ФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від canaberto
|
40785 переглядів 243 відповідей |
|
12 3 4...13
Radka
1 рік тому

Привіт,

Ні, на жаль, ні. Щойно опублікував розгорнуту відповідь на пост Радки. Казино відповіло, але жодних ознак виграшу... Я буду стежити за оновленнями. Надія помирає останньою


Багато привітань

Евелін



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я Error1905 вніс 300 євро на palmslot і отримав 200% бонусу. Довела мій обліковий запис майже до 2800. Час від часу я шукав бонуси, тобто збирав безкоштовні обертання, щоб потім грати у все. Не перший раз. Зробіть зібране безкоштовне обертання в Book of Shadows сьогодні, це сплачує мені 80 євро, але прибуток не зараховано, а мій рахунок все ще нульовий. Здогадайтеся, можливо, помилка. Потім я переходжу до іншої гри Fate of Olympus і знову кредит на безкоштовні обертання не заброньовано, і нічого не видно в ID ставки. У мене все ще є 67 різних безкоштовних обертань на суму майже 2800 євро. Я ходжу в ігри, де зібрав фріспіни. Усі безкоштовні обертання є, але виграш не зараховується. 27.11.22 о 12:36 мій баланс був нульовим, а о 12:41 бонус був видалений. Але я все ще маю невідкриті безкоштовні обертання. Ви можете допомогти? Адже це приблизно 2800 євро. Мене не хвилюють виплати, але я хотів би грати в свої ігри.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Радко, гроші знову повернулися, але вони сказали, що в кінці мого швидкого коду додано пробіл, тож я подав запит на зняття вчетверте чи п’яте — втратив слід і, можливо, втратив віру. порадить. Спасибі за слухання

Автоматичний переклад.
Eveline
1 рік тому

Привіт Евелін,

тож це свого роду технічна проблема. Ну, вибачте за це.

Я хотів би сказати щось надихаюче чи втішне, але, на жаль, вам справді знову доведеться чекати 🙁.

Будемо раді особливо позитивним оновленням! Казино з такою гарною репутацією повинно вміти вирішувати проблеми...




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я Error1905 вніс 300 євро на palmslot і отримав 200% бонусу. Довела мій обліковий запис майже до 2800. Час від часу я шукав бонуси, тобто збирав безкоштовні обертання, щоб потім грати у все. Не перший раз. Зробіть зібране безкоштовне обертання в Book of Shadows сьогодні, це сплачує мені 80 євро, але прибуток не зараховано, а мій рахунок все ще нульовий. Здогадайтеся, можливо, помилка. Потім я переходжу до іншої гри Fate of Olympus і знову кредит на безкоштовні обертання не заброньовано, і нічого не видно в ID ставки. У мене все ще є 67 різних безкоштовних обертань на суму майже 2800 євро. Я ходжу в ігри, де зібрав фріспіни. Усі безкоштовні обертання є, але виграш не зараховується. 27.11.22 о 12:36 мій баланс був нульовим, а о 12:41 бонус був видалений. Але я все ще маю невідкриті безкоштовні обертання. Ви можете допомогти? Адже це приблизно 2800 євро. Мене не хвилюють виплати, але я хотів би грати в свої ігри.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я не здивуюся, якщо казино заявить, що ви порушили умови. Багато казино вважають цю стратегію забороненою. Хоча я вважаю, що вам слід про це повідомити, щоб припинити його застосування.

Запитайте в казино і дайте мені знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Радко, гроші знову повернулися, але вони сказали, що в кінці мого швидкого коду додано пробіл, тож я подав запит на зняття вчетверте чи п’яте — втратив слід і, можливо, втратив віру. порадить. Спасибі за слухання

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт BarneyTheAngus,

Я, чесно кажучи, не знаю, що мені зараз сказати. Я дійсно не розумію, що викликає стільки проблем.

Я втратив уявлення про те, як довго ви намагаєтеся зняти рахунок, можливо, скарга допоможе. Не соромтеся подати один тут .

Не втрачайте віри, це пристойне казино, і має бути якийсь вихід!



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

після надсилання скріншотів і відповіді PalmSlots я отримав відповідь, але не ту, яку хотів. Мене знову попросили закінчити безкоштовні ігри та надати скріншоти та назву браузера, що я робив раніше. Я сказав їм, що вже надав необхідну інформацію, включаючи назву браузера. Сьогодні я отримав ще одну відповідь, в якій ще раз просили надати скріншоти. Моя відповідь була не дуже доброзичливою, як ви можете собі уявити. Я знову надіслав обидва знімки екрана 27/11 і новий сьогоднішній, де показано, що немає жодної гри, яку потрібно закінчити, і більше нічого, крім балансу 0,0. Не можу не припустити, що вони просто все зволікають, щоб попсувати нерви своїм клієнтам.

З повагою,

Евелін

Автоматичний переклад.
Eveline
1 рік тому

Привіт Евелін,

Я не впевнений, чи може будь-який скріншот повністю пояснити проблему на цьому етапі, оскільки, з моєї точки зору, він вас нікуди не привів.

Я вважаю, що найпростішим рішенням було б організувати конференц-дзвінок, де ви можете «поділитися екраном», щоб ви могли показати казино, що немає жодної гри, яку ви можете закінчити, і баланс дорівнює нулю.

Це справді випробування вашого терпіння, тож спробуйте запропонувати цей дзвінок у казино, або ж ви можете записати коротке відео.

Як ти гадаєш?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Спасибі за ваш швидку відповідь. Незакінчених ігор немає. Я весь час намагаюся їм це пояснити. Я думаю, що я теж це дуже чітко сказав. Наскільки я пам'ятаю, цієї проблеми не було з самого початку. Я можу це запропонувати, гарна ідея. Я мало сподіваюся, що це щось дасть. Ви не бачите нічого, крім інтерфейсу гри.

З найкращими побажаннями

Евелін


PS: Я хотів би змінити своє ім'я користувача. Чи це можливо?

Автоматичний переклад.
Eveline
1 рік тому

Привіт! Якщо вам потрібна допомога щодо нового імені користувача, зв’яжіться зі мною тут або електронною поштою magdalena@casino.guru 🙂



Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Привіт, Магда,

так, будь ласка. Я не знаю, як змінити ім'я користувача. Заздалегідь спасибі.

LG

Евелін



Автоматичний переклад.
Eveline
1 рік тому

Привіт, Евелін 😉, ваше ім’я користувача було змінено. Ви не можете зробити це самі. Це потрібно змінити в нашій внутрішній системі. Будь здоров✨

Автоматичний переклад.
1 рік тому

велике спасибі 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Спасибі за ваш швидку відповідь. Незакінчених ігор немає. Я весь час намагаюся їм це пояснити. Я думаю, що я теж це дуже чітко сказав. Наскільки я пам'ятаю, цієї проблеми не було з самого початку. Я можу це запропонувати, гарна ідея. Я мало сподіваюся, що це щось дасть. Ви не бачите нічого, крім інтерфейсу гри.

З найкращими побажаннями

Евелін


PS: Я хотів би змінити своє ім'я користувача. Чи це можливо?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Я дослухався вашої поради, записав відео та відправив його в службу підтримки. Тепер я знову можу тільки чекати. Я сподіваюся, що все закінчиться добре. Я поки що не хочу подавати скаргу, але якщо це займе більше кількох днів, я знову це зроблю.

Вітаю та ще раз дякую за допомогу. Евелін

Автоматичний переклад.
Eveline
1 рік тому

Привіт Евелін,

Дякуємо за це оновлення, і не турбуйтеся про скаргу, якщо ви не вважаєте це потрібним на даний момент, без тиску.

Я чекаю нового прогресу і сподіваюся, що казино незабаром зрозуміє, в чому справа. Іноді, коли я читаю скарги, мені важко усвідомити деякі нюанси, це змушує мене зрозуміти, що не все можна легко описати словами. Тож я отримав ідею із записом 🙂

Бажаємо вам бога і тримайте нас у курсі 🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Зараз я подав свою скаргу, як я впевнений, ви бачите. Незважаючи на те, що казино не зможе допомогти, моє терпіння закінчилося. Оновлення з’явиться, як тільки з’явиться щось нове.

З найкращими побажаннями

Евелін

Автоматичний переклад.
Eveline
1 рік тому

Привіт Евелін,

Коротко побачив і перевірив. Схоже, казино зараз бере участь у розмові, принаймні з вами.

Я з нетерпінням чекаю, чи Пітер також отримає відповідь.

А поки бажаю гарного дня. 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Радка, я подав скаргу, оскільки мені повернули відкликання вшосте. Цього разу його не «скасували», а «спробували». Казино більше не надсилає мені електронні листи з будь-якою інформацією, а просто повертає гроші на мій рахунок. Вони також не відповідають на електронні листи, які я надсилаю. Чат достатньо ввічливий, але не може допомогти. Початкове зняття було два місяці тому, тому достатньо. Дякую за цю послугу, Кірсті

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Кірсті,

це звучить дуже схоже на мій досвід роботи з PalmSlots. Немає відповіді на електронну пошту та чат, оскільки це було б корисно. Я також подав скаргу, оскільки мої виграші зникли. Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші!

Евелін

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
1 рік тому

Привіт Крісті,

це мудре рішення, і я сподіваюся, що ми допоможемо вирішити проблему.🤞👍

Автоматичний переклад.
12 3 4...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого