ГоловнаФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення

 від Anonymized742
|
54 847 переглядів 250 відповідей |
|
1 2...13
Тут ви можете обговорити PalmSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я щойно зареєструвався в цьому казино, і виявилося, що для того, щоб вивести, потрібно поставити х 10. Це не те, що це несправедливо, це більше того... це шахрайство.

Я граю тільки в рулетку і вношу депозит 1000 євро, і виявляється, що я повинен поставити 10 000 євро, щоб мати можливість вивести.

Я не знаю, як хтось грає в цих казино, наприклад, Silver Play х 5...... Неймовірно

Автоматичний переклад.

Джентльмени казино Guru: Ви повинні сказати це, коли ми бачимо огляд казино, тому що є користувачі, які реєструються та починають грати, але коли вони йдуть вивести, якщо виграли, виявляється, що вони повинні поставити депозит x 10, як мій m відбувся вчора в Silver Play.

Я думаю, що це обман користувача

Автоматичний переклад.
Anonymized742

Завжди читайте положення та умови, перш ніж приєднатися до будь-якого казино, щоб вас не спіймали

Автоматичний переклад.

Джентльмени казино Guru: Ви повинні сказати це, коли ми бачимо огляд казино, тому що є користувачі, які реєструються та починають грати, але коли вони йдуть вивести, якщо виграли, виявляється, що вони повинні поставити депозит x 10, як мій m відбувся вчора в Silver Play.

Я думаю, що це обман користувача

Автоматичний переклад.

Привіт Канаберто,

шахрайство означає, що казино не платить гравцям і приймає лише депозити. Те, що ви описали, не є шахрайством. Це правило боротьби з відмиванням грошей. З іншого боку, я повинен сказати, що 10-кратний депозит звучить занадто багато. Я б сказав, що 5x є найкращим, але ми повинні враховувати, що ви внесли досить велику суму.

Скажімо, якщо казино застосовує 10-кратний депозит як правило AML до нижчих сум - кілька сотень баксів, це правило не має застосовуватися, але це не шахрайство, і казино може це зробити, якщо це зазначено в умовах .

Завжди читайте умови використання, перш ніж зробити депозит. Крім того, під час реєстрації вас, швидше за все, попросили прочитати ці умови та погодитися з ними. Маю рацію?

Автоматичний переклад.

Навіть якщо ви дотримуєтеся правила, вони теж не платять, я зняв гроші більше 10 днів тому, і вони не прийшли. Кажуть, що буде проблема з моїм рахунком, але більше нічого не роблять, я навіть надіслав їм виписку з рахунку, щоб вони бачили, що гроші не надійшли, але вони наполягають, що зняли гроші, нічого не довівши. Вони статери

Автоматичний переклад.

Крім того, що ви не можете ввести Iban, тільки 20 цифр облікового запису.

Ібан неможливий, і там я почав розуміти, що тут щось дивне.

Будь ласка, зробіть щось проти цих шахраїв.

Ми не можемо дозволити більше користувачів робити це

Автоматичний переклад.

Те, що я написав раніше, я маю на увазі казино Eagles.

У Palm Slots я не прийшов грати за такими вимогливими правилами

Орли, якщо вони будуть впевнені




Автоматичний переклад.

Я маю на увазі, що в Eagles, якщо впевнені, що вони вас обманюють

Автоматичний переклад.

Навіть якщо ви дотримуєтеся правила, вони теж не платять, я зняв гроші більше 10 днів тому, і вони не прийшли. Кажуть, що буде проблема з моїм рахунком, але більше нічого не роблять, я навіть надіслав їм виписку з рахунку, щоб вони бачили, що гроші не надійшли, але вони наполягають, що зняли гроші, нічого не довівши. Вони статери

Автоматичний переклад.

Якщо казино не платить, це зовсім інша історія.

Я бачу вашу скаргу на відкриття Casino Eagles . Подивимося, чи зможемо з ними зв’язатися.

Автоматичний переклад.

Те, що я написав раніше, я маю на увазі казино Eagles.

У Palm Slots я не прийшов грати за такими вимогливими правилами

Орли, якщо вони будуть впевнені




Автоматичний переклад.

У всякому разі, я дуже заблукав у всіх тих казино, які ви прокоментували в цій темі, пов’язаних лише з PalmSlots.

Я прошу вас прокоментувати кожне казино в його загальному ланцюжку або створити інший ланцюжок, який можна прив’язати до відповідного казино вручну.

Треба сказати, що це дуже безлад 😀.

Схоже, навіть перші два дописи мали бути в іншому місці - у загальній темі Silver Play:

file

Тоді ви написали, що це про Eagles:

file

Цікаво, чи є ваші дописи про PalmSlots?

Тож, будь ласка, розміщуйте свої дописи відповідно – це буде дуже вдячно. 👍




Змінено
Автоматичний переклад.

Звичайно, я помиляюся. пояснюю:

У Silver play я більше не граю, і обліковий запис закрито.

Я ніколи не грав у Palm Slot, тому що умови є образливими.

Eagles — це місце, де я зареєстрований, і вони не платять. Вчора, дотримуючись ваших вказівок, я подав СКАРГУ.


Все найкраще

Автоматичний переклад.

Тримайтеся подалі від цього казино.

1 вони змушують вас (ставити), навіть якщо ви не грали з бонусом, ви повинні конвертувати свій депозит × 10, що вже говорить про все.

2 Коли я подумав вивести трохи прибутку вдруге, з’явився цей електронний лист. file

Автоматичний переклад.
milad1

Привіт,

Я б сказав, що ставки, які застосовуються до кожного депозиту, є досить поширеним правилом, однак воно не дуже популярне.

Максимальна 3-кратна ставка була б кращою.

Що стосується комісій, чи змогли ви заздалегідь перевірити це в умовах? Я на це сподіваюся.

Казино має сплачувати комісію за кожну отриману виплату, тому я можу уявити, що це інструмент, який має мотивувати гравців знімати гроші рідше та ефективніше.

Можна зрозуміти, що це також не популярне правило.


Автоматичний переклад.

Те саме сталося зі мною, коли я використовував, і через деякий час він з'являється.



Змінено
Автоматичний переклад.

вибачте, але я взагалі не розумію, що останнім часом відбувається в Casino Guru. Для мене це завжди була перша адреса, коли я хотів дізнатися про казино, і вашому відгуку можна було сліпо довіряти.

часи, здається, минули. Казино мають погану репутацію, якщо вони мають ліміт виграшу за обертання в 100 000 євро, але такі казино, як Palmslot, які вимагають 10-кратного (!) відіграшу депозиту навіть без бонусу – неймовірно. про це немає навіть примітки в огляді казино Guru. (Я переглянув T&C завдяки оглядам гравців тут і не зробив депозит.)

Бонусні умови теж аж волосся дибки. Максимальна сума виведення бонусу в 10 разів є несправедливою, якщо необхідний обіг становить 40 разів на депозит і бонус. плюс комісія в розмірі 8%(!), якщо виплату запитують повторно протягом місяця (!).

Отже, якщо ви візьмете все це разом, як може статися, що це казино отримає "дуже хорошу" репутацію? і на вершині гравцям кажуть, що це не буде несправедливо і добре, тому що це є в T&Cs? і оборот у 10 разів через правила боротьби з пранням? ти жартуєш? це явно не має нічого спільного з причинами боротьби з пранням, а з несправедливими умовами з правилами боротьби з пранням як приводом.

З огляду на це, можливо, ліміт виграшів у 100 000 є проблемою (хайролера), але тут йдеться про маленьких людей і про те, щоб зламати їм шиї.

Загалом, вся історія більш ніж розчаровує, і тому повільно, але впевнено «дуже хороша» репутація Casino Guru йде на вітер, тому що це не перший абсолютно незрозумілий огляд і не перший раз, коли виправдовуються абсолютно несправедливі умови.

Автоматичний переклад.
redd

Привіт,

дякую за вашу думку. Ви завжди можете повідомити нашу групу даних/перегляду про ці сумніви за допомогою електронної пошти data@casino.guru . Ми намагаємося регулярно перевіряти кращі казино, але нам завжди знадобиться допомога.


У випадку з PalmSlots Casino я б сказав, що ми визнали його умови переважно справедливими, тому ми додали попередження: «Це казино забороняє певні моделі ставок або стратегії під час гри з бонусними коштами, але ми не бачили, щоб це правило використовувалося ще проти гравців».

+

«Попередження: PalmSlots Casino має певні розділи Умов використання бонусів, які ми вважаємо несправедливими по відношенню до гравців казино. Це може викликати у вас проблеми, якщо ви вирішите скористатися бонусами або акціями казино. Через це ми радимо вам шукайте казино з чесними правилами або принаймні зверніть особливу увагу на умови цього казино, якщо вирішите в ньому грати».

Якщо ви перевірите скарги, то побачите, що наразі було подано лише 4 скарги, і це теж непогано.

Незважаючи на ці попередження, репутація казино заслужила дуже погану репутацію, це, звичайно, може змінитися, тому ми просимо гравців подавати скарги щоразу, коли вони відчувають насилля.

Автоматичний переклад.
Radka

Дякуємо за Ваш відповідь. мій коментар щодо відсутності інформації стосувався 10-кратного обороту необробленого депозиту. з вимогами щодо ставок у 10 разів шанс втратити виграш знову дуже високий. це просто математика.

Зважаючи на це, я розумію, що огляди займають багато часу та персоналу, але багато гравців покладаються на відгук гуру казино та не можуть прочитати все на сто відсотків. Я часто чую: «Це дуже добре в Casino Guru, тому це безпечно». «Дуже добре» з вашими 8,3 балами з 10 — це як знак якості. і ледь не спокусив мене зробити депозит у Palmslots. (що в даному випадку не важливо, лише приклад). тому, на мій погляд, так неймовірно важливо, щоб сам рейтинг відображав реальні умови, а вони абсолютно недружні для гравця у випадку Palmslot (також комісія 8% є частиною цього). у вас надзвичайно низькі шанси та висока ймовірність втрати. тому я очікую, що оцінка не буде «дуже добре» навіть без скарг. Сподіваюся, це пояснює моє занепокоєння краще, ніж попередній пост.

Змінено
Автоматичний переклад.
redd

Привіт ще раз і дякую за це оновлення, тепер я справді краще розумію вашу стурбованість.

Я все ще вважаю, що кожен гравець повинен повністю перевірити умови та положення на веб-сайті казино. Я можу уявити, що вимога щодо ставок повинна розглядатися на основі початкової суми депозиту.

Можу лише порадити знайти більш підходяще казино.


Автоматичний переклад.

Привіт усім! Я приєднався до цього казино та ввів кошти пару днів тому (тому ще нічого не отримав), але я в Австралії??? і тепер я читаю, що вони не приймають австралійських гравців??? Моя перевірка пройшла добре. Я оновлю цю тему чату, якщо/коли надійдуть гроші. Тут ще грають австралійці? Дякую за читання....

Автоматичний переклад.
1 2...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого