ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

2 р. тому від Leclair36
|
79072 переглядів 392 відповідей |
|
1...16 17 18...20
Arielchurro
9 міс. тому

Я не можу вам точно сказати, тому що ми не казино. Я повністю розумію, що чекати іноді може бути неприємно, але в цьому випадку нам усім доведеться це робити, і коли в казино буде оновлення або ви дізнаєтеся щось нове, ми дізнаємося, на чому ви перебуваєте.

Вибачте, але ми більше нічого не можемо зробити. 😥

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я зробив свій перший депозит у моєму казино take, але він ніколи не був зарахований на мій рахунок. У мене є підтвердження переказу, але вони не хочуть повертати мені гроші

Автоматичний переклад.
juancarloscmn13
9 міс. тому

Я б сказав, що казино не може «повернути гроші», перш ніж гроші надійдуть на їхній рахунок.

Ви чули, що для проходження кожної транзакції потрібен певний час? Коли більшість казино вважають за краще позичати суму своїм клієнтам наперед, щоб дозволити їм грати негайно, здається, це виняток.

У будь-якому випадку, будь ласка, де ви вносили депозит і який платіж використовували?

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Казино ніколи не позичало мені гроші, це був мій перший депозит, і він ніколи не був зарахований на мій рахунок у казино Переказ надійшов від Mercadopago та надійшов до банку казино, але він ніколи не був зарахований на мій рахунок у казино Переказ було зроблено правильно

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

file У мене є квитанція з часом і датою, а також є запис рахунку казино про те, що я ніколи не отримував депозит, я не міг грати, тому що це був мій перший депозит, і він так і не надійшов.

Автоматичний переклад.
juancarloscmn13
9 міс. тому

Привіт,

Я казав, що казино позичають гроші гравцям без їх відома. Однак ми говоримо про максимальний термін у 48 годин.

У будь-якому разі, чи отримали ви якісь пояснення від казино? Б’юсь об заклад, що їм потрібно обговорити це з фінансистами чи платіжними організаціями, але я згоден, що ви повинні бути добре поінформовані, звичайно.

Тому, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Єдине, що вони мені сказали, це те, що вони розслідують, але минуло майже тиждень, і вони не дали мені відповіді, навіть електронного повідомлення, нічого, крім того, що це розслідується, вони сказали мені, щойно я надіслав їм квитанцію, все з часом, датою та вони кажуть, що це був депозит, але вони все ще розслідують

Автоматичний переклад.
juancarloscmn13
9 міс. тому

Тож, здається, треба дочекатися закінчення розслідування. Лише за результатами можна визначити подальші дії. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
juancarloscmn13
9 міс. тому

Як довго ви чекали розв'язки?

Автоматичний переклад.
Arielchurro
9 міс. тому

5 днів

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я не знаю грошей на бонус, я думаю, що 1000 отримує 7000, можна забрати?

Автоматичний переклад.
Antony0103
8 міс. тому

Привіт, з того, що ти пишеш, я не дуже добре розумію, що ти хочеш сказати.

Тим не менш, ви грали в казино з бонусом, так? Ви намагаєтеся зняти гроші, але це не можливо?

У будь-якому випадку, ви можете задати будь-яке запитання службі підтримки або в чаті в казино. Вони зможуть дати вам найкращу пораду.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Anonymized550
8 міс. тому

Привіт, я бачу , що ви це налаштували у нас. Чи могли б ви розповісти нам трохи більше про те, що відбувається з вашим відкликанням? Казино взагалі не відповідає на жодне з ваших запитань? Ви вже встигли верифікувати свій обліковий запис тут?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Anonymized550
8 міс. тому

Дякую за опис ситуації. Скільки часу займає весь процес виведення коштів у казино? Як ви бачили, ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися. Якщо протягом цього часу казино нічого не зробить і проігнорує вас, наша команда спробує вам допомогти та зв’яжеться з ними.

Однак вони також сказали вам, чому вони продовжили ваше відкликання? Я припускаю, що з таким високим виграшем також проводяться перевірки з постачальником, тому добре мати скріншоти та докази, якщо вони потрібні. Але очевидно, що це займе деякий час, хоча я б очікував, що казино принаймні розповість вам, що відбувається на даний момент.

Якби у вас були якісь новини, ви б дали мені знати? Мені дуже цікаво подивитися, як це все обернеться.

Я тримаю за вас кулаки.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт, у мене на балансі 7000, як їх зняти?


Автоматичний переклад.
Antony0103
8 міс. тому

Привіт. Вам слід спробувати поговорити зі службою підтримки клієнтів казино, якщо ви не впевнені, як вивести гроші. Однак у вашому обліковому записі має бути вкладка, де ви можете подати запит.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, у мене проблема підтвердження облікового запису


можеш допомогти мені?

Автоматичний переклад.
kowol42o4
8 міс. тому

Привіт, не могли б ви описати, яка у вас проблема під час перевірки? Казино не приймає документи? Або справа в іншому?

Дайте мені знати, щоб ми спробували вам порадити.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Яро

Я вже пам’ятаю, мій друг Матео поклав гроші на мій рахунок.. як мені тепер це підтвердити? що мені потрібно надіслати?


мені потрібна перевірка однієї картки, моєї картки немає

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
kowol42o4
8 міс. тому

Привіт, нерозумно використовувати чужі документи, картки чи щось подібне. Тому що коли ви хочете підтвердити себе, це може спричинити проблеми, подібні до вас зараз, і казино може закрити ваш рахунок. Все має бути на ваше ім'я, щоб казино вас не запідозрило.

Однак ви сказали їм, що ваш друг вніс кошти на ваш рахунок, і що саме вам потрібно зараз підтвердити? Найкраще, що можна зробити, це повідомити їх.

Розпитайте, і дайте мені знати, що вони вам скажуть.

Автоматичний переклад.
1...16 17 18...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого