ГоловнаФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

2 р. тому від Leclair36
|
84 326 переглядів 398 відповідей |
|
1...12 13 14...20
1 рік тому

Привіт, у мене виникла проблема. Я прийняв бонус mystake, який тепер не можу грати в ігрові автомати та не можу зняти свої гроші. Мені потрібна термінова відповідь, якщо хтось знає, як скасувати його та зняти мої гроші, це буде дуже корисно, я теж не можу грати в автомати

Автоматичний переклад.
lucerojosemariano15
1 рік тому

Привіт, я перемістив ваш пост до казино, про яке ви говорите. Отже, ви отримали бонус і не можете нічого грати? Можливо, щоб вивести гроші, потрібно виконати умови бонусу.

Однак чи пробували ви запитати службу підтримки, чи можна видалити бонус?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


2 дні тому я отримав гарний виграш на mystake.bet і зняв 1500 євро. Вночі, коли я спав, хтось увійшов у мій обліковий запис і змінив виведення коштів на іншу адресу гаманця для біткойнів.


Мені надійшов дивний електронний лист від "mystake.agent.563@gmail.com", у якому повідомлялося, що щось пішло не так, і вони здійснили нове зняття, тому я не маю хвилюватися і просто дозволю зняття прийняти.


Оскільки електронна пошта була обліковим записом gmail.com, у мене було відчуття, що це неправильно, тому я увійшов у свій обліковий запис, скасував зняття коштів і змінив пароль.


Приблизно через 10 хвилин після того, як це сталося знову, я отримав новий електронний лист від шахраїв, і мені знову сказали припинити скасувати зняття коштів, оскільки вони зробили новий. Тож я змінив свій пароль на всіх своїх облікових записах, включаючи gmail, mystake, facebook, ви розумієте.. Я навіть відновив свій iphone та перевірив комп’ютер на віруси..


Служба підтримки заморозила мій обліковий запис на 24 години, але приблизно через 2 години після цього я отримав НОВИЙ електронний лист від хакерів, у якому повідомлялося, що мій обліковий запис знову відкрито, пароль змінено та здійснено нове зняття. ЯК? ! Я ввійшов (це спрацювало) і побачив транзакцію біткойн, яку я НЕ робив.


Тож цього разу я здійснив зняття SEPA та попросив службу підтримки закрити мій рахунок, доки не буде завершено зняття через SEPA, і вони це зробили. Я навіть надіслав відео, на якому я тримаю своє посвідчення особи.


Як таке взагалі можливо? Я про все думав! Будь ласка, допоможіть мені, я перевірив свої облікові записи, але я взагалі не маю жодних логінів.

Автоматичний переклад.
timgartz
1 рік тому

Привіт, я перемістив публікацію під казино, про яке ви говорите. Я подивився на вашу ситуацію, і це досить дивно. Служба підтримки або казино, мабуть, не працюватиме з адресою електронної пошти – gmail, я припускаю. Тому найкраще, що можна зробити, це відповісти та зв’язатися з казино лише з їх основної електронної пошти.

Що стосується вашого зняття коштів, у вас зараз закритий рахунок і ви чекаєте, поки гроші надійдуть, так? Чи отримували ви ще якісь підозрілі електронні листи після того, як закрили свій обліковий запис? Я б сказав, що добре, що ви вчасно відреагували, зберегли голову і спробували якось вирішити ситуацію. Ви також намагалися запитати службу підтримки, на яку біткойн-адресу було надіслано зняття коштів, ту, яку ви не робили?

Будь ласка, повідомте нам, якщо щось змінилося або як відбувається виведення коштів у вашому казино. Я чекатиму

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зняття коштів було прийнято сьогодні вранці, і гроші надійшли, але все просто божевільне!

Автоматичний переклад.
timgartz
1 рік тому

Це те, що ми хотіли почути!

Я вже два рази читав історію, і вона дуже підозріла. Ви робили кілька скріншотів під час цього епізоду? Було б дуже цікаво їх побачити або представити для підтримки. Просто думаю вголос.

Так чи інакше, я радий, що все закінчилося так, як закінчилося!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене проблема з підтвердженням облікового запису та виведенням у mystake. Я написав у службу підтримки, але вони не відповідають

Автоматичний переклад.
tovarali16
1 рік тому

Привіт! Я перемістив вашу відповідь під казино, про яке ви говорите. Як довго у вас виникала проблема підтвердження та виведення коштів? Казино не дало вам жодної причини? Дайте мені більше інформації, щоб я мав кращий огляд ситуації.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минуло вже чотири дні, а відповіді немає, під час перевірки у мене вимагають документ, що засвідчує особу, щоб сфотографувати та завантажити його, вони відмовили 4 чи 5 разів, а потім я отримав повідомлення, в якому говорилося: ми вибачте, але ми не змогли підтвердити вашу особу, але навіть неньки роблять помилки, зверніться до служби підтримки

Я вже надіслав їм два електронні листи, але не отримав відповіді.

Автоматичний переклад.
tovarali16
1 рік тому

Я хотів сказати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення питання щодо виведення коштів і верифікації рахунку, але мені здається непрофесійним, якщо казино не може ні на що відповісти протягом 4 днів.

Що стосується надісланих вами документів, то в чому конкретно проблема, коли їх відхилили 4-5 разів?

Дайте ще трохи часу, і якщо казино не зможе відповісти протягом наступних кількох днів, ми спробуємо вам допомогти.

Звичайно, якщо ви почуєте щось нове, тримайте нас в курсі. Я буду чекати. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Було сказано, що ми не можемо підтвердити особу, я зробив кілька фотографій із кращою роздільною здатністю, фокусуванням без великого освітлення, щоб було краще розбірливо, і я не прийняв жодної з них, сказавши, що я не можу підтвердити особу

Дуже дякую за відповідь, буду уважний до іншої інформації

Автоматичний переклад.
tovarali16
1 рік тому

Я чітко розумію, що не вдалося підтвердити особу, я просто не розумію, в чому причина, коли ви кілька разів намагаєтеся завантажити його, але нічого. Не можете підтримати якусь пораду, щоб зробити це прийнятним, чи хтось уже відповів вам? Я не думаю, що це складне завдання, яке неможливо виконати, якщо це лише один документ. Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Технічна підтримка відповіла на електронний лист сьогодні, вони лише сказали мені, що фотографії документа неправильні, і що з цієї причини його неможливо перевірити, але вони ще не дали мені жодного рішення, я сподіваюся, що вони зможуть це вирішити,


Так, це єдиний недолік, всі інші перевірки вийшли правильними.

Автоматичний переклад.
tovarali16
1 рік тому

Тому це досить прикра ситуація, коли все інше вже прийнято, а у вас проблема лише з одним документом. Чи намагалися ви запитати в казино, як правильно зробити фотографії? Чи є у них проблеми з тим, що вони не бачать певної інформації?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що казино зможе вирішити цю ситуацію з вами, а якщо ні, я рекомендую вам подати скаргу до нас.

Як ви думаєте, ви зможете спробувати з ними? Якщо нічого не зміниться, дайте мені знати.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий день,


Я хочу зняти бл. 150 євро з мого облікового запису MyStake, однак я побачив у їхніх Умовах, що це казино не працює в моїй країні, Іспанії, і я хотів би знати, чи це призведе до того, що я не матиму доступних методів виведення коштів, чи просто функція виведення коштів буде бути заблокованим у моїй країні. Я ще не підтвердив жодного з них, тому що мені бракує KYC. Чи відомо, чи змогли жителі Іспанії вивести свої прибутки?


Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після того, як усі ці квитки були відкриті після мого власного, я б справді попередив гравців грати на цьому сайті. По-перше, моє вірусне програмне забезпечення виявляє деякі речі на цьому сайті, вони не перевіряють облікові записи, і для виведення коштів потрібно БАГАТО часу. будь ласка casino.guru, вам слід зробити велике попередження про це казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий день,


Я хочу зняти бл. 150 євро з мого облікового запису MyStake, однак я побачив у їхніх Умовах, що це казино не працює в моїй країні, Іспанії, і я хотів би знати, чи це призведе до того, що я не матиму доступних методів виведення коштів, чи просто функція виведення коштів буде бути заблокованим у моїй країні. Я ще не підтвердив жодного з них, тому що мені бракує KYC. Чи відомо, чи змогли жителі Іспанії вивести свої прибутки?


Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я можу запитати, як вам вдалося зареєструватися в казино? Коли ви заповнювали реєстраційну форму з основною інформацією, чи був вибір країни, з якої ви? Ви помітили, що Іспанія не є дозволеною країною лише після того, як ви перемогли?

Це досить складна ситуація, і я точно не знаю, як з нею впорається казино. Ви вже пробували зняти гроші?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після того, як усі ці квитки були відкриті після мого власного, я б справді попередив гравців грати на цьому сайті. По-перше, моє вірусне програмне забезпечення виявляє деякі речі на цьому сайті, вони не перевіряють облікові записи, і для виведення коштів потрібно БАГАТО часу. будь ласка casino.guru, вам слід зробити велике попередження про це казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, ви маєте на увазі відкриту скаргу? Наскільки я бачив, у вас немає претензій до MyStake Casino.

Що стосується вашого програмного забезпечення, що саме воно зафіксувало на цій сторінці? Скільки часу вам знадобилося, щоб підтвердити або зняти гроші?

Дайте мені знати, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Казино не накладає жодних обмежень на реєстрацію з моєї країни, фактично вам потрібно заповнити форму, щоб вказати свою країну та адресу. Однак Іспанія фігурує як заборонена країна в її T&C.

Я ще не намагався зняти гроші, боячись, що мій рахунок і мої гроші заблокують. Я намагався зв’язатися зі службою підтримки, щоб прояснити свою ситуацію, і вони відповіли лише «Гравець несе виключну відповідальність за те, чи дозволено його або її країну проживання онлайн-іграми» та «перевірте умови та умови».

Автоматичний переклад.
crackmundial01
1 рік тому

Привіт.

Думаю, я теж дуже нервував би.

Що ж, у такому випадку я маю іншу точку зору, точку зору справедливості.

Ми в Casino Guru вважаємо, що якщо гравець може отримати доступ до веб-сайту казино, відкрити реєстраційну форму, створити обліковий запис, внести депозит і грати, зрозуміло, що він вважає, що йому дозволено грати в цьому казино.

Деякі досвідчені або уважні гравці можуть прочитати T&C і дізнатися, що в їхній країні діють обмеження, але ці гравці, безумовно, у меншості.

Отже, я вам вдячний за таку обережність.

Тепер ми підходимо до важливого кінцевого факту:

« Неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри , якщо казино знає , що вони з обмеженої країни , і якщо казино планує посилатися на правило щодо обмежених країн кожного разу , коли гравець запитує своє перше виведення коштів . Це повністю суперечить правилам чесної гри . , оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість».

Тому, якщо ви потрапили в таку ситуацію, негайно приходьте сюди. Хоча я цілком переконаний, що це добре відоме казино здебільшого чесне, я хочу бути впевненим, що для вас усе пройшло чесно.

Зазвичай оператор служби підтримки або чату посилається на пункт, згаданий у правилах, але я думаю, ми обидва погоджуємося, що це лише піднімає брову. Я особисто віддав би перевагу більш надійній відповіді на таке важливе запитання.

Не могли б ви тримати мене в курсі, будь ласка?


Автоматичний переклад.
1...12 13 14...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого