Привіт, у мене проблема з підтвердженням місця проживання, тому що я не маю власного помешкання і навіть не знімаю, тому я не можу підтвердити це навіть через банківський рахунок, хтось буде такий добрий, щоб порадити як з цим боротися?
Hello, I have a problem with the verification of residence, because I don't have my own residence and I'm not even renting, so I can't prove it even through a bank account, would someone be so kind as to advise how to deal with this?
Zdravím, mám problém s ověřením pobytu, jelikož nemám vlastní být a nejsem ani v nájmu tak nemohu doložit ani skrz bankovní účet, byl by někdo tak hodný a poradil jak se s tímto vypořádat?
Маленька дівчина. Боюся, вам слід було подумати про це, перш ніж зареєструватися 🙁.
Усі іноземні казино перевіряють вашу адресу проживання, яку ви також можете підтвердити випискою з банківського рахунку або рахунком за комунальні послуги. У них це написано в правилах.
«Ідентифікація клієнта
Програма ідентифікації клієнта проводиться:
до здійснення будь-якої фінансової операції;
коли є будь-які сумніви щодо автентичності, достовірності або адекватності раніше отриманих ідентифікаційних даних Клієнта.
вимагає від Клієнтів надати документ, що посвідчує особу, і, якщо необхідно, доказ місця проживання; і
за жодних обставин не дозволяє здійснювати будь-які операції з
неповна інформація про особу та, якщо необхідно, підтверджена інформація про місце проживання. "
У казино з чеською ліцензією ви йдете у відділення і за ідентифікаційною карткою визначите місце проживання чи постійного проживання. Але в цьому випадку у вас є проблема. Якщо я правильно розумію, єдиним підтвердженням адреси є лише OP, чи не так? Чи можу я знати, яка ваша адреса вказана у вашій банківській виписці?
Little girl. I'm afraid you should have thought of this before you registered 🙁.
All foreign casinos check your residential address, which you can also prove with a bank statement or utility bill. They have it written in the rules.
"Client Identification
The Client Identification Program is to be carried out:
before any financial transaction can be made;
when there is any doubt about the authenticity, veracity, or adequacy of the previously obtained Clients' identification data.
requires Clients to provide proof of identification and if necessary, proof of residence; and
does not under any circumstances permit any transaction to be made with
incomplete identity and if needed residence verification information. "
At a casino with a Czech license, you would go to a branch and the place of residence or permanent residence would be determined by the ID card. But in this case you have a problem. If I understand correctly, the only proof of address is just the OP, right? And may I know what address you have on your bank statement?
Zravíčko. Já se obávám, že na tohle jsi měl myslet ještě před tím, než si se registroval 🙁.
Ona všechna zahraniční kasína prověřují adresu bydliště, kterou navíc doložíš výpisem z banky nebo účtem za energie. Mají to napsané v pravidlech.
"Client Identification
The Client Identification Program is to be carried out:
before any financial transaction can be made;
when there is any doubt about the authenticity, veracity, or adequacy of the previously obtained Clients’ identification data.
requires Clients to provide proof of identification and if necessary, proof of residence; and
does not under any circumstances permit any transaction to be made with
incomplete identity and if needed residence verification information."
U kasína s českou licencí by sis zašel na pobočku a místo pobytu nebo trvalé bydliště by vyřešila občanka. Ovšem v tomhle případě máš problém. Pokud to chápu správně, jediný důkaz adresy je právě OP, že? A mohu vědět, jakou adresu tedy máš na výpisu z banky?
Це має бути образливо? Якщо так, припиніть це.
Is this supposed to be offensive? If so, stop that.
Ви насправді звернулися до іншого гравця, тому здавалося, що ви звинувачуєте гравця в тому, що він брехун і шахрай 😀.
Ось чому я спочатку запитав вас, розумієте?
You actually addressed another player, so it seemed like you were accusing the player of being a liar and scammer 😀.
That's why I asked you first, you see?
Привіт, це казино шахрайство, не грайте в ньому. Я вніс 2500, мені вдалося заробити 5000, і вони ніколи не дозволяють вам зняти гроші, тому люди не грають у казино mystake, чисте шахрайство
hello this casino is a scam do not play in it I deposited 2500 I managed to make 5000 and they never let you withdraw the money so people do not play in the mystake casino pure scam
hola este casino es una estafa no jueguen en el yo deposite 2500 logre hacer 5000 y jamas te dejan retirar el dinero asi que gente no jueguen en el casino mystake pura estafa
Привіт!
Чи казино коли-небудь пояснювало вам проблему? Я маю на увазі, чому ти думаєш, що тобі не заплатять?
Hi!
Has the casino ever explained the issue to you? I mean, what makes you think you won't get paid?
Гроші вже в дорозі, так сказали
The money is already on the way, that's what they said
El dinero ya está en camino eso han dicho
Гаразд, відколи гроші в дорозі, і який варіант ви вибрали, будь ласка?
Ok, since when is the money on the way, and which option did you choose, please?
Привіт, команда гуру,
Нещодавно я грав із Mystake, я пройшов верифікацію та справді зміг успішно зняти £300
Вчора мені пощастило, і я зміг виграти £877, які я зняв. Це оброблялося, і сьогодні вранці мені сказали, що мій обліковий запис закрито без жодної причини. У мене не було активного бонусу, і я справді просто шукаю допомоги, щоб вирішити цю проблему.
З повагою.
Hi guru team,
I have been playing with Mystake recently, I was verified fine and actually managed to successfully withdraw £300
Yesterday I was lucky today and managed to win £877 which I withdrew. This was processing and this morning I was told my account is closed with no reason at all. I had no bonus active, and really just looking for some help to resolve this.
kind regards.
Привіт.
Як на мене, це звучить як відсутність пояснень... Ви повинні принаймні повідомити, яке правило було порушено, щоб переконатися, що ви більше цього не зробите 🙁.
Будь ласка, ви впевнені, що ніхто не згадував?
У будь-якому разі допомога доступна через ваш центр розгляду скарг. Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, щоб подати запит.
Hello there.
To me, it sounds like a lack of explanation... You should, at least, be advised which rule was breached to ensure you won't do that again 🙁.
Are you sure none was mentioned, please?
Anyway, help is available through your complaint resolution center. Use this link to submit a case, please.
Трансфер З п'ятниці ще не прийшов
Transfer Since Friday has not yet arrived
Transferencia Desde el viernes aún no ha llegado
Вони закрили ваш рахунок, щоб не платити вам
They have closed your account so as not to pay you
Te han cerrado la cuenta para no pagarte
Вони надіслали електронний лист із повідомленням, що не повідомлять мені, чому він закритий, але моє відшкодування все ще обробляється. Дуже дивно
They have emailed saying they won’t tell my why it’s closed, but my refund is still processing. Very strange
Коли він закриває рахунок, це тому, що він стверджує, що ви порушили закон гри, щоб не платити вам
When he closes the account, that is because he alleges that you have violated the law of the game so as not to pay you
Cuando cierra cuenta eso es que alega que has infringido la la ley del juego para no pagarte
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.