ФорумКазиноPlatincasino - загальне обговорення

Platincasino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від gil399
|
12844 переглядів 100 відповідей |
|
1 2 3...6
Додати публікацію
Rafaeliton
1 рік тому

Розумію!

Отже, коли гравці приходять і запитують найкращий сайт для ставок, шукати саме вас? 🙂



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я не зрозумів вашої відповіді. Хочете дізнатися про казино, які я рекомендую?

Автоматичний переклад.
Rafaeliton
1 рік тому

Я сказав, що ви також зосереджені на спортивних ставках. Це чудово, тому що ми не займаємося ставками на спорт і не можемо надавати гравцям пропозиції 🙂.

це краще?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

В порядку. Я зрозумів.

Автоматичний переклад.
Rafaeliton
1 рік тому

Не соромтеся створити нову тему на форумі в категорії « ставки на спорт », щоб інформувати гравців про свій досвід 🙂.

Просто думка ✨

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зробив пару депозитів у цьому місці, не можу сказати, що щось погане, депозити та виведення грошей були швидкими, там не виникло жодних проблем. Поговорили зі службою підтримки, ці хлопці здавалися веселими та були добрими до мене, просто хочу висловити їм свою повагу, хлопці, ви круті. Не знайшов кількох ігор, у які завжди грав в іншому казино, можливо, тому мені не так щастило, як зазвичай. шви веб-сайту типові, але це не велика проблема. можу порекомендувати це

Автоматичний переклад.
dellcristian033
1 рік тому

Привіт, добре, що у вас досить хороший досвід, тому що багато гравців приходять з негативним. Приємно, що ви знайшли свою річ у казино. Якщо можна запитати, скільки часу вам знадобилося, щоб зняти гроші в казино? Крім того, які ваші улюблені ігри, які ви згадуєте в інших казино?

У будь-якому випадку, я думаю, що казино заслуговує на ваш відгук користувача , що ви скажете? Чи вийде це зробити?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зверніть увагу, що список Platincasino на вашому веб-сайті більше не актуальний.

Platincasino змінило ліцензію з Мальти на Кюрасао. І схоже, що їх ліцензія наразі недійсна. Ви можете перевірити?

Автоматичний переклад.
jimmy_fin
1 рік тому

Привіт.

Звичайно, ми можемо перевірити. Я надішлю запит групі даних. Або ви можете зробити це самостійно😉:

file

Знаходиться на кожній вкладці «Огляд» , просто під її позитивами.

Дякуємо за повідомлення!


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

Я щойно перевірив, чи відбулися зміни у вашому списку. Але цього не було.

Я зробив новий запит команді обробки даних, зробивши пропозицію, як ви описали, безпосередньо в списку PlatinCasino.

Будь ласка, дійте швидко. Наразі це казино не має активної ліцензії. Компанія не може надати довідку з актуальною датою. І вони просто кажуть такі речі, як «наша ліцензія не анульована, але вона все ще дуже нова». Перевірте ліцензійну печатку на їхньому сайті - вона недійсна!

Автоматичний переклад.
jimmy_fin
1 рік тому

Вітаю! Я щойно спілкувався з нашою командою обробки даних, і зараз це питання вирішується, і, схоже, сьогодні може бути нова інформація. Тому я сподіваюся, що це буде зроблено. 🙂

Автоматичний переклад.
jimmy_fin
1 рік тому

Ось і ми. Наша команда нарешті дійшла висновку, що казино має ліцензію Curacao Gaming, тому це змінилося і на нашому сайті. Отже, він уже оновлений.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт. Що стосується того, що ліцензія недійсна (це можна перевірити за ліцензійною печаткою). І служба підтримки не може надати жодних доказів того, що їх ліцензія все ще дійсна?

filefile

Автоматичний переклад.
jimmy_fin
1 рік тому

Привіт! Я знову зв’язався з нашою командою та отримав відповідь, що ви можете спробувати очистити файли cookie та кеш і переглянути ще раз, оскільки це показує, що ліцензія є законною, а засіб перевірки в порядку. Чи буде це можливо?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я спробував це на 3 різних пристроях, також із приватною вкладкою. Ліцензія відображається як недійсна.

Автоматичний переклад.
jimmy_fin
1 рік тому

Команда обробки даних знову перевірила його, і воно дійсне на 100%. У мене також є інформація, що іноді виникають проблеми з цими валідаторами, і з невідомих причин вони іноді викидають його як недійсний. Можливо, я б порекомендував змінити IP, може це допоможе.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Ви можете відкрити печатку, зробити скріншот і опублікувати його тут?

Автоматичний переклад.
jimmy_fin
1 рік тому

Привіт, я доклав сюди знімок екрана, оскільки в попередній темі я мав проблему, і мені все ще потрібно її вирішити. Посилання тут: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/platin-casino-does-not-want-to-pay-out-money/2#post-75813

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я подав запит на зняття коштів у Platincasino, де я зареєстрований 5-6 років і ніколи не мав жодних проблем, але зняття було скасовано без пояснення причини, а гроші зникли з мого рахунку. Протягом кількох днів ніхто не був доступний у чаті, що мені робити?

Автоматичний переклад.
Momo95
5 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено і чи ви успішно знімали гроші раніше?

Ви повинні спробувати зв’язатися з ними електронною поштою, щоб дізнатися, що сталося. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини про цю ситуацію, і ми будемо готові допомогти, якщо вам це буде потрібно.

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого