ФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від canaberto
|
39265 переглядів 243 відповідей |
|
1...4 5 6...13
Додати публікацію
carsix79
1 рік тому

Шановний carsix79,

Як щодо того, щоб прийти сюди і сказати: «Гей, ти помітив? Щось темне там відбувається щодо ліцензії... Дивіться, що я знайшов». 🙂

Це було б набагато краще, ніж звинувачувати нас у тому, що «Ви даєте хорошу оцінку казино, яке шахраює та робить неправдиві заяви на своєму сайті», чи не так? Команда даних працює над цим.

Дякую за оновлення, я думаю, що в цьому випадку можна відкинути просту помилку.


Автоматичний переклад.
Anonymized282
1 рік тому

Привіт.

Чи можу я знати, як саме ви попросили казино закрити ваш рахунок? Дуже важливо зробити це правильно. У будь-якому випадку, якщо завтра казино не закриє рахунок, я б розглянув можливість подати скаргу.

Дай мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка.


Мені цікаво, як виглядає ваша версія прохання про закриття облікового запису "належним чином".

Багато казино пропонують можливість закрити обліковий запис, просто натиснувши кнопку, без необхідності спілкуватися в чаті, писати електронні листи чи стрибати через обручі. Гра в Інтернеті не означає приєднання до клубу з щомісячною платою членства, і людині не потрібен дозвіл на вихід. Це повинно бути легко, і немає вагомих причин, коли це не так.

Якщо ви питаєте, чи я зробив це ввічливо, то так. Я написав електронний лист відповідно до їхніх умов, назвав свою причину та попросив закрити його. Я чекав 24 години (кількість часу, який вони просять отримати для відповіді), а потім зв’язався з чатом і запитав, чому ніхто не відповів, і хто негайно запропонував мені бонусні кошти. Я відмовився і повторив своє прохання. Потім він сказав, що мені потрібно буде написати ще один електронний лист і почекати ще 24 години, поки хтось відповість. Я не вважаю це прийнятною чи хорошою практикою, і я це чітко сказав. Сподіваюся, це відноситься до категорії «правильно». Я із задоволенням надішлю стенограму свого чату та/або електронні листи, якщо вони вам знадобляться.


Мій обліковий запис у них закрито. Моя робота з цим сайтом оглядів також скоро закінчиться. Я не думаю, що це місце для гравців.


Автоматичний переклад.
Anonymized282
1 рік тому

Привіт tamalama67,

Я радий, що ваш обліковий запис нарешті закрито.

Існує суттєва різниця між проханням просто закрити обліковий запис і проханням про те ж саме через проблему з азартними іграми. Деякі гравці просто просять казино закрити їхній рахунок і ображаються на реакцію, коли служба підтримки казино намагається переконати гравців залишитися, пропонуючи якісь бонуси. Деякі просять закрити обліковий запис, щоб отримати шанс отримати бонус як маркетингову стратегію, щоб не втратити клієнтів.

Я лише хотів переконатися, що це не частина вашої проблеми. Це все.

Наскільки я пам’ятаю, якщо казино потребує, щоб гравець зв’язувався зі спеціальним відділом – зазвичай електронною поштою, ми вважаємо 72 години максимальним часом для закриття рахунку. Те, що ми називаємо тривожною кнопкою, звичайно, ідеальний варіант для залежних гравців.

Хоча я не розумію, чому ви думаєте, що це місце недостатньо дружнє,

Я бажаю вам кращих вражень у майбутньому.

Будьте здорові!


Автоматичний переклад.
Опубліковано vamsimohan75452 Приховано Radka
Причина: конфіденційна інформація
vamsimohan75452
1 рік тому

Привіт.

Гадаю, ніхто б не помітив, якби ви відкрито не запитали. У всякому разі, майте це на увазі.

Я зміню ваше ім'я для входу - тоді сховаю пост.

Примітка: відтепер вам потрібно використовувати це нове ім’я для входу.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


Чи можете ви допомогти/порадити, що мені робити.


На початку минулого тижня я виграв гроші в Palmslots. На жаль, я спочатку не перевірив їхні відгуки на CasinoGuru. У вівторок (25.07) мені вдалося вивести 2,5 тисячі євро (я зробив ставку на депозит x10), надіслав усі необхідні документи в KYC. Через 24 години вони запитали мене електронною поштою про додаткові документи від mifinity, які я надіслав. Ще через 24 години вони попросили надати додаткову фотографію для посвідчення особи (це вже було трохи дивно, але я подумав, що добре, можливо, перша була розмитою?).


Після чого контакт з їхнього боку зник. Відповідно до їхніх умов і умов платіж має бути оброблено протягом 48 годин, станом на сьогодні (завтра мине 7 днів) я не отримав від них жодного повідомлення. Я зв'язався по електронній пошті - Тиша. Я написав у службу підтримки, яка повторює одне й те саме, що моя транзакція обробляється, і мені потрібно чекати. Коли я запитав, скільки мені чекати і що відбувається, оскільки час, який вони вказали в своїх Умовах, уже минув, служба підтримки відключилася від чату....


Якби не відгуки та проблеми, які виникали у інших із вилученням коштів, я б, мабуть, зачекав. Але в цьому випадку я хотів би знати думку експерта


найкращий,

Автоматичний переклад.
Dusia20
1 рік тому

Привіт.

Вибачте, але наразі ви мало що можете зробити. 🙁

На мій погляд, верифікація ще не завершена, але спочатку її потрібно провести. Отже, чи можете ви підтвердити, що ви пройшли KYC?

Це може здатися дивним, але ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки та зняття коштів. Отже, технічно я можу порадити подати скаргу, але, якщо я правильно розумію, нам ще зарано втручатися.

Намагайтеся бути спокійним, перевіряйте свою електронну пошту щодня, усі попередні скарги були вирішені , тому я буду терплячим і оптимістичним. 🙏🤞

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,


Я отримав сьогодні відкликання. Я не знаю, чи це збіг обставин, чи те, що я вчора відкрив тут скаргу.


Отже, все закінчилося добре.


Єдиним недоліком була відсутність відповіді від служби підтримки електронною поштою та відсутність інформації про те, що відбувається з моїм відкликанням.


найкращий,

Автоматичний переклад.
Dusia20
1 рік тому

Я радий, що все закінчилося якнайкраще.

Якщо я можу так сказати, ви на 100% праві, погана підтримка чи навіть незнання є причиною справжніх проблем. На жаль, я свідчу таку поведінку майже щодня.

Завдяки вашій публікації та вашій скарзі всі інші гравці можуть побачити, наскільки дбайливим є насправді казино.

Я б сприйняв це як велику користь.

Що стосується щасливого кінця, тобі все ще хочеться залишитися з PalmSlots?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, дайте мені знати, чому це казино не надає такі речі -

  • Без VIP програми
  • Деякі ігри доступні не в усіх країнах

і Обробка зняття коштів може тривати кілька днів, чому?

Автоматичний переклад.
Gullywin
1 рік тому

Я думаю, запитайте представника казино. 🙂

Автоматичний переклад.
Gullywin
1 рік тому

Дякуємо за звернення. У нас є VIP-програма, доступна для наших цінних гравців. Коли гравець відповідає вимогам програми VIP, він отримає електронний лист від нашого VIP-відділу з описом ексклюзивних переваг і привілеїв, якими він може користуватися.

Ви можете отримати більше інформації тут: https://offers.palmslots.com/en/vip/


Доступність певних ігор у різних країнах може бути пов’язана з ліцензійними угодами та правилами постачальників ігор у певних регіонах. Ми прагнемо пропонувати різноманітний вибір ігор усім гравцям, дотримуючись цих юридичних вимог.


Щодо зняття коштів, ми розуміємо важливість своєчасної обробки. Однак зняття коштів часто передбачає процес перевірки для забезпечення безпеки та запобігання шахрайським діям. Хоча це може призвести до невеликої затримки, ми прагнемо зробити процес максимально ефективним. Якщо у вас виникли проблеми чи запитання, наша спеціальна команда підтримки готова допомогти. Не соромтеся зв’язуватися з нами за адресою support@palmslots.com, і ми будемо раді допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому


Чому я не отримую відповідь на свій платіж через 3 дні?

Мій рахунок було перевірено, оскільки я отримував кошти кілька разів, і це було успішно, оскільки кожна окрема сума становила до 500 євро

Зараз 2500 євро через три дні, я не маю відповіді..

Хтось має пораду чи досвід, дякую

Автоматичний переклад.
Danijel310138
1 рік тому

Скільки в середньому часу займала обробка ваших попередніх зняттів? Чи були у вас інші зняття коштів цього місяця? Переконайтеся, що ви знаходитесь у межах ліміту зняття, зачекайте ще трохи або запитайте про це безпосередньо в службу підтримки

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Вони щойно скасували всі мої виграші в розмірі 2500 євро під виправданням, що це через бонус, і залишили 30 євро на моєму рахунку! Куди мені йти, допоможіть, у мене є докази, що я все зіграв правильно! так за власні гроші

Автоматичний переклад.
Danijel310138
1 рік тому

Щоб ми могли провести подальше дослідження, чи не могли б ви надати нам своє ім’я користувача та адресу електронної пошти, пов’язану з обліковим записом, щоб ми могли переглянути?

Автоматичний переклад.
PalmSlots Casino
1 рік тому

Природно

Даніель310138

31.01.1990

Trebur 65468 Німеччина

filefile



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони щойно скасували всі мої виграші в розмірі 2500 євро під виправданням, що це через бонус, і залишили 30 євро на моєму рахунку! Куди мені йти, допоможіть, у мене є докази, що я все зіграв правильно! так за власні гроші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, це був чистий депозит (без бонусу), так? Якщо це так, немає причин анулювати весь баланс, навіть якщо це був бонусний баланс, і ви виконали вимоги щодо ставок і не грали в обмежені ігри, все одно не повинно бути проблем, якщо виграші не обмежені у той час як бонус обмежений, наприклад: 5x, 10x сума депозиту. Також не повідомляйте тут свою електронну адресу чи ім’я користувача облікового запису казино, зверніться до служби підтримки казино, оскільки баланс уже анульовано, ви можете подати скаргу: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони щойно скасували всі мої виграші в розмірі 2500 євро під виправданням, що це через бонус, і залишили 30 євро на моєму рахунку! Куди мені йти, допоможіть, у мене є докази, що я все зіграв правильно! так за власні гроші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Як щодо того, щоб дати представнику казино трохи часу, щоб перевірити це? Я розумію, що це несподіване ускладнення, просто з моєї точки зору, приділяти трохи часу казино тут може бути ефективнішим.

Чесно кажучи, команда розгляду скарг трохи затримується із нещодавно надісланими скаргами, тому її розгляд займе деякий час.

Ну, наскільки я бачу, скарга створена. Давайте подивимось, як воно піде.



Автоматичний переклад.
1...4 5 6...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого