ФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від canaberto
|
34188 переглядів 239 відповідей |
|
1...5 6 7...13
Додати публікацію
BarneyTheAngus
1 рік тому

Привіт Барні! Зараз я відчуваю це на веб-сайті Playzilla. Намагався зняти 8 разів, але все скасовується. У моєму першому запиті на зняття коштів він запитує НАЗВУ БАНКУ, КЛІРІНГОВИЙ КОД, IBAN і НАЗВУ РАХУНКУ. Я заповнив його неправильною інформацією (оскільки ми не маємо такої самої банківської інформації тут, в Австралії), але під час наступних спроб він уже запитує НАЗВУ БАНКУ, BSB, НОМЕР РАХУНКУ та НАЗВУ РАХУНКУ. Я впевнений, що цього разу вказав правильну інформацію, але гроші щойно повернулися на мій рахунок, а в транзакції написано скасування зняття. Дивно, і я зараз хвилююся, що відбувається. Я сподіваюся, що скоро зможу отримати свої гроші. Ви отримали свій?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що багато говорять про palmslots, 22 серпня вони призупинили мене, а через один день закрили мій ігровий рахунок із балансом у 455 000 євро та 5 000 євро, які знімаються вже протягом місяця і завжди з обробкою звичайного формулювання, звичайно, якщо вони знову відкриваю мій рахунок, і я знаходжу його на 0, я підриваю їх, у мене також є екрани балансу, що мені робити.

Все почалося місяць тому, коли я подав запит на зняття 5000, і вони щодня надсилали електронні листи, щоб завжди мати додаткові документи та записи про мою особу, яка володіє документами, після чого, можливо, вони зрозуміли, що я справді існую, і тому закрили мій обліковий запис і вони не відповідають на електронні листи, які я надсилаю їм щодня, до сьогоднішнього ранку

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
laterrafrancesco
1 рік тому

Привіт.

З моєї точки зору, ваш обліковий запис перебував на перевірці більше місяця, але я не впевнений, чи обліковий запис було успішно підтверджено врешті-решт і ці 5000 євро надано вам, чи натомість закрито з анулюванням балансу .

Будь ласка, ви пройшли KYC? Чи отримували ви якісь кошти? Ви накопичили баланс з бонусом або без нього і, крім того, в які ігри ви грали?

Я знаю, що це звучить як ще одне розслідування, і мені дуже шкода, але розуміння ситуації, ймовірно, є ключем до вирішення.

Буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радко, KYC пройшов успішно, я ніколи не отримував жодних вилучень, це перший, який я зробив, але досі немає відповіді, я накопичив баланс без бонусів, і я накопичив його все, граючи у віртуальний футбольний чемпіонат

Автоматичний переклад.
laterrafrancesco
1 рік тому

Привіт! Якщо мова йде про віртуальний футбольний чемпіонат, я повинен почати зі згадки, що Casino Guru не займається ставками на спорт, оскільки ми не маємо досвіду та не маємо філії.

З іншого боку, мені шкода, що у вас є подібні проблеми, і я хотів би допомогти вам і порекомендувати вам сайти, на які ви можете подати скаргу, оскільки це пов’язано зі ставками на спорт.

Просто виберіть одне з наведених нижче посилань:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо ви вирішите подати скаргу, чи могли б ви повідомити нас на форумі про те, як просувається ваша справа? Сподіваюся, я був хоча б трохи корисним.

Автоматичний переклад.
boypalago
1 рік тому

Так, я отримав свої гроші, ввівши BSB і номер рахунку в полі IBAN без пробілів. Ваш виглядає інакше, оскільки тепер запитує BSB і номер рахунку. За кордоном знадобиться свіфт-код???. Не знаю, що запропонувати вам спробувати - можливо, допомога в реальному часі???. Успіхів і дайте нам знати, як у вас справи. Барні.

Автоматичний переклад.
BarneyTheAngus
1 рік тому

Я отримав свої гроші! дякую, що приділили час моєму запиту! оцініть це щасливих азартних ігор!

Автоматичний переклад.
boypalago
1 рік тому

Це круто! ✨

Не могли б ви пояснити, як гравці повинні правильно вводити BSB, IBAN або навіть номери рахунків? Час від часу з’являються такі запитання, тож місцевий гравець, який надає відповіді, завжди є чудовою підтримкою! 🙂

Без тиску, звичайно! Ми дуже цінуємо всі поради! 😎

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Приємно чути, що вам заплатили. Барні

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Хтось може сказати мені, скільки в середньому потрібно було чекати виплат???

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


30 серпня я вніс 100 євро і використав ці гроші, щоб виплатити 5000 євро. Грав без бонусу. Я також подав запит на виплату 30 серпня.


Мій рахунок відкритий з 2 вересня. Готовий сертифікований і придатний для зняття.


Чому так довго? У мене такого ще ніколи не було. Я дуже панікую, що не отримаю гроші.


Ви можете мені допомогти?




Автоматичний переклад.
lgschwandtner
1 рік тому

Привіт! Я думаю, що коли справа доходить до зняття коштів і казино в цілому, було б гарною ідеєю отримати принаймні деякий огляд. Я б рекомендував переглянути відгуки користувачів або скарги на нашому сайті, які відображають реальний досвід гравців і можуть допомогти у подібних питаннях. Я знайшов подібний випадок, який було вирішено за цим посиланням: https://casino.guru/palmslots-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-at . Звичайно, ви можете знайти більше, якщо вам цікаво.

Я також хотів би додати, що щодо зняття коштів, ми даємо казино 14 днів для вирішення цієї ситуації.

У будь-якому випадку, я також помітив, що вам вдалося подати скаргу , тож ми побачимо, як далі піде справа. Обов’язково повідомляйте нам про розвиток справи.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро,


Дякую за вашу відповідь. На щастя, джентльмен отримав свої гроші, і я також сподіваюся на щасливий кінець.


У мене та ж проблема. На електронні листи не відповідають, і ви не отримуєте жодної справжньої інформації в чаті. Я справді у відчаї та стурбованому. Я все ще намагаюся бути терплячим. Напишу ще одне оновлення.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Danijel310138 видалено
Danijel310138
1 рік тому

О ні, це звучить недобре. Ви також грали без бонусу?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Danijel310138 видалено
Опубліковано Danijel310138 видалено
1 рік тому

Я дуже схвильований, тому що грав без бонусу. Нічого не відбувається, я вже втрачаю надію.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Danijel310138 видалено
1 рік тому

Я зв’язався безпосередньо з Curaçao eGaming («CEG»), і вони сказали мені, що вирішать цю проблему.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.