1 тиждень тому
Повторюю, у мене на поточному рахунку 290 євро без верифікації рахунку.
I repeat, I have 290 euros in my checking account without verifying the account.
Ripeto, 290 euro li ho sul mio conto corrente senza verificare l’account.
0
Повторюю, у мене на поточному рахунку 290 євро без верифікації рахунку.
I repeat, I have 290 euros in my checking account without verifying the account.
Ripeto, 290 euro li ho sul mio conto corrente senza verificare l’account.
Я думаю, що це добре. Але не розраховуйте на зняття коштів без підтвердження. Це за законом.
I think that's fine. But don't expect to be making withdrawals without verification. It's by law.
Me parece muy bien. Pero no esperes estar haciendo retiros son hacer la verificacion. Es por ley.
Моє перше зняття грошей, скільки часу у вас це займе?
Mine would be my first withdrawal, how long will it take you?
El mío sería mi primer retiro, cuanto te tardo??
Я вже маю кошти на своєму банківському рахунку
I already have my withdrawal in my bank account
Ya tengo mi retiro en mi cuenta bancaria
Скільки днів довелося чекати в кінці?
How many days were there of waiting in the end?
Cuantos días fueron de espera al final
ВИВЕДЕННЯ 500 ЄВРО! Без жодної перевірки
WITHDRAWAL COMPLETED OF 500 EURO! Without any verification
PRELIEVO COMPLETATO DA 500 EURO! Senza nessuna verifica
Я досі не верифікований, мені вчора зарахували 290 євро... запит на зняття 500 євро все ще очікує на розгляд з 4 вересня.
Наскільки я розумію, вони платять, але у свій час і на основі того, що їм каже голова.
I am still not verified, the withdrawal of 290 euros was credited to me yesterday... the withdrawal request of 500 euros is still pending since September 4th.
From what I understand they pay but in their own time and based on what their head tells them.
Io ancora non verificato, il prelievo di 290 euro mi é stato accreditato ieri..la richiesta di prelievo da 500 euro invece resta ancora in attesa dal 4 Settembre.
Da come sto capendo pagano ma con i loro tempi e in base a cosa gli dice la testa.
Схоже, може бути затримка, але найголовніше, коли гроші надійдуть.
Тому я сподіваюся, що у вас буде щасливий кінець, і тоді ви вирішите, чи будете ви продовжувати грати в цьому казино. Сподіваюся, більше неприємностей не буде.
It looks like there could be some delay but the most important thing is when the money comes.
So I hope that you will have a happy ending and then you will decide whether you will continue to play in this casino. I hope there will be no more troubles.
Я навіть відкрив тут скаргу. Тому я знаю, що спочатку потрібно провести перевірку. З повагою
I even opened a complaint here. That's why I know that verification must be done first. Regards
Yo incluso abrí una queja aquí. Por eso se que primeramente hay que realizar la verificscion. Saludos
Хм, можливо, це стосується не всіх гравців або менших вилучень.
Однак я бачив, що ваша скарга була повторно відкрита на прохання казино, тому я твердо вірю, що справу буде доведено до кінця та вирішено справедливо.
Я тримаю кулаки. 🤞
Hmm, maybe this is not the case for all players or for smaller withdrawals.
However, I saw that your complaint has been reopened at the casino's request, so I firmly believe that the matter will be brought to a conclusion and resolved fairly.
I'll keep my fingers crossed. 🤞
Чудові новини, я радий, що все пройшло добре і що все як має бути. Можливо, якщо ви залишитеся грати тут, перевірка знадобиться пізніше, але це лише думка, оскільки більшості з них довелося через це пройти.
Отже, ти збираєшся залишатися в цьому казино? 🙂
Great news, I'm glad it went well and that everything is as it should be. Maybe if you stay to play here the verification will be needed later, but that's just a thought, since most of them had to go through it.
So, are you going to stick around this casino ? 🙂
Так, я вже читав це і відповів на нього, ви помітили мою попередню відповідь? 🙂
Yes I already read that and I answered it, did you notice my previous answer ? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.