ГоловнаФорумКазиноPlatincasino - загальне обговорення

Platincasino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від gil399
|
21 047 переглядів 126 відповідей |
|
1...6 7
theplay2

Так, іноді може статися так, що казино не помічає підключення. Коли ви виграєте велику суму грошей, вони детальніше вивчають і перевіряють різні речі, тож, можливо, вони дізналися про це пізніше, і система повідомила про це.

Я не впевнений, як судовий позов допоможе вам, але якщо вам вдасться щось вирішити, обов’язково дайте мені знати.

Тримаю за вас кулаки.🤞

Автоматичний переклад.

доброго дня


Можливо, хтось зможе мені допомогти.


Я кілька днів намагався отримати виплату в розмірі 2500 євро від Platincasino.

На жаль, платіж завжди відхиляється, і я не знаю, що робити далі.


Хтось може допомогти мені вибрати найкращий спосіб продовжити?


Наперед дякую!

Автоматичний переклад.
RudikRus

Вітаю, як довго ви чекали своїх грошей? Невже казино навіть не повідомило вам причину, чому було відхилено виведення? Це, мабуть, найголовніше в цій ситуації. Ви грали з якимось бонусом чи не проходили верифікацію?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Jaro

Невелике оновлення.

Обліковий запис підтверджено.

Однак зняття не було прийнято, оскільки запит на зняття не було надіслано за допомогою того самого методу депозиту.


Я повідомив службу підтримки в чаті, що в мене немає можливості відкликати Visa.


Мені повідомили, що я повинен знову подати заявку на Pay via Bank, і служба підтримки зробила запис (інформація у відділ платежів)


Я повідомлю вас, щойно гроші надійдуть.

Автоматичний переклад.
RudikRus

Це позитивні новини, і я радий, що ви змогли дійти згоди. Я вважаю, що тепер це питання часу, коли гроші прийдуть до вас.

Я буду тут, коли щось зміниться.😉

Автоматичний переклад.

Привіт, я давно працюю в Platincasino, але вчора стався великий сюрприз.


Я подав запит на зняття 400 євро, але на моєму рахунку залишилося близько 160 євро. Через кілька хвилин зняття було скасовано, а гроші видалено.

Також був включений електронний лист.

Передбачуване повернення коштів на суму 720 євро.


Я відповідав на кожне ймовірне повернення платежу, надсилаючи виписки з банківського рахунку та файли PDF, і з того часу нічого не було.


Чи може хтось мені допомогти? У мене таке відчуття, що я не поверну свої гроші. 🙁

Автоматичний переклад.
nadjaseker

Я дуже сподіваюся, що наша група розгляду скарг зможе розглянути всю цю ситуацію і, сподіваюся, дізнається більше інформації від казино.

Однак чи означає це, що ви ніколи не вимагали повернення платежів? правильно?

Автоматичний переклад.
Romi

Ні, ніколи не було відкликань. Мені прислали 10 бронювань з датою і сумою, які нібито були заброньовані ще на початку січня. Проте банківськими виписками та квитанціями про окремі платежі я довів, що всі суми були списані та ніколи не повернуті.

Автоматичний переклад.
nadjaseker

Гаразд, я розумію.

Тепер нам потрібно зачекати й подивитися, як розгортатиметься ваша скарга та чого наша команда зможе досягти.

Я, звичайно, сподіваюся на найкращий для вас результат. 🙏

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого