Привіт! Я думаю, це має бути важко для вас. Знаєте, як правило, найпростіший спосіб - це співпрацювати з казино, щоб пройти перевірку без затримок, яких можна уникнути. Однак це може бути не найкращий спосіб дій у кожній ситуації, тому я б сказав, що це залежить від обставин.
Чи можу я дізнатися, який документ представляє проблему? Чи змінювалися час від часу будь-які ваші попередньо підтверджені дані після останнього зняття? Це досить поширена причина для ретельної перевірки, наприклад. Відповідно до нашого досвіду, а також досить високого індексу безпеки, це казино виплачує виграші, навіть незважаючи на те, що його рейтинг користувачів поганий, оскільки вони здаються досить повільними.
У будь-якому випадку ви можете подати офіційну скаргу на казино. Якщо вам сподобалася ідея, пропоную прочитати інструкцію 👈, щоб вас не застали сюрпризи.
Будь ласка, не соромтеся запитувати все, що вам подобається.
Hi there! I imagine it must be hard for you. You know, usually the easiest way is to cooperate with the casino in order to pass the verification without avoidable delay. Yet it may not be the best course of action in each situation, so I'd say it depends on the circumstances.
May I know what document represents an issue? Have occasionally any of your previously verified data changed since the last withdrawal? This is quite a common reason for thorough verification, for instance. According to our experiences and also a quite high Safety Index, this casino has been paying out the winnings, even though its user rating is bad because they seem to be quite slow.
In any case, you may submit an official complaint against the casino. If you like the idea, I suggest you read the instruction 👈 so you won't get caught by surprises.
Feel free to ask anything you like, please.
Автоматичний переклад.