ФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

2 р. тому від canaberto
|
34131 переглядів 239 відповідей |
|
1...12 13
Додати публікацію
Опубліковано Mattiaelgato9 видалено
Опубліковано Mattiaelgato9 видалено
2 міс. тому

Вітаю, я кілька разів запитував історію ігор, зроблених за допомогою мого облікового запису в слоті Gonzo's Quest, але мені її не надали. Я зміг побачити, що, відкривши слот у своєму обліковому записі, максимальна ставка становить 100 євро, і він дивним чином обертається з ідентичними символами, які накладаються один на одного, щоб заблокувати платежі, тоді як в інших облікових записах слот має максимальну ставку 50 євро та обертається регулярно.

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
2 міс. тому

Хм, як ви думаєте, ви будете подавати скаргу чи ні в цьому випадку, якщо у вас є такі знання? Хоча з іншого боку я не впевнений чи допоможе це на 100% і може не завадить спробувати. 🤔

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Яро, доброго вечора, у мене немає альтернативи, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
2 міс. тому

Я хотів би спробувати цю скаргу, про яку я згадав, і яку ви можете подати до нас. Хочу відразу зазначити, що це альтернатива, але вона не обов’язково має мати позитивний кінець. Ваша ситуація досить складна, тому знадобляться деякі докази. Проте наша команда буде рада обговорити все та перевірити, чи можна буде допомогти. Ви нічого не платите, щоб спробувати, тож подивіться, що вийде.

Що ти думаєш? 🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На початку літа втратив мопед і довелося натиснути на екстрене гальмо. Я вставив повідомлення, дотримуючись інструкцій у чаті palmslots support@palmslots.com як електронну пошту. Під час запиту на закриття мого ігрового облікового запису нічого не сталося. Я повторював запит 5 разів на день. Нарешті, більше ніж через місяць, вони відповіли, що запит потрібно надіслати на іншу електронну адресу, через два дні я попросив повернути частину моїх депозитів, які я грав, коли у мене виникла проблема з грою. Ось уже 6 тижнів ніхто не відповів на приблизно 100 моїх повідомлень. Я зв’язався з емітентом ліцензії Кюрасао, але, здається, вони також не допомагають у цьому питанні. Найкраще було, коли я 5 разів просив закрити мій ігровий обліковий запис, я отримав відповідь, що мене зробили vip-клієнтом

Автоматичний переклад.
Rafael55
1 місяць тому

Привіт, тож ваш обліковий запис не закрито весь час, так? Я думаю, що казино повинні сприймати такі речі серйозно, тому що це серйозні речі. Якщо ви нічого не чули й не знаєте, що робити, скористайтеся нашою безкоштовною функцією скарги.

Наша команда спробує вам допомогти, але, звичайно, ми не хочемо обіцяти, що це буде 100% успішним. У будь-якому разі, ви нічого за це не заплатите, і, можливо, ми зможемо зв’язатися з казино, у них наразі немає жодної невирішеної скарги, тому це може бути корисним.

Як ви думаєте, чи підете ви на це?

Якщо так, ви можете подати скаргу тут

Дайте мені знати, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
1...12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.