Бля... тому що я знаю, що якщо ви порушуєте умови, вам повертають ваш останній депозит 🫤
Shit.. because I know that if you violate the terms and conditions you get your last deposit refunded 🫤
Scheisse.. weil ich kenne es so dass wenn man gegen die AGB verstößt das man die letzte Einzahlung zurück erstattet bekommt 🫤
У мене на ньому майже 16 000 євро... Я отримував менші платежі, але коли я хотів зняти великі суми 4000 і 1700, мене послали на документи, і раптом мій рахунок було деактивовано без попередження... Я написав про це в службу підтримки і не отримав жодної відповіді протягом 72 годин, і я абсолютно не знаю і відчуваю себе обдуреним, тому що я VIP-платиновий учасник
I have almost 16,000 euros on it... I had received smaller payments but when I wanted to withdraw large sums of 4,000 and 1,700 I was referred to documents and suddenly my account was deactivated without warning... I wrote to support about this and have had no response for 72 hours and I am completely in the dark and feel cheated because I am a VIP platinum member
ich habe knapp 16000 euro drauf ... ich hatte kleinere auszahlungen bekommen doch als ich große summen abheben wollte 4000 und 1700 verwies man mich auf dokumente und plötzlich wurde mein konto deaktiviert ohne vorwahrnung... ich hatte deswegen den support angeschrieben und seit 72 stunden keine antwort und ich hänge voll in der luft und fühle mich betrogen weil ich VIP Platin Mitglied bin
Я бачив вашу скаргу і сподіваюся, що ви якось допоможете нашій команді. Чи правильно я розумію, що ви заздалегідь повідомили казино, що гроші надходять на рахунок вашої дружини, і ви фактично перевіряєте її документи в казино? Як сказав інший гравець, це проти правил, і здебільшого казино беруть за це гроші, але якби вони знали про це, а ви не брехали їм весь час і не намагалися це обійти, тоді може бути шанс, що ви можете отримати гроші.
У будь-якому випадку, ви чекаєте, поки вони перевірять інші документи?
I have seen your complaint and I hope you can help our team somehow. Do I understand correctly that you told the casino in advance that the money was going into your wife's account and you are basically verifying her documents at the casino ? As the other player said, it's against the rules and most of the time casinos take money for that, but if they knew about it and you didn't lie to them all the time and try to get around it, then there might be a chance that you might get the money.
Anyway, are you waiting for them to verify the other documents ?
Звісно вони знали, що я хочу перерахувати гроші на рахунок дружини... МОЇ дані давно перевірені.
Вони вимагали виписку з рахунку моєї дружини, а через три дні – відповідне посвідчення особи. Тож вони весь час знали, що йдеться про когось іншого, а саме про мою дружину.
Тому з кожним варіантом виведення МОЄ ім’я вже вказано в ПОПЕРЕДНЬОМУ ОПИСІ ще до того, як я зможу ввести IBAN.
Виводячи кошти, ви можете додати своє ім’я, щоб здавалося, що це дозволено. Я стільки разів говорив у чатах, що хочу зняти гроші через дружину.
Зрештою, я сам це сказав. Я зараз не розумію всіх зусиль, тому що 300 євро надійшли на рахунок дружини без проблем. (€300) У той же час мені на рахунок було виплачено 1500 євро... це свідчить про те, що я просто хотів знати, чи працює це зараз чи ні, тому що я весь час говорив про це.
Ну, я сам підняв це питання, бо вважав, що все законно. Я просто хотів повідомити їм, тому що вони постійно вимагали документ, що якщо є ще щось, що потрібно подати... будь ласка, скажіть мені зараз...
Після того, як я сказав, що не можу зрозуміти, чому вони вимагають стільки зараз, коли платежі вже були здійснені на цей рахунок раніше, мене незабаром деактивували.
Щиро дякую за ваші зусилля, тому що я почуваюся справді ображеним і безсилим. Я не мав наміру нікого обманювати, навпаки, я був радий своїм грошима і виграв їх чесно. І я сподіваюся, що я отримаю свої гроші, тому що я не знаю про жодні правопорушення.
Підводячи підсумок, я виграв понад 40 000 євро і програв понад 20 000 євро лише за кілька днів. Це свідчить про те, що мені дуже подобається грати
300 євро з 40 000 пішли на рахунок моєї дружини, 1 500 на мій рахунок, і тепер вони деактивували мене з балансом рахунку 15 700?
І я маю сподіватися, що я отримаю свої гроші. Я вклав стільки грошей у це казино. Мені майже виключно там подобалося грати. Я платиновий VIP-учасник. Всередині я думаю про себе, що нікому не може бути настільки нещасливим, що зараз зі мною так поводяться.
Of course they knew that I wanted to transfer money to my wife's account... MY data has been verified for a long time.
They wanted a bank statement from my wife's account and three days later they wanted the corresponding ID card. So they knew all along that it was about someone else, namely my wife.
So with every withdrawal option, MY name is already written in PRE-DESCRIPTION before I can even enter the IBAN.
When making a withdrawal, you can add your own name so that it appears that this is allowed. I have said so many times in chats that I would like to withdraw the money via my wife.
In the end, I said it myself. I don't understand all the effort now, because €300 went into my wife's account without any problems. (€300) At the same time, I had €1500 paid out to my account... that shows that I just wanted to know whether it works now or not because I've been talking about it the whole time.
Well, I brought the matter up myself because I thought that everything was legal. I just wanted to let them know, because they kept asking for a document, that if there is anything else that needs to be submitted... please tell me now...
After I said that I couldn't understand why they were asking for so much now when payments had already been made to this account before, I was deactivated shortly afterwards.
Thank you very much for your efforts, because I feel really insulted and powerless. I had no intention of cheating anyone, quite the opposite, I was happy about my money and I won it fairly. And I hope that I get my money, because I am not aware of any wrongdoing.
To sum it all up, I won over €40,000 and lost more than €20,000 in just a few days. This shows that I really enjoy playing
300 € of 40,000 went into my wife's account, 1,500 into my account and now they've deactivated me with an account balance of 15,700?
And I have to hope that I get my money. I have deposited so much money in this casino. I liked playing there almost exclusively. I am a VIP platinum member. Inside I think to myself, no one can be so unlucky that I am now being treated like this.
Natürlich wussten die dass ich Geld auf das Konto meiner Frau überweisen wollte… MEINE Daten sind schon längst verifiziert , seit langem.
Sie wollten ja einen Kontoauszug von dem Konto meiner Frau drei Tage später wollten Sie den dazugehörigen Personalausweis. Also die wussten die ganze Zeit, dass es um eine andere Person geht, nämlich meine Frau .
Also bei jeder Auszahlungmöglichkeit ist MEIN Name schon vorher VOR-geschrieben, bevor ich überhaupt die IBAN eingeben kann.
Bei einer Auszahlung kann man selbst einen Namen einfügen, so dass es den Anschein macht, das wäre erlaubt. Ich habe so oft in Chats gesagt, dass ich gerne das Geld über meine Frau auszahlen möchte.
Zum Schluss hatte ICH ja selbst gesagt. Ich verstehe den ganzen Aufwand jetzt gerade nicht, weil ja 300 € ohne Probleme auf mein Konto meiner Frau eingegangen sind. (300 Euro) Zeitgleich hatte ich mir 1500 € auszahlen lassen auf mein Konto … daran sieht man ja ich wollte einfach wissen, ob es jetzt funktioniert oder nicht weil ich ja die ganze Zeit schon davon gesprochen habe
Also ich habe selbst die Sache zum Thema gemacht, weil ich dachte, dass alles legal ist.. Ich wollte lediglich einfach denen auch mitteilen, weil sie immer wieder ein Dokument gefordert haben, dass wenn noch was nachzureichen ist …..es mir bitte jetzt sagen sollen ….
Nachdem ich gesagt hatte, dass ich nicht verstehen kann, warum jetzt so viel gefragt wird, wenn schon vorher auf dieses Konto ausgezahlt worden ist. Kurz darauf wurde ich deaktiviert.
Vielen Dank für Ihre Bemühungen, denn ich fühle mich echt vor den Kopf gestoßen und machtlos. Ich hatte in keinster Weise vor jemanden zu betrügen ganz im Gegenteil ich habe mich über mein Geld gefreut und ich habe es fair gewonnen. Und das hoffe ich doch auch, dass ich mein Geld bekomme, denn ich bin mir keiner Schuld bewusst
Um alles zusammenzufassen. Ich habe über 40.000 € gewonnen. Innerhalb von wenigen Tagen mehr als 20.000 verspielt. Daran sieht man, dass ich sehr gerne spiele
300 € von 40.000 sind auf das Konto meiner Frau eingegangen ,1500 auf mein Konto und jetzt deaktiviert man mich mit einem Kontostand von 15.700 ?
Und ich muss hoffen, dass ich mein Geld bekomme. Ich habe so viel Geld eingezahlt in dieses Casino. Ich habe gerne da gespielt fast aus schließlich . ich bin VIP Platin Mitglied. Innerlich denke ich mir so viel Pech kann doch kein Mensch haben, dass ich jetzt so behandelt werde
Я навіть від щирого серця пожертвував би частину грошей команді... Єдиний спосіб зв’язатися з їхньою службою підтримки – це повідомити електронною поштою...
Вони повернуться до мене через 48-72 години... 72 години вже давно минули, а я всередині думаю...
Хто тут не дотримується правил?
У мене немає можливості з ними спілкуватися, тому я сподіваюся на вас ❤️🙏🏻
Мене не хвилює вся сума, це просто коли ти виграєш стільки грошей, і я знаю це вже тиждень. Я вже вибрав речі, які хотів отримати, і раптом вони забрали мої гроші, це дуже погане відчуття, я б краще ніколи не вигравав ці гроші.
I would even donate some of the money to the team from the bottom of my heart... the only way to contact their support is via email where you are informed...
They will get back to me in 48-72 hours... 72 hours have long since passed and inside I am thinking...
Who doesn't follow the rules here?
Well I have no way of communicating with them so I'm hoping for you ❤️🙏🏻
I don't care about the whole amount, it's just when you win so much money, and I've known that for a week. I had already picked out things that I wanted to get and suddenly they took my money away from me, it's a really bad feeling, I'd rather never have won that money.
Ich würde sogar was von Herzen was von dem Betrag spenden für das Team… die einzigste Möglichkeit, deren Support anzuschreiben ist die bei E-Mail wo einem mitgeteilt wird….
sie melden sich in 48-72 Stunden… 72 Stunden sind schon lange vorbei und innerlich denke ich mir...
Wer hält sich hier nicht an Regeln ?
Also ich habe gar keine Möglichkeit mit denen zu kommunizieren deswegen hoffe ich auf euch ❤️🙏🏻
Mir geht es auch gar nicht um den ganzen Betrag nur wenn man so viel Geld gewinnt und ich weiß das schon seit einer Woche. Ich hatte mir schon Sachen ausgesucht, die ich holen wollte und auf einmal nimmt man mir so mein Geld das ist wirklich ein schlimmes Gefühl da hat man lieber dieses Geld niemals gewonnen.
Я розумію вашу ситуацію, і коли ви все їм поясните, і ваша дружина навіть прийде до певної відмови, ми побачимо, що з цим можна зробити. Ці ситуації складні, і ми намагаємося їх сумлінно вирішувати. Я не кажу, що це має закінчитися добре, але ми постараємося зробити все можливе, щоб це сталося.
Сподіваюся, вийде добре. ☘️
I understand your situation and when you have explained everything to them and some withdrawal has even come to your wife so we will see what can be done with it. These situations are difficult and we try to handle them conscientiously. I'm not saying it has to turn out well, but we'll try to do everything we can to make sure it does.
I hope it will turn out well. ☘️
Чи є якісь новини щодо вашої справи?
сподіваюся, що все буде добре?
Is there any news about your case?
hope everything goes well?
Gibt’s was neues zu deinem Fall?
hoffe es läuft alles gut ?
так, дякую, з учорашнього дня я можу знову увійти, можливо, завдяки зусиллям команди гуру казино. Вони хотіли отримати документ від моєї дружини, і тоді я міг знову всім скористатися. Отже, якщо обліковий запис деактивовано без попередження, не панікуйте, навіть якщо одного тижня у мене ледь не стався серцевий напад.
У мене ще немає грошей, але я можу користуватися рахунком обмежено. Після завершення перевірки все повинно працювати знову
yes, thanks, since yesterday I can log in again, probably thanks to the efforts of the casino guru team. They wanted a document from my wife and then I could use everything again. So if an account is deactivated without notice, don't panic, even if I almost had a heart attack one week.
I don't have my money yet but I can use the account to a limited extent. Once the verification is complete everything should work again
ja danke seit gestern kann ich mich wieder einloggen wahrscheinlich durch die bemühungen des casino Guru Team . sie wolllten ein Dokument meiner Frau und danach könnte ich wieder alles benutzen . Also wenn mal ein account ohne ankündigung deaktiviert wird nicht in pannig verfallen auch wenn ich eine woche fast ein Herzinfakt bekommen hätte
noch habe ich mein geld nicht aber kann eingeschränkt den account nutzen . wenn die verifierung abgeschlossen ist dann sollte wieder alles klappen
Гей, це приємно чути. Сподіваюся, незабаром ваш рахунок буде підтверджено, і ви зможете отримати свої гроші.
Будь ласка, тримайте нас у курсі.
Hey, that is nice to hear. Hopefully your account will be verified soon and you'll be able to get your money.
Please keep us all informed.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.