ФорумКазиноPlatincasino - загальне обговорення

Platincasino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від gil399
|
12850 переглядів 100 відповідей |
|
12 3 4...6
Додати публікацію
5 міс. тому

PlatinCasino припинило роботу? Не отримали жодного зв’язку, надіслали запит на зняття коштів 3 дні тому, але він просто циклічний, підтвердження жовте, оскільки його ніхто не обробляв, надіслав кілька електронних листів, але не отримав відповіді, не має функції чату чи еквівалента, коли повідомляється, що є це помилка на сторінці саме тоді. Що ви робите, щоб отримати свої гроші, ви були там учасником протягом 3, можливо, 4 років, але раптом все це сталося.

Автоматичний переклад.
tackygirl2
5 міс. тому

Привіт. Я бачу, що також інший гравець описав подібні проблеми, тому я сподіваюся, що це нічого серйозного, і все буде вирішено найближчим часом. На даний момент у нас немає інформації про серйозні проблеми в цьому казино або його закриття.

Будь ласка, продовжуйте інформувати нас про хід виведення коштів, щоб ми могли бути готовими втрутитися в разі потреби.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт, так, мій обліковий запис повністю верифіковано, я постійний клієнт протягом 4-5 років і вже зробив численні депозити та зняття коштів. Але вже кілька днів Platincasino не відповідає, живий чат закрито, з’являється постійне повідомлення про помилку, і ніхто не відповідає на електронні листи. Баланс виведення також зник з мого рахунку, мені дуже потрібна допомога, люди, я хочу свої гроші

Автоматичний переклад.
Momo95
5 міс. тому

У мене точно така ж проблема.

Але служба підтримки сказала мені, що мені потрібно зняти гроші так само, як я їх вніс, я вже робив це кілька разів, вони там очікують на 1 день, а потім їх відхиляють.

Надіслав додаткову інформацію для підтвердження, оскільки я не знаю, у чому проблема.

Коли я заходжу в свій профіль, там написано перевірка, поруч стоїть галочка, вона повинна світитися зеленим? Або він світлий?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт!

Мені відповіли від служби підтримки, що я повинен зняти гроші, коли я їх поклав, я подумав, що це дивно, коли вони в такому вигляді очікують, я зайшов і перевірив, а потім вони були відхилені, так це йшло на кілька днів, я не маю функції чату, ймовірно, тому що я швед, я був золотим учасником раніше, але вони видалили все подібне, я можу це зрозуміти. Але повністю ігнорувати один. Таке відчуття, що вони зовсім не хочуть допомагати. І якщо з мого боку виникла проблема або чогось не вистачає, я не отримую відповіді, мені потрібна буде ваша допомога. Коли я відчуваю, що сама не можу туди потрапити.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, так, мій обліковий запис повністю верифіковано, я постійний клієнт протягом 4-5 років і вже зробив численні депозити та зняття коштів. Але вже кілька днів Platincasino не відповідає, живий чат закрито, з’являється постійне повідомлення про помилку, і ніхто не відповідає на електронні листи. Баланс виведення також зник з мого рахунку, мені дуже потрібна допомога, люди, я хочу свої гроші

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякуємо за оновлення. Я б запропонував подати скаргу тут нашій команді, де вам потрібно добре описати проблему, і, сподіваюся, ми зможемо допомогти та з’ясувати, що там відбувається. Я бачу, що ви не єдині, хто має таку проблему, тому я справді сподіваюся, що вони зможуть це виправити найближчим часом.

У будь-якому випадку, ось посилання для подання скарги .

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт!

Мені відповіли від служби підтримки, що я повинен зняти гроші, коли я їх поклав, я подумав, що це дивно, коли вони в такому вигляді очікують, я зайшов і перевірив, а потім вони були відхилені, так це йшло на кілька днів, я не маю функції чату, ймовірно, тому що я швед, я був золотим учасником раніше, але вони видалили все подібне, я можу це зрозуміти. Але повністю ігнорувати один. Таке відчуття, що вони зовсім не хочуть допомагати. І якщо з мого боку виникла проблема або чогось не вистачає, я не отримую відповіді, мені потрібна буде ваша допомога. Коли я відчуваю, що сама не можу туди потрапити.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт. Будь ласка, спробуйте зняти гроші так, як ви внесли, і повідомте нам, як це відбувається. По правді кажучи, у багатьох казино діють такі правила.

Ми чекатимемо від вас деяких оновлень і будемо готові втрутитися, якщо буде потрібно.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Зараз я подав скаргу і сподіваюся, що Platincasino нарешті виплатить мої гроші. Чудово, що є спільнота, яка стоїть на захисті справедливості! Я точно буду тримати вас у курсі

Автоматичний переклад.
Momo95
5 міс. тому

Це чудово. Тепер ми маємо дочекатися, поки команда зі скарг залучиться, якщо казино не зможе вирішити цю вашу проблему. Сподіваюся, незабаром ви зможете отримати свої гроші. Наша команда завжди прагне до чесної гри, це наша мета.😉

Чекатимемо ваших новин тут.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

platincasino відповів мені, і я не можу повірити, що я тут читаю??? Вони стверджують, що депозити не були заброньовані, хоча я завжди платив негайним переказом!!!!! Вони не хочуть платити мені гроші і шукають причини, це скандал, але ось яке повідомлення я отримав


Привіт Мухаммед,


Дякую за повідомлення.


Ми хотіли б повідомити вам, що деякі попередні депозити не були успішно оброблені. Хоча ми зарахували кошти на ваш рахунок гравця, кошти не надійшли з вашого банку.

Загалом у вас буде відкликано 175,00 євро.

Суму відкликаного платежу в розмірі 150,01 євро було вираховано з балансу вашого рахунку гравця. Таким чином, ви повинні нам загалом 24,99 євро.


Якщо тим часом у вас виникнуть запитання чи коментарі, будь ласка, надішліть відповідь на це повідомлення.


З найкращими побажаннями,

Підтримка PlatinCasino


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мій акаунт просто заблокували без причини. Я виграв на спортивних ставках. Після цього я автоматично вийшов з системи!

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт!

Мені знову було відмовлено у знятті коштів, я здійснив зняття коштів на картку, на яку я вносив гроші, 13/6, він очікував до сьогодні, 15/6, потім мені було відмовлено. Я не розумію, чому вони не повідомляють мене, якщо щось не так. Єдина відповідь, яку я отримав від служби підтримки електронною поштою, це те, що я повинен зняти гроші, як я їх вніс, я це зробив, і це єдиний контакт, який я отримав з ними електронною поштою. Я кілька разів писав у службу підтримки, але отримав автоматичну відповідь, що мені потрібно чекати 48-72 години на відповідь, це також не відповідає дійсності. Як я буду знати, що відбувається, якщо я не отримую жодної інформації про те, що робити? Тепер мене це дуже дратує.


Оновлення: в одному з надісланих верифікацій я отримав маленький хрестик і повідомлення про те, що я не можу зняти гроші на картку. ? Що я маю вивести їх у свій банк...

Я надіслав мій банк із номером Bic тощо, а також зображенням депозиту в казино platin під іншою назвою MyDates. Це було тиждень тому, тож вони отримали це без перевірки. Тож тепер я знову надіслав це.

Але відчуття знову заперечення.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

platincasino відповів мені, і я не можу повірити, що я тут читаю??? Вони стверджують, що депозити не були заброньовані, хоча я завжди платив негайним переказом!!!!! Вони не хочуть платити мені гроші і шукають причини, це скандал, але ось яке повідомлення я отримав


Привіт Мухаммед,


Дякую за повідомлення.


Ми хотіли б повідомити вам, що деякі попередні депозити не були успішно оброблені. Хоча ми зарахували кошти на ваш рахунок гравця, кошти не надійшли з вашого банку.

Загалом у вас буде відкликано 175,00 євро.

Суму відкликаного платежу в розмірі 150,01 євро було вираховано з балансу вашого рахунку гравця. Таким чином, ви повинні нам загалом 24,99 євро.


Якщо тим часом у вас виникнуть запитання чи коментарі, будь ласка, надішліть відповідь на це повідомлення.


З найкращими побажаннями,

Підтримка PlatinCasino


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хм, тож це досить серйозна проблема. Отже, коли казино повідомило вам, що ваші гроші не надійшли, чи перевірили ви у своєму банку, чи гроші пішли без проблем? Я думаю, якби у вас була квитанція, це було б вирішити, і ви мали б докази. Я бачив, що ви вже написали Крістіні в розділ скарги, тому вона обов’язково розгляне це, але вам доведеться трохи терпіти, доки вона вам не повернеться, і я твердо вірю, що проблему можна вирішити.

Повідомте нас, якщо у вас є ще одне оновлення.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мій акаунт просто заблокували без причини. Я виграв на спортивних ставках. Після цього я автоматично вийшов з системи!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, згідно з тим, що я бачив у скарзі, це вже вирішено, так? Що конкретно сталося, коли ваш обліковий запис заблокували?

Я також хотів би додати, що ми в Casino.Guru не займаємося ставками на спорт, оскільки у нас немає експертів у цій галузі, тому ваша скарга, ймовірно, буде відхилена.

Однак я радий, що вам вдалося знову отримати доступ до свого облікового запису, і все гаразд.

Я сподіваюся, що у вас все буде добре.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт!

Мені знову було відмовлено у знятті коштів, я здійснив зняття коштів на картку, на яку я вносив гроші, 13/6, він очікував до сьогодні, 15/6, потім мені було відмовлено. Я не розумію, чому вони не повідомляють мене, якщо щось не так. Єдина відповідь, яку я отримав від служби підтримки електронною поштою, це те, що я повинен зняти гроші, як я їх вніс, я це зробив, і це єдиний контакт, який я отримав з ними електронною поштою. Я кілька разів писав у службу підтримки, але отримав автоматичну відповідь, що мені потрібно чекати 48-72 години на відповідь, це також не відповідає дійсності. Як я буду знати, що відбувається, якщо я не отримую жодної інформації про те, що робити? Тепер мене це дуже дратує.


Оновлення: в одному з надісланих верифікацій я отримав маленький хрестик і повідомлення про те, що я не можу зняти гроші на картку. ? Що я маю вивести їх у свій банк...

Я надіслав мій банк із номером Bic тощо, а також зображенням депозиту в казино platin під іншою назвою MyDates. Це було тиждень тому, тож вони отримали це без перевірки. Тож тепер я знову надіслав це.

Але відчуття знову заперечення.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я бачу, тобі теж неприємно в казино. З того, що ви описуєте, і того факту, що ви надіслали більше документів у казино, ви повинні підтвердити. Чи вимагало казино від вас надати те, що ви згадали?

Крім того, ви стверджуєте, що зробили зняття, коли внесли депозит, тому мені здається трохи нелогічним, якщо казино напише вам, що ви повинні зняти, коли внесли депозит, якщо це зробили.

У будь-якому разі спробуйте ще раз за допомогою банківського переказу, як ви вказали, і перевірте, чи буде він працювати правильно чи ні.

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому, якщо ви не можете це зробити за цей час, я рекомендую подати скаргу.

Ну, ми почекаємо, що ви встигнете зробити, а я буду чекати ваших новин.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, я отримав електронний лист від Platincasino про те, що мені потрібно зняти гроші, які я вклав, це єдина контактна адреса електронної пошти, яку вони надали мені з багатьох листів, які я написав. Зберегли всі повідомлення та зробили скріншот повідомлення в сповіщенні про перевірку, я думаю, вони можуть відповісти мені електронним листом, у якому точно буде вказано, що я маю зробити. Вони також не перевіряють документи, які я надіслав.


Оновлення: я надіслав виписку з банківського рахунку, де зазначено ім’я та адресу, а також Логана в компанії.

Platincasino прийняв мою виплату зараз на сайті, це був дуже довгий процес, але я радий, що він закінчився 🙂 Дякую, Casinoguru, я б отримав вашу допомогу, якби мені довелося продовжувати.



Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
tackygirl2
5 міс. тому

Дякуємо за оновлення. Особисто я радий, що наша допомога вам не знадобилася і що все врешті-решт налагодилося. Важливо, щоб гравці та казино працювали разом, коли щось виникає.

Крім того, ти вже отримав гроші? Я питаю, тому що ви написали, що вони прийняли ваше відкликання, тому, якщо вони прийдуть і до вас, ви можете повідомити мене.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Будь ласка, допоможіть: я подав запит на зняття коштів (500 євро) близько тижня тому та завантажив усі документи для підтвердження свого облікового запису... Відтоді документи перебувають у статусі очікування... Чат у реальному часі, здається, не існує, і казино не відповідає на повідомлення. що я можу зробити Як таке казино може отримати рейтинг 8,9? Це щось інше, але не авторитетне казино? Будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
MJ306
3 міс. тому

Привіт, мені також було б цікаво дізнатися, що станеться з вашими документами, якщо казино перевірятиме їх протягом тижня. Той факт, що вони не списують вас, не додасть мені довіри, тому я розумію вашу позицію.

З іншого боку, я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання як про зняття коштів, так і про KYC, і якщо вони цього не зроблять, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти. Я припускаю, що якщо казино їх перевіряє, вони ще не зробили всього, і тому вони нічого вам не надіслали. Тож постарайтеся бути терплячими, і ми побачимо, чи вони відповідуть вам і що вони скажуть.

Думаєте, ви впораєтеся?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт, Яро,


Так, звичайно! Я почекаю і побачу. Тим часом вони зв’язалися, але не у відповідь на оригінальний електронний лист із запитом на зміну адреси (я вже надіслав їм два окремі електронні листи, оскільки переїхав... але ми побачимо, чи вони дадуть відповідь цього разу). Я продовжуватиму це й тримати вас у курсі!

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого