ГоловнаФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від canaberto
|
45 607 переглядів 246 відповідей |
|
1 2 3...13
BarneyTheAngus
2 р. тому

Привіт,

Я думаю, що коли ви змогли підтвердити свій обліковий запис як австралійський гравець, у вас все повинно бути добре.

Дякуємо, що повідомили нас, не соромтеся зв’язатися з будь-якою інформацією. Сподіваюся, все буде добре.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, Радко! Кажуть, вони заплатили мені 23 числа, а тепер 28 числа, і ще нічого не отримали. Вони сказали зв’язатися з моїм банком, але не надали мені жодних деталей трансакції чи навіть країни, з якої надіслано платіж, оскільки «вони можуть не надавати цю інформацію». Я не можу піти до свого банку практично без інформації, тому зачекаю кілька днів. Я буду тримати вас в курсі. Дякую, Кірсті

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
2 р. тому

Привіт Кірсті,

Мені це не подобається, я думаю, що чесне казино може надати ідентифікатор транзакції, якщо це необхідно. Але я згоден, що варто трохи почекати. Можливо, трансфер просто затримали, ну подивимось.

Я буду чекати на ваше оновлення.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це онлайн-казино принаймні таке ж погане, як і всі інші!

Але найгірше те, що у мене є доступний чат Через кілька хвилин я ніде не можу знайти чат у своєму обліковому записі. Як це працює? Коли я вклав стільки грошей, я чекаю послуги, якої тут точно не знайду

Автоматичний переклад.
marioara
2 р. тому

Привіт,

це символ чату в нижній правій частині сайту:

filefile

Ви можете спробувати це, будь ласка?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вітаю, Радка, лише оновлення, зараз вони передають відповідній команді, оскільки нічого не отримано. Зняття відображається як обробка, і вони кажуть, що це відображається, доки мій банк не прийме транзакцію. Не знаю, як вони це з’ясовують, і навіть не повідомляють мені, з якої країни походить транзакція, і звинувачують мене в затримці, але раніше я не отримував виплат без проблем. Буде оновлено, коли отримає будь-які новини / гроші. З повагою Кірсті

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
2 р. тому

Привіт, Кірсті, це справді дивно. Тоді я б попросив їх надати вам ідентифікатор транзакції. Ви їх питали? Як я бачу, ви вже знаєте, куди подати скаргу на нашому сайті. Ви кажете, що це було пару днів тому. Якщо ваша проблема триває довше двох тижнів, не зволікайте, надішліть її. Дякуємо, що тримаєте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

тож мої гроші знову повернули, і вони надіслали мені таке: «Будь ласка, зверніть увагу, що виведення було скасовано, оскільки ви використали неправильний код SWIFT/BIC. Тепер кошти повернуто на ваш ігровий рахунок, і ви можете подати запит на нове виведення».

Мій код Swift правильний, але номер BSB ніде розмістити. Я пробував як з кодом swift, так і з BSB, і обидва відхилені (я зберігаю знімки екрана). Тепер, коли я збираюся зняти кошти, мені потрібно підтвердити мій обліковий запис, я завантажую всі документи, роблю фотографію та отримую зелену галочку з повним (це на екрані викинуто) і переходжу до зняття, але виявляю, що він хоче, щоб я підтвердив. Як ви вважаєте, чи потрібно подавати скаргу??? Сьогодні минув місяць, як я вперше зняв гроші.

Дякую за цю послугу

Кірсті

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
2 р. тому

Привіт, Кірсті, минуло досить багато часу, і я бачу, що ваші труднощі повторюються. Так, я б подав скаргу. Деякі з наших колег із групи розгляду скарг подбають про вас, і ви можете знайти корінь проблеми. Можливо, це просто збій або якась недоробка при введенні інформації через інтернет-банкінг. Я сам дивуюся, до чого це.🤔 Колегам такі кроки знайомі більше, сподіваюся, вони вам більше порадять. Не забудьте повідомити нам тут про прогрес. Дякую

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
2 р. тому

Привіт, Кірсті, мені спала на думку ще одна річ. Як щодо пробілів під час введення числового коду? Один користувач нещодавно зазначив, що через пробіли в коді йому було відмовлено у знятті коштів. Ви можете спробувати?

Я також зробив невеликий пошук щодо BSB, який використовується в Австралії

"...Коди BSB проти SWIFT/BIC

Так само вам може бути цікаво, чи збігаються номери BSB і коди SWIFT/BIC. І номери BSB, і коди SWIFT/BIC досягають однієї мети: визначити, куди ви надсилаєте гроші, але це не те саме. Найбільша різниця між ними полягає в тому, що номери BSB використовуються для внутрішніх цілей, тоді як коди SWIFT/BIC є міжнародною мережею. Для міжнародних грошових переказів використовуються як BSB-код, так і SWIFT/BIC-код. ..." тут ви можете прочитати трохи більше, але я не знаю, який у вас банк. Збережіть цю інформацію як загальну.

Якщо ви вже пробували з BSB, а також без нього, я б справді зосередився на тому, щоб не розміщувати пробіли.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що мене особливо дратує, так це те, що немає чату, програш – це все одно порядок дня!

Можу лише порадити не грати тут! Я маю на увазі Palmslot!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
marioara
2 р. тому

Привіт,

чат є:

file

Ви можете зв'язатися з оператором, будь ласка? Згідно з нашим оглядом, хтось має бути доступний 24/7 🤔

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чат досі не відстежується для мене!

Казино без чату марно!

Автоматичний переклад.
marioara
2 р. тому

Привіт,

що ти маєш на увазі, будь ласка? Ви бачите значок чату в правому нижньому куті? Можливо, до вас не підключається жоден оператор чату?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вітаю, Радка, я надіслав ще одне вилучення, яке відображається як обробка. Я використав свій код SWIFT, а потім номер рахунку, оскільки є місце лише для двох наборів чисел. Інші казино запитують SWIFT, BSB і номер рахунку. Я дам вам знати, як я буду. Вони не відповіли на мої електронні листи, але повернули гроші на мій рахунок. Вони виправили мою перевірку, тому я зміг подати запит на ще одне зняття коштів. Спасибі. Кірсті

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
2 р. тому

Привіт Крісті,

для мене це звучить як хороший прогрес, дякую, що повернулися до нас!

Тому будемо сподіватися, що казино з легкістю виконає виведення хоча б з другої спроби. Але я маю додати, що я вважаю досить дурним те, що казино не реагує в такій ситуації.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я виграв джекпот у розмірі 5000 євро, граючи в «Король джунглів — бонус Golden Nights» у цьому казино 06.11.22. Виграш був видимий лише в грі, а не в інших іграх і не в обліковому записі казино. Звісно запитав відразу і отримав відповідь із чату, передадуть і перевірять. Сума ще була видима в грі кілька днів, через 3 дні її не було. Тим часом я написав електронний лист до служби підтримки, і мені про це багато разів нагадували. Я не отримав ні підтвердження, ні номера квитка, ні будь-якої інформації - до сьогодні. Чат завжди дає ту саму інформацію «ми ще перевіряємо». Що можна перевірити протягом 3 тижнів? Якщо я порушив будь-які бонусні правила або щось інше, будь ласка, скажіть мені. Просто грати мертвим виглядає дуже непрофесійно, і створюється враження, що ви не хочете брати гроші. Справа навіть не у виплаті, а лише в тому, куди пішла сума. У мене більше немає надії отримати гроші або хоча б їх частину.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
2 р. тому

Привіт,

немає оновлення, тож із PalmSlots зараз усе добре? 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я виграв джекпот у розмірі 5000 євро, граючи в «Король джунглів — бонус Golden Nights» у цьому казино 06.11.22. Виграш був видимий лише в грі, а не в інших іграх і не в обліковому записі казино. Звісно запитав відразу і отримав відповідь із чату, передадуть і перевірять. Сума ще була видима в грі кілька днів, через 3 дні її не було. Тим часом я написав електронний лист до служби підтримки, і мені про це багато разів нагадували. Я не отримав ні підтвердження, ні номера квитка, ні будь-якої інформації - до сьогодні. Чат завжди дає ту саму інформацію «ми ще перевіряємо». Що можна перевірити протягом 3 тижнів? Якщо я порушив будь-які бонусні правила або щось інше, будь ласка, скажіть мені. Просто грати мертвим виглядає дуже непрофесійно, і створюється враження, що ви не хочете брати гроші. Справа навіть не у виплаті, а лише в тому, куди пішла сума. У мене більше немає надії отримати гроші або хоча б їх частину.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

мої вітання з джекпотом! Якщо я можу трохи поміркувати, я б сказав, що, можливо, постачальник ігор перевіряє вашу історію ігор, тому що зазвичай джекпот оплачується постачальником ігор. Якщо так, то казино просто має дочекатися закінчення перевірки.

Я згоден, що ви повинні отримати більше деталей і, бажано, кінцевий термін, щоб ви могли бути менш напруженими, з іншого боку, це було б лише припущенням, оскільки казино не задіяно, і це також пояснює, чому сума ніде не відображається. Я дійсно думаю, що тепер все залежить від постачальника ігор.

Ви можете спробувати запитати про це в казино. 🤔

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка,

Дякую за привітання та цікавий та гарний внесок. За останні кілька тижнів я написав безліч електронних листів до казино, і ось сьогодні я отримав відповідь. Проблему було б вирішено, і я можу закінчити грати в ігри. Я теж це зробив і, звичайно, зробив скріншоти до і після. Спочатку мій обліковий запис був встановлений на 0, коли я входив, як і раніше. Отже, я відкриваю гру і маю на балансі 5000 євро (сума джекпоту). Тож я закінчив грати у безкоштовні обертання, не пам’ятаючи, чи мав їх. Але добре. Минуло 3 тижні, може я не правильно пам'ятаю. А після закінчення фріспінів баланс становить: 0 (НУЛЬ). Звичайно, я теж зроблю знімок екрана. Звичайно, я негайно відправив обидва скріншоти в казино зі своєю відповіддю. Тому, на жаль, нічого не так. Я можу тільки чекати наступної відповіді. Це можуть бути лише питання тижнів... Звичайно, я не можу радіти перемозі за цих обставин. Його нема. Дуже шкода, що PalmSlots пропонує багато моїх улюблених ігор. Я граю кілька років і виграв більші суми, але нічого подібного зі мною раніше не траплялося. Я не здамся і опублікую тут оновлення, щойно буде щось нове.

Багато привітань

Евелін

Автоматичний переклад.
1 2 3...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого