, я зайшов у розділ перевірки, і вони запитали у мене інформацію.

-ДНІ

- ФОТО СЕЛФІ З МОБІЛЬНИМ ТЕЛЕФОНОМ БЛИЗЬКО ДО ОБЛИЧЧЯ З ВІДКРИТИМ ОБЛІКОВИМ ЗАПИСОМ POWBET

- ФОТО КАРТКИ, НА ЯКІЙ ВИДИМО ЛИШЕ ПЕРШІ 2 ТА ОСТАННІ 6 ЦИФРИ (ІНШІ НОМЕРИ, ТЕРМІН ДІЙНОСТІ ТА СЕКРЕТНИЙ НОМЕР Я ПРИКРИВ МАЛИМ ПАПЕРОМ)

-PDF ІЗ МІСЯЧНИХ ПЕРЕМІЩЕНЬ, ЯКІ ВОНИ ПРОСИТЬ. ДЕ ВАШЕ ПОВНЕ ІМ’Я РАЗОМ З НОМЕРОМ РАХУНКУ, ПОВ’ЯЗАНОГО З КАРТКОЮ.


Після перевірки все має надійти правильно. Я проходжу через цю фазу. Якщо вони туди увійдуть, я повернуся, щоб повідомити.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я досі не верифікований, мені вчора зарахували 290 євро... запит на зняття 500 євро все ще очікує на розгляд з 4 вересня.

Наскільки я розумію, вони платять, але у свій час і на основі того, що їм каже голова.

Автоматичний переклад.
Stefano0597
1 тиждень тому

Ви повинні спочатку підтвердити обліковий запис. Іншого варіанту немає.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я пишу їм приблизно 10 разів на день, і вони кажуть мені, що відстають від графіка, що я маю терпіти.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Тому час від часу писав. Якщо ви засипаєте їх електронними листами, їм, ймовірно, більше нічого вам сказати. Я розумію, що ви хочете отримати гроші якнайшвидше, але це не допомагає.

Я бачу, що інший гравець також просить перевірку, як і я, і мені цікаво, чи буде запитувати казино. Для мене було б безглуздо залишати ваше зняття в очікуванні більше тижня, а потім скасовувати його, тому що вони хочуть отримати ваші документи. Хоча може статися і таке. Тож побачимо, чи принесуть наступні кілька днів щось нове.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Я навіть відкрив тут скаргу. Тому я знаю, що спочатку потрібно провести перевірку. З повагою

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.