ГоловнаФорумКазиноPlatincasino - загальне обговорення

Platincasino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від gil399
|
20 098 переглядів 122 відповідей |
|
1...5 6 7
Jamila

Привіт, мені прикро це чути, я бачу, що це досить велика сума грошей. Тож чи знаєте ви про будь-які інші облікові записи казино, чи є хтось, хто грає на тій же IP-адресі чи подібній? Чи є у вас поблизу хтось, хто грає в тому ж казино?

Якщо вам нічого подібного не відомо, я рекомендую подати скаргу, і наша команда спробує розглянути всю справу.

І якщо вам цікаво,ви можете зробити це тут .

Як думаєш, підеш на це?

Автоматичний переклад.

file


Нічого не відбувається. Весь час нові виправдання. Казино настійно рекомендується

Автоматичний переклад.
markus8619

Гей, я бачу, що ви чекаєте на зняття коштів. Що вам відповість казино, коли ви їх запитаєте? Я не думаю, що ви ще просите так багато, і якщо я правильно розумію, кращим методом є банківський переказ, який іноді може зайняти кілька днів. Потрібно було перевіряти чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro

привіт


Що ж, я особисто не знаю жодних інших облікових записів, окрім того, що у моєї матері є власний обліковий запис, і я використовував його двічі, перш ніж створив його сам. Стільниковий телефон, який ми використовуємо для гри, – це наш мобільний телефон удома. Депозити були зроблені з мого мобільного телефону, і я ввійшов у систему за допомогою мобільного телефону вдома, щоб грати, оскільки ємність акумулятора мого мобільного телефону не дуже хороша. Я можу надіслати вам обидві IP-адреси, свою та ту, що є з нашого мобільного телефону вдома, але можу вас на 100% запевнити, що в мене немає інших облікових записів. У мене була проблема на початку, і вони також мене заблокували, а потім я надіслав усі документи, і він знову був активований, і я зміг зняти 4000 євро.


Lg

Автоматичний переклад.
Jamila

Що ж, це може бути серйозною проблемою, якщо твоя мама також там грається.

Але, як я вже сказав, найкраще було б подати скаргу, щоб наші експерти все розібралися і сказали, чи можуть вони допомогти, чи ні.

Ви можете відкрити його тутза цим посиланням . ⬅️

Отже, ви думаєте, що спробуєте?

Автоматичний переклад.

Я намагався вийти з Platincasino протягом 2 тижнів, і нові документи вимагають знову і знову. Я був там клієнтом протягом багатьох років, і востаннє мені виплачували гроші у 2023 році. Я відчуваю, що мене обдурили. Служба підтримки клієнтів завжди каже мені бути терплячим, навіть якщо є всі докази. що я можу зробити

Автоматичний переклад.
kwilhelmsen

Привіт! Я думаю, це має бути важко для вас. Знаєте, як правило, найпростіший спосіб - це співпрацювати з казино, щоб пройти перевірку без затримок, яких можна уникнути. Однак це може бути не найкращий спосіб дій у кожній ситуації, тому я б сказав, що це залежить від обставин.

Чи можу я дізнатися, який документ представляє проблему? Чи змінювалися час від часу будь-які ваші попередньо підтверджені дані після останнього зняття? Це досить поширена причина для ретельної перевірки, наприклад. Відповідно до нашого досвіду, а також досить високого індексу безпеки, це казино виплачує виграші, навіть незважаючи на те, що його рейтинг користувачів поганий, оскільки вони здаються досить повільними.

У будь-якому випадку ви можете подати офіційну скаргу на казино. Якщо вам сподобалася ідея, пропоную прочитати інструкцію 👈, щоб вас не застали сюрпризи.

Будь ласка, не соромтеся запитувати все, що вам подобається.


Автоматичний переклад.
Radka

Нічого не змінилося. Platin Casino продовжує запитувати документи з моєї кредитної картки, хоча я, як зазвичай, платив зі свого банківського рахунку. Постійно вимагають різні документи. Кожного разу мені доводиться чекати 3 дні, а потім виплату повертають і запитують іншу форму. Чат постійно говорить мені бути терплячим.

Автоматичний переклад.
Radka

Гей, дякую за твоє повідомлення. Зараз я знову відкрив скаргу, але, на жаль, у мене є невелика опечатка в диспуті. Йдеться про 38 000 євро, а не про 380 000. Прошу допомоги, тому що я виграв гроші чесно.

Автоматичний переклад.
Radka

Куди подати скаргу сторінка не відкривається

Автоматичний переклад.
kwilhelmsen

Привіт, я бачу, що скаргу прийнято, тож я думаю, вам не потрібно подавати ще одну. Тепер має бути добре. Дякуємо, що звернули увагу на спірну суму. За системою «Сума: €1800»

Коли ви будете готові відповісти на тему скарги, повідомте про це Петронелі; вона регулює суму для вас.

Дуже прикро, що казино не може надати раціонального пояснення. Якби ви могли зрозуміти, у чому проблема, я думаю, ви б менше хвилювалися. правильно?


Автоматичний переклад.

Привіт, на жаль, я не зрозумів суму 1800. Проблема в тому, що вони стверджують, що у мене є кілька облікових записів, тому що я не грав на сайті за допомогою свого мобільного, а з нашого мобільного, який є домашнім телефоном і моєю мамою також, тому вони дійшли висновку, що всі рахунки належать мені, маминій і моїй.

Автоматичний переклад.
theplay2

привіт!

О,,.. Я б зараз не хвилювалася про суму. Зрештою це з’явиться.

Найважливіше – допомогти вийти із ситуації «кілька» облікових записів. Чи можу я дізнатися, чи обидва облікові записи були підтверджені в минулому? Я намагаюся з’ясувати, наскільки ризикованою може бути ситуація зі спільним пристроєм. Або, можливо, я неправильно зрозумів: Ви коли-небудь грали в казино, використовуючи лише свій пристрій?

На жаль, казино люблять знаходити способи виявлення зловживачів бонусами, які, як правило, створюють кілька облікових записів, щоб отримати перевагу над казино. Отже, перевірка є життєво важливим інструментом.


Автоматичний переклад.
Radka

Тож моя мама зробила один, і через 1-2 місяці я грав лише з домашнім телефоном, а не зі своїм власним, але я робив платежі зі свого телефону, інакше моя мати користувалася домашнім телефоном, ніхто інший, але кожен грав на своєму рахунку, тому що моя мама не не знаю свій пароль, а я не знаю її



Автоматичний переклад.
Radka

Так, я переживаю, тому що багато людей не отримують гроші від Платіна

Автоматичний переклад.

Тож моя мама зробила один, і через 1-2 місяці я грав лише з домашнім телефоном, а не зі своїм власним, але я робив платежі зі свого телефону, інакше моя мати користувалася домашнім телефоном, ніхто інший, але кожен грав на своєму рахунку, тому що моя мама не не знаю свій пароль, а я не знаю її



Автоматичний переклад.

Хм, у вас була скарга на це, яке було закрито місяць тому? На жаль, часто є порушенням правил, коли двоє людей від однієї дівчини грають в одній родині.

Мабуть, тому наша команда не змогла вам допомогти, і це дуже прикро, але я думаю, що якщо так буде завжди, так і залишиться.

Якщо ви коли-небудь граєте в казино, переконайтеся, що двоє людей не користуються одним і тим же пристроєм, і найкраще, якщо ви навіть не ділите сім’ю, тому що це часто проблема в кожному казино.

Сподіваюся, ви засвоїте свій урок.

Автоматичний переклад.
Jaro

Це 38 000 євро і немаленька сума

Автоматичний переклад.

Так, я переживаю, тому що багато людей не отримують гроші від Платіна

Автоматичний переклад.

Я розумію ваші занепокоєння, але чи не могли б ми почати з того, що ви відповісте на запитання Петронели , щоб потім вона могла продовжити свої запитання чи те, що їй потрібно?

Сподіваюся, ви зрештою все розберете, і все вийде добре.

Казино має досить високий індекс безпеки , тому приймає скарги, тому, сподіваюся, все буде добре.

Автоматичний переклад.

Це 38 000 євро і немаленька сума

Автоматичний переклад.

Я це цілком розумію, і я не кажу, що це мала сума. Швидше, я хочу сказати, що якщо ви порушуєте правила казино, з цим важко щось вдіяти. Наша команда пояснила вам, чому так вийшло, а я спробував підсумувати це.

Вам потрібно бути обережним і не повідомляти пристрій, на якому ви граєте, будь-які документи чи способи оплати. Я знаю, що, окрім пристрою та домашнього господарства, у вас не було цієї проблеми, тому лише попередження на майбутнє. Часто це проблема, через яку казино конфіскують гроші.

Автоматичний переклад.
Jaro

Дивно, що вони вже надіслали мені 4000 євро і заблокували лише тоді, коли я виграв 38 000 євро

неважливо, я буду вживати судових заходів

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого