ФорумКазиноPowbet Casino - загальне обговорення

Powbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від vfranky
|
15050 переглядів 126 відповідей |
|
12 3 4...7
Додати публікацію
teoprot
1 рік тому

Привіт.

Знаєте, я думаю, що краще було б звернутися до оператора чату або підтримки казино. Коли ми можемо лише здогадуватися, справжній працівник казино повинен дати певні відповіді.

Дивіться це:

Я не можу сказати вам, чому казино вважає, що вашому обліковому запису не потрібно проходити перевірку KYC. Іноді це не потрібно, наприклад, коли сума, яку можна зняти, нижча за порогове значення.

«Крім того, мені сказали, що я можу зняти до 3 разів по 500 євро, це дійсно?»

Чому ви думаєте, що це не так? Вам слід ознайомитися з умовами казино, щоб дізнатися.

"і якщо ви виграєте більше грошей, ви їх програєте?" Звичайно, ви можете, якщо будете продовжувати грати.

Вас турбує те, що станеться, якщо ви якимось чином виграєте більше 1500 євро? Швидше за все, ви подасте заявку на виведення більшої суми, і ваш рахунок пройде перевірку. На мій погляд, було б добре ознайомитися з обмеженнями на зняття коштів казино.

Почніть прямо тут :

file


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Побачивши цю тему, я не буду робити ставки в цьому казино. Краще уникати, ніж шкодувати...

Автоматичний переклад.
Alexisyago
11 міс. тому

Привіт! Я вважаю, що завжди варто запитати про казино, перш ніж грати в ньому, і я бачу, що ви зробили це зараз. Це, безперечно, правильна річ, і, виходячи з того, що ви бачили або прочитали, ви можете позбавити себе деяких турбот у майбутньому. Я вітаю ваше ставлення. 🙂 👍

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Добрий вечір. powbet не працює, він не працює, і в ньому є гроші. Ви щось знаєте?

Автоматичний переклад.
makisithaki
10 міс. тому

Привіт! Я щойно перевірив казино, і воно добре працює, будь ласка, спробуйте ще раз.

file

Автоматичний переклад.
Daniel
10 міс. тому

у нього були проблеми вчора, тепер усе гаразд. Дякую тобі!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Моє відкликання не було оброблено

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Моє зняття не було оброблено на цьому сайті, powbet

Автоматичний переклад.
wawailhmd10
10 міс. тому

Привіт, скільки часу минуло з моменту, коли ваше зняття не було оброблено? Чи спілкувалися ви з казино і чи сказали вони причину? У вас є перевірений рахунок казино?

Дайте мені знати, де ви стоїте.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я вклав 250 євро в powbet, тепер у мене є 270 євро і я хочу їх вивести. Я не розумію, чому вони мене не пускають і не повідомляють жодних подробиць про те, чому вони скасували моє зняття. Вони завжди скасовують моє зняття.

Я не підтверджений, я намагаюся підтвердити себе, але він не дозволяє мені і каже мені, що їм не потрібно перевіряти мене. Я не знаю, як верифікуватися, і я хочу зняти гроші, але мені не дають.

Автоматичний переклад.
jesustorna01
9 міс. тому

Привіт,

Я відповів вам тут 👈, але можете продовжити розмову тут, якщо ви не проти. 🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я не розумію, за якими критеріями саме це казино має такий «високий рейтинг» , коли більшість гравців постраждали значною мірою.


Крім ваших грошей, які, якщо вам вдасться їх отримати в якийсь момент, дуже ймовірно, що ви втратите спокій . Довгий час, потрібний комусь для зняття коштів, — це тактика, яку дотримується компанія, щоб гравець перейшов до «скасування зняття коштів» , у результаті чого існує висока ймовірність втрати грошей!


Це вимагає багато уваги!

Він не має ліцензії Управління ігор Мальти.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
tzoveno
9 міс. тому

Geia sou. У мене є до вас запитання, можна 🙋‍♀️? Ви насправді розповідаєте про свій досвід у цьому казино? Можливо, ви б хотіли описати це всім краще? 🤔

Крім того, на ваше здивування, чому це казино отримало такий високий рейтинг, я хотів би трохи описати, як ми працюємо, які критерії ми беремо до уваги, коли справа доходить до "рейтингу" казино. Наш процес перевірки казино враховує величезну кількість інформації про кожне казино, яку збирають члени нашої команди перевірки. Цю інформацію можна згрупувати в п’ять основних категорій, а саме:

Розмір казино

Скарги гравців

Відрахування за обмежувальні чи нечесні дії

Бали нараховуються за позитивні якості

Пов'язані казино

Однак відгуки користувачів насправді не входять до «індексу безпеки» казино, тому, якщо гравці не подадуть скаргу, де вони зможуть довести, що казино робить неправильно, на жаль, відгук користувачів, який вони пишуть, не матиме жодної будь-який вплив🤷‍♀️. Те саме стосується дописів на форумі.

Якщо вам цікаво почитати, я рекомендую цю статтю 👈, щоб краще зрозуміти, як ми працюємо. Що ти сказав?

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Те, що я згадую, це мій особистий досвід, час обробки справді величезний. Уявіть собі, що існують казино, які платять за лічені хвилини !

У них дуже гарне та багате казино, і якщо вони будуть тримати виграші на знятті та депозитах короткими , вони стануть великими переможцями!

Автоматичний переклад.
tzoveno
9 міс. тому

Я б не сказав, що «хвилини» стандартні, але погоджуюсь. Найважливішою якістю, окрім оперативності підтримки та проклієнтського ставлення, є, без сумніву, швидкість виведення.

Казино з величезними затримками, безумовно, повинні працювати над цим. 🤷‍♀️

Дякуємо за розуміння.🙏

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт,

Не отримував виплати 6 днів. Виправдання за виправданням. Руки геть. Цей сайт є шахрайством. Вони хочуть, щоб я скасував виплату і втратив усе

Автоматичний переклад.
Knacki
8 міс. тому

привіт Дозвольте запитати, чи це ваше перше зняття коштів у цьому казино, чи ви вже робили інші гроші, тому ваш обліковий запис повністю перевірено? Причина, по якій я запитую, полягає в тому, що затримка може бути спричинена поточною перевіркою, як Вероніка також пояснила у вашій скарзі 👈. Перш ніж робити будь-які висновки щодо цього казино, вам слід перевірити верифікацію свого облікового запису. Що ви вважаєте? На мою думку, це може допомогти вам краще зрозуміти, чому казино затримує обробку вашого платежу.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Привіт,

Це моя перша виплата, і я навіть не можу підтвердити себе, тому що це, напевно, ще не «потрібно» 🙂

Без грошей 7 днів. 100% підтримка шахраїв говорить одне й те саме щоразу

Автоматичний переклад.
Knacki
8 міс. тому

Ми надаємо казино 14 днів, щоб вирішити або процес зняття коштів, або процес підтвердження рахунку, який згадується у вашій скарзі.

Однак, з того, що ви написали в ньому хвилину тому, я бачу, що казино запустилося та попросило перевірити. Тому вам доведеться спочатку пройти його, перш ніж ви зможете зняти гроші. Я не думаю, що це має бути проблемою, і ми побачимо, що ви досягнете після цього.

Якщо проблеми не зникнуть, у вас є відкрита скарга, і ми спробуємо допомогти.

Якщо ви успішно підтверджені або маєте оновлення, обов’язково повідомте нам про це. 🙂

Бажаю удачі☘️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, я надіслав перевірку, але смішно те, що лише для її запиту потрібно 7 днів. Вони точно знали, що хочуть kyc. 7 днів, щоб подати запит, ха-ха-ха, вони могли зробити це в день виплати!!!

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого