3 р. тому
Тут ви можете обговорити Platincasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго ранку, я збираюся подати скаргу щодо цього казино, воно не було нечесним. На початку серпня цього року я ввійшов за посиланням, де сказано 20 безкоштовних обертань у книзі мертвих ігор, поки що нормально, Я зареєструвався на сайті, надіслав свій rg, cpf, підтвердження місця проживання, і обліковий запис був активований, і там було сказано, що з цього моменту я можу здійснювати транзакції на сайті, потім почалася проблема, ці 20 безкоштовних обертань стали 7 євро , а після виконання вимоги щодо ставок це становило 300 євро, я щасливий, що зробив виведення коштів і попросив у мене банківський рахунок, у мене він є, і рахунок відповідав усім вимогам, які вимагає сайт, але вони все ще не схвалюють , чат жахливий, відповідь на електронну пошту займає багато часу, минуло майже 1 місяць.
Я б хотів допомогти, ви, які більше живете в цьому світі казино, як мені діяти, оскільки для того, щоб зняти гроші, вони становлять величезні труднощі
Дякую!
Good morning, I'm coming to make a complaint about this casino, it hasn't been dishonest, at the beginning of August this year, I entered the link that said 20 free spins in the book of dead game, so far ok, I registered on the site, I sent my rg, cpf, proof of residence and the account was activated, and it said that from that moment on I could make transactions within the site, then the problem started, these 20 free spins became 7 euros, and after fulfilling the wagering requirement it became 300 euros, happy I went to make a withdrawal, and asked me for a bank account, I have it and the account met all the requirements the site asks for, but they still don't approve, the chat is horrible, the e-mail takes a long time to answer, it's been almost 1 month.
I would like help, you who live more in this world of casinos, how should I proceed since to make the withdrawal they pose a huge difficulty
thanks!
Bom dia, venho fazer uma reclamação sobre esse casino, ele não tem sido desonesto, no inicio de agosto desse ano, eu entrei no link que dizia 20 giros grátis no jogo book of dead, até ai ok, fiz meu cadastro no site, enviei meu rg, cpf, comprovante de residencia e a conta foi ativada, e dizia que a partir daquele momento eu poderia fazer transações dentro do site, ai começou o problema, esses 20 giros grátis se tornaram 7 euros, e apos cumprido o requisito de aposta se tornou 300 euros, feliz fui fazer um saque, e me pede uma conta bancaria, eu tenho e a conta cumpri todos os requisitos que o site pede, mas eles mesmo assim não aprovam, o chat é horrível, o e-mail demora pra responder, isso já faz quase 1 mês.
Gostaria de ajuda, vocês que vivem mais esse mundo de casinos, como devo proceder já que para efetuar o saque eles colocam uma dificuldade enorme
obrigado!
Чесно кажучи, я досі не розумію, як виведення коштів може тривати місяць і більше в казино. Ви або зробили щось не так, і казино може це побачити і повідомити вам про це (умови бонусу, декілька рахунків, неправильні документи тощо), або ви нічого не зробили, і тоді ви повинні отримати свій виграш.
Але я до сих пір не бачу жодних причин, чому запит на виведення коштів повинен розглядатися протягом місяця.
Honestly, I still don't understand how can a withdrawal take a month or more in a casino. You either did something wrong and the casino can see it and inform you about it (bonus terms and conditions, multiple accounts, wrong documents etc.) or you did nothing wrong and then you should get your winnings.
But I still don't see any reason why a withdrawal request should be pending for a month.
У мене є питання. Casino Guru дає йому оцінку 9,9, а люди, які там грають, кажуть інакше, кому вірити??
Люди, які там грають, чи люди, які скаржаться??? Я розчарований.
Ви більше не представляєте гравців, а представляєте казино, кілька років тому це було інакше!!
I have a question. Casino Guru gives it a 9.9 rating and the people who play there say otherwise, who to believe??
People playing there or people taking complaints??? I'm disappointed.
You no longer represent the players, but the casino, a few years ago that was different!!
Ich habe da eine Frage. Casino Guru gibt Bewertung 9.9 und die Leute,die da spielen sagen was anderes,wem soll man glauben??
Leuten,die da spielen,oder Leuten,die Beschwerden aufnehmen??? Ich bin enttäuscht.
Man vertritt nicht mehr die Spieler,sonder das Casino,vor paar Jahren das war anders!!
Привіт,
Мальдадорог.
Дозвольте пояснити, що ми цінуємо і враховуємо думки гравців, але ми не можемо оцінити жодне казино лише за таким відгуком. Тому ми встановили функцію оцінки відгуків користувачів, де кожен гравець може поділитися своїм досвідом.
Це тому, що не кожен гравець може бути повністю задоволений, але це не обов’язково означає, що казино в кінцевому підсумку погане. Чесно кажучи, більшість гравців не задоволені, тому що вони просто програли або не виграли від якогось бонусу і врешті-решт порушили якесь правило.
Як ви знаєте, ми дозволяємо гравцям подавати скарги, щоб захистити їх і розслідувати, що пішло не так.
Ви самі подали кілька скарг .
Якщо ми виявимо, що казино діяло проти чесних азартних ігор, ми можемо нагородити це казино чорними балами і навіть знизити рейтинг, якщо проблема більш серйозна або торкнулася багатьох гравців.
Очевидно, що до відгуків користувачів не можна ставитися з такою увагою, тому ми залишаємо цю інформацію видимою, але окремо.
Не соромтеся читати більше про процес огляду та оцінки нашого казино
Сподіваюся, ви зрозуміли суть.
Hello,
Maldadorog.
Allow me to explain that we value and get players' opinions into consideration, but we can't rate any casino only by such feedback. So we set a user review rating feature, where every player can share their experiences.
It's because not every player can be fully satisfied but it does not necessarily mean that the casino is ultimately bad. Honestly, most players are not satisfied because they simply lose or did not win from some bonus and eventually broke some rule.
As you know, we allow players to submit complaints in order to protect them and investigate what went wrong.
You've submitted a few complaints yourself.
If we find that the casino acted against fair gambling, we can reward this casino with black points and even lower the rating in case the problem is more serious or affected a lot of players.
So obviously, user reviews can't be treated with such attention, hence we keep those information visible, but separated.
Feel free to read more about Our Casino Review And Rating Process
I hope you get the point.
Привіт,
Я подав скаргу щодо Platincasino. Сьогодні вранці я отримав відповідь від Крістіни та одразу відповів, але, на жаль, з того часу нічого не сталося, і в останніх 2 коментарях з мого боку написано «Очікуйте підтвердження».
Те, що там працює Platincasino, є шахрайством!
Чи може хтось із команди якнайшвидше розглянути мою скаргу?
Мені дуже потрібна допомога!
Заздалегідь спасибі.
Hello,
I have submitted a complaint regarding Platincasino. I got a reply from Kristina this morning and replied straight away, but unfortunately nothing has happened since then and the last 2 comments on my part say "Wait for confirmation".
What Platincasino operates there is fraud!
Can someone from the team please take care of my complaint as soon as possible.
I really need help!
Thanks in advance.
Hallo,
ich habe ein Beschwerde bzgl. Platincasino eingereicht. Habe heute morgen eine Antwort von Kristina darauf bekommen und auch direkt wieder geantwortet, aber seitdem passiert leider nichts mehr und bei den letzten 2 Kommentare meinerseits steht „Auf die Bestätigung warten"
Was Platincasino da betreibt ist Betrug!
Kann sich jemand aus dem Team bitte schnellstmöglich um meine Beschwerde kümmern.
Ich brauche wirklich Hilfe!
Vielen Dank im Voraus.
Привіт,
це означає, що група розгляду скарг розглядає вашу справу . На жаль, ви єдина людина, яка має відкриту скаргу. Зараз відкрито 677 скарг, бачите? Тому я прошу вас сказати спокійно, будь ласка. Згідно з кількістю скріншотів, які ви надіслали, команді знадобиться багато часу, щоб їх переглянути.
Я не читав це все, але будь ласка, зауважте, що ви ніколи не повинні використовувати чужий спосіб оплати, крім того, коли ви вносите депозит, ви вносите депозит самостійно, дотримуючись загальних умов, тому що все це зазначено там. У більшості казино верифікація спрацьовує лише тоді, коли ви надсилаєте зняття коштів, депозити не потребують перевірки.
Це нормально.
Я зачекаю, доки команда розгляду скарг оновить вашу справу – вона надто вичерпна. 🙂
Hello,
it means that the complaint team is reviewing your case. Sadly you are the only person having an open complaint. There are currently 677 opened complaints, you see? So I ask you kindly to say calm, please. According to the number of screenshots you've submitted so far, the team would need a lot of time to go through them.
I didn't read it all, but kindly note that you should never use someone else's payment option, furthermore, when you deposit you deposit on your own keeping general terms and conditions in mind because it's all stated there. In most casinos, only when you submit a withdrawal, the verification is triggered, deposits don't need verification.
That is normal.
I will wait till the complaint team will go update your case - it's too comprehensive. 🙂
там кляті мафіозі працюють!
Шахрайство, шахрайство, брехня, обман, все, що ви можете собі уявити...
Вони навіть не виплачують найменші виграші, якщо ви взагалі щось виграєте.
Одного відхиляють, погано інформують лише для того, щоб не ініціювати платіж.
Це бути божевільним!!!
Не платіть там ні копійки, цю злочинну платформу треба закрити!
goddamn mafiosi working there!
Scam, cheat, lie, deception everything you can imagine...
They don't even pay out the smallest winnings if you win anything at all.
One is turned away, poorly informed only in order not to initiate a payment.
It is to be crazy!!!
Don't pay a penny there, this criminal platform should be closed!
gottverdammte mafiosis die dort arbeiten!
Scam,Betrug,Lug,Täuschung alles was man sich vorstellen kann...
Sie zahlen nicht mal die geringsten Gewinne aus,wenn man denn überhaupt was gewinnen sollte.
Man wird abgewimmelt,schlecht beauskunftet nur um kein Auszahlung in die Wege zu leiten.
Es ist zum verrückt werden!!!
Zahlt dort bloß keinen Penny ein,diese Verbrecherplattform gehört geschlossen!
Привіт,
виходячи з вашої скарги , здається, що виникла проблема з перевіркою, я сподіваюся, що ми зможемо допомогти вам її пройти.
Ви помітили, що Крістіна чекає вашої відповіді? Будь ласка, надішліть їй повідомлення.
Hello,
based on your complaint, it seems that there is an issue with the verification, I hope we will be able to help you pass that.
Did you notice that Kristina is waiting for your reply? Kindly send her the communications.
Привіт, люди, Platincasino не виплачує мої гроші, за чутками, я виграв 905 тисяч євро. Тепер помилка програмного забезпечення, що не так
Hello people Platincasino does not pay out my money I won 905 thousand euros the rumor. Now software error what is wrong
Hallo leute Platincasino zahlt mein geld nicht aus ich habe 905 tausend euro gewonnen die sage. Jetzt software fehler was nicht stimmt
Привіт,
Я припускаю, що подальше пояснення потребує співпраці з казино, тому добре, що ви подали скаргу . Тепер про це подбає Нік, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти. 🤞
Hello,
I guess that further explanation requires the casino's cooperation, so it's good that you've submitted the complaint. Nick will now take care of that, I hope we will be able to help you. 🤞
Я хотів би поскаржитися на PlatinCasino, я вніс гроші, вніс свою суму, і тепер я не можу їх зняти, мене просять зробити ще один депозит через SKRILL на суму принаймні 10 євро, а потім просять зняти гроші там!
У мене вже всі документи перевірені, я хочу отримати свої гроші тим же способом, яким я заплатив, через PIX!
I would like to make a complaint about PlatinCasino, I deposited money, made my amount and now I can't withdraw it, they ask me to make another deposit via SKRILL of at least 10 euros, and then ask to withdraw the money there!
I already have all my documents verified, I want to receive my money the same way I paid, via PIX!
Gostaria de fazer uma reclamação sobre o PlatinCasino, depositei dinheiro, fiz meu montante e agora não consigo sacar, pedem para fazer outro deposito via SKRILL de no minimo 10 euros, e ai sim pedir para retirar o dinheiro por la !
Já estou com todos meus documentos verificados, quero receber meu dinheiro da mesma forma que paguei, via PIX !
Привіт,
Я розумію, чого ви хочете, але якщо казино пропонує інший варіант виведення коштів, я вважаю, що для цього є вагомі причини. 10 євро — це невелика сума, і я вважаю, що спробувати варто. Іншим способом було б дотримуватися вашої вимоги та продовжити рішення. Якщо казино каже, що pix недоступний для вас зараз, я припускаю, що це не так.
Навіть скарга не змінить доступність платежу, тож тепер вам слід зосередитися на отриманні грошей.
Вам це здається розумним?
Hello,
I understand what you want, but as long as the casino suggests another withdrawal option, I guess there are s proper reasons just for that. €10 is not a huge sum, and I guess it's worth a try. The other way would be to stick to your demand and prolong the solution. If the casino says that pix is not available for you now, I'd assume that it is not.
Even the complaint would not change the payment availability, so you should now focus on getting the money.
Does it sound reasonable to you?
Платінказіно. Я вношу 30 євро, мені дають ще 30 як бонус. Я граю на fruits40, де ви не можете грати з бонусними грошима, я виграв 85 євро, а коли я йду виводити, з’являється повідомлення про відсутність балансу. Я скасовую бонус, але в мене все ще немає балансу. Я скаржуся, а вони кажуть, що нічого не можуть зробити
Platincasino. I deposit 30 euros, they give me another 30 as a bonus. I play at fruits40, where you can't play with bonus money, I win 85 euros and when I go to withdraw it says there is no balance. I cancel the bonus and I still have no balance. I complain and they tell me they can't do anything
Platincasino. Deposito 30 euros, me dan de bono otros 30. Juego en fruits40, donde no se puede jugar con dinero de bono, gano 85 euros y cuando voy a hacer la retirada dice que no hay saldo. Cancelo el bono y sigo sin saldo. Me quejo y me dicen que no pueden hacer nada
Вони підтверджують мені, що коли ви вносите депозит із пов’язаним бонусом, ви повинні відповідати умовам бонусу, оскільки це липкий бонус, тобто те, що ви виграєте, буде зараховано як бонус, щоб виконати вимоги щодо випуску ставок. У разі скасування виграш також анулюється. ЦЕ рішення
They confirm to me that when you deposit with an associated bonus you have to meet the bonus conditions, because it is a sticky bonus, that is, what you win will be counted as a bonus to meet the release wager requirements. In case of cancellation, the winnings are also eliminated. THIS is the solution
Me confirman que cuando se deposita con un bono asociado hay que cumplir las condiciones del bono, porque es un sticky bonus, esto es, que lo que ganes será contado como bono para cumplir los requisitos de apuesta de liberación. En caso de cancelarlo, las ganancias son eliminadas también. ESTA es la solucion
Вибачте, але здається, що ви пропустили досить важливе правило перед грою з бонусом.
Здається, ви не виконали вимоги щодо ставок, тому кошти вважалися бонусними. в той момент, коли ви скасували бонус, ваші кошти вже були розіграні, я думаю.
Я перевірив фактичний бонус PlatinCasino та його умови - як приклад:
«Вимоги до ставок: 35x (бонус + депозит) (застосовуються обмеження) Вам доведеться зробити ставку в 35 разів більше суми вашого бонусу та депозиту, щоб отримати бонус і мати можливість зняти свій виграш.
Наприклад, якщо ви внесли 10 євро і отримали бонус у 10 євро, вам доведеться поставити 700 євро (20 євро * 35), перш ніж отримати дозвіл на зняття.
Деякі типи ігор мають знижений внесок у вимоги щодо ставок: слоти 100%, живі ігри 20%, настільні ігри 20%, відеопокер 5%».
Однак цей бонус не позначений як липкий.
Ну, отримуючи бонус, ви погоджуєтеся з умовами, тому я припускаю, що коли ви скасували бонус, ви зробили помилку. Чи запитали ви в казино про своє рішення перед скасуванням бонусу?
Не соромтеся ділитися будь-якими пов’язаними повідомленнями – бажано англійською, якщо можна.
Well, I'm sorry to say that but it seems that you missed quite an important rule before playing with the bonus.
It seems that you have not met the wagering requirement, hence the funds were considered bonus money. the moment you canceled the bonus, your funds were already played out I guess.
I checked the actual PlatinCasino Bonus and its terms - as an example:
"Wagering requirements: 35x (bonus + deposit) (restrictions apply)You will have to wager 35-times the sum of your bonus and deposit to clear the bonus and be able to withdraw your winnings.
For example, if you deposit €10 and get a €10 bonus, you will have to wager €700 in total (€20 * 35) before being allowed to make a withdrawal.
Some types of games have a decreased contribution towards the wagering requirements: Slots 100%, Live games 20%, Table games 20%, Video poker 5%."
However, this bonus is not marked as the sticky one.
Well, by taking the bonus, you agree with the terms, so I guess that when you canceled the bonus, you made a mistake. Have you asked the casino about your decision before canceling the bonus, please?
Feel free to share any related communications - preferably in English if I may.
Привіт, друзі Casino Guru, я заходжу, щоб повідомити вам, що в Platin Casino тепер також є спортивні ставки.
Hello Casino Guru friends, I'm dropping by to let you know that Platin Casino now has sports betting as well.
Olá amigos do Casino Guru, estou passando para avisar que o Platin Casino agora tem apostas esportivas também.
Привіт.
Здається, ти прихильник ставок на спорт, тож я хочу знати, ти також граєш в ігри казино?😊
Hello there.
You sound like a sports betting fan, so I'm eager to know, do you play casino games as well?😊
Так, я теж граю в азартні ігри, але віддаю перевагу ставкам на спорт. Моїми улюбленими постачальниками є Pragmatic Play і Wazdan.
Yes, I gamble too but I prefer sports betting. My preferred providers are Pragmatic Play and Wazdan.
Sim, eu jogo também mas prefiro as apostas esportivas. Meus fornecedores preferidos são a Pragmatic Play e a Wazdan.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.