ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

2 р. тому від Leclair36
|
79116 переглядів 392 відповідей |
|
1...15 16 17...20
10 міс. тому

У мене також є проблема з цими букмекерами, у мене є бонус у розмірі 165 євро, і я граю. Я активував бонус у розмірі 165 євро, який я грав у казино, у мене залишився 1 євро. Очевидно, я збираюся внести гроші. Я вніс 550 євро, я спробував зіграти, вони не дозволили мені грати і пояснили, що 550 євро призначені для бонусної суми, а не для мого власного депозиту. Я не можу зняти суму і не можу грати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я кілька разів робив депозит у цьому казино та пройшов повну перевірку. Я отримав бонус у розмірі 10 фунтів стерлінгів, який стверджував, що ваш максимальний виграш від нього на знятті може бути в 5 разів більшим, ніж 50 фунтів стерлінгів.. з іншими постачальниками, коли vdb досягне необхідних вимог до бонусу c поверне ваш баланс до 50, тож я припускаю, що це сталося.. Тоді казино дозволило мені зробити ставку на те, що я вважав моїми грошима, до моменту, коли я зняв 800.


Ось тут і починаються проблеми.. у них надходять повідомлення з проханням надати зображення депозитної картки, на що я погоджуюся.. потім я отримую лист із повідомленням


Сподіваємося, цей електронний лист знайшов вас добре!


Ми зв’язуємося з вами сьогодні, оскільки хочемо повідомити вам, що згідно з правилами акції ви можете зняти 5-кратну суму бонусу, яка у вашому випадку становить 50 фунтів стерлінгів. Також зауважте, що зняття не буде успішним, якщо ви не перевірите кожну картку, яку використовували для депозиту.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи запити, зв’яжіться з нами в будь-який час електронною поштою або в чаті. Ми будемо раді вам допомогти.

Гарного дня!


Тож замість того, щоб повернути бонус до 50 і дозволити мені продовжувати, вони дозволили мені створити баланс, який, по суті, марний через те, що я ніколи не зможу його зняти.. Здається, він ніколи не стане моїми грошима.


Чи правильна ця практика... здається, що це обман


Редагувати: після розмови в чаті вони сказали, що це не їхня відповідальність. Я повинен був це знати та усвідомлювати, хоча мій баланс говорив більше, і я міг грати з ним, лише 50 з них коли-небудь будуть моїми.. Звичайно, легко головне в тому, щоб запровадити систему, яка після закінчення бонусу повертає вас до максимального виграшу від цього.. ви можете грати та заробляти більше

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, я думаю, що ваша ситуація, яку ви описали, є на межі. Однак я б рекомендував вам подати скаргу, де наша команда розгляне все та спробує допомогти, якщо це можливо.

Ви можете почати тут . ⬅️

Щодо премії, то шкода, що так вийшло. Було б непогано, якби це якось врегулювали, але, мабуть, ні.

Тож якщо ви подасте скаргу, ми побачимо, що можна зробити.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене також є проблема з цими букмекерами, у мене є бонус у розмірі 165 євро, і я граю. Я активував бонус у розмірі 165 євро, який я грав у казино, у мене залишився 1 євро. Очевидно, я збираюся внести гроші. Я вніс 550 євро, я спробував зіграти, вони не дозволили мені грати і пояснили, що 550 євро призначені для бонусної суми, а не для мого власного депозиту. Я не можу зняти суму і не можу грати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

привіт Чи означає це, що ви бачите зроблений депозит як бонусний баланс? Чи намагалися ви зв’язатися зі службою підтримки, щоб дізнатися, чи сталася помилка або чому це сталося?

У будь-якому випадку, я бачу, що ви подали скаргу, тому ми побачимо, що наша команда також зможе вирішити. Я глибоко вірю, що все врешті-решт вирішиться.

Якщо у вас є якісь новини, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

filefilefilefile

file

Чиста гральна мафія. 3 депозити поспіль. Найкраща гра понад 1600 обертань і багато бонусних покупок. Як працює це казино? Я не знаю, але будь ласка, допоможіть мені повідомити про це казино в Curacao Gambling Control. Вони не хочуть надсилати мені повну історію гри на мою електронну пошту. У кожному казино мені не пощастить? Скажи мені. 😉 Будь ласка, розкажіть мені про справді rtp/rng. Хехехе.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
koVVal92
10 міс. тому

Перегляньте посібник 👈

Удачі з CEG.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Вибачте, я не бачив вашого повідомлення,

Фактично, так, я залишив 1 євро бонусу на своєму рахунку, потім я вніс суму в 550 євро, мені пояснили, що оскільки мій бонус не був повністю використаний і я вніс певну суму, ця сума буде вважатися бонусом і мені нав’язують правила для вилучення, наприклад, за 3 матчі, і це ненормально

Щоб відповісти на ваше запитання, я звернувся до служби підтримки, і вони пояснили мені це правило.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

filefilefilefile


164 x 8 = 1312 мертвих обертань.

50 x 8 = 400 виграшних обертань

Pragmatic Play (sweet bonanza, gates of olympus 1000, hot fiesta) дякую. Дивовижні сеанси. (;

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вибачте, я не бачив вашого повідомлення,

Фактично, так, я залишив 1 євро бонусу на своєму рахунку, потім я вніс суму в 550 євро, мені пояснили, що оскільки мій бонус не був повністю використаний і я вніс певну суму, ця сума буде вважатися бонусом і мені нав’язують правила для вилучення, наприклад, за 3 матчі, і це ненормально

Щоб відповісти на ваше запитання, я звернувся до служби підтримки, і вони пояснили мені це правило.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Гей, нічого страшного, краще відповісти пізно, ніж ніколи.

Що стосується вашої проблеми, то вона здається мені нелогічною, хоча я розумію, що вам сказали в казино. Хіба не можна було скасувати бонус до внесення?

У будь-якому разі, у цьому випадку ви, ймовірно, будете більш обережні, коли будете робити депозит у казино, де ви ще не виконали умови бонусу, і запитайте в чаті, чи буде ваш депозит зараховуватися до бонусу чи ні.

Тим не менш, я бачив, що Матей прийняв вашу скаргу та зв’язався з казино, де він чекатиме відповіді та коментаря. Я щиро сподіваюся, що ваша справа буде вирішена і все буде добре. Якщо у вас є додаткові оновлення, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

filefilefilefile


164 x 8 = 1312 мертвих обертань.

50 x 8 = 400 виграшних обертань

Pragmatic Play (sweet bonanza, gates of olympus 1000, hot fiesta) дякую. Дивовижні сеанси. (;

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Якщо у вас така сесія, вам не здається, що краще зробити перерву? 🤔

Для протоколу, ви також подали скаргу до влади, як ви оголосили минулого разу?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Коли знайду трохи часу, обов’язково зроблю це з відповідними аргументами та доказами. Думаю, я почну вести трансляцію на twitch.tv, як Galineos, який майже кожен другий потік досягає виграшів у 1000 разів або більше. Бути просто людиною, яка заробляє на життя зв’язком, рекламою в казино, грає на фальшиві гроші та використовує трюки соціальної інженерії, щоб вербувати нових клієнтів, які втрачають свої статки, наївно вірячи в так званий епічний виграш, якого ніколи не буде. Гральна мафія досягла успіху з перших днів COVID-19. ;D

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Останній і мій обліковий запис було закрито назавжди. Тотальний злочин. Усі сесії бонусних покупок. Різні ставки. З 350 євро балансу до 0 за 10 хвилин.

filefile


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт всім,

Я власник ігрового облікового запису My Stake, я помилково зняв виграш у розмірі 1048 євро за номером IBAN, який мені не належить... Я зв’язався з командою My Stake, і вони рекомендують звернутися до банку, з яким пов’язано неправильний IBAN але немає нічого, що можна зробити, оскільки банківський переказ надійшов, і з міркувань конфіденційності вони не можуть надати мені жодної іншої інформації. Я подав скарги тут, на порталі, написав команді свого кола, а також надіслав скаргу до SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED, нічого.. Є можливість вирішити ситуацію та повернути 1048 євро або зв’язатися з не тим бенефіціаром? Думаю, я не перший, хто неправильно вказав IBAN, і я хотів би сподіватися, що гравці якось захищені від подібної проблеми. Також тому, що, проконсультувавшись зі своїм юристом, я маю право доброзичливо зв’язатися з не тим бенефіціаром, щоб мені повернули суму. і він зобов'язаний повернутися...проблема лежить посередині...як я можу зв'язатися з ним на цьому етапі?


Якщо хтось може надати мені хоча б найменшу інформацію і сподіваюся, я буду йому нескінченно вдячний



Автоматичний переклад.
vincenzo01
9 міс. тому

Привіт, раніше я працював у банку, і, звичайно, банк не може надати вам контактні дані або дані особи, якій ви надіслали гроші, через GDPR. Думаю, це зрозуміло.

Однак мені було цікаво, чи стикався я з подібним випадком раніше, і чи можна було б запитати в банку, до якого надійшли ваші гроші, чи прийнятно для них зв’язуватися з особою, якій ви надіслали гроші. Після цього ця особа може зв’язатися з вами, але це не є її обов’язком. Принаймні не тут.

Це моя рекомендація щодо того, що ви можете зробити.

І, звісно, ви завжди повинні ретельно перевіряти всі такі деталі, перш ніж подавати запит на зняття коштів, щоб переконатися, що щось подібне не станеться. Сподіваюся, ви зможете розібратися.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мій депозит так і не надійшов на мій рахунок у казино, його було надіслано через mercadopago. Я зробив кілька депозитів тижнями раніше без проблем і максимум за 20 хвилин, але мій останній депозит зайняв більше 12 годин, і гроші надійшли з Mercadopago. Є відповідь чи рішення?

Автоматичний переклад.
Arielchurro
9 міс. тому

Привіт.

Чесно кажучи, ми не так багато можемо зробити відразу. З іншого боку, ви можете перевірити в Mercadopago

переконайтеся, що гроші дійсно покинули ваш рахунок або гаманець раніше

запитати пояснення у служби підтримки казино. Я знаю, що це розчаровує, але іноді це просто трапляється.


Будь ласка, тримайте нас в курсі. Якщо станеться найгірше, ви завжди можете подати скаргу, але я б радив почекати

принаймні кілька робочих днів.


Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Привіт, дякую за відповідь, минуло більше 24 годин, служба підтримки казино просто каже: зачекайте... але скільки ще? Гроші було знято з мого балансу Mercadopago, і я маю підтвердження, номер переказу тощо.

Я дуже розчарований, ніхто не висуває мою скаргу і не дає мені точної інформації.

Автоматичний переклад.
Arielchurro
9 міс. тому

Привіт. Вибачте за цю неприємну ситуацію. Добре, що ви подали скаргу , і наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам. Можливо, ви отримали якісь оновлення від казино? Сподіваюся, незабаром це буде вирішено. 🤞

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Доброго дня, я не отримав жодної інформації від казино, депозит ще не зараховано!!!! І підтримка у них є, єдине, що вони вміють сказати, чекай!!!! Правда, жахливий досвід роботи з цим казино.

Автоматичний переклад.
Arielchurro
9 міс. тому

Я розумію, що це не дуже добре для вас, але коли справи розслідуються, єдине, що ви можете зробити, це почекати.

Я бачив, що гроші пішли з рахунку, який ви писали минулого разу, тому нам доведеться набратися терпіння. Я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Дякую за ваші слова та за те, що знайшли час, щоб відповісти, але скільки мені ще чекати? Я витрачаю надто багато часу та надсилаю квитанцію про переказ із відповідними деталями, вони могли б переглянути та надати рішення, але нічого. Їхня служба підтримки знає, як відповісти, щоб почекати. Дійсно поганий досвід.

Автоматичний переклад.
1...15 16 17...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого