1 рік тому
Розумію!
Отже, коли гравці приходять і запитують найкращий сайт для ставок, шукати саме вас? 🙂
I see!
So when players come and ask for the best betting site, are you the one to seek? 🙂
0
Розумію!
Отже, коли гравці приходять і запитують найкращий сайт для ставок, шукати саме вас? 🙂
I see!
So when players come and ask for the best betting site, are you the one to seek? 🙂
Я не зрозумів вашої відповіді. Хочете дізнатися про казино, які я рекомендую?
I didn't understand your answer. Do you want to know some casinos I recommend?
Я сказав, що ви також зосереджені на спортивних ставках. Це чудово, тому що ми не займаємося ставками на спорт і не можемо надавати гравцям пропозиції 🙂.
це краще?
I said you were also focused on sports betting. That's great because we do not engage in sports betting and can't provide players with suggestions 🙂.
Is it better?
Не соромтеся створити нову тему на форумі в категорії « ставки на спорт », щоб інформувати гравців про свій досвід 🙂.
Просто думка ✨
Feel free to create a new forum thread in the "sports betting" category to inform players about your experiences 🙂.
Just a thought ✨
Зробив пару депозитів у цьому місці, не можу сказати, що щось погане, депозити та виведення грошей були швидкими, там не виникло жодних проблем. Поговорили зі службою підтримки, ці хлопці здавалися веселими та були добрими до мене, просто хочу висловити їм свою повагу, хлопці, ви круті. Не знайшов кількох ігор, у які завжди грав в іншому казино, можливо, тому мені не так щастило, як зазвичай. шви веб-сайту типові, але це не велика проблема. можу порекомендувати це
Made a couple of deposits in this place cannot say something bad deposits and cashout were fast havent met any problem there. Hade a talk with support these guys seemed fun and were kind to me just wanna tell them my respect, you guys are cool. Didn't find a few games I always played in other casino, maybe thats why I was not as lucky as usual. website seams kinda typical but not a big problem. can recommend this
Привіт, добре, що у вас досить хороший досвід, тому що багато гравців приходять з негативним. Приємно, що ви знайшли свою річ у казино. Якщо можна запитати, скільки часу вам знадобилося, щоб зняти гроші в казино? Крім того, які ваші улюблені ігри, які ви згадуєте в інших казино?
У будь-якому випадку, я думаю, що казино заслуговує на ваш відгук користувача , що ви скажете? Чи вийде це зробити?
Hi, it's good that you have a pretty good experience, because a lot of players come with a negative one. It's nice that you found your thing in the casino. If I may ask, how long did it take you to make your withdrawal at the casino ? Alternatively, what are your favourite games that you mention playing in other casinos ?
Anyway, I think the casino would deserve a user review from you, what do you say ? Will it be possible to do it?
Зверніть увагу, що список Platincasino на вашому веб-сайті більше не актуальний.
Platincasino змінило ліцензію з Мальти на Кюрасао. І схоже, що їх ліцензія наразі недійсна. Ви можете перевірити?
Please note that the listing of Platincasino is not up to date anymore on your Website.
Platincasino changed the license from Malta to Curaçao. And it looks like that their license is currently not valid. Can you check?
Привіт.
Звичайно, ми можемо перевірити. Я надішлю запит групі даних. Або ви можете зробити це самостійно😉:
Знаходиться на кожній вкладці «Огляд» , просто під її позитивами.
Дякуємо за повідомлення!
Hello.
Surely we can check. I'll send a request to the Data Team. Or you can do that on your own😉:
Found in every Overview tab, just under its positives.
Thank you for the notice!
Привіт,
Я щойно перевірив, чи відбулися зміни у вашому списку. Але цього не було.
Я зробив новий запит команді обробки даних, зробивши пропозицію, як ви описали, безпосередньо в списку PlatinCasino.
Будь ласка, дійте швидко. Наразі це казино не має активної ліцензії. Компанія не може надати довідку з актуальною датою. І вони просто кажуть такі речі, як «наша ліцензія не анульована, але вона все ще дуже нова». Перевірте ліцензійну печатку на їхньому сайті - вона недійсна!
Hello,
I just checked if there was a change in your listing. But it was not.
I made a new request to the data team by doing a suggestion as you described, directly at the listing of PlatinCasino.
Please act fast. Currently this Casino holds no active license. The company is not able to provide a certificate, dated with a actual date. And they just say things like "our license is was not revoked, but it is still very new". Check the license seal on their website - it is not valid!
Вітаю! Я щойно спілкувався з нашою командою обробки даних, і зараз це питання вирішується, і, схоже, сьогодні може бути нова інформація. Тому я сподіваюся, що це буде зроблено. 🙂
Hi, I just spoke to our data team and it is in the process of being resolved and it looks like there could be new information today. So I hope it will be done. 🙂
Ось і ми. Наша команда нарешті дійшла висновку, що казино має ліцензію Curacao Gaming, тому це змінилося і на нашому сайті. Отже, він уже оновлений.
Here we go. Our team has finally gotten around to the fact that the casino has a Curacao Gaming license, so it's changed on our site as well. So it's already updated.
Привіт. Що стосується того, що ліцензія недійсна (це можна перевірити за ліцензійною печаткою). І служба підтримки не може надати жодних доказів того, що їх ліцензія все ще дійсна?
Hello. What is about the fact, that the license is not valid (as you can check with the license seal). And support is not able to provide any proof that their license is still valid?
Привіт! Я знову зв’язався з нашою командою та отримав відповідь, що ви можете спробувати очистити файли cookie та кеш і переглянути ще раз, оскільки це показує, що ліцензія є законною, а засіб перевірки в порядку. Чи буде це можливо?
Hi, I contacted our team again and got the answer that you could try to clear cookies and cache and look again, because it shows that the license is legit and the validator is ok. Will this be possible ?
Команда обробки даних знову перевірила його, і воно дійсне на 100%. У мене також є інформація, що іноді виникають проблеми з цими валідаторами, і з невідомих причин вони іноді викидають його як недійсний. Можливо, я б порекомендував змінити IP, може це допоможе.
The data team has tested it again and it is 100% valid. I also have info that sometimes there are problems with these validators and for unknown reasons it sometimes throws it as invalid. Maybe I would recommend to change the IP, it might help.
Ви можете відкрити печатку, зробити скріншот і опублікувати його тут?
Are you able to open the seal, make a screenshot and post it here?
Привіт, я доклав сюди знімок екрана, оскільки в попередній темі я мав проблему, і мені все ще потрібно її вирішити. Посилання тут: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/platin-casino-does-not-want-to-pay-out-money/2#post-75813
Hi, I've attached my screenshot here because I had a problem in the previous thread and I still have to solve it. Link here: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/platin-casino-does-not-want-to-pay-out-money/2#post-75813
Привіт, я подав запит на зняття коштів у Platincasino, де я зареєстрований 5-6 років і ніколи не мав жодних проблем, але зняття було скасовано без пояснення причини, а гроші зникли з мого рахунку. Протягом кількох днів ніхто не був доступний у чаті, що мені робити?
Hello, I requested a withdrawal from Platincasino, where I have been registered for 5-6 years and have never had any problems, and the withdrawal was cancelled without any reason being given and the money disappeared from my account. No one has been available in the live chat for days, what should I do?
Hallo undzwar habe ich bei Platincasino wo ich schon 5-6 jahre registriert bin und nie probleme hatte eine Auszahlung beantragt und die Auszahlung wurde ohne Angaben von Gründen Storniert und das Geld ist im Account auch verschwunden. Im Live Chat ist niemand zu erreichen seit tagen was soll ich tun?
Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено і чи ви успішно знімали гроші раніше?
Ви повинні спробувати зв’язатися з ними електронною поштою, щоб дізнатися, що сталося. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини про цю ситуацію, і ми будемо готові допомогти, якщо вам це буде потрібно.
May I ask if your account is fully verified and if you have successfully withdrawn any money before?
You should try to reach them by email to find out what has happened. Please let us know about any news about this situation, and we will be ready to help if you need us to.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.