ГоловнаФорумКазиноPlatincasino - загальне обговорення

Platincasino - загальне обговорення

3 р. тому від gil399
|
14 980 переглядів 102 відповідей |
|
1 2...6
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Platincasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Доброго ранку, я збираюся подати скаргу щодо цього казино, воно не було нечесним. На початку серпня цього року я ввійшов за посиланням, де сказано 20 безкоштовних обертань у книзі мертвих ігор, поки що нормально, Я зареєструвався на сайті, надіслав свій rg, cpf, підтвердження місця проживання, і обліковий запис був активований, і там було сказано, що з цього моменту я можу здійснювати транзакції на сайті, потім почалася проблема, ці 20 безкоштовних обертань стали 7 євро , а після виконання вимоги щодо ставок це становило 300 євро, я щасливий, що зробив виведення коштів і попросив у мене банківський рахунок, у мене він є, і рахунок відповідав усім вимогам, які вимагає сайт, але вони все ще не схвалюють , чат жахливий, відповідь на електронну пошту займає багато часу, минуло майже 1 місяць.

Я б хотів допомогти, ви, які більше живете в цьому світі казино, як мені діяти, оскільки для того, щоб зняти гроші, вони становлять величезні труднощі

Дякую!

Автоматичний переклад.
gil399
3 р. тому

Чесно кажучи, я досі не розумію, як виведення коштів може тривати місяць і більше в казино. Ви або зробили щось не так, і казино може це побачити і повідомити вам про це (умови бонусу, декілька рахунків, неправильні документи тощо), або ви нічого не зробили, і тоді ви повинні отримати свій виграш.

Але я до сих пір не бачу жодних причин, чому запит на виведення коштів повинен розглядатися протягом місяця.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене є питання. Casino Guru дає йому оцінку 9,9, а люди, які там грають, кажуть інакше, кому вірити??

Люди, які там грають, чи люди, які скаржаться??? Я розчарований.

Ви більше не представляєте гравців, а представляєте казино, кілька років тому це було інакше!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Мальдадорог.

Дозвольте пояснити, що ми цінуємо і враховуємо думки гравців, але ми не можемо оцінити жодне казино лише за таким відгуком. Тому ми встановили функцію оцінки відгуків користувачів, де кожен гравець може поділитися своїм досвідом.

Це тому, що не кожен гравець може бути повністю задоволений, але це не обов’язково означає, що казино в кінцевому підсумку погане. Чесно кажучи, більшість гравців не задоволені, тому що вони просто програли або не виграли від якогось бонусу і врешті-решт порушили якесь правило.

Як ви знаєте, ми дозволяємо гравцям подавати скарги, щоб захистити їх і розслідувати, що пішло не так.

Ви самі подали кілька скарг .

Якщо ми виявимо, що казино діяло проти чесних азартних ігор, ми можемо нагородити це казино чорними балами і навіть знизити рейтинг, якщо проблема більш серйозна або торкнулася багатьох гравців.

Очевидно, що до відгуків користувачів не можна ставитися з такою увагою, тому ми залишаємо цю інформацію видимою, але окремо.

Не соромтеся читати більше про процес огляду та оцінки нашого казино

Сподіваюся, ви зрозуміли суть.





Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт,


Я подав скаргу щодо Platincasino. Сьогодні вранці я отримав відповідь від Крістіни та одразу відповів, але, на жаль, з того часу нічого не сталося, і в останніх 2 коментарях з мого боку написано «Очікуйте підтвердження».


Те, що там працює Platincasino, є шахрайством!


Чи може хтось із команди якнайшвидше розглянути мою скаргу?


Мені дуже потрібна допомога!


Заздалегідь спасибі.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Moutsina
2 р. тому

Привіт,

це означає, що група розгляду скарг розглядає вашу справу . На жаль, ви єдина людина, яка має відкриту скаргу. Зараз відкрито 677 скарг, бачите? Тому я прошу вас сказати спокійно, будь ласка. Згідно з кількістю скріншотів, які ви надіслали, команді знадобиться багато часу, щоб їх переглянути.

Я не читав це все, але будь ласка, зауважте, що ви ніколи не повинні використовувати чужий спосіб оплати, крім того, коли ви вносите депозит, ви вносите депозит самостійно, дотримуючись загальних умов, тому що все це зазначено там. У більшості казино верифікація спрацьовує лише тоді, коли ви надсилаєте зняття коштів, депозити не потребують перевірки.

Це нормально.

Я зачекаю, доки команда розгляду скарг оновить вашу справу – вона надто вичерпна. 🙂


Автоматичний переклад.
2 р. тому

там кляті мафіозі працюють!


Шахрайство, шахрайство, брехня, обман, все, що ви можете собі уявити...


Вони навіть не виплачують найменші виграші, якщо ви взагалі щось виграєте.


Одного відхиляють, погано інформують лише для того, щоб не ініціювати платіж.


Це бути божевільним!!!


Не платіть там ні копійки, цю злочинну платформу треба закрити!

Автоматичний переклад.
paulicklars
2 р. тому

Привіт,

виходячи з вашої скарги , здається, що виникла проблема з перевіркою, я сподіваюся, що ми зможемо допомогти вам її пройти.

Ви помітили, що Крістіна чекає вашої відповіді? Будь ласка, надішліть їй повідомлення.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, люди, Platincasino не виплачує мої гроші, за чутками, я виграв 905 тисяч євро. Тепер помилка програмного забезпечення, що не так

Автоматичний переклад.
Humeyraguener
2 р. тому

Привіт,

Я припускаю, що подальше пояснення потребує співпраці з казино, тому добре, що ви подали скаргу . Тепер про це подбає Нік, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти. 🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую, чекаю, будь ласка, допоможіть мені, я виграв

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я хотів би поскаржитися на PlatinCasino, я вніс гроші, вніс свою суму, і тепер я не можу їх зняти, мене просять зробити ще один депозит через SKRILL на суму принаймні 10 євро, а потім просять зняти гроші там!

У мене вже всі документи перевірені, я хочу отримати свої гроші тим же способом, яким я заплатив, через PIX!

Автоматичний переклад.
williamgara75
2 р. тому

Привіт,

Я розумію, чого ви хочете, але якщо казино пропонує інший варіант виведення коштів, я вважаю, що для цього є вагомі причини. 10 євро — це невелика сума, і я вважаю, що спробувати варто. Іншим способом було б дотримуватися вашої вимоги та продовжити рішення. Якщо казино каже, що pix недоступний для вас зараз, я припускаю, що це не так.

Навіть скарга не змінить доступність платежу, тож тепер вам слід зосередитися на отриманні грошей.

Вам це здається розумним?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Платінказіно. Я вношу 30 євро, мені дають ще 30 як бонус. Я граю на fruits40, де ви не можете грати з бонусними грошима, я виграв 85 євро, а коли я йду виводити, з’являється повідомлення про відсутність балансу. Я скасовую бонус, але в мене все ще немає балансу. Я скаржуся, а вони кажуть, що нічого не можуть зробити

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони підтверджують мені, що коли ви вносите депозит із пов’язаним бонусом, ви повинні відповідати умовам бонусу, оскільки це липкий бонус, тобто те, що ви виграєте, буде зараховано як бонус, щоб виконати вимоги щодо випуску ставок. У разі скасування виграш також анулюється. ЦЕ рішення

Автоматичний переклад.
Celesteangelik
1 рік тому

Вибачте, але здається, що ви пропустили досить важливе правило перед грою з бонусом.

Здається, ви не виконали вимоги щодо ставок, тому кошти вважалися бонусними. в той момент, коли ви скасували бонус, ваші кошти вже були розіграні, я думаю.

Я перевірив фактичний бонус PlatinCasino та його умови - як приклад:

«Вимоги до ставок: 35x (бонус + депозит) (застосовуються обмеження) Вам доведеться зробити ставку в 35 разів більше суми вашого бонусу та депозиту, щоб отримати бонус і мати можливість зняти свій виграш.

Наприклад, якщо ви внесли 10 євро і отримали бонус у 10 євро, вам доведеться поставити 700 євро (20 євро * 35), перш ніж отримати дозвіл на зняття.

Деякі типи ігор мають знижений внесок у вимоги щодо ставок: слоти 100%, живі ігри 20%, настільні ігри 20%, відеопокер 5%».

Однак цей бонус не позначений як липкий.

Ну, отримуючи бонус, ви погоджуєтеся з умовами, тому я припускаю, що коли ви скасували бонус, ви зробили помилку. Чи запитали ви в казино про своє рішення перед скасуванням бонусу?

Не соромтеся ділитися будь-якими пов’язаними повідомленнями – бажано англійською, якщо можна.



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, друзі Casino Guru, я заходжу, щоб повідомити вам, що в Platin Casino тепер також є спортивні ставки.

Автоматичний переклад.
Rafaeliton
1 рік тому

Привіт.

Здається, ти прихильник ставок на спорт, тож я хочу знати, ти також граєш в ігри казино?😊


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, я теж граю в азартні ігри, але віддаю перевагу ставкам на спорт. Моїми улюбленими постачальниками є Pragmatic Play і Wazdan.

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого