Привіт Барні! Зараз я відчуваю це на веб-сайті Playzilla. Намагався зняти 8 разів, але все скасовується. У моєму першому запиті на зняття коштів він запитує НАЗВУ БАНКУ, КЛІРІНГОВИЙ КОД, IBAN і НАЗВУ РАХУНКУ. Я заповнив його неправильною інформацією (оскільки ми не маємо такої самої банківської інформації тут, в Австралії), але під час наступних спроб він уже запитує НАЗВУ БАНКУ, BSB, НОМЕР РАХУНКУ та НАЗВУ РАХУНКУ. Я впевнений, що цього разу вказав правильну інформацію, але гроші щойно повернулися на мій рахунок, а в транзакції написано скасування зняття. Дивно, і я зараз хвилююся, що відбувається. Я сподіваюся, що скоро зможу отримати свої гроші. Ви отримали свій?
Hi Barney! I am currently experiencing this on Playzilla website. Tried to withdraw 8 times but it keeps getting cancelled. On my first withdrawal request it ask for BANK NAME, CLEARING CODE, IBAN, and ACCOUNT NAME. I filled it up with incorrect info ( as we dont have same bank info here in AUS) but the next attempts it already ask me for BANK NAME, BSB, ACCOUNT NUMBER and ACCOUNT NAME. I am sure I have put correct info this time but the money just went back to my account and on the transaction it says withdrawal cancel. Strange and I am worried now whats going on. I am hoping I can get my money soon. Did you get yours?