Привіт Радка,
Чи можете ви допомогти/порадити, що мені робити.
На початку минулого тижня я виграв гроші в Palmslots. На жаль, я спочатку не перевірив їхні відгуки на CasinoGuru. У вівторок (25.07) мені вдалося вивести 2,5 тисячі євро (я зробив ставку на депозит x10), надіслав усі необхідні документи в KYC. Через 24 години вони запитали мене електронною поштою про додаткові документи від mifinity, які я надіслав. Ще через 24 години вони попросили надати додаткову фотографію для посвідчення особи (це вже було трохи дивно, але я подумав, що добре, можливо, перша була розмитою?).
Після чого контакт з їхнього боку зник. Відповідно до їхніх умов і умов платіж має бути оброблено протягом 48 годин, станом на сьогодні (завтра мине 7 днів) я не отримав від них жодного повідомлення. Я зв'язався по електронній пошті - Тиша. Я написав у службу підтримки, яка повторює одне й те саме, що моя транзакція обробляється, і мені потрібно чекати. Коли я запитав, скільки мені чекати і що відбувається, оскільки час, який вони вказали в своїх Умовах, уже минув, служба підтримки відключилася від чату....
Якби не відгуки та проблеми, які виникали у інших із вилученням коштів, я б, мабуть, зачекав. Але в цьому випадку я хотів би знати думку експерта
найкращий,
Hello Radka,
Can you please help/advice, what should I do.
At the beginning of last week I won money at Palmslots. Unfortunately I didn't check their reviews on CasinoGuru first. On Tuesday (25.07) I managed a withdrawal of €2.5k (I made a x10 deposit wager), sent all the necessary documents to KYC. After 24h they asked me by email for additional documents from mifinity, which I sent. After another 24h they asked for an additional ID photo (This was already a bit strange, but I thought ok, maybe first one was blurry?).
After which contact from their side disappeared. According to their T&C the payment should be processed within 48hrs, as of today (Tommorow 7 days will pass) I have not received any message from them. I contacted by email - Silence. I have written to support, who repeats the same thing over and over, that my transaction is being processed, and I have to wait. When I asked how long I have to wait, and what is going on, because the time they declare in their T&C has already passed, the support disconnected from the chat....
If it wasn't for the reviews, and the problems others have had with withdrawals, I would probably have waited. But in this case, I would prefer to know the expert's opinion
Best,
Автоматичний переклад.