ГоловнаФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Anonymized742
|
55 560 переглядів 250 відповідей |
|
12 3 4...13
Radka

Привіт,

Ні, на жаль, ні. Щойно опублікував розгорнуту відповідь на пост Радки. Казино відповіло, але жодних ознак виграшу... Я буду стежити за оновленнями. Надія помирає останньою


Багато привітань

Евелін



Автоматичний переклад.

Привіт, я Error1905 вніс 300 євро на palmslot і отримав 200% бонусу. Довела мій обліковий запис майже до 2800. Час від часу я шукав бонуси, тобто збирав безкоштовні обертання, щоб потім грати у все. Не перший раз. Зробіть зібране безкоштовне обертання в Book of Shadows сьогодні, це сплачує мені 80 євро, але прибуток не зараховано, а мій рахунок все ще нульовий. Здогадайтеся, можливо, помилка. Потім я переходжу до іншої гри Fate of Olympus і знову кредит на безкоштовні обертання не заброньовано, і нічого не видно в ID ставки. У мене все ще є 67 різних безкоштовних обертань на суму майже 2800 євро. Я ходжу в ігри, де зібрав фріспіни. Усі безкоштовні обертання є, але виграш не зараховується. 27.11.22 о 12:36 мій баланс був нульовим, а о 12:41 бонус був видалений. Але я все ще маю невідкриті безкоштовні обертання. Ви можете допомогти? Адже це приблизно 2800 євро. Мене не хвилюють виплати, але я хотів би грати в свої ігри.


Автоматичний переклад.

Привіт, Радко, гроші знову повернулися, але вони сказали, що в кінці мого швидкого коду додано пробіл, тож я подав запит на зняття вчетверте чи п’яте — втратив слід і, можливо, втратив віру. порадить. Спасибі за слухання

Автоматичний переклад.
Eveline

Привіт Евелін,

тож це свого роду технічна проблема. Ну, вибачте за це.

Я хотів би сказати щось надихаюче чи втішне, але, на жаль, вам справді знову доведеться чекати 🙁.

Будемо раді особливо позитивним оновленням! Казино з такою гарною репутацією повинно вміти вирішувати проблеми...




Автоматичний переклад.

Привіт, я Error1905 вніс 300 євро на palmslot і отримав 200% бонусу. Довела мій обліковий запис майже до 2800. Час від часу я шукав бонуси, тобто збирав безкоштовні обертання, щоб потім грати у все. Не перший раз. Зробіть зібране безкоштовне обертання в Book of Shadows сьогодні, це сплачує мені 80 євро, але прибуток не зараховано, а мій рахунок все ще нульовий. Здогадайтеся, можливо, помилка. Потім я переходжу до іншої гри Fate of Olympus і знову кредит на безкоштовні обертання не заброньовано, і нічого не видно в ID ставки. У мене все ще є 67 різних безкоштовних обертань на суму майже 2800 євро. Я ходжу в ігри, де зібрав фріспіни. Усі безкоштовні обертання є, але виграш не зараховується. 27.11.22 о 12:36 мій баланс був нульовим, а о 12:41 бонус був видалений. Але я все ще маю невідкриті безкоштовні обертання. Ви можете допомогти? Адже це приблизно 2800 євро. Мене не хвилюють виплати, але я хотів би грати в свої ігри.


Автоматичний переклад.

Привіт,

Я не здивуюся, якщо казино заявить, що ви порушили умови. Багато казино вважають цю стратегію забороненою. Хоча я вважаю, що вам слід про це повідомити, щоб припинити його застосування.

Запитайте в казино і дайте мені знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.

Привіт, Радко, гроші знову повернулися, але вони сказали, що в кінці мого швидкого коду додано пробіл, тож я подав запит на зняття вчетверте чи п’яте — втратив слід і, можливо, втратив віру. порадить. Спасибі за слухання

Автоматичний переклад.

Привіт BarneyTheAngus,

Я, чесно кажучи, не знаю, що мені зараз сказати. Я дійсно не розумію, що викликає стільки проблем.

Я втратив уявлення про те, як довго ви намагаєтеся зняти рахунок, можливо, скарга допоможе. Не соромтеся подати один тут .

Не втрачайте віри, це пристойне казино, і має бути якийсь вихід!



Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка,

після надсилання скріншотів і відповіді PalmSlots я отримав відповідь, але не ту, яку хотів. Мене знову попросили закінчити безкоштовні ігри та надати скріншоти та назву браузера, що я робив раніше. Я сказав їм, що вже надав необхідну інформацію, включаючи назву браузера. Сьогодні я отримав ще одну відповідь, в якій ще раз просили надати скріншоти. Моя відповідь була не дуже доброзичливою, як ви можете собі уявити. Я знову надіслав обидва знімки екрана 27/11 і новий сьогоднішній, де показано, що немає жодної гри, яку потрібно закінчити, і більше нічого, крім балансу 0,0. Не можу не припустити, що вони просто все зволікають, щоб попсувати нерви своїм клієнтам.

З повагою,

Евелін

Автоматичний переклад.
Eveline

Привіт Евелін,

Я не впевнений, чи може будь-який скріншот повністю пояснити проблему на цьому етапі, оскільки, з моєї точки зору, він вас нікуди не привів.

Я вважаю, що найпростішим рішенням було б організувати конференц-дзвінок, де ви можете «поділитися екраном», щоб ви могли показати казино, що немає жодної гри, яку ви можете закінчити, і баланс дорівнює нулю.

Це справді випробування вашого терпіння, тож спробуйте запропонувати цей дзвінок у казино, або ж ви можете записати коротке відео.

Як ти гадаєш?

Автоматичний переклад.

Привіт Радка,

Спасибі за ваш швидку відповідь. Незакінчених ігор немає. Я весь час намагаюся їм це пояснити. Я думаю, що я теж це дуже чітко сказав. Наскільки я пам'ятаю, цієї проблеми не було з самого початку. Я можу це запропонувати, гарна ідея. Я мало сподіваюся, що це щось дасть. Ви не бачите нічого, крім інтерфейсу гри.

З найкращими побажаннями

Евелін


PS: Я хотів би змінити своє ім'я користувача. Чи це можливо?

Автоматичний переклад.
Eveline

Привіт! Якщо вам потрібна допомога щодо нового імені користувача, зв’яжіться зі мною тут або електронною поштою magdalena@casino.guru 🙂



Автоматичний переклад.
Magda

Привіт, Магда,

так, будь ласка. Я не знаю, як змінити ім'я користувача. Заздалегідь спасибі.

LG

Евелін



Автоматичний переклад.
Eveline

Привіт, Евелін 😉, ваше ім’я користувача було змінено. Ви не можете зробити це самі. Це потрібно змінити в нашій внутрішній системі. Будь здоров✨

Автоматичний переклад.

велике спасибі 😊

Автоматичний переклад.

Привіт Радка,

Спасибі за ваш швидку відповідь. Незакінчених ігор немає. Я весь час намагаюся їм це пояснити. Я думаю, що я теж це дуже чітко сказав. Наскільки я пам'ятаю, цієї проблеми не було з самого початку. Я можу це запропонувати, гарна ідея. Я мало сподіваюся, що це щось дасть. Ви не бачите нічого, крім інтерфейсу гри.

З найкращими побажаннями

Евелін


PS: Я хотів би змінити своє ім'я користувача. Чи це можливо?

Автоматичний переклад.

Привіт Радка,

Я дослухався вашої поради, записав відео та відправив його в службу підтримки. Тепер я знову можу тільки чекати. Я сподіваюся, що все закінчиться добре. Я поки що не хочу подавати скаргу, але якщо це займе більше кількох днів, я знову це зроблю.

Вітаю та ще раз дякую за допомогу. Евелін

Автоматичний переклад.
Eveline

Привіт Евелін,

Дякуємо за це оновлення, і не турбуйтеся про скаргу, якщо ви не вважаєте це потрібним на даний момент, без тиску.

Я чекаю нового прогресу і сподіваюся, що казино незабаром зрозуміє, в чому справа. Іноді, коли я читаю скарги, мені важко усвідомити деякі нюанси, це змушує мене зрозуміти, що не все можна легко описати словами. Тож я отримав ідею із записом 🙂

Бажаємо вам бога і тримайте нас у курсі 🤞


Автоматичний переклад.

Привіт Радка,

Зараз я подав свою скаргу, як я впевнений, ви бачите. Незважаючи на те, що казино не зможе допомогти, моє терпіння закінчилося. Оновлення з’явиться, як тільки з’явиться щось нове.

З найкращими побажаннями

Евелін

Автоматичний переклад.
Eveline

Привіт Евелін,

Коротко побачив і перевірив. Схоже, казино зараз бере участь у розмові, принаймні з вами.

Я з нетерпінням чекаю, чи Пітер також отримає відповідь.

А поки бажаю гарного дня. 🙂


Автоматичний переклад.

Привіт, Радка, я подав скаргу, оскільки мені повернули відкликання вшосте. Цього разу його не «скасували», а «спробували». Казино більше не надсилає мені електронні листи з будь-якою інформацією, а просто повертає гроші на мій рахунок. Вони також не відповідають на електронні листи, які я надсилаю. Чат достатньо ввічливий, але не може допомогти. Початкове зняття було два місяці тому, тому достатньо. Дякую за цю послугу, Кірсті

Автоматичний переклад.

Привіт Кірсті,

це звучить дуже схоже на мій досвід роботи з PalmSlots. Немає відповіді на електронну пошту та чат, оскільки це було б корисно. Я також подав скаргу, оскільки мої виграші зникли. Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші!

Евелін

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus

Привіт Крісті,

це мудре рішення, і я сподіваюся, що ми допоможемо вирішити проблему.🤞👍

Автоматичний переклад.
12 3 4...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого