ФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення

2 р. тому від canaberto
|
39127 переглядів 243 відповідей |
|
1 2...13
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити PalmSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я щойно зареєструвався в цьому казино, і виявилося, що для того, щоб вивести, потрібно поставити х 10. Це не те, що це несправедливо, це більше того... це шахрайство.

Я граю тільки в рулетку і вношу депозит 1000 євро, і виявляється, що я повинен поставити 10 000 євро, щоб мати можливість вивести.

Я не знаю, як хтось грає в цих казино, наприклад, Silver Play х 5...... Неймовірно

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Джентльмени казино Guru: Ви повинні сказати це, коли ми бачимо огляд казино, тому що є користувачі, які реєструються та починають грати, але коли вони йдуть вивести, якщо виграли, виявляється, що вони повинні поставити депозит x 10, як мій m відбувся вчора в Silver Play.

Я думаю, що це обман користувача

Автоматичний переклад.
canaberto
2 р. тому

Завжди читайте положення та умови, перш ніж приєднатися до будь-якого казино, щоб вас не спіймали

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Джентльмени казино Guru: Ви повинні сказати це, коли ми бачимо огляд казино, тому що є користувачі, які реєструються та починають грати, але коли вони йдуть вивести, якщо виграли, виявляється, що вони повинні поставити депозит x 10, як мій m відбувся вчора в Silver Play.

Я думаю, що це обман користувача

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Канаберто,

шахрайство означає, що казино не платить гравцям і приймає лише депозити. Те, що ви описали, не є шахрайством. Це правило боротьби з відмиванням грошей. З іншого боку, я повинен сказати, що 10-кратний депозит звучить занадто багато. Я б сказав, що 5x є найкращим, але ми повинні враховувати, що ви внесли досить велику суму.

Скажімо, якщо казино застосовує 10-кратний депозит як правило AML до нижчих сум - кілька сотень баксів, це правило не має застосовуватися, але це не шахрайство, і казино може це зробити, якщо це зазначено в умовах .

Завжди читайте умови використання, перш ніж зробити депозит. Крім того, під час реєстрації вас, швидше за все, попросили прочитати ці умови та погодитися з ними. Маю рацію?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Навіть якщо ви дотримуєтеся правила, вони теж не платять, я зняв гроші більше 10 днів тому, і вони не прийшли. Кажуть, що буде проблема з моїм рахунком, але більше нічого не роблять, я навіть надіслав їм виписку з рахунку, щоб вони бачили, що гроші не надійшли, але вони наполягають, що зняли гроші, нічого не довівши. Вони статери

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Крім того, що ви не можете ввести Iban, тільки 20 цифр облікового запису.

Ібан неможливий, і там я почав розуміти, що тут щось дивне.

Будь ласка, зробіть щось проти цих шахраїв.

Ми не можемо дозволити більше користувачів робити це

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Те, що я написав раніше, я маю на увазі казино Eagles.

У Palm Slots я не прийшов грати за такими вимогливими правилами

Орли, якщо вони будуть впевнені




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я маю на увазі, що в Eagles, якщо впевнені, що вони вас обманюють

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Навіть якщо ви дотримуєтеся правила, вони теж не платять, я зняв гроші більше 10 днів тому, і вони не прийшли. Кажуть, що буде проблема з моїм рахунком, але більше нічого не роблять, я навіть надіслав їм виписку з рахунку, щоб вони бачили, що гроші не надійшли, але вони наполягають, що зняли гроші, нічого не довівши. Вони статери

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якщо казино не платить, це зовсім інша історія.

Я бачу вашу скаргу на відкриття Casino Eagles . Подивимося, чи зможемо з ними зв’язатися.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Те, що я написав раніше, я маю на увазі казино Eagles.

У Palm Slots я не прийшов грати за такими вимогливими правилами

Орли, якщо вони будуть впевнені




Автоматичний переклад.
2 р. тому

У всякому разі, я дуже заблукав у всіх тих казино, які ви прокоментували в цій темі, пов’язаних лише з PalmSlots.

Я прошу вас прокоментувати кожне казино в його загальному ланцюжку або створити інший ланцюжок, який можна прив’язати до відповідного казино вручну.

Треба сказати, що це дуже безлад 😀.

Схоже, навіть перші два дописи мали бути в іншому місці - у загальній темі Silver Play:

file

Тоді ви написали, що це про Eagles:

file

Цікаво, чи є ваші дописи про PalmSlots?

Тож, будь ласка, розміщуйте свої дописи відповідно – це буде дуже вдячно. 👍




Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Звичайно, я помиляюся. пояснюю:

У Silver play я більше не граю, і обліковий запис закрито.

Я ніколи не грав у Palm Slot, тому що умови є образливими.

Eagles — це місце, де я зареєстрований, і вони не платять. Вчора, дотримуючись ваших вказівок, я подав СКАРГУ.


Все найкраще

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тримайтеся подалі від цього казино.

1 вони змушують вас (ставити), навіть якщо ви не грали з бонусом, ви повинні конвертувати свій депозит × 10, що вже говорить про все.

2 Коли я подумав вивести трохи прибутку вдруге, з’явився цей електронний лист. file

Автоматичний переклад.
milad1
2 р. тому

Привіт,

Я б сказав, що ставки, які застосовуються до кожного депозиту, є досить поширеним правилом, однак воно не дуже популярне.

Максимальна 3-кратна ставка була б кращою.

Що стосується комісій, чи змогли ви заздалегідь перевірити це в умовах? Я на це сподіваюся.

Казино має сплачувати комісію за кожну отриману виплату, тому я можу уявити, що це інструмент, який має мотивувати гравців знімати гроші рідше та ефективніше.

Можна зрозуміти, що це також не популярне правило.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Те саме сталося зі мною, коли я використовував, і через деякий час він з'являється.



Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
2 р. тому

вибачте, але я взагалі не розумію, що останнім часом відбувається в Casino Guru. Для мене це завжди була перша адреса, коли я хотів дізнатися про казино, і вашому відгуку можна було сліпо довіряти.

часи, здається, минули. Казино мають погану репутацію, якщо вони мають ліміт виграшу за обертання в 100 000 євро, але такі казино, як Palmslot, які вимагають 10-кратного (!) відіграшу депозиту навіть без бонусу – неймовірно. про це немає навіть примітки в огляді казино Guru. (Я переглянув T&C завдяки оглядам гравців тут і не зробив депозит.)

Бонусні умови теж аж волосся дибки. Максимальна сума виведення бонусу в 10 разів є несправедливою, якщо необхідний обіг становить 40 разів на депозит і бонус. плюс комісія в розмірі 8%(!), якщо виплату запитують повторно протягом місяця (!).

Отже, якщо ви візьмете все це разом, як може статися, що це казино отримає "дуже хорошу" репутацію? і на вершині гравцям кажуть, що це не буде несправедливо і добре, тому що це є в T&Cs? і оборот у 10 разів через правила боротьби з пранням? ти жартуєш? це явно не має нічого спільного з причинами боротьби з пранням, а з несправедливими умовами з правилами боротьби з пранням як приводом.

З огляду на це, можливо, ліміт виграшів у 100 000 є проблемою (хайролера), але тут йдеться про маленьких людей і про те, щоб зламати їм шиї.

Загалом, вся історія більш ніж розчаровує, і тому повільно, але впевнено «дуже хороша» репутація Casino Guru йде на вітер, тому що це не перший абсолютно незрозумілий огляд і не перший раз, коли виправдовуються абсолютно несправедливі умови.

Автоматичний переклад.
redd
2 р. тому

Привіт,

дякую за вашу думку. Ви завжди можете повідомити нашу групу даних/перегляду про ці сумніви за допомогою електронної пошти data@casino.guru . Ми намагаємося регулярно перевіряти кращі казино, але нам завжди знадобиться допомога.


У випадку з PalmSlots Casino я б сказав, що ми визнали його умови переважно справедливими, тому ми додали попередження: «Це казино забороняє певні моделі ставок або стратегії під час гри з бонусними коштами, але ми не бачили, щоб це правило використовувалося ще проти гравців».

+

«Попередження: PalmSlots Casino має певні розділи Умов використання бонусів, які ми вважаємо несправедливими по відношенню до гравців казино. Це може викликати у вас проблеми, якщо ви вирішите скористатися бонусами або акціями казино. Через це ми радимо вам шукайте казино з чесними правилами або принаймні зверніть особливу увагу на умови цього казино, якщо вирішите в ньому грати».

Якщо ви перевірите скарги, то побачите, що наразі було подано лише 4 скарги, і це теж непогано.

Незважаючи на ці попередження, репутація казино заслужила дуже погану репутацію, це, звичайно, може змінитися, тому ми просимо гравців подавати скарги щоразу, коли вони відчувають насилля.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дякуємо за Ваш відповідь. мій коментар щодо відсутності інформації стосувався 10-кратного обороту необробленого депозиту. з вимогами щодо ставок у 10 разів шанс втратити виграш знову дуже високий. це просто математика.

Зважаючи на це, я розумію, що огляди займають багато часу та персоналу, але багато гравців покладаються на відгук гуру казино та не можуть прочитати все на сто відсотків. Я часто чую: «Це дуже добре в Casino Guru, тому це безпечно». «Дуже добре» з вашими 8,3 балами з 10 — це як знак якості. і ледь не спокусив мене зробити депозит у Palmslots. (що в даному випадку не важливо, лише приклад). тому, на мій погляд, так неймовірно важливо, щоб сам рейтинг відображав реальні умови, а вони абсолютно недружні для гравця у випадку Palmslot (також комісія 8% є частиною цього). у вас надзвичайно низькі шанси та висока ймовірність втрати. тому я очікую, що оцінка не буде «дуже добре» навіть без скарг. Сподіваюся, це пояснює моє занепокоєння краще, ніж попередній пост.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
redd
2 р. тому

Привіт ще раз і дякую за це оновлення, тепер я справді краще розумію вашу стурбованість.

Я все ще вважаю, що кожен гравець повинен повністю перевірити умови та положення на веб-сайті казино. Я можу уявити, що вимога щодо ставок повинна розглядатися на основі початкової суми депозиту.

Можу лише порадити знайти більш підходяще казино.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт усім! Я приєднався до цього казино та ввів кошти пару днів тому (тому ще нічого не отримав), але я в Австралії??? і тепер я читаю, що вони не приймають австралійських гравців??? Моя перевірка пройшла добре. Я оновлю цю тему чату, якщо/коли надійдуть гроші. Тут ще грають австралійці? Дякую за читання....

Автоматичний переклад.
1 2...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого