ФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від canaberto
|
40947 переглядів 243 відповідей |
|
1...6 7 8...13
1 рік тому

У будь-якому випадку вони хочуть доказів, щоб продовжити розслідування, я надіслав скріншоти свого ігрового рахунку, свого балансу та поповнень у своєму домашньому банкінгу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив скріншот перед тим, як вони закрили мій обліковий запис і вигнали мене

Автоматичний переклад.
laterrafrancesco
1 рік тому

Я схвильований. Будь ласка, тримайте мене в курсі. Звичайно, я теж люблю тебе😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Через скільки днів після вашого запиту на зняття коштів ваш обліковий запис було заблоковано?


На щастя, мене ще не заблокували. Не обробляється тільки зняття. 8 днів!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вважайте, що я подав заявку в суботу, 12 числа, мене призупинили в понеділок, а потім вони закрили рахунок у вівторок

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Божевільний, неймовірний. Тримаю за вас кулаки, щоб все було добре.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Яро,


Дякую за вашу відповідь. На щастя, джентльмен отримав свої гроші, і я також сподіваюся на щасливий кінець.


У мене та ж проблема. На електронні листи не відповідають, і ви не отримуєте жодної справжньої інформації в чаті. Я справді у відчаї та стурбованому. Я все ще намагаюся бути терплячим. Напишу ще одне оновлення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я чітко розумію ваші почуття, коли мова йде про гроші, і ви не можете отримати відповіді. Я був би так само розчарований. Але вам не потрібно втрачати надію і намагатися мислити позитивно, що, я думаю, ви намагаєтеся робити.

Щодо скарги , Нік до неї добереться, і добре, що ви її оновили. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, не соромтеся додавати її тут і на форумі.

Сподіваємося, що з часом все владнається і ви отримаєте свої гроші.

Схрещуємо пальці 🤞🤞☘️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зв’язався безпосередньо з Curaçao eGaming («CEG»), і вони сказали мені, що вирішать цю проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я думаю, що це цілком зрозумілий крок з вашого боку, і я хотів би попросити вас, чи можете ви також повідомити нас, коли отримаєте рішення від органу влади. Безумовно, це було б дуже цінно для нас і для гравців також.

Що стосується скріншотів, то також було б розумно, що ви їх зробили та зберегли, оскільки докази, безумовно, знадобляться в цій справі.

У будь-якому випадку, я також тримаю кулаки за вас, і я сподіваюся, що ви також отримаєте свої гроші, тому що я бачив, що ви не мало виграли. 🤞

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я натрапив на цікаву історію - сайт зазначає наступне у своїй політиці:


7.3.14. Зняття коштів здійснюються лише на той самий рахунок клієнта, з якого він вніс кошти, тобто на початковий рахунок клієнта. Palmslots залишає за собою на власний розсуд право вимагати використання певного методу виведення коштів. Якщо це можливо, Palmslots може скасувати внесені кошти клієнта замість ініціювання нової транзакції зняття.


Представник чату каже, що через антибанківські правила :l від Visa та/або «Ми оновлюємо наші платіжні методи, щоб вони стали ефективнішими та зручнішими для користувачів, тому транзакції за кредитними/дебетовими картками не працюють повністю. На даний момент ви можете скористайтеся однією з альтернатив». скасування Visa наразі недоступне, тому мені доводиться використовувати інший метод. Хіба це не дивно, якщо можна сказати? Хтось може прокоментувати це? Не кажучи вже про те, що виведення займе багато років, як заявляли попередні гравці.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гарні новини. У мене гроші на рахунку. Я дуже щасливий!!!! Я так боявся, що мене обдурять. Але все добре....

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я натрапив на цікаву історію - сайт зазначає наступне у своїй політиці:


7.3.14. Зняття коштів здійснюються лише на той самий рахунок клієнта, з якого він вніс кошти, тобто на початковий рахунок клієнта. Palmslots залишає за собою на власний розсуд право вимагати використання певного методу виведення коштів. Якщо це можливо, Palmslots може скасувати внесені кошти клієнта замість ініціювання нової транзакції зняття.


Представник чату каже, що через антибанківські правила :l від Visa та/або «Ми оновлюємо наші платіжні методи, щоб вони стали ефективнішими та зручнішими для користувачів, тому транзакції за кредитними/дебетовими картками не працюють повністю. На даний момент ви можете скористайтеся однією з альтернатив». скасування Visa наразі недоступне, тому мені доводиться використовувати інший метод. Хіба це не дивно, якщо можна сказати? Хтось може прокоментувати це? Не кажучи вже про те, що виведення займе багато років, як заявляли попередні гравці.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Хоча казино оновлює методи оплати, я не вважаю це таким дивним. Звичайно, якщо ви звикли вносити та знімати кошти за допомогою кредитної або дебетової картки, згаданої вище, це, ймовірно, не порадує гравця. Але принаймні ви отримали відповідь, тому що в деяких казино ви могли навіть не залишити такої інформації.

З іншого боку, казино має дозволити вам альтернативний метод виведення коштів, якщо ваш недоступний. Принаймні я вважаю, що так має поводитися чесне казино.

Однак, що стосується виведення коштів, ми побачимо, скільки часу у вас це займе, і, сподіваюся, ви повідомите нам, як у вас справи. Сподіваюся, у вас не буде так багато перешкод, як у інших гравців. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони дозволяють мені інший метод виведення коштів, однак причина цього не була вказана з самого початку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гарні новини. У мене гроші на рахунку. Я дуже щасливий!!!! Я так боявся, що мене обдурять. Але все добре....

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Яка чудова п'ятниця у нас тут. 🎉🎉😊

Я радий, що ви нарешті отримали свої гроші, хоча це зайняло більше часу, ніж очікувалося. Зрештою, терпіння окупилося, і ви можете бути щасливі.

У будь-якому випадку, я вважаю, що вам краще вибрати інше казино в майбутньому або ви дасте цьому ще один шанс?

Автоматичний переклад.
ytdmh6dtz8
1 рік тому

Так, я вважаю, що якщо виникли проблеми з оплатою, про це потрібно повідомляти якнайшвидше. Звичайно, це залежить від самого казино, але якщо у вас є альтернатива, я думаю, що це може бути добре. Це моя думка.

Я також сподіваюся, що ваше відкликання не затягнеться, як в інших випадках, і все буде добре. Потім дайте нам знати, як усе пройшло.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Марко 86

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після цих заяв служби підтримки LiveChat з Nora я дуже скептично ставлюся до серйозності цього казино:


Нора

Ви можете грати в ігри, які вам подобаються, щоб спокійно перевірити своє перекидання. Ви можете переглянути поточну суму пролонгації, натиснувши своє ім’я користувача та вибравши опцію «Кампанії».


Гаразд, які ігри означають 100% - усі слоти, скретч і казуальні ігри (за винятком версій, указаних нижче)?


Оскільки згаданого списку там немає?


Здається, є виключені ігрові автомати, інакше б про них там не згадували!?

Нора

Я рекомендую вам просто перевірити перекидання під час гри, щоб переконатися, що все в порядку.


Ні, дякую. Я не люблю купувати кота в мішку.


Скажіть, будь ласка, виключені ігрові автомати :(

Нора

Я хотів би вам це сказати, але міг би ввести вас в оману неправильною інформацією.


Я радий прийняти це

Нора

Тож дякуємо, що звернулися до нас. Якщо у вас більше немає питань, ми можемо завершити чат. Гарного вечора та будьте здорові!

Нора залишила чат


Мені відмовляють у наданні інформації. Чи повинен я спочатку внести депозит, а потім мати можливість дізнатися, які слот-ігри виключені з активним бонусом?


Великий палець вниз!!


Йдеться про персоналізований депозитний код: WLC120FS50


Існують спеціальні умови бонусів:

https://palmslots1.com/tc-pages/private-casinobonus-fs

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
schoffiberlin
1 рік тому

Отже, ви повинні вгадати, які ігри виключені з підрахунку ставок? А тепер уявіть, що вам вдалося виконати вимоги до ставок, але ви грали в гру, яку могли забанити, поки активний бонус, і вони просто анулювали ваш баланс. Я впевнений, що це може статися, ми бачили подібні сценарії в інших казино

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після цих заяв служби підтримки LiveChat з Nora я дуже скептично ставлюся до серйозності цього казино:


Нора

Ви можете грати в ігри, які вам подобаються, щоб спокійно перевірити своє перекидання. Ви можете переглянути поточну суму пролонгації, натиснувши своє ім’я користувача та вибравши опцію «Кампанії».


Гаразд, які ігри означають 100% - усі слоти, скретч і казуальні ігри (за винятком версій, указаних нижче)?


Оскільки згаданого списку там немає?


Здається, є виключені ігрові автомати, інакше б про них там не згадували!?

Нора

Я рекомендую вам просто перевірити перекидання під час гри, щоб переконатися, що все в порядку.


Ні, дякую. Я не люблю купувати кота в мішку.


Скажіть, будь ласка, виключені ігрові автомати :(

Нора

Я хотів би вам це сказати, але міг би ввести вас в оману неправильною інформацією.


Я радий прийняти це

Нора

Тож дякуємо, що звернулися до нас. Якщо у вас більше немає питань, ми можемо завершити чат. Гарного вечора та будьте здорові!

Нора залишила чат


Мені відмовляють у наданні інформації. Чи повинен я спочатку внести депозит, а потім мати можливість дізнатися, які слот-ігри виключені з активним бонусом?


Великий палець вниз!!


Йдеться про персоналізований депозитний код: WLC120FS50


Існують спеціальні умови бонусів:

https://palmslots1.com/tc-pages/private-casinobonus-fs

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! У вашому випадку я б також передумав, чи буду я врешті робити депозит у казино. З описаною вами ситуацією виглядає так, ніби ви купуєте кота в мішку, що врешті-решт може обернутися не дуже добре.

Однак мене заінтригувала відповідь, що «я хотів би вам це сказати, але я міг би ввести вас в оману неправильною інформацією». Я не думаю, що це дуже професійно і серйозно.

У будь-якому випадку, чи можете ви розповісти нам, як ви врешті прийняли своє рішення і чи ви зробили депозит і грали?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тиждень і жодних оновлень щодо зняття коштів. Виникла проблема з KYC у моїх методах оплати, не було вказано, як/що має бути включено на знімок екрана, і єдиний спосіб, яким я міг побачити, що виникла проблема з перевіркою, був під час натискання кнопки виведення, і це показувало вікно KYC. Ні електронної пошти, ні повідомлення про це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене пройшло 7 днів, а платіж ще обробляється!

Погане казино я ще не бачив!

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого