ГоловнаФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Anonymized742
|
55 181 переглядів 250 відповідей |
|
1...3 4 5...13
Eveline

Привіт, Евелін, просто нагадую:

будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти» (стрілка вліво в лівому нижньому куті публікації), інакше особа, якій ви написали, не буде повідомлена про вашу публікацію.

Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
Radka

Добре дякую! Я не думав про це!


Автоматичний переклад.

Я знаю, що у вас є власні критерії для оцінювання казино, але, можливо, вам варто врахувати відгуки гравців у цих рейтингах. Для них в кінцевому підсумку важливо, чи працюють виплати та як казино загалом реагує на критику та/або занепокоєння з боку гравців. І це катастрофа з Palm Slots, як ви можете бачити в попередніх оглядах.


Автоматичний переклад.
Eveline

Привіт Евелін,

Я згоден, і всі згадані критерії вже враховано, хоча оцінка користувачів зберігається окремо, тому що навіть якщо ми намагаємось зберегти оцінку користувачів неупередженою, ми ніколи не можемо бути впевнені.

file

Це інформація, яку ми не можемо оцінювати та перевіряти так само, як це робимо у випадку нашого власного рейтингового розслідування.

Ми також уважно та ретельно розглядаємо кожну скаргу, надіслану тут на Casino Guru, щоб визначити можливі проблеми, які можуть змінити поточний рейтинг казино.

Навіть якщо не в наших силах реагувати на, скажімо, короткочасні ускладнення, ми докладаємо всіх зусиль, щоб уважно стежити за казино. Тому ми вдячні за кожен конкретний відгук, який ми отримуємо від усіх вас. 🙏


Автоматичний переклад.

Привіт, Радко, не впевнений, чи ви стежили за скаргою, але того ж дня подали скаргу, і того ж дня з’явилися гроші. Проблема була не в коді SWIFT, як кожен раз казали, а в IBAN. В Австралії ми маємо BSB і номер рахунку. Отже, хитрість полягає в тому, щоб у полі IBAN вводити як BSB, так і номер рахунку без пробілів, що я виявив лише шляхом проб і помилок, а не за порадою від казино, яке постійно казало, що код SWIFT неправильний. До побачення, Кірсті

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus

Привіт Крісті,

Дякую за це сповіщення, на жаль, я не можу встигати за кожною скаргою, тому я дуже вдячний, що ви повернулися та пояснили далі.

Ваш досвід змушує мене думати, що в майбутньому казино має набагато краще навчати своїх співробітників. 🤔Служба підтримки має порадити та знайти рішення, хоча у вашому випадку цього не сталося.

Не найкраща картина, я б сказав.

Сподіваємось, це ні з ким більше не станеться, і якщо так, то є опубліковане вами рішення, яке може допомогти іншому гравцеві!

Дякую, Крісті 👍👍



Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка,

Я хотів повідомити про свою скаргу. Без скарги я, ймовірно, все ще чекав би відповіді від казино. Те, що його тим часом закрили, звичайно, нормально, але "невиправдано" ?? Моя скарга була цілком обґрунтованою, і рейтинг казино навіть не був знижений.

Те, що казино нарахувало мені бонус у розмірі 5000 євро (мій виграш), який потім зник і знову з’явився через 3 дні, це одне.

Тоді я не грав і намагався отримати покращені умови виведення як компенсацію за всі клопоти та колосальні 7 тижнів очікування. Звісно, казино на це не погодилося, хоча я б точно залишив трохи грошей на рахунку, щоб грати з більшим коефіцієнтом виплат.

Я не очікував гнучкості, оскільки вони можуть посилатися на ваші умови, але я сподівався, що ви будете трохи гнучкішими щодо лояльності клієнтів. Грати з 5000 євро і знати, що ви можете отримати лише 400 – навіть через 6 тижнів після виграшу – не дуже весело. Це дійсно псує задоволення від гри. Кожен, хто хоч раз грав, може це уявити. PalmSlots відстой, вибачте. Можу тільки порадити всім не грати там. Обслуговування клієнтів погане, чат взагалі не допомагає. Вони можуть бути впевнені, що я не заплачу там жодного цента. Відповідна оцінка буде незабаром.

Я не думаю, що це нормально, що ви навіть не знижуєте рейтинг казино після таких випадків (мій не єдиний), і мою скаргу закривають як необґрунтовану.



З більшою виплатою я б, звичайно, залишив на рахунку кілька сотень євро, щоб грати

Автоматичний переклад.
Eveline

Привіт Евелін,

дякую за оновлення. Мушу сказати, що я погоджуюся з останнім твердженням:

«Я розумію ваше розчарування. Казино, звичайно, могло б запропонувати вам якусь компенсацію як жест доброї волі. Однак ми не будемо штрафувати, якщо цього не буде, якщо вам буде надано шанс завершити ставку . Дякуємо за використання центру розгляду скарг Casino Guru».

Я вважаю, що це було цілком справедливо, і ми не можемо оштрафувати казино через те, що ви не дали компенсацію. Якби ми це зробили, ми були б тими, хто діяв би несправедливо.

Я бажаю тобі більше успіху в іншому місці, найкраще було б знайти казино, яке тобі більше підходить.

Автоматичний переклад.

Мені більше підходить? Це найбільш некомпетентне та нечесне казино, у якому я коли-небудь грав. І я грав у чимало.

Автоматичний переклад.
Eveline

Якщо ви думаєте, що це так, то ви точно повинні знайти собі більш підходяще казино - так.

Автоматичний переклад.

привіт, я граю на palmslots, мені потрібно зняти кошти, і вони просять надати фотографії документів, що посвідчують особу, і поки що рахунки. Я хотів би бути впевненим, що це не шахрайство, і тому я можу безпечно завантажити документи. Дякую тобі

Автоматичний переклад.
mime

Привіт,

Я вважаю, що вам слід більше покладатися на власні дослідження. Перевіряли казино, перш ніж ви вирішили там грати? Я б сказав, що було б набагато безпечніше. Вам не здається?

Ви можете почати прямо тут:

https://casino.guru/palmslots-casino-review#tab=js-tab-reputation

Я також вважаю, що вам слід дізнатися трохи більше про процес перевірки. Вимоги казино звучать для мене досить нормально, і я впевнений, що ви знайдете це в правилах казино – ви перевіряли це? 🤔

Не соромтеся пройти ці безкоштовні курси:

https://casino.guru/academy

Завжди перевіряйте репутацію казино, перш ніж грати в ньому, і завжди читайте всі правила.

Бажаю швидкої перевірки. 😉

Автоматичний переклад.

привіт запитання, я почав грати в palmslots 1 тиждень тому, тепер моя кредитна картка блокує мені здійснення платежів на сайті, я також зареєструвався в astropay, оскільки вони не є сертифікованим сайтом, тому не ввімкнуто для зняття коштів. з тобою теж це траплялося?

що я можу зробити? змінити сайт казино?

Автоматичний переклад.
mime

Я думаю, що найкраще було б звернутися безпосередньо до служби підтримки. Можуть бути й інші фактори, про які я не знаю.

Чи можете ви замість цього скористатися будь-яким іншим способом оплати?

Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.

мабуть, їхній сайт міжнародний і не сертифікований. тому я більше не зможу робити депозити. Я змінив казино, пробую 888

Автоматичний переклад.
mime

Отже, вдалося вирішити ситуацію?

Якщо я можу сказати, вам слід грати лише в казино з ліцензією ADM. Ви можете знайти список тут . 🌟


Автоматичний переклад.

Чи знаєте ви, що це казино стверджує, що має ліцензію на електронні ігри Кюрасао 1668/JAZ, яка недійсна?

Усі казино групи Newera BV (24slots, Pribet, Palmslots, Betindi тощо) неправдиво вказують свою ліцензію у своїх Умовах і положеннях.

На КЕГ недійсний!

Ви даєте хорошу оцінку казино, яке шахраює та робить неправдиві заяви на своєму сайті.

filefile

Автоматичний переклад.
carsix79

Привіт, Carsix79,

Можливо, причина в тому, що ліцензія застаріла зовсім недавно? Ви маєте рацію, зараз це недійсно:

file

Я просто запитую себе, чому ти завжди маєш бути таким «прямим» принаймні? Ви коли-небудь помічали, що ми просимо гравців оновлювати нас, якщо це можливо?

Ця опція показана під сторінкою кожного казино:

file

Отже, велике спасибі за вашу підтримку. Я перевіряю. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka

В якому сенсі я спрямований?

Уявіть усіх тих гравців, які страждають від несправедливості та не можуть бути захищені регуляторним органом, до якого вони самі заявляють, що мають звертатися у разі суперечок.

file

Спробуйте попросити операторів у чаті пояснити їхню ліцензію. Вони відключають вас від чату та блокують. Тому вони знають, що працюють незаконно.


Автоматичний переклад.

Зараз справді розчарований. Нещодавно я дав цьому сайту справедливий і позитивний відгук, але тепер мені важко закрити обліковий запис. Досить погано, що людині доводиться стрибати через обручі, щоб отримати доступ до будь-яких відповідальних ігрових інструментів, але щоб ігнорувати електронний лист, потрібно знову пройти через чат, хто змушує вас надіслати інший електронний лист, а потім чекати ще 24 години на відповідь, смішно та хижацько . Справді поганий бізнес.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого