ФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

2 р. тому від canaberto
|
34158 переглядів 239 відповідей |
|
1...11 12 13
Додати публікацію
Mattiaelgato9
4 міс. тому

Завжди тут для вас. Будемо чекати оновлень.

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
4 міс. тому

Привіт, я в такій же ситуації, як і ти. На початку мені навіть зараховували максимум на 2 дні. Зараз мені теж 5 днів. Ви все ще обробляли зняття?


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Гроші прийшли, ви як завжди добрі

Автоматичний переклад.
Mattiaelgato9
4 міс. тому

Це дійсно чудова новина. Дякую тобі. Також дякую за добрі слова.

Цікаво, чи збираєтеся ви залишитися в цьому казино?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Так, я думаю залишитися

Автоматичний переклад.
Mattiaelgato9
4 міс. тому

Якщо хочете, тримайте нас в курсі, як там справи. Заздалегідь дякую за це.😉

Автоматичний переклад.
Опубліковано santonastasofabio видалено
santonastasofabio
3 міс. тому

Добре, шкода чути, що це змінилося, щоб сказати вам правду.

Щодо слотів, ми не попереджаємо, що вони підроблені, тож чому вам здається, що вони підроблені? Що такого в бонусі змушує вас так почуватися? 🤔

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я видалив пост, який нещодавно написав. Вибачте, у мене було неправильне сприйняття. Я буду продовжувати грати тут. Дякую і вибачте ще раз

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
3 міс. тому

Ви не повинні були цього робити. Якщо ви вирішили ситуацію з казино і в підсумку були приємно здивовані, ви можете написати, як ви прийшли до вирішення, і сказати, що ваша точка зору змінилася. Це простіше, ніж видалити допис, і інші гравці отримають думку, що казино намагається пристосуватися до своїх гравців.

Та й годі, можливо, це стане хоч маленьким уроком на майбутнє.

У будь-якому випадку, що сталося, що змінило вашу думку?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, доброго ранку, я видалив свій пост на прохання казино з невеликим сюрпризом, який зрештою не приніс користі. Мій досвід роботи з цим казино дуже негативний, я вважаю, що мене обманули, я кілька разів грав на ігровому автоматі, який мені найбільше подобається, з незліченними програшами. Я вважаю, що слот був сфальсифікований (слот для квестів Netent gonzo) у бонусах на одному барабані однакові символи, що перекриваються, випадають із завжди заблокованими платежами. Мені прикро, що я змушений повідомити вам про цю неприємну ситуацію, але якщо це може комусь допомогти, я радий.

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
2 міс. тому

Привіт. Ви випадково згадували про це в службу підтримки казино? Можливо, вони могли б якось допомогти.

І якщо ви можете надати деякі докази щодо цієї проблеми, ми з радістю допоможемо вам вирішити цю ситуацію. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, Ромі, так, я кілька разів говорив про це як у чаті, так і своєму менеджеру облікового запису, але я ніколи не брав до уваги. Які докази я можу надати? Мої ігрові автомати чи мені потрібне відео, щоб показати порушення?

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
2 міс. тому

Привіт,

Я повинен визнати, що я не дуже знайомий з проблемою, тому відео було б чудовим. З іншого боку, ігри надаються безпосередньо з серверів постачальників ігор, тому нема чого досліджувати. Не така плавна графіка може здатися підозрілою, але в основному постачальник ігор здатний провести розслідування. У будь-якому випадку, якщо у вас є щось, спробуйте надіслати це нашій групі даних: data@casino.guru

Але в більшості випадків ми нічим не можемо допомогти. Оригінальні слоти просто не можуть бути змінені казино, це як перегляд фільму в кінотеатрі - це просто трансляція. Ви знаєте, як це працює? У цьому посібнику сказано все 👈:

  • RNG генерує випадкове число.
  • Математичний модуль гри бере випадкове число та обчислює, де мають зупинятися барабани.
  • Гра зупиняє барабани на визначених позиціях і обчислює результат обертання.
  • Потім результат обертання відображається гравцеві, який ініціював обертання.


Мені неприємно це говорити, але немає незалежної компанії, яка займалася б «дослідженням» ігор, тому що для цього потрібні ті самі інструменти, які використовують дизайнери ігор. 🤷‍♂️

Я уявляю, як це звучить, тому не соромтеся додавати свою точку зору.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт! Я не надсилаю жодного відео, тому що мені доведеться продовжувати грати в цьому казино, а цього не станеться. Я також хотів би додати, що коли я грав у цей слот (gonzo's quest від netent), він не тільки обертався ненормально, але й усі мої виграші не були зараховані мені. Я граю в цей слот роками в багатьох казино, і тільки тут він поводиться так. Я просто хотів повідомити потенційних гравців, щоб вони трималися подалі від цього казино, тоді кожен чинить так, як вважає за потрібне. Дякую, бувай

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
2 міс. тому

Привіт,

Мені здається, тепер я трохи краще розумію. Простіше кажучи, я запросив би вашу всю історію ігор у казино, якщо ви вважаєте, що деякі законні виграші відсутні. Тоді ви можете подати скаргу, якщо хочете. Моїм наміром було лише показати, що сьогодні, ймовірно, неможливо перевірити фальсифіковані слоти. Однак незараховані виграші мають бути видимими.

Звичайно, я залишаю це рішення вам.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Радко, так, на практиці проблема незарахування виграшів почала виникати, коли ігровий автомат почав обертатися нерегулярно або коли максимальна ставка була підвищена до 100 євро, якщо вона становила 50 євро, цього ніколи не траплялося. Зараз я не пам’ятаю точного дня, але я можу перевірити за зробленими мною поповненнями. Чи можемо ми претендувати на втрачені виграші в ігрових автоматах, коли це станеться?

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
2 міс. тому

Спробуйте запитати про історію ігор, як запропонувала Радка, і ми побачимо, що можна зробити і що наша команда дізнається. Можливо, ця справа не така втрачена, як здається, але я, звісно, не буду нічого обіцяти наперед і не скажу, що вона буде розкрита. Але ви точно нічого за це не віддасте, а лише пожертвуєте своїм часом.

Отже, що ви думаєте, ви збираєтеся йти вперед і дозволити команді глибше поглянути на це?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго ранку, гаразд, я попрошу історію ігор, зроблених на цьому слоті. Я буду тримати вас в курсі подій

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
2 міс. тому

Звичайно, якщо ви його отримаєте, ви можете подати скаргу, і наші експерти звернуть на вас увагу та побачать, що вони з’ясують.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1...11 12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.