Привіт,
Депозити здебільшого не миттєві, незважаючи на загальну інформацію. Ну а що тепер? це добре? Я на це сподіваюся!
Hello,
Deposits are mostly not instant, despite common knowledge. Well, what about now? Is it ok? I certainly hope so!
Привіт... Я кілька разів запитував зняття частини облікового запису (спочатку мені сказали, що моя xrp (крипто) адреса неправильна, тому вони її відхилили. Я перевірив, і це правильно. Потім я спробував з іншим крипто, така ж відмова від них.
Я перевірений користувач платформи. Я зробив кілька ставок, але вони не дозволяють мені зняти мій баланс.
Сподіваюся, ви можете мені допомогти.
Hello... I have requested the withdrawal of a part of the account several times (first they told me that my xrp (crypto) address was wrong that is why they rejected it. I checked and it is correct. Then I tried with another crypto, same rejection from from them.
I am a verified user on the platform. I made several bets, but they won't let me withdraw my balance.
I hope you can help me.
Buenas... he solicitado el retiro de una parte de la cuenta varias veces(primero me dijeron que era erróneo mi dirección de xrp(cripto) por eso lo rechazaron. Verifique y esta correcto. Luego intente con otra cripto, mismo rechazo por parte de ellos.
Soy un usuario verificado en la plataforma. Realicé varias apuestas, pero no me dejan retirar saldo.
Espero me puedan ayudar.
Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви говорите.
Що стосується вашого першого виведення коштів, чи сказали ви казино, що це правильна адреса, і в чому була проблема? Що стосується другого вилучення, то в чому була проблема, теж те саме? Чи намагалися ви запитати в казино, чи є у вас інший варіант виведення коштів, якщо він не підходить? Дай мені знати.
Hi, I've moved your post under the casino you're talking about.
As for your first withdrawal, did you tell the casino that this is the correct address and what was the problem? As for the second withdrawal, what was the issue there, also the same ? Did you try to ask the casino if you have any other option to withdraw if this is not suitable ? Let me know.
Щиро дякую, що перемістили тему туди, куди вона належить.
У відповідь я отримав це від служби підтримки казино: Я згадую, що вони відхиляють мої зняття без пояснення причини, вони відповідають, що я використовую інший спосіб. Але якщо я це роблю, він автоматично відхиляє його, оскільки це інший метод, який використовувався під час внесення депозиту (це нескінченний цикл).
Thank you very much for moving the thread where it belongs.
In response I received this from casino support: I mention that they reject my withdrawals without explaining the reason, they reply that I use another method. But if I do it, it automatically rejects it because it is a different method used when I made the deposit (it is an endless cycle).
Muchas gracias por mover el hilo donde corresponde.
En respuesta recibí esto por parte del soporte del casino: Les menciono que los retiros me los rechazan sin explicar el motivo, responden que use otro método. Pero si lo hago automáticamente lo rechaza por ser diferente método utilizado cuando hice el depósito (es un ciclo sin fin).
Мене повідомили про огляди Mystake на TRUSTPILOT, які досягли понад 17 000! Як на мене, це виглядає непропорційно! При ближчому розгляді я знайшов багато реплікованих відгуків, що мене хвилює. Я подав скаргу в TRUSTPILOT, і, хоча ви окремі компанії, я вважаю, що варто поділитися цим з гравцями на GC, щоб вони знали про можливі підроблені відгуки, які додаються для підвищення їх статусу.
Необхідно поставити запитання: "Якщо Mystake є авторитетним оператором казино, навіщо така поведінка потрібна?!"
Якщо виявиться, що це правда, це ПОВИННО розглядатися як дуже ненормальне, і його необхідно вирішити, щоб захистити гравців:
копіювання та вставлення ⬆️ вище не спрацювало для цього рецензента 😂
У мене є багато інших, але я лише поділився кількома тут через обмеження, а також тому, що це не відгуки, взяті безпосередньо з CG. Я сподіваюся отримати відповідь від TP найближчим часом і надішлю відповідь про будь-які оновлення!
I have been made aware of Mystake reviews on TRUSTPILOT reaching over 17,000! In my opinion this seems disproportionate! On closer inspection I found many replicated reviews, which I find concerning. I have issued a complaint with TRUSTPILOT and whilst you are separate companies I think it is worth sharing this with players on GC so they are aware of possible fake reviews being added to inflate their status.
The question has to be asked "if Mystake are a reputable casino operator, why would this behaviour be necessary?!"
If this is found to be true this MUST be seen as highly irregular and needs to be dealt with to protect players:
the ⬆️ above copy and paste didn’t quite work for this reviewer 😂
I have plenty of others but just shared a few here due to limits and also because this is not reviews taken directly from CG - I hope to hear from TP soon and will feed back any updates!
Дискусія про це казино настільки популярна, що навіть хочеться знати, чи справді воно таке хороше. Я бачу, що люди вище також перевірили Trustpilot, я думав, що вони перевіряють коментарі, але деякі відгуки схоже на те, що gpt створив його..
The dicsussion of this casino is so popular that I even want to know, is it really so good. I see that people above checked Trustpilot as well, i thought that they check comments, but some feedback looks like gpt created it..
Що ж, удачі з цим. Як на мене, клієнти передоплати, скажімо, за...
Well, good luck with that. As far as I'm concerned, prepaid customers are, let's say, in favor...
Щиро дякую, що перемістили тему туди, куди вона належить.
У відповідь я отримав це від служби підтримки казино: Я згадую, що вони відхиляють мої зняття без пояснення причини, вони відповідають, що я використовую інший спосіб. Але якщо я це роблю, він автоматично відхиляє його, оскільки це інший метод, який використовувався під час внесення депозиту (це нескінченний цикл).
Thank you very much for moving the thread where it belongs.
In response I received this from casino support: I mention that they reject my withdrawals without explaining the reason, they reply that I use another method. But if I do it, it automatically rejects it because it is a different method used when I made the deposit (it is an endless cycle).
Muchas gracias por mover el hilo donde corresponde.
En respuesta recibí esto por parte del soporte del casino: Les menciono que los retiros me los rechazan sin explicar el motivo, responden que use otro método. Pero si lo hago automáticamente lo rechaza por ser diferente método utilizado cuando hice el depósito (es un ciclo sin fin).
Я краще бачу вашу ситуацію, і на скріншоті також зазначено, що вам потрібно використовувати інший метод для виведення коштів. Тоді я не бачу сенсу використовувати інший метод виведення, він одразу відхиляється, оскільки це не той самий метод, який ви використовували для депозиту. Ви також повідомили службі підтримки, що якщо ви спробуєте зняти кошти іншим способом, це буде миттєво відхилено?
Однак я бачив, що ви подали нам скаргу, і це хороший крок, якщо ви продовжуєте крутитися. Крістіна чекає на вашу відповідь, тому, якщо це можливо, було б корисно відповісти. Просто натисніть тут .
Я щиро сподіваюся, що ця проблема буде вирішена якомога швидше і справедливо.
I can see your situation better and the screenshot also says that you have to use a different method to withdraw. I don't see the point of using a different withdrawal method then, it's immediately rejected because it's not the same method you used for the deposit. Did you also point out to the support that if you try to withdraw by another method it is instantly rejected ?
However, I saw that you filed a complaint with us, which is a good step if you keep going round and round. Kristina is waiting for your answer so if it would be possible, it would definitely be useful to reply. Just click here.
I sincerely hope that this problem will be resolved as soon and fairly as possible.
Що ж, удачі з цим. Як на мене, клієнти передоплати, скажімо, за...
Я б сказав, що гравці, які отримують оберти/заохочення, звичайно, будуть за… ось у чому справа!
Well, good luck with that. As far as I'm concerned, prepaid customers are, let's say, in favor...
I would say players who are paid in spins / incentives will of course be in favour…that’s the deal!
Хм, ми намагаємося бути дуже обережними щодо подібних відгуків користувачів, і це проти наших правил, щоб гравці отримували винагороду за це. Але я думаю, ми всі знаємо, що завжди будуть казино, які час від часу матимуть подібні пропозиції для гравців у вигляді бонусу за хороший відгук.
Тому мені цікаво, що вам скаже TP.
Hm we try to be very careful about similar user reviews and it's against our rules for players to be rewarded for it. But I guess we all know that there will always be casinos that will have a similar offer for players from time to time in the form of a bonus for a good review.
So I'm curious what TP will tell you.
Не пропонуйте заохочення – гроші чи подарунки – клієнтам, щоб вони писали позитивні відгуки про ваш бізнес
Якщо ваші відгуки чи замовлення вводять споживачів в оману, можливо, ви порушуєте закон.
MYSTAKE .com вище закону!
Огляди казино Mystake
Я вирішив уважніше розглянути казино Mystake, яке, здається, має непропорційну кількість 5-зіркових відгуків Trustpilot. Якби я хоча б на хвилину повірив, що всі ці відгуки правдиві, я б не захопився подальшим дослідженням.
Всього 1008 😂 🚩
22 лист 23 оглядів 17 161
23 листопада 23 оглядів 17 264
27 лист 23 Відгуки 17 513
28 лист 23 Відгуки 17 611
29 лист 23 Відгуки 17 709
02 лист 23 Відгуки 17 889
04 лист 23 Відгуки 17 991
05 лист 23 Відгуки 18 169
Don’t offer inducements – money or gifts – to customers to write positive reviews about your business
If reviews you write or commission mislead consumers, you may be breaking the law.
Are MYSTAKE.com above the law!
Mystake Casino Reviews
I have chosen to look more closely at Mystake Casino who seem to have a disproportionate number of 5-star Trustpilot Reviews. If I believed for one minute all those reviews were genuine, I would not be so drawn to investigate further.
Tot 1,008 😂 🚩
22 Nov 23 Reviews 17,161
23 Nov 23 Reviews 17,264
27 Nov 23 Reviews 17,513
28 Nov 23 Reviews 17,611
29 Nov 23 Reviews 17,709
02 Nov 23 Reviews 17,889
04 Nov 23 Reviews 17,991
05 Nov 23 Reviews 18,169
Шкода, що це так, і гравці отримують безкоштовні обертання для перегляду. Я думаю, що такий стиль огляду, ймовірно, не буде таким «чесним», оскільки гравці зроблять усе, щоб отримати його. У будь-якому випадку, дякую за скріншоти. 🤔
Too bad it's like this and players get free spins for review. I think that this style of review probably won't be as "honest" as players will do anything to get them. Anyway, thanks for the screenshots. 🤔
Привіт, чи є програвач mystake, який не дозволяє вам отримати доступ до служби підтримки в чаті?
Hello, is there a mystake player that won't let you access the live chat support please?
Hola hay algún jugador de mystake que no le deje acceder al soporte de chat en vivo porfavor
Привіт, хтось не дозволяє вам відкрити службу підтримки в чаті на mystake.com?
Hello, is there someone who won't let you open the live chat support on mystake.com please?
Hola hay alguien que no le deje abrir el soporte de chat en vivo en mystake.com porfavor
Привіт, я не знаю, що ви маєте на увазі під своїм запитанням. Яка конкретна проблема у вас з підтримкою в чаті? У вас є проблема, і ви не можете зв’язатися з ними?
Hi, I'm not sure if I know what you mean by your question. What specific problem do you have with live chat support ? Do you have a problem and can't get in touch with them ?
Ну, вчора вранці я з ними розмовляв, але коли я знову відкриваю вкладку, вони не дозволяють мені отримати доступ до неї чи щось інше. Зрозуміло, що я ніколи в них не реєструвався
Well, yesterday morning I was talking to them but when I access the tab again it won't let me access it or anything. It is clear that I have never registered with them
Pues ayer por la mañana estuve hablando con ellos pero ya al volver a acceder a la pestaña no me deja acceder ni nada. Consta de que nunca me he registrado con ellos
Отже, ваша проблема полягає в тому, що ви хотіли запитати в онлайн-чаті, чому у вас тут обліковий запис, оскільки ви не зареєструвалися в цьому казино? Або це щось інше? Не могли б ви описати ситуацію трохи докладніше?
So your problem is that you wanted to ask live chat why you have an account here because you didn't register in this casino ? Or is it something else ? Could you describe the situation a little more ?
Я кілька разів робив депозит у цьому казино та пройшов повну перевірку. Я отримав бонус у розмірі 10 фунтів стерлінгів, який стверджував, що ваш максимальний виграш від нього на знятті може бути в 5 разів більшим, ніж 50 фунтів стерлінгів.. з іншими постачальниками, коли vdb досягне необхідних вимог до бонусу c поверне ваш баланс до 50, тож я припускаю, що це сталося.. Тоді казино дозволило мені зробити ставку на те, що я вважав моїми грошима, до моменту, коли я зняв 800.
Ось тут і починаються проблеми.. у них надходять повідомлення з проханням надати зображення депозитної картки, на що я погоджуюся.. потім я отримую лист із повідомленням
Сподіваємося, цей електронний лист знайшов вас добре!
Ми зв’язуємося з вами сьогодні, оскільки хочемо повідомити вам, що згідно з правилами акції ви можете зняти 5-кратну суму бонусу, яка у вашому випадку становить 50 фунтів стерлінгів. Також зауважте, що зняття не буде успішним, якщо ви не перевірите кожну картку, яку використовували для депозиту.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи запити, зв’яжіться з нами в будь-який час електронною поштою або в чаті. Ми будемо раді вам допомогти.
Гарного дня!
Тож замість того, щоб повернути бонус до 50 і дозволити мені продовжувати, вони дозволили мені створити баланс, який, по суті, марний через те, що я ніколи не зможу його зняти.. Здається, він ніколи не стане моїми грошима.
Чи правильна ця практика... здається, що це обман
Редагувати: після розмови в чаті вони сказали, що це не їхня відповідальність. Я повинен був це знати та усвідомлювати, хоча мій баланс говорив більше, і я міг грати з ним, лише 50 з них коли-небудь будуть моїми.. Звичайно, легко головне в тому, щоб запровадити систему, яка після закінчення бонусу повертає вас до максимального виграшу від цього.. ви можете грати та заробляти більше
I deposited multiple times with this casino and was fully verified..I got a 10 pound bonus which stated that your max win from it to withdraw could be 5x that so 50 pounds.. with other providers once the required bonus requirements have vdb reached out c would revert your balance to the 50 so I presume this had happened.. the casino then let me wager what I thought was my money up to a point where I withdrew 800.
This is where the problems start.. they messages asking for picture of deposit card which I comply.. then I get a mail saying
We hope this email finds you well!
We are contacting you today because we would like to inform you that according to the rules of the promotion, you can withdraw 5x the bonus amount, which in your case is 50 GBP. Also please note that the withdrawal will not be successful unless you verify every card you used for deposit.
If you have any further questions or inquiries, please, feel free to contact us anytime via email or Live Chat. We are more than happy to assist you.
Have a nice day!
So instead of reverting the bonus to 50 and letting me carry on they have let me build up a balance that is essentially useless due to the fact I can never withdraw it..it seemingly never becomes my money.
Is this practice right.. it feels deceitful
Edit: having spoken up live chat they have said it is not their responsibility to do that I should have been aware and realised even though my balance said more and I could play with it only 50 of it would ever be mine.. surely the easy thing is to implement a system which once the bonus is over reverts you to your max win from that.. they you can play and earn more
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.