2 р. тому
Тут ви можете обговорити PalmSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я щойно зареєструвався в цьому казино, і виявилося, що для того, щоб вивести, потрібно поставити х 10. Це не те, що це несправедливо, це більше того... це шахрайство.
Я граю тільки в рулетку і вношу депозит 1000 євро, і виявляється, що я повинен поставити 10 000 євро, щоб мати можливість вивести.
Я не знаю, як хтось грає в цих казино, наприклад, Silver Play х 5...... Неймовірно
I just registered in this casino and it turns out that in order to withdraw you have to bet x 10, This is not that it is unfair, it is more than that... it is a scam.
I only play roulette and I make a deposit of 1000 euros and it turns out that I have to bet 10,000 euros to be able to withdraw.
I don't know how anyone plays in these casinos, for example the Silver Play is x 5......Incredible
Me acabo de registrar en este casino y resulta que para poder retirar hay que apostar x 10, Esto no es qu sea injusto, s mas que eso....es una estafa.
Yo juego a la ruleta solamente y hago un deposito de 1000 euros y resulta que tengo que apostar 10.000 euros para poder retirar.
No se como juega nadie en estos casinos , por ejemplo el Silver Play es x 5......Increible
Джентльмени казино Guru: Ви повинні сказати це, коли ми бачимо огляд казино, тому що є користувачі, які реєструються та починають грати, але коли вони йдуть вивести, якщо виграли, виявляється, що вони повинні поставити депозит x 10, як мій m відбувся вчора в Silver Play.
Я думаю, що це обман користувача
Gentlemen of the casino Guru: You should say it when we are seeing a review of a casino because there are users who register and start playing, but when they go to withdraw if they have won, it turns out that they have to bet the deposit x 10, like my m happened yesterday in Silver Play.
I think that is scamming the user
Sres. del casino Guru : Deberian ustedes decirlo cuando estamos viendo una reseña de un casino porque hay usuarios que se registran y empiezan a jugar, pero cuando van a retirar caso de haber ganado, resulta que tienen que apostar el deposito x 10, como a mi m paso ayer en Silver Play.
Creo que eso es estafar al usuario
Завжди читайте положення та умови, перш ніж приєднатися до будь-якого казино, щоб вас не спіймали
Always read the terms and conditions before you join any casino that way you won’t get caught out
Джентльмени казино Guru: Ви повинні сказати це, коли ми бачимо огляд казино, тому що є користувачі, які реєструються та починають грати, але коли вони йдуть вивести, якщо виграли, виявляється, що вони повинні поставити депозит x 10, як мій m відбувся вчора в Silver Play.
Я думаю, що це обман користувача
Gentlemen of the casino Guru: You should say it when we are seeing a review of a casino because there are users who register and start playing, but when they go to withdraw if they have won, it turns out that they have to bet the deposit x 10, like my m happened yesterday in Silver Play.
I think that is scamming the user
Sres. del casino Guru : Deberian ustedes decirlo cuando estamos viendo una reseña de un casino porque hay usuarios que se registran y empiezan a jugar, pero cuando van a retirar caso de haber ganado, resulta que tienen que apostar el deposito x 10, como a mi m paso ayer en Silver Play.
Creo que eso es estafar al usuario
Привіт Канаберто,
шахрайство означає, що казино не платить гравцям і приймає лише депозити. Те, що ви описали, не є шахрайством. Це правило боротьби з відмиванням грошей. З іншого боку, я повинен сказати, що 10-кратний депозит звучить занадто багато. Я б сказав, що 5x є найкращим, але ми повинні враховувати, що ви внесли досить велику суму.
Скажімо, якщо казино застосовує 10-кратний депозит як правило AML до нижчих сум - кілька сотень баксів, це правило не має застосовуватися, але це не шахрайство, і казино може це зробити, якщо це зазначено в умовах .
Завжди читайте умови використання, перш ніж зробити депозит. Крім того, під час реєстрації вас, швидше за все, попросили прочитати ці умови та погодитися з ними. Маю рацію?
Hello canaberto,
scam means that the casino does not pay players and only accepts deposits. What you described is not a scam. It's an anti-money-laundering rule. I must say, on the other hand, that 10x deposit sounds far too much though. I'd say that 5x is a top but we must consider that you deposited quite a sum.
Let's say that if the casino applies 10x deposit wagering as the AML rule to lower sums - a few hundred bucks, it's not how this rule should be applied but it's not a scam and the casino can do that if it is stated in terms and conditions.
Always read the terms and conditions before making a deposit. Furthermore, during the registration, you were most probably asked to read those terms and agree with them. Am I right?
Навіть якщо ви дотримуєтеся правила, вони теж не платять, я зняв гроші більше 10 днів тому, і вони не прийшли. Кажуть, що буде проблема з моїм рахунком, але більше нічого не роблять, я навіть надіслав їм виписку з рахунку, щоб вони бачили, що гроші не надійшли, але вони наполягають, що зняли гроші, нічого не довівши. Вони статери
Even if you comply with the rule, they don't pay either, I made a withdrawal more than 10 days ago and it hasn't arrived. They say that it will be a problem with my account but they do nothing else, I have even sent them the statement of the account so that they can see that the money has not arrived but they insist that they made the withdrawal without proving anything. They are staters
Aunque cumplas con la regla tampoco pagan, yo hice una retirada hace mas de 10 dias y no me llega. Ellos dicen que será problema de mi cuenta pero no hacen nada mas, les he mandado hasta el extracto de la cuenta para que vean que no me ha llegado el dinero pero insisten que por su parte lo hicieron el retiro sin demostrar nada. Son unos estadadores
Крім того, що ви не можете ввести Iban, тільки 20 цифр облікового запису.
Ібан неможливий, і там я почав розуміти, що тут щось дивне.
Будь ласка, зробіть щось проти цих шахраїв.
Ми не можемо дозволити більше користувачів робити це
Apart from the fact that you cannot enter the Iban, only the 20 digits of the account.
The Iban is impossible and there I began to realize that there was something strange.
Do something against these scammers please.
We cannot allow more users to do so
Aparte que no se puede meter el Iban,solo los 20 dígitos dela cuenta.
El Iban es imposible y ahí empecé a darme cuenta que había algo raro.
Hagan algo contra estos estafadores por favor.
No podemos permitir que lo hagan a más usuarios
Те, що я написав раніше, я маю на увазі казино Eagles.
У Palm Slots я не прийшов грати за такими вимогливими правилами
Орли, якщо вони будуть впевнені
What I wrote before I am referring to the Eagles casino.
In Palm Slots I have not come to play by such demanding rules
The Eagles if they will be sure
Lo escrito antes Me refiero al casino Eagles.
En Palm Slots no he llegado a jugar por las reglas tan exigentes
El Eagles si que te estarán seguro
Навіть якщо ви дотримуєтеся правила, вони теж не платять, я зняв гроші більше 10 днів тому, і вони не прийшли. Кажуть, що буде проблема з моїм рахунком, але більше нічого не роблять, я навіть надіслав їм виписку з рахунку, щоб вони бачили, що гроші не надійшли, але вони наполягають, що зняли гроші, нічого не довівши. Вони статери
Even if you comply with the rule, they don't pay either, I made a withdrawal more than 10 days ago and it hasn't arrived. They say that it will be a problem with my account but they do nothing else, I have even sent them the statement of the account so that they can see that the money has not arrived but they insist that they made the withdrawal without proving anything. They are staters
Aunque cumplas con la regla tampoco pagan, yo hice una retirada hace mas de 10 dias y no me llega. Ellos dicen que será problema de mi cuenta pero no hacen nada mas, les he mandado hasta el extracto de la cuenta para que vean que no me ha llegado el dinero pero insisten que por su parte lo hicieron el retiro sin demostrar nada. Son unos estadadores
Якщо казино не платить, це зовсім інша історія.
Я бачу вашу скаргу на відкриття Casino Eagles . Подивимося, чи зможемо з ними зв’язатися.
If the casino does not pay it's a completely different story.
I can see your complaint about Casino Eagles being opened at the moment. We shall see if can get in touch with them.
Те, що я написав раніше, я маю на увазі казино Eagles.
У Palm Slots я не прийшов грати за такими вимогливими правилами
Орли, якщо вони будуть впевнені
What I wrote before I am referring to the Eagles casino.
In Palm Slots I have not come to play by such demanding rules
The Eagles if they will be sure
Lo escrito antes Me refiero al casino Eagles.
En Palm Slots no he llegado a jugar por las reglas tan exigentes
El Eagles si que te estarán seguro
У всякому разі, я дуже заблукав у всіх тих казино, які ви прокоментували в цій темі, пов’язаних лише з PalmSlots.
Я прошу вас прокоментувати кожне казино в його загальному ланцюжку або створити інший ланцюжок, який можна прив’язати до відповідного казино вручну.
Треба сказати, що це дуже безлад 😀.
Схоже, навіть перші два дописи мали бути в іншому місці - у загальній темі Silver Play:
Тоді ви написали, що це про Eagles:
Цікаво, чи є ваші дописи про PalmSlots?
Тож, будь ласка, розміщуйте свої дописи відповідно – це буде дуже вдячно. 👍
Anyway, I'm quite lost in all those casinos you commented on in this thread only associated with the PalmSlots.
I ask you kindly to comment on each casino in its general thread or create another thread that can be bound to the proper casino manually.
This is quite a mess I must say 😀.
It seems that even the first two posts were supposed to be elsewhere - in Silver Play's general thread:
Then, you wrote it's about Eagles:
Is any of your posts about PalmSlots, I wonder?
So please place your posts accordingly - it would be much appreciated. 👍
Звичайно, я помиляюся. пояснюю:
У Silver play я більше не граю, і обліковий запис закрито.
Я ніколи не грав у Palm Slot, тому що умови є образливими.
Eagles — це місце, де я зареєстрований, і вони не платять. Вчора, дотримуючись ваших вказівок, я подав СКАРГУ.
Все найкраще
Surely I'm wrong. I explain :
In Silver play I no longer play and the account is closed.
I have never played at Palm Slot because the conditions are abusive.
Eagles is where I'm registered and they don't pay. Yesterday and following your instructions, I filed the COMPLAINT.
All the best
Seguramente me equivoque. Le explico :
En Silver play ya no juego y la cuenta esta cerrada.
En Palm Slot no he jugado nunca porque las condiciones son abusivas.
En Eagles es donde estoy registrado y no pagan. Ayer y siguiendo vuestras instrucciones, puse la QUEJA.
Un saludo
Тримайтеся подалі від цього казино.
1 вони змушують вас (ставити), навіть якщо ви не грали з бонусом, ви повинні конвертувати свій депозит × 10, що вже говорить про все.
2 Коли я подумав вивести трохи прибутку вдруге, з’явився цей електронний лист.
Stay away from this casino.
1 they force you (wager) even if you didn't play with bonus, you must convert your deposit ×10 that alone says it all.
2 when I thought of withdrawing a little profit the second time, this email appeared.
Håll er borta från detta casino.
1 de tvingar på dig (wager) fast du inte spelat med bonus, du ska omsätta din insättning ×10 bara det säger allt.
2 när jag tänkte ta ut en lite vinst andra gången då dök detta emajl upp .
Привіт,
Я б сказав, що ставки, які застосовуються до кожного депозиту, є досить поширеним правилом, однак воно не дуже популярне.
Максимальна 3-кратна ставка була б кращою.
Що стосується комісій, чи змогли ви заздалегідь перевірити це в умовах? Я на це сподіваюся.
Казино має сплачувати комісію за кожну отриману виплату, тому я можу уявити, що це інструмент, який має мотивувати гравців знімати гроші рідше та ефективніше.
Можна зрозуміти, що це також не популярне правило.
Hello,
I'd say that wagering applied to every deposit is a pretty common rule, however, it's not a very popular one.
Max 3 times wagering would be better.
When it comes to the fees, were you able to check this in the terms and conditions beforehand? I hope so.
The casino must pay fees for every proceeded payout so I can imagine that this is a tool that should motivate players to withdraw less often and more efficiently.
Can understand that it's not a popular rule either.
Те саме сталося зі мною, коли я використовував, і через деякий час він з'являється.
The same happened with me as I used and after some time it appears.
вибачте, але я взагалі не розумію, що останнім часом відбувається в Casino Guru. Для мене це завжди була перша адреса, коли я хотів дізнатися про казино, і вашому відгуку можна було сліпо довіряти.
часи, здається, минули. Казино мають погану репутацію, якщо вони мають ліміт виграшу за обертання в 100 000 євро, але такі казино, як Palmslot, які вимагають 10-кратного (!) відіграшу депозиту навіть без бонусу – неймовірно. про це немає навіть примітки в огляді казино Guru. (Я переглянув T&C завдяки оглядам гравців тут і не зробив депозит.)
Бонусні умови теж аж волосся дибки. Максимальна сума виведення бонусу в 10 разів є несправедливою, якщо необхідний обіг становить 40 разів на депозит і бонус. плюс комісія в розмірі 8%(!), якщо виплату запитують повторно протягом місяця (!).
Отже, якщо ви візьмете все це разом, як може статися, що це казино отримає "дуже хорошу" репутацію? і на вершині гравцям кажуть, що це не буде несправедливо і добре, тому що це є в T&Cs? і оборот у 10 разів через правила боротьби з пранням? ти жартуєш? це явно не має нічого спільного з причинами боротьби з пранням, а з несправедливими умовами з правилами боротьби з пранням як приводом.
З огляду на це, можливо, ліміт виграшів у 100 000 є проблемою (хайролера), але тут йдеться про маленьких людей і про те, щоб зламати їм шиї.
Загалом, вся історія більш ніж розчаровує, і тому повільно, але впевнено «дуже хороша» репутація Casino Guru йде на вітер, тому що це не перший абсолютно незрозумілий огляд і не перший раз, коли виправдовуються абсолютно несправедливі умови.
sorry, but I don't understand at all what's been going on at Casino Guru lately. for me this was always the first address when it came to informing myself about a casino and your review could actually be trusted blindly.
the times seem to be over. casinos get a bad reputation if they have a win limit per spin of 100,000 euros, but casinos like Palmslot, which require a 10x (!)wagering of the deposit even without a bonus - unbelievable. there is not even a note in the casino Guru review about it. (i had a look at the T&Cs thanks to the player reviews here and didn`t deposit.)
the bonus conditions are also hair-raising. a max cash-out of 10x bonus amount is really not fair if there is a required turnover of 40x deposit AND bonus. plus a fee of 8%(!) if a payout is requested again within a month (!).
so if you take all these together, how can it be that this casino gets a "very good" reputation? and on top the players are told that this would not be unfair and ok, because it is in the T&Cs? and 10x times turnover is because of anti-laundring-rules? are you kidding? this has clearly nothing to do with anti-laundring reasons but with unfair conditions with anti-laundring-rules as a pretext.
that being said, could be that a winspin-limit of 100,000 is a (highroller)problem, but this here is about the small people and about breaking their necks.
all in all, the whole story is more than disappointing and so slowly but surely the "very good" reputation of Casino Guru goes down the drain, because this is not the first absolutely incomprehensible review and not the first time absolute unfair conditions are excused.
Привіт,
дякую за вашу думку. Ви завжди можете повідомити нашу групу даних/перегляду про ці сумніви за допомогою електронної пошти data@casino.guru . Ми намагаємося регулярно перевіряти кращі казино, але нам завжди знадобиться допомога.
У випадку з PalmSlots Casino я б сказав, що ми визнали його умови переважно справедливими, тому ми додали попередження: «Це казино забороняє певні моделі ставок або стратегії під час гри з бонусними коштами, але ми не бачили, щоб це правило використовувалося ще проти гравців».
+
«Попередження: PalmSlots Casino має певні розділи Умов використання бонусів, які ми вважаємо несправедливими по відношенню до гравців казино. Це може викликати у вас проблеми, якщо ви вирішите скористатися бонусами або акціями казино. Через це ми радимо вам шукайте казино з чесними правилами або принаймні зверніть особливу увагу на умови цього казино, якщо вирішите в ньому грати».
Якщо ви перевірите скарги, то побачите, що наразі було подано лише 4 скарги, і це теж непогано.
Незважаючи на ці попередження, репутація казино заслужила дуже погану репутацію, це, звичайно, може змінитися, тому ми просимо гравців подавати скарги щоразу, коли вони відчувають насилля.
Hello there,
thank you for your opinion. You can always inform our data/review team about those doubts using email data@casino.guru. We try to review the better casinos regularly, but we can always use some help.
In the case of PalmSlots Casino, I would say that we found its terms and conditions mostly fair, so we added a warning: "This casino forbids certain betting patterns or strategies when playing with bonus funds, but we have not witnessed this rule being used against players yet."
+
"Warning: PalmSlots Casino has certain sections of Bonus Terms and Conditions that we consider to be unfair to the casino's players. These might cause you issues if you decide to take advantage of the casino's bonuses or promotions. Because of this, we advise you to look for a casino with fair rules or at least pay special attention to this casino's Terms and Conditions if you decide to play at it."
If you check complaints, you will see that there have been only 4 complaints submitted so far and this is also quite good.
Even with those warnings the casino earned a very bad reputation, it may change, of course, that is why we ask players to submit complaints every time they feel abused.
Дякуємо за Ваш відповідь. мій коментар щодо відсутності інформації стосувався 10-кратного обороту необробленого депозиту. з вимогами щодо ставок у 10 разів шанс втратити виграш знову дуже високий. це просто математика.
Зважаючи на це, я розумію, що огляди займають багато часу та персоналу, але багато гравців покладаються на відгук гуру казино та не можуть прочитати все на сто відсотків. Я часто чую: «Це дуже добре в Casino Guru, тому це безпечно». «Дуже добре» з вашими 8,3 балами з 10 — це як знак якості. і ледь не спокусив мене зробити депозит у Palmslots. (що в даному випадку не важливо, лише приклад). тому, на мій погляд, так неймовірно важливо, щоб сам рейтинг відображав реальні умови, а вони абсолютно недружні для гравця у випадку Palmslot (також комісія 8% є частиною цього). у вас надзвичайно низькі шанси та висока ймовірність втрати. тому я очікую, що оцінка не буде «дуже добре» навіть без скарг. Сподіваюся, це пояснює моє занепокоєння краще, ніж попередній пост.
thanks for your reply. my comment about missing info referred to the 10x turnover of the raw deposit. with 10x wagering requirements, the chance of losing a win again is very high. that's just math.
that being said, I understand that the reviews take a lot of time & staff, but a lot of players rely on the casino guru review and may not read everything one hundred percent. i often hear: "its rated very good at Casino Guru, so its safe."a "very good" with 8.3 out of 10 points from you is like a seal of quality. and almost tempted me to deposit at Palmslots. (what is not important in this case, just an example). that's why, in my opinion, it is so incredibly important that the rating itself reflects the real conditions and these are absolutely unfriendly to the player in the case of the Palmslot (also the 8% fee is part of it). you have extremely reduced chances and a high probability of loss. so i would expect the rating not to be "very good" even without complaints.hope this explains my concern better than the post before.
Привіт ще раз і дякую за це оновлення, тепер я справді краще розумію вашу стурбованість.
Я все ще вважаю, що кожен гравець повинен повністю перевірити умови та положення на веб-сайті казино. Я можу уявити, що вимога щодо ставок повинна розглядатися на основі початкової суми депозиту.
Можу лише порадити знайти більш підходяще казино.
Hello again and thank you for this update, I truly understand your concern much better now.
I still feel that every player should check the terms and conditions in full on the casino's website. I can imagine that the wagering requirement should be considered by the initial deposit amount.
I can only suggest finding a more suitable casino.
Привіт усім! Я приєднався до цього казино та ввів кошти пару днів тому (тому ще нічого не отримав), але я в Австралії??? і тепер я читаю, що вони не приймають австралійських гравців??? Моя перевірка пройшла добре. Я оновлю цю тему чату, якщо/коли надійдуть гроші. Тут ще грають австралійці? Дякую за читання....
Hi All, I joined this casino, and entered my withdrawal a couple of days ago (so not received anything yet) but i am in Australia??? and now I am reading they do not accept Australian Players??? My verification went through fine. I will update this chat thread if/when money arrives. Any other Aussies playing here? Thanks for reading....
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.