ФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

2 р. тому від canaberto
|
39152 переглядів 243 відповідей |
|
1...11 12 13
Додати публікацію
Mattiaelgato9
5 міс. тому

Якщо хочете, тримайте нас в курсі, як там справи. Заздалегідь дякую за це.😉

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
4 міс. тому

Добре, шкода чути, що це змінилося, щоб сказати вам правду.

Щодо слотів, ми не попереджаємо, що вони підроблені, тож чому вам здається, що вони підроблені? Що такого в бонусі змушує вас так почуватися? 🤔

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я видалив пост, який нещодавно написав. Вибачте, у мене було неправильне сприйняття. Я буду продовжувати грати тут. Дякую і вибачте ще раз

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
4 міс. тому

Ви не повинні були цього робити. Якщо ви вирішили ситуацію з казино і в підсумку були приємно здивовані, ви можете написати, як ви прийшли до вирішення, і сказати, що ваша точка зору змінилася. Це простіше, ніж видалити допис, і інші гравці отримають думку, що казино намагається пристосуватися до своїх гравців.

Та й годі, можливо, це стане хоч маленьким уроком на майбутнє.

У будь-якому випадку, що сталося, що змінило вашу думку?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, доброго ранку, я видалив свій пост на прохання казино з невеликим сюрпризом, який зрештою не приніс користі. Мій досвід роботи з цим казино дуже негативний, я вважаю, що мене обманули, я кілька разів грав на ігровому автоматі, який мені найбільше подобається, з незліченними програшами. Я вважаю, що слот був сфальсифікований (слот для квестів Netent gonzo) у бонусах на одному барабані однакові символи, що перекриваються, випадають із завжди заблокованими платежами. Мені прикро, що я змушений повідомити вам про цю неприємну ситуацію, але якщо це може комусь допомогти, я радий.

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
4 міс. тому

Привіт. Ви випадково згадували про це в службу підтримки казино? Можливо, вони могли б якось допомогти.

І якщо ви можете надати деякі докази щодо цієї проблеми, ми з радістю допоможемо вам вирішити цю ситуацію. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, Ромі, так, я кілька разів говорив про це як у чаті, так і своєму менеджеру облікового запису, але я ніколи не брав до уваги. Які докази я можу надати? Мої ігрові автомати чи мені потрібне відео, щоб показати порушення?

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
4 міс. тому

Привіт,

Я повинен визнати, що я не дуже знайомий з проблемою, тому відео було б чудовим. З іншого боку, ігри надаються безпосередньо з серверів постачальників ігор, тому нема чого досліджувати. Не така плавна графіка може здатися підозрілою, але в основному постачальник ігор здатний провести розслідування. У будь-якому випадку, якщо у вас є щось, спробуйте надіслати це нашій групі даних: data@casino.guru

Але в більшості випадків ми нічим не можемо допомогти. Оригінальні слоти просто не можуть бути змінені казино, це як перегляд фільму в кінотеатрі - це просто трансляція. Ви знаєте, як це працює? У цьому посібнику сказано все 👈:

  • RNG генерує випадкове число.
  • Математичний модуль гри бере випадкове число та обчислює, де мають зупинятися барабани.
  • Гра зупиняє барабани на визначених позиціях і обчислює результат обертання.
  • Потім результат обертання відображається гравцеві, який ініціював обертання.


Мені неприємно це говорити, але немає незалежної компанії, яка займалася б «дослідженням» ігор, тому що для цього потрібні ті самі інструменти, які використовують дизайнери ігор. 🤷‍♂️

Я уявляю, як це звучить, тому не соромтеся додавати свою точку зору.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт! Я не надсилаю жодного відео, тому що мені доведеться продовжувати грати в цьому казино, а цього не станеться. Я також хотів би додати, що коли я грав у цей слот (gonzo's quest від netent), він не тільки обертався ненормально, але й усі мої виграші не були зараховані мені. Я граю в цей слот роками в багатьох казино, і тільки тут він поводиться так. Я просто хотів повідомити потенційних гравців, щоб вони трималися подалі від цього казино, тоді кожен чинить так, як вважає за потрібне. Дякую, бувай

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
4 міс. тому

Привіт,

Мені здається, тепер я трохи краще розумію. Простіше кажучи, я запросив би вашу всю історію ігор у казино, якщо ви вважаєте, що деякі законні виграші відсутні. Тоді ви можете подати скаргу, якщо хочете. Моїм наміром було лише показати, що сьогодні, ймовірно, неможливо перевірити фальсифіковані слоти. Однак незараховані виграші мають бути видимими.

Звичайно, я залишаю це рішення вам.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Радко, так, на практиці проблема незарахування виграшів почала виникати, коли ігровий автомат почав обертатися нерегулярно або коли максимальна ставка була підвищена до 100 євро, якщо вона становила 50 євро, цього ніколи не траплялося. Зараз я не пам’ятаю точного дня, але я можу перевірити за зробленими мною поповненнями. Чи можемо ми претендувати на втрачені виграші в ігрових автоматах, коли це станеться?

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
4 міс. тому

Спробуйте запитати про історію ігор, як запропонувала Радка, і ми побачимо, що можна зробити і що наша команда дізнається. Можливо, ця справа не така втрачена, як здається, але я, звісно, не буду нічого обіцяти наперед і не скажу, що вона буде розкрита. Але ви точно нічого за це не віддасте, а лише пожертвуєте своїм часом.

Отже, що ви думаєте, ви збираєтеся йти вперед і дозволити команді глибше поглянути на це?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго ранку, гаразд, я попрошу історію ігор, зроблених на цьому слоті. Я буду тримати вас в курсі подій

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
4 міс. тому

Звичайно, якщо ви його отримаєте, ви можете подати скаргу, і наші експерти звернуть на вас увагу та побачать, що вони з’ясують.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вітаю, я кілька разів запитував історію ігор, зроблених за допомогою мого облікового запису в слоті Gonzo's Quest, але мені її не надали. Я зміг побачити, що, відкривши слот у своєму обліковому записі, максимальна ставка становить 100 євро, і він дивним чином обертається з ідентичними символами, які накладаються один на одного, щоб заблокувати платежі, тоді як в інших облікових записах слот має максимальну ставку 50 євро та обертається регулярно.

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
3 міс. тому

Хм, як ви думаєте, ви будете подавати скаргу чи ні в цьому випадку, якщо у вас є такі знання? Хоча з іншого боку я не впевнений чи допоможе це на 100% і може не завадить спробувати. 🤔

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Яро, доброго вечора, у мене немає альтернативи, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
3 міс. тому

Я хотів би спробувати цю скаргу, про яку я згадав, і яку ви можете подати до нас. Хочу відразу зазначити, що це альтернатива, але вона не обов’язково має мати позитивний кінець. Ваша ситуація досить складна, тому знадобляться деякі докази. Проте наша команда буде рада обговорити все та перевірити, чи можна буде допомогти. Ви нічого не платите, щоб спробувати, тож подивіться, що вийде.

Що ти думаєш? 🤔

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

На початку літа втратив мопед і довелося натиснути на екстрене гальмо. Я вставив повідомлення, дотримуючись інструкцій у чаті palmslots support@palmslots.com як електронну пошту. Під час запиту на закриття мого ігрового облікового запису нічого не сталося. Я повторював запит 5 разів на день. Нарешті, більше ніж через місяць, вони відповіли, що запит потрібно надіслати на іншу електронну адресу, через два дні я попросив повернути частину моїх депозитів, які я грав, коли у мене виникла проблема з грою. Ось уже 6 тижнів ніхто не відповів на приблизно 100 моїх повідомлень. Я зв’язався з емітентом ліцензії Кюрасао, але, здається, вони також не допомагають у цьому питанні. Найкраще було, коли я 5 разів просив закрити мій ігровий обліковий запис, я отримав відповідь, що мене зробили vip-клієнтом

Автоматичний переклад.
Rafael55
2 міс. тому

Привіт, тож ваш обліковий запис не закрито весь час, так? Я думаю, що казино повинні сприймати такі речі серйозно, тому що це серйозні речі. Якщо ви нічого не чули й не знаєте, що робити, скористайтеся нашою безкоштовною функцією скарги.

Наша команда спробує вам допомогти, але, звичайно, ми не хочемо обіцяти, що це буде 100% успішним. У будь-якому разі, ви нічого за це не заплатите, і, можливо, ми зможемо зв’язатися з казино, у них наразі немає жодної невирішеної скарги, тому це може бути корисним.

Як ви думаєте, чи підете ви на це?

Якщо так, ви можете подати скаргу тут

Дайте мені знати, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
1...11 12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого