ФорумКазиноPlatincasino - загальне обговорення

Platincasino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від gil399
|
9864 переглядів 86 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
1 місяць тому

Я навіть зберіг його, і він висить над моїм ПК 😅

Автоматичний переклад.
kozo90
1 місяць тому

Бля... тому що я знаю, що якщо ви порушуєте умови, вам повертають ваш останній депозит 🫤

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене на ньому майже 16 000 євро... Я отримував менші платежі, але коли я хотів зняти великі суми 4000 і 1700, мене послали на документи, і раптом мій рахунок було деактивовано без попередження... Я написав про це в службу підтримки і не отримав жодної відповіді протягом 72 годин, і я абсолютно не знаю і відчуваю себе обдуреним, тому що я VIP-платиновий учасник

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Я бачив вашу скаргу і сподіваюся, що ви якось допоможете нашій команді. Чи правильно я розумію, що ви заздалегідь повідомили казино, що гроші надходять на рахунок вашої дружини, і ви фактично перевіряєте її документи в казино? Як сказав інший гравець, це проти правил, і здебільшого казино беруть за це гроші, але якби вони знали про це, а ви не брехали їм весь час і не намагалися це обійти, тоді може бути шанс, що ви можете отримати гроші.

У будь-якому випадку, ви чекаєте, поки вони перевірять інші документи?

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Звісно вони знали, що я хочу перерахувати гроші на рахунок дружини... МОЇ дані давно перевірені.


Вони вимагали виписку з рахунку моєї дружини, а через три дні – відповідне посвідчення особи. Тож вони весь час знали, що йдеться про когось іншого, а саме про мою дружину.


Тому з кожним варіантом виведення МОЄ ім’я вже вказано в ПОПЕРЕДНЬОМУ ОПИСІ ще до того, як я зможу ввести IBAN.

Виводячи кошти, ви можете додати своє ім’я, щоб здавалося, що це дозволено. Я стільки разів говорив у чатах, що хочу зняти гроші через дружину.


Зрештою, я сам це сказав. Я зараз не розумію всіх зусиль, тому що 300 євро надійшли на рахунок дружини без проблем. (€300) У той же час мені на рахунок було виплачено 1500 євро... це свідчить про те, що я просто хотів знати, чи працює це зараз чи ні, тому що я весь час говорив про це.


Ну, я сам підняв це питання, бо вважав, що все законно. Я просто хотів повідомити їм, тому що вони постійно вимагали документ, що якщо є ще щось, що потрібно подати... будь ласка, скажіть мені зараз...


Після того, як я сказав, що не можу зрозуміти, чому вони вимагають стільки зараз, коли платежі вже були здійснені на цей рахунок раніше, мене незабаром деактивували.


Щиро дякую за ваші зусилля, тому що я почуваюся справді ображеним і безсилим. Я не мав наміру нікого обманювати, навпаки, я був радий своїм грошима і виграв їх чесно. І я сподіваюся, що я отримаю свої гроші, тому що я не знаю про жодні правопорушення.


Підводячи підсумок, я виграв понад 40 000 євро і програв понад 20 000 євро лише за кілька днів. Це свідчить про те, що мені дуже подобається грати


300 євро з 40 000 пішли на рахунок моєї дружини, 1 500 на мій рахунок, і тепер вони деактивували мене з балансом рахунку 15 700?


І я маю сподіватися, що я отримаю свої гроші. Я вклав стільки грошей у це казино. Мені майже виключно там подобалося грати. Я платиновий VIP-учасник. Всередині я думаю про себе, що нікому не може бути настільки нещасливим, що зараз зі мною так поводяться.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Я навіть від щирого серця пожертвував би частину грошей команді... Єдиний спосіб зв’язатися з їхньою службою підтримки – це повідомити електронною поштою...


Вони повернуться до мене через 48-72 години... 72 години вже давно минули, а я всередині думаю...

Хто тут не дотримується правил?


У мене немає можливості з ними спілкуватися, тому я сподіваюся на вас ❤️🙏🏻


Мене не хвилює вся сума, це просто коли ти виграєш стільки грошей, і я знаю це вже тиждень. Я вже вибрав речі, які хотів отримати, і раптом вони забрали мої гроші, це дуже погане відчуття, я б краще ніколи не вигравав ці гроші.

Автоматичний переклад.
kozo90
4 тиж. тому

Я розумію вашу ситуацію, і коли ви все їм поясните, і ваша дружина навіть прийде до певної відмови, ми побачимо, що з цим можна зробити. Ці ситуації складні, і ми намагаємося їх сумлінно вирішувати. Я не кажу, що це має закінчитися добре, але ми постараємося зробити все можливе, щоб це сталося.

Сподіваюся, вийде добре. ☘️

Автоматичний переклад.
kozo90
3 тиж. тому

Чи є якісь новини щодо вашої справи?

сподіваюся, що все буде добре?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

так, дякую, з учорашнього дня я можу знову увійти, можливо, завдяки зусиллям команди гуру казино. Вони хотіли отримати документ від моєї дружини, і тоді я міг знову всім скористатися. Отже, якщо обліковий запис деактивовано без попередження, не панікуйте, навіть якщо одного тижня у мене ледь не стався серцевий напад.


У мене ще немає грошей, але я можу користуватися рахунком обмежено. Після завершення перевірки все повинно працювати знову

Автоматичний переклад.
kozo90
3 тиж. тому

Гей, це приємно чути. Сподіваюся, незабаром ваш рахунок буде підтверджено, і ви зможете отримати свої гроші.

Будь ласка, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.