7 міс. тому
Якщо хочете, тримайте нас в курсі, як там справи. Заздалегідь дякую за це.😉
If you wish, keep us informed how it is going there. Thank you for that in advance.😉
Якщо хочете, тримайте нас в курсі, як там справи. Заздалегідь дякую за це.😉
If you wish, keep us informed how it is going there. Thank you for that in advance.😉
Добре, шкода чути, що це змінилося, щоб сказати вам правду.
Щодо слотів, ми не попереджаємо, що вони підроблені, тож чому вам здається, що вони підроблені? Що такого в бонусі змушує вас так почуватися? 🤔
Oh well, sorry to hear that's changed to tell you the truth.
Regarding the slots, we have no warning that they are fake so why does it seem to you that they are ? What is it about the bonus that makes you feel that way ? 🤔
Я видалив пост, який нещодавно написав. Вибачте, у мене було неправильне сприйняття. Я буду продовжувати грати тут. Дякую і вибачте ще раз
I deleted the post I wrote recently. Sorry, I had a wrong perception. I'll keep playing here. Thanks and sorry again
Ho eliminato il post che ho scritto di recente. Scusatemi ho avuto una percezione errata. Continuerò a gìcare qui. Grazie e scusatemi ancora
Ви не повинні були цього робити. Якщо ви вирішили ситуацію з казино і в підсумку були приємно здивовані, ви можете написати, як ви прийшли до вирішення, і сказати, що ваша точка зору змінилася. Це простіше, ніж видалити допис, і інші гравці отримають думку, що казино намагається пристосуватися до своїх гравців.
Та й годі, можливо, це стане хоч маленьким уроком на майбутнє.
У будь-якому випадку, що сталося, що змінило вашу думку?
You didn't have to do that. If you resolved the situation with the casino and were pleasantly surprised in the end, you could write how you came to the resolution and say that your perspective has changed. It's easier than deleting a post, and other players will get the idea that the casino is trying to accommodate its players.
But never mind, maybe it will be at least a small lesson for the future.
Anyway, what happened that changed your mind ?
Привіт, доброго ранку, я видалив свій пост на прохання казино з невеликим сюрпризом, який зрештою не приніс користі. Мій досвід роботи з цим казино дуже негативний, я вважаю, що мене обманули, я кілька разів грав на ігровому автоматі, який мені найбільше подобається, з незліченними програшами. Я вважаю, що слот був сфальсифікований (слот для квестів Netent gonzo) у бонусах на одному барабані однакові символи, що перекриваються, випадають із завжди заблокованими платежами. Мені прикро, що я змушений повідомити вам про цю неприємну ситуацію, але якщо це може комусь допомогти, я радий.
Hello good morning, I deleted my post at the casino's request with a little surprise which in the end was of no use. My experience with this casino is very negative, I believe I have been scammed, I have played several times at the slot machine I care about most with countless losses. I believe that the slot was rigged (Netent gonzo's quest slot) in the bonuses on the same reel the same overlapping symbols fall with always blocked payments. I'm sorry to have to tell you about this unpleasant situation but if it can help someone I'm happy.
Salve buongiorno, ho cancellato il mio post dietro richiesta del casinò con un contentino che poi alla fine dei conti non è servito a nulla. La mia esperienza su questo casinò è molto negativa, mi ritengo di essere stato truffato ho giocato più volte alla sloot a cui tengo di più con innumerevoli perdite. Ritengo che la sloot mi è stata truccata (sloot Netent gonzo's quest) nei bonus nello stesso rullo cadono simboli uguali sovrapposti con pagamenti sempre bloccati. Mi dispiace di dover raccontare questa situazione spiacevole ma se può essere d'aiuto a qualcuno ne sono contento.
Привіт. Ви випадково згадували про це в службу підтримки казино? Можливо, вони могли б якось допомогти.
І якщо ви можете надати деякі докази щодо цієї проблеми, ми з радістю допоможемо вам вирішити цю ситуацію. Що ти сказав?
Hello. Have you, by any chance, mentioned it to the casinos support? They could help somehow, perhaps.
And if you can provide some proof about this issue, we would be more than happy to help you out with the situation. What do you say?
Привіт, Ромі, так, я кілька разів говорив про це як у чаті, так і своєму менеджеру облікового запису, але я ніколи не брав до уваги. Які докази я можу надати? Мої ігрові автомати чи мені потрібне відео, щоб показати порушення?
Hi Romi, yes I talked about it several times both in the live chat and to my account manager but I was never really taken into consideration. What proof can I provide? My slot games or do I need a video to show the irregularity?
Ciao Romi, si ne ho parlato più volte sia nella chat live che al mio account manager ma non sono mai stato preso realmente in considerazione. Che prove posso fornire ? Le mie giocate alla sloot o c'è bisogno di un video che mostri l'irregolarità ?
Привіт,
Я повинен визнати, що я не дуже знайомий з проблемою, тому відео було б чудовим. З іншого боку, ігри надаються безпосередньо з серверів постачальників ігор, тому нема чого досліджувати. Не така плавна графіка може здатися підозрілою, але в основному постачальник ігор здатний провести розслідування. У будь-якому випадку, якщо у вас є щось, спробуйте надіслати це нашій групі даних: data@casino.guru
Але в більшості випадків ми нічим не можемо допомогти. Оригінальні слоти просто не можуть бути змінені казино, це як перегляд фільму в кінотеатрі - це просто трансляція. Ви знаєте, як це працює? У цьому посібнику сказано все 👈:
Мені неприємно це говорити, але немає незалежної компанії, яка займалася б «дослідженням» ігор, тому що для цього потрібні ті самі інструменти, які використовують дизайнери ігор. 🤷♂️
Я уявляю, як це звучить, тому не соромтеся додавати свою точку зору.
Hello,
I have to admit I'm not very familiar with the issue, hence, the video would be great. On the other hand, games are provided directly from the game provider servers, so there is not much to investigate. Not so smooth graphics may seem suspicious, but mainly the game provider is capable of investigating. Anyway, if you have something, try to send it to our data team: data@casino.guru
But in most cases, we can't be of any help. Original slots simply can't be altered by the casino, it's like watching movie in the cinema - it's merely a stream. Do you know how it works? This guide says it all 👈:
I hate to say it, but there is no independent company focused on "investigating" games, because that would require the same tools game designers use. 🤷♂️
I imagine how that sounds, so, feel free to add your point of view.
Привіт! Я не надсилаю жодного відео, тому що мені доведеться продовжувати грати в цьому казино, а цього не станеться. Я також хотів би додати, що коли я грав у цей слот (gonzo's quest від netent), він не тільки обертався ненормально, але й усі мої виграші не були зараховані мені. Я граю в цей слот роками в багатьох казино, і тільки тут він поводиться так. Я просто хотів повідомити потенційних гравців, щоб вони трималися подалі від цього казино, тоді кожен чинить так, як вважає за потрібне. Дякую, бувай
Hi, I won't send any videos also because I would have to continue playing on this casino and that won't happen. I would also like to add that when I played this slot (gonzo's quest by netent) not only did it spin abnormally but all my winnings were not credited to me. I have been playing with this slot for years in many casinos and only here does it behave like this. I just wanted to inform potential players to stay away from this casino, then everyone does as they see fit. Thanks bye
Ciao, non invierò nessun video anche perché dovrei continuare a giocare su questo casinò e ciò non accadrà. Aggiungo inoltre che quando ho giocato a questa slot ( gonzo's quest di netent) non solo girava in modo anomalo ma non mi venivano accreditate tutte le vincite. Con questa sloot ci gioco da anni su moltissimi casinò e solo quì si comporta così. Volevo solo informare i potenziali giocatori di tenersi lontano da questo casinò, poi ognuno fà come meglio crede. Grazie ciao
Привіт,
Мені здається, тепер я трохи краще розумію. Простіше кажучи, я запросив би вашу всю історію ігор у казино, якщо ви вважаєте, що деякі законні виграші відсутні. Тоді ви можете подати скаргу, якщо хочете. Моїм наміром було лише показати, що сьогодні, ймовірно, неможливо перевірити фальсифіковані слоти. Однак незараховані виграші мають бути видимими.
Звичайно, я залишаю це рішення вам.
Hi,
I think I understand a little bit better now. Simply put, I would request your entire gaming history from the casino if you feel that some legitimate winnings have been missing. You can then file a complaint if you would like. My intention was only to show that it is probably impossible to consult rigged slots these days. Uncredited winnings, however, ought to be visible.
I'll leave that decision to you, of course.
Привіт Радко, так, на практиці проблема незарахування виграшів почала виникати, коли ігровий автомат почав обертатися нерегулярно або коли максимальна ставка була підвищена до 100 євро, якщо вона становила 50 євро, цього ніколи не траплялося. Зараз я не пам’ятаю точного дня, але я можу перевірити за зробленими мною поповненнями. Чи можемо ми претендувати на втрачені виграші в ігрових автоматах, коли це станеться?
Hi Radka, yes in practice the problem of non-crediting of winnings started to occur when the slot machine started spinning irregularly or when the maximum bet was raised to 100 euros, as long as it was 50 euros this never happened . Now I don't remember the exact day but I can verify from the top-ups I made. Can we claim lost slot machine winnings when this happens?
Ciao Radka , si in pratica il problema dei mancati accrediti delle vincite è iniziato a verificarsi da quando la sloot ha iniziato a girare in modo irregolare ovvero da quando è stato alzato il bet massimo a 100 euro, finquanto era 50 euro questo non è mai successo. Ora non ricordo di preciso il giorno ma posso verificare dalle ricariche che ho effettuato. Possiamo richiedere i mancati accrediti delle vincite sulla sloot da quando ciò accade?
Спробуйте запитати про історію ігор, як запропонувала Радка, і ми побачимо, що можна зробити і що наша команда дізнається. Можливо, ця справа не така втрачена, як здається, але я, звісно, не буду нічого обіцяти наперед і не скажу, що вона буде розкрита. Але ви точно нічого за це не віддасте, а лише пожертвуєте своїм часом.
Отже, що ви думаєте, ви збираєтеся йти вперед і дозволити команді глибше поглянути на це?
Try to ask about gaming history as Radka suggested and we will see what can be done and what our team would find out. Maybe this case is not as lost as it seems, but of course I won't promise anything in advance and I won't say that it will be solved. But you certainly won't give anything for it, and you'll only be sacrificing your time.
So what do you think, you're going to go ahead and let the team take a deeper look at it ?
Доброго ранку, гаразд, я попрошу історію ігор, зроблених на цьому слоті. Я буду тримати вас в курсі подій
Good morning, ok I will ask for the history of the plays made on the slot in question. I will keep you updated thanks
Buongiorno, ok chiederò la cronologia delle giocatd effettuate sulla sloot in questione. Vi terrò aggiornati grazie
Звичайно, якщо ви його отримаєте, ви можете подати скаргу, і наші експерти звернуть на вас увагу та побачать, що вони з’ясують.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞
Of course, if you get it, then you can lodge a complaint and our experts will pay attention to you and see what they find out.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Вітаю, я кілька разів запитував історію ігор, зроблених за допомогою мого облікового запису в слоті Gonzo's Quest, але мені її не надали. Я зміг побачити, що, відкривши слот у своєму обліковому записі, максимальна ставка становить 100 євро, і він дивним чином обертається з ідентичними символами, які накладаються один на одного, щоб заблокувати платежі, тоді як в інших облікових записах слот має максимальну ставку 50 євро та обертається регулярно.
Hi, I have requested several times to have the history of the plays made with my account on the Gonzo's Quest slot and I have not been provided with it. I was able to see that by opening the slot with my account the maximum bet is 100 euros and it spins in a strange way with identical symbols overlapping in order to block payments while with other accounts the slot has a maximum bet of 50 euros and spins regularly.
Salve, ho fatto più volte richiesta per avere la cronologia delle giocate effettuate con il mio account sulla slot gonzo's quest e non mi è stata fornita. Ho potuto constatare che aprendo la slot con il mio account il bet massimo è 100 euro e gira in modo strano con simboli uguali sovrapposti in modo da bloccare I pagamenti mentre con altri account la slot è a bet massimo 50 euro e gira in modo regolare.
Хм, як ви думаєте, ви будете подавати скаргу чи ні в цьому випадку, якщо у вас є такі знання? Хоча з іншого боку я не впевнений чи допоможе це на 100% і може не завадить спробувати. 🤔
Hmm, so do you think you will lodge a complaint or not in this case if you have such knowledge ? Although on the other hand I'm not sure if it will help 100% and maybe it wouldn't hurt to try. 🤔
Я хотів би спробувати цю скаргу, про яку я згадав, і яку ви можете подати до нас. Хочу відразу зазначити, що це альтернатива, але вона не обов’язково має мати позитивний кінець. Ваша ситуація досить складна, тому знадобляться деякі докази. Проте наша команда буде рада обговорити все та перевірити, чи можна буде допомогти. Ви нічого не платите, щоб спробувати, тож подивіться, що вийде.
Що ти думаєш? 🤔
I would try the complaint I mentioned that you can file with us. I want to point out up front that this is an alternative, but it doesn't have to have a positive ending. Your situation is quite demanding and therefore some evidence will be needed. However, our team would be happy to discuss everything and see if it would be possible to help. You don't pay anything to try it, so go ahead and see what happens.
What do you think? 🤔
На початку літа втратив мопед і довелося натиснути на екстрене гальмо. Я вставив повідомлення, дотримуючись інструкцій у чаті palmslots support@palmslots.com як електронну пошту. Під час запиту на закриття мого ігрового облікового запису нічого не сталося. Я повторював запит 5 разів на день. Нарешті, більше ніж через місяць, вони відповіли, що запит потрібно надіслати на іншу електронну адресу, через два дні я попросив повернути частину моїх депозитів, які я грав, коли у мене виникла проблема з грою. Ось уже 6 тижнів ніхто не відповів на приблизно 100 моїх повідомлень. Я зв’язався з емітентом ліцензії Кюрасао, але, здається, вони також не допомагають у цьому питанні. Найкраще було, коли я 5 разів просив закрити мій ігровий обліковий запис, я отримав відповідь, що мене зробили vip-клієнтом
I lost my moped at the beginning of the summer and had to press the emergency brake. I inserted the message following the instructions in the palmslots chat support@palmslots.com as email. Requesting to close my Game Account, nothing happened. I made the request again 5 times daily. Finally, more than a month later, they replied that the request should be sent to a different email, two days later I have asked for part of my deposits back, which I played when I had a problem with the game. For 6 weeks now, no one has responded to the approximately 100 messages I sent. I have contacted the Curacao license issuer, but they don't seem to be helping with the matter either. The best was when I had asked 5 times to close my game account, I got the answer that I have been made a vip customer
Minulla karkasi mopo käsistä alku kesästä ja oli pakko painaa hätäjarrua. Pistin palmslotsin chatin ohjeita noudattaen viestin support@palmslots.com sähköpostina. Pyytäen pelitilini sulkemista, mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Tein pyynnön vielä uudestaan päivittäin 5 kertaa. Lopulta he vastasivat yli kuukausi myöhemmin, että pyyntö pitääkin laittaa eri sähköpostiin, tästä kaksi päivää myöhemmin olen pyytänyt osaa talletuksistani takaisin joita pelasin peliongelmaisena. Nyt 6 viikkoon kukaan ei ole vastannut minulle arviolta noin 100 lähettämääni viestiin. Olen ottanut yhteyttä curacaon linsensskn myöntäjään mutta eipä heistäkään tunnu olevan apua asian kanssa. Paras oli se kun olin pyytänyt 5 kertaa pelitilini sulkemista, sain vastaukseksi että minusta on tehty vip asiakas
Привіт, тож ваш обліковий запис не закрито весь час, так? Я думаю, що казино повинні сприймати такі речі серйозно, тому що це серйозні речі. Якщо ви нічого не чули й не знаєте, що робити, скористайтеся нашою безкоштовною функцією скарги.
Наша команда спробує вам допомогти, але, звичайно, ми не хочемо обіцяти, що це буде 100% успішним. У будь-якому разі, ви нічого за це не заплатите, і, можливо, ми зможемо зв’язатися з казино, у них наразі немає жодної невирішеної скарги, тому це може бути корисним.
Як ви думаєте, чи підете ви на це?
Якщо так, ви можете подати скаргу тут
Дайте мені знати, як ви вирішили.
Hello, so you don't have your account closed all the time, yes ? I think casinos should take things like that seriously, because it is serious stuff. If you haven't heard from anyone and you don't know what to do, you could use our free complaint feature.
Our team would try to help you, but of course we don't want to promise that it will be 100% successful. Anyway, you won't pay anything for it and maybe we can contact the casino, they don't have a single complaint unresolved so far, so it could be useful.
What do you think, then, will you go for it?
If so, you can open a complaint here
Let me know how you decide.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.