ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

2 р. тому від Leclair36
|
66605 переглядів 383 відповідей |
|
1...13 14 15...21
Додати публікацію
11 міс. тому

Минуло вже чотири дні, а відповіді немає, під час перевірки у мене вимагають документ, що засвідчує особу, щоб сфотографувати та завантажити його, вони відмовили 4 чи 5 разів, а потім я отримав повідомлення, в якому говорилося: ми вибачте, але ми не змогли підтвердити вашу особу, але навіть неньки роблять помилки, зверніться до служби підтримки

Я вже надіслав їм два електронні листи, але не отримав відповіді.

Автоматичний переклад.
tovarali16
11 міс. тому

Я хотів сказати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення питання щодо виведення коштів і верифікації рахунку, але мені здається непрофесійним, якщо казино не може ні на що відповісти протягом 4 днів.

Що стосується надісланих вами документів, то в чому конкретно проблема, коли їх відхилили 4-5 разів?

Дайте ще трохи часу, і якщо казино не зможе відповісти протягом наступних кількох днів, ми спробуємо вам допомогти.

Звичайно, якщо ви почуєте щось нове, тримайте нас в курсі. Я буду чекати. 🤞

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Було сказано, що ми не можемо підтвердити особу, я зробив кілька фотографій із кращою роздільною здатністю, фокусуванням без великого освітлення, щоб було краще розбірливо, і я не прийняв жодної з них, сказавши, що я не можу підтвердити особу

Дуже дякую за відповідь, буду уважний до іншої інформації

Автоматичний переклад.
tovarali16
11 міс. тому

Я чітко розумію, що не вдалося підтвердити особу, я просто не розумію, в чому причина, коли ви кілька разів намагаєтеся завантажити його, але нічого. Не можете підтримати якусь пораду, щоб зробити це прийнятним, чи хтось уже відповів вам? Я не думаю, що це складне завдання, яке неможливо виконати, якщо це лише один документ. Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Технічна підтримка відповіла на електронний лист сьогодні, вони лише сказали мені, що фотографії документа неправильні, і що з цієї причини його неможливо перевірити, але вони ще не дали мені жодного рішення, я сподіваюся, що вони зможуть це вирішити,


Так, це єдиний недолік, всі інші перевірки вийшли правильними.

Автоматичний переклад.
tovarali16
11 міс. тому

Тому це досить прикра ситуація, коли все інше вже прийнято, а у вас проблема лише з одним документом. Чи намагалися ви запитати в казино, як правильно зробити фотографії? Чи є у них проблеми з тим, що вони не бачать певної інформації?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що казино зможе вирішити цю ситуацію з вами, а якщо ні, я рекомендую вам подати скаргу до нас.

Як ви думаєте, ви зможете спробувати з ними? Якщо нічого не зміниться, дайте мені знати.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добрий день,


Я хочу зняти бл. 150 євро з мого облікового запису MyStake, однак я побачив у їхніх Умовах, що це казино не працює в моїй країні, Іспанії, і я хотів би знати, чи це призведе до того, що я не матиму доступних методів виведення коштів, чи просто функція виведення коштів буде бути заблокованим у моїй країні. Я ще не підтвердив жодного з них, тому що мені бракує KYC. Чи відомо, чи змогли жителі Іспанії вивести свої прибутки?


Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Після того, як усі ці квитки були відкриті після мого власного, я б справді попередив гравців грати на цьому сайті. По-перше, моє вірусне програмне забезпечення виявляє деякі речі на цьому сайті, вони не перевіряють облікові записи, і для виведення коштів потрібно БАГАТО часу. будь ласка casino.guru, вам слід зробити велике попередження про це казино.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добрий день,


Я хочу зняти бл. 150 євро з мого облікового запису MyStake, однак я побачив у їхніх Умовах, що це казино не працює в моїй країні, Іспанії, і я хотів би знати, чи це призведе до того, що я не матиму доступних методів виведення коштів, чи просто функція виведення коштів буде бути заблокованим у моїй країні. Я ще не підтвердив жодного з них, тому що мені бракує KYC. Чи відомо, чи змогли жителі Іспанії вивести свої прибутки?


Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я можу запитати, як вам вдалося зареєструватися в казино? Коли ви заповнювали реєстраційну форму з основною інформацією, чи був вибір країни, з якої ви? Ви помітили, що Іспанія не є дозволеною країною лише після того, як ви перемогли?

Це досить складна ситуація, і я точно не знаю, як з нею впорається казино. Ви вже пробували зняти гроші?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Після того, як усі ці квитки були відкриті після мого власного, я б справді попередив гравців грати на цьому сайті. По-перше, моє вірусне програмне забезпечення виявляє деякі речі на цьому сайті, вони не перевіряють облікові записи, і для виведення коштів потрібно БАГАТО часу. будь ласка casino.guru, вам слід зробити велике попередження про це казино.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, ви маєте на увазі відкриту скаргу? Наскільки я бачив, у вас немає претензій до MyStake Casino.

Що стосується вашого програмного забезпечення, що саме воно зафіксувало на цій сторінці? Скільки часу вам знадобилося, щоб підтвердити або зняти гроші?

Дайте мені знати, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Казино не накладає жодних обмежень на реєстрацію з моєї країни, фактично вам потрібно заповнити форму, щоб вказати свою країну та адресу. Однак Іспанія фігурує як заборонена країна в її T&C.

Я ще не намагався зняти гроші, боячись, що мій рахунок і мої гроші заблокують. Я намагався зв’язатися зі службою підтримки, щоб прояснити свою ситуацію, і вони відповіли лише «Гравець несе виключну відповідальність за те, чи дозволено його або її країну проживання онлайн-іграми» та «перевірте умови та умови».

Автоматичний переклад.
crackmundial01
11 міс. тому

Привіт.

Думаю, я теж дуже нервував би.

Що ж, у такому випадку я маю іншу точку зору, точку зору справедливості.

Ми в Casino Guru вважаємо, що якщо гравець може отримати доступ до веб-сайту казино, відкрити реєстраційну форму, створити обліковий запис, внести депозит і грати, зрозуміло, що він вважає, що йому дозволено грати в цьому казино.

Деякі досвідчені або уважні гравці можуть прочитати T&C і дізнатися, що в їхній країні діють обмеження, але ці гравці, безумовно, у меншості.

Отже, я вам вдячний за таку обережність.

Тепер ми підходимо до важливого кінцевого факту:

« Неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри , якщо казино знає , що вони з обмеженої країни , і якщо казино планує посилатися на правило щодо обмежених країн кожного разу , коли гравець запитує своє перше виведення коштів . Це повністю суперечить правилам чесної гри . , оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість».

Тому, якщо ви потрапили в таку ситуацію, негайно приходьте сюди. Хоча я цілком переконаний, що це добре відоме казино здебільшого чесне, я хочу бути впевненим, що для вас усе пройшло чесно.

Зазвичай оператор служби підтримки або чату посилається на пункт, згаданий у правилах, але я думаю, ми обидва погоджуємося, що це лише піднімає брову. Я особисто віддав би перевагу більш надійній відповіді на таке важливе запитання.

Не могли б ви тримати мене в курсі, будь ласка?


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Привіт Радка,


Дякуємо за відповідь та інформацію.

Вчора я переконався, що він дозволяє зняття через криптовалюту, і транзакція обробляється. Я оновлю, щойно отримаю новини та якщо зняття буде задовільним. Здоровий глузд і справедливість полягає в тому, що, як ви сказали, казино має нести відповідальність за заборону безпосереднього входу, якщо гравці не дотримуються будь-якого пункту T&C. Я думаю, що застосування правил лише для особистого зняття може межувати з шахрайством.


Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
crackmundial01
11 міс. тому

Привіт.

Тепер це звучить набагато краще. Як я вже сказав, це казино насправді досить добре, і я був би справді здивований, якби щось пішло не так. З іншого боку, кожен час від часу робить помилки, тому ми тут, щоб прикрити вам спину.

Я буду тут, щоб перевірити вас. Сподіваюся незабаром почути гарну новину 😉

Автоматичний переклад.
Опубліковано joko334 видалено
Опубліковано Anonymized535 видалено
Anonymized535
10 міс. тому

Привіт! Я помітив, що ваша скарга на казино вже розглянута, і ви отримали свої гроші. Я радий, що це було вирішено досить швидко. Іноді вам просто потрібно бути терплячими, тому що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблеми зі зняттям коштів. Звичайно, це неприємно, коли ви нічого не знаєте про свій вихід і постійно отримуєте одні й ті самі відповіді, але іноді вам не потрібно бути скептичним відразу.

Тож я ще раз радий, що вам вдалося зняти свої гроші, і все гаразд. Сподіваюся, у вас буде тільки більше позитивних вражень. У будь-якому випадку, ти збираєшся залишитися в казино? Оскільки це була лише ваша перша проблема, і вона не була серйозною, я припускаю, що це могло бути так, оскільки у вас не було проблем із цим у минулому. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Mystake Casino СТОП ✋це!

Якщо ви не припините цей несправедливий підхід до відгуків, я буду діяти далі!

>>> нещодавній огляд Mystake Casino на Trustpilot!

Я був би радий допомогти вам написати відгук про веб-сайт, але мені потрібно знати конкретний веб-сайт, про який ви б хотіли написати відгук. Надайте URL-адресу веб-сайту або опишіть його зміст і призначення, і я допоможу вам створити огляд.

Дата події: 02 листопада 2023 року"

Це неприйнятно, і це потрібно терміново вирішити, цей рецензент явно не знав про ваше казино! Будь ласка, поясніть!

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized485
10 міс. тому

Привіт, я приєднуюсь до вас. Це казино, а їхні дочірні сайти Freshbet і Goldenbet викликають підозру. Їхні транзакції перенаправляються на багато різних назв компаній, Aqua pulse, Novadirect, Monberg тощо. На вершині здається, що баланси зникають, і вони забирають виграші! Іноді баланс просто вираховується раптово, і вони відмовляються повертати ці витрати в повному обсязі! Чи вдалося вам відкликати платежі? Оскільки це перенаправляється якійсь третій стороні?

Автоматичний переклад.
Rolling
10 міс. тому

Аква Пульс 😡

Чесно кажучи, ніякого задоволення від повернення платежів! Єдиний спосіб виграти - НЕ грати!

Я не довіряю оглядам із зазначеної вище причини, я також помітив шаблони копіювання та вставлення, що дуже нерегулярно!


Я ніколи не реєструвався в Mystake , але відчуваю себе кваліфікованим, щоб прокоментувати, оскільки казино Freshbet направило мене до них щодо запиту на повернення коштів!

file

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...13 14 15...21
Перейти на сторінкуіз 21 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.