ФорумКазиноPlatincasino - загальне обговорення

Platincasino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від gil399
|
13385 переглядів 102 відповідей |
|
1...4 5 6
3 міс. тому

У мене на ньому майже 16 000 євро... Я отримував менші платежі, але коли я хотів зняти великі суми 4000 і 1700, мене послали на документи, і раптом мій рахунок було деактивовано без попередження... Я написав про це в службу підтримки і не отримав жодної відповіді протягом 72 годин, і я абсолютно не знаю і відчуваю себе обдуреним, тому що я VIP-платиновий учасник

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я бачив вашу скаргу і сподіваюся, що ви якось допоможете нашій команді. Чи правильно я розумію, що ви заздалегідь повідомили казино, що гроші надходять на рахунок вашої дружини, і ви фактично перевіряєте її документи в казино? Як сказав інший гравець, це проти правил, і здебільшого казино беруть за це гроші, але якби вони знали про це, а ви не брехали їм весь час і не намагалися це обійти, тоді може бути шанс, що ви можете отримати гроші.

У будь-якому випадку, ви чекаєте, поки вони перевірять інші документи?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Звісно вони знали, що я хочу перерахувати гроші на рахунок дружини... МОЇ дані давно перевірені.


Вони вимагали виписку з рахунку моєї дружини, а через три дні – відповідне посвідчення особи. Тож вони весь час знали, що йдеться про когось іншого, а саме про мою дружину.


Тому з кожним варіантом виведення МОЄ ім’я вже вказано в ПОПЕРЕДНЬОМУ ОПИСІ ще до того, як я зможу ввести IBAN.

Виводячи кошти, ви можете додати своє ім’я, щоб здавалося, що це дозволено. Я стільки разів говорив у чатах, що хочу зняти гроші через дружину.


Зрештою, я сам це сказав. Я зараз не розумію всіх зусиль, тому що 300 євро надійшли на рахунок дружини без проблем. (€300) У той же час мені на рахунок було виплачено 1500 євро... це свідчить про те, що я просто хотів знати, чи працює це зараз чи ні, тому що я весь час говорив про це.


Ну, я сам підняв це питання, бо вважав, що все законно. Я просто хотів повідомити їм, тому що вони постійно вимагали документ, що якщо є ще щось, що потрібно подати... будь ласка, скажіть мені зараз...


Після того, як я сказав, що не можу зрозуміти, чому вони вимагають стільки зараз, коли платежі вже були здійснені на цей рахунок раніше, мене незабаром деактивували.


Щиро дякую за ваші зусилля, тому що я почуваюся справді ображеним і безсилим. Я не мав наміру нікого обманювати, навпаки, я був радий своїм грошима і виграв їх чесно. І я сподіваюся, що я отримаю свої гроші, тому що я не знаю про жодні правопорушення.


Підводячи підсумок, я виграв понад 40 000 євро і програв понад 20 000 євро лише за кілька днів. Це свідчить про те, що мені дуже подобається грати


300 євро з 40 000 пішли на рахунок моєї дружини, 1 500 на мій рахунок, і тепер вони деактивували мене з балансом рахунку 15 700?


І я маю сподіватися, що я отримаю свої гроші. Я вклав стільки грошей у це казино. Мені майже виключно там подобалося грати. Я платиновий VIP-учасник. Всередині я думаю про себе, що нікому не може бути настільки нещасливим, що зараз зі мною так поводяться.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я навіть від щирого серця пожертвував би частину грошей команді... Єдиний спосіб зв’язатися з їхньою службою підтримки – це повідомити електронною поштою...


Вони повернуться до мене через 48-72 години... 72 години вже давно минули, а я всередині думаю...

Хто тут не дотримується правил?


У мене немає можливості з ними спілкуватися, тому я сподіваюся на вас ❤️🙏🏻


Мене не хвилює вся сума, це просто коли ти виграєш стільки грошей, і я знаю це вже тиждень. Я вже вибрав речі, які хотів отримати, і раптом вони забрали мої гроші, це дуже погане відчуття, я б краще ніколи не вигравав ці гроші.

Автоматичний переклад.
kozo90
3 міс. тому

Я розумію вашу ситуацію, і коли ви все їм поясните, і ваша дружина навіть прийде до певної відмови, ми побачимо, що з цим можна зробити. Ці ситуації складні, і ми намагаємося їх сумлінно вирішувати. Я не кажу, що це має закінчитися добре, але ми постараємося зробити все можливе, щоб це сталося.

Сподіваюся, вийде добре. ☘️

Автоматичний переклад.
kozo90
2 міс. тому

Чи є якісь новини щодо вашої справи?

сподіваюся, що все буде добре?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

так, дякую, з учорашнього дня я можу знову увійти, можливо, завдяки зусиллям команди гуру казино. Вони хотіли отримати документ від моєї дружини, і тоді я міг знову всім скористатися. Отже, якщо обліковий запис деактивовано без попередження, не панікуйте, навіть якщо одного тижня у мене ледь не стався серцевий напад.


У мене ще немає грошей, але я можу користуватися рахунком обмежено. Після завершення перевірки все повинно працювати знову

Автоматичний переклад.
kozo90
2 міс. тому

Гей, це приємно чути. Сподіваюся, незабаром ваш рахунок буде підтверджено, і ви зможете отримати свої гроші.

Будь ласка, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized686 видалено
Anonymized686
1 місяць тому

Мені дуже шкода через усе це, і, як Нік пояснив у вашій скарзі , найкраще, що ви можете зробити, це зв’язатися зі своїм постачальником платіжних послуг і спробувати з’ясувати, що там могло статися. Сподіваюся, вони зможуть відстежити гроші та виправити це.

Будь ласка, інформуйте нас про будь-які оновлення щодо цього.🙏

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized686 видалено
Anonymized686
1 місяць тому

привіт

Мені дуже прикро через всю ситуацію в цих казино, через яку вам доводиться пройти.

Майте на увазі, що ми завжди намагаємося допомогти нашим користувачам, коли є така можливість. На жаль, у вашому випадку це питання між казино та постачальником платежів, і поки не буде знайдено причину цієї затримки, у нашої команди зі скарг, як ми говоримо, зв’язані руки.

Чесно кажучи, я не знайомий з ISX Pay, але мені здається дивним, що у двох казино у вас однакова проблема з ним.🤔

Чи є у вас досвід роботи з цим способом оплати раніше? Можливо, ви стикалися з подібними проблемами в минулому?

Будь ласка, спробуйте зв’язатися з ними якнайшвидше, щоб вирішити цю проблему, оскільки в багатьох подібних випадках, як ми чули від інших гравців, це може зайняти дуже багато часу.

Сподіваюся, незабаром ви знайдете причину всього цього. Незважаючи на те, що зараз ми не можемо продовжити це, знайте, що ми завжди тут і готові допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file

Привіт, у мене знову виникла проблема: моє зняття було відхилено без причини та повернуто на мій рахунок, і тепер я намагаюся отримати його виплату кредитною карткою. Будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
Momo95
1 місяць тому

Я міг би запропонувати подати скаргу, але я не впевнений, чи хочете ви взяти це з останнього випадку, коли ви перестали відповідати нашій команді.🤷‍♀️

Служба підтримки казино спілкується з вами щодо цього чи взагалі не реагує?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Знову я тут! Знову проблеми з Platincasino! Я виграв 500 євро, але коли мені потрібно зняти, це стає проблемою, час очікування неймовірно довгий, він весь час очікує приблизно до одного дня, потім я знову розіграв гроші на рахунку, як я вже сказав минулого разу я надіслав 2 електронні листи, не отримавши від них відповіді, неймовірно погане обслуговування клієнтів, але коли я вклав гроші, все було добре, але не коли я їх отримав, мені не потрібно було нічого підтверджувати, як я вже зробив минулого разу, і тоді я скористався тим самим способом оплати.

Це триває вже близько 4 днів.

Автоматичний переклад.
tackygirl2
1 місяць тому

Я розумію вашу думку про те, що ви вже пройшли перевірку в цьому казино; тільки будь ласка, майте на увазі, що вони повинні виконувати перевірку відповідно до політики AML під час кожного зняття коштів.

Безумовно, немає потреби проходити повторну перевірку, але для продовження казино можуть знадобитися додаткові перевірки.

Можливо, вас просили надіслати ще якісь документи?

Тому, будь ласка, будьте терплячими, коли надсилаєте запит на виведення коштів, і якщо ви побачите, що це дійсно нікуди не приведе, повідомте нам про це.

Наша група розгляду скарг може втрутитися в подібні випадки після закінчення 14-денного періоду, але вони, безперечно, будуть раді допомогти, якщо це буде потрібно.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Я розумію, але я намагався зняти кошти щодня, але там написано, що очікується близько доби: через день його відхилено, я не отримую жодної інформації про те, чого не вистачає, я пробував різні можливості зняття, нічого не проходить .

Не знаю, що вони роблять. Я також ще не отримав відповіді на мої електронні листи. 4/10 Я випробував першу розетку. Сьогодні 9/10, я не отримав записки. І я не можу знову використовувати функцію чату, оскільки я швед.

Але я почекаю і побачу, я думаю, що це весь час, коли я повертаю гроші на рахунок і маю їх знову знімати з тією самою візою щодня.

Автоматичний переклад.
tackygirl2
1 місяць тому

Чи правильно я розумію, що ви подаєте запит на зняття, а наступного дня казино автоматично відхиляє його?🤔

Без будь-яких пояснень служби підтримки, так?

Я вважаю, що наша команда зі скарг може допомогти вам дізнатися, що там відбувається, якщо казино не пояснює ситуацію.

Якщо ви зацікавлені, надішліть скаргу за цим посиланням . Спробуйте пояснити все, що там відбувається, і наша команда зв’яжеться з вами, і, сподіваюся, ви разом знайдете вирішення цієї поточної проблеми.

що ти кажеш

Повідомте нас, якщо ви вирішите спробувати цей варіант.


Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Зараз як на розгляді, чекаю, якщо його знову відхилять, надішлю скаргу. Я не отримав жодного сповіщення чи електронного листа про те, що могло бути не так, ніби Platincasino не існує, жодної автоматичної відповіді про те, що вони отримали електронний лист і що вони повинні відповісти, як я отримав минулого разу, коли у мене була подібна проблема .

Я подаю скаргу протягом дня, якщо знову відхилили.

Автоматичний переклад.
tackygirl2
1 місяць тому

Я бачив вашу скаргу , і я вважаю, що вам потрібно якось краще пояснити проблему нашій команді, тому що, як ви це написали, схоже, що ви скасовуєте бонус щодня.

Не соромтеся писати своєю мовою, оскільки ми також використовуємо автоматичний переклад у скаргах. Так це буде краще зрозуміло, напевно.

Не хвилюйтеся, наша команда розгляне його якнайшвидше та розбереться.

Будь ласка, інформуйте нас про те, як відбувається виведення коштів.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Пані та панове,


Кілька днів тому я виграв 38 000 євро в Platincasino і хотів зняти гроші. Коли його було відхилено, я зв’язався зі службою підтримки, і мені сказали, що це займе до 3 робочих днів. Після цього я отримав електронний лист про те, що у мене було кілька облікових записів, а потім мій обліковий запис просто деактивували.

Мені потрібна ваша допомога, тому що на моєму рахунку гравця 38 000 євро, і я виграв це не за допомогою бонусу, а регулярно. Я зробив депозити через онлайн-банкінг, а також сфотографував виграші


Lg

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого