ФорумКазиноMyStake Casino - загальне обговорення

MyStake Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

2 р. тому від Leclair36
|
45266 переглядів 354 відповідей |
|
1...17 18
Додати публікацію
4 тиж. тому

Привіт, доброго ранку. З учорашнього дня я намагаюся отримати mystake для підтвердження свого облікового запису, але він не дозволяє мені, оскільки я живу з батьками, і він запитує мене про пряме дебетування моїх рахунків-фактур, якого я не маю для цього причина.


В іншому випадку у мене є рахунок-фактура за продаж рукавичок, у якому вказано моє ім’я та адреса, і він також не працює, і у мене є страховка на годинник, у якій зазначено те саме, і я також не пускаю. Я не можу перестати спілкуватися в чаті, і це нічого не вирішує, а потім електронні листи kyc не відповідають мені. Мені потрібна термінова допомога, будь ласка

Автоматичний переклад.
danielperezgarcia
4 тиж. тому

Привіт!

Вибачте, але ви повинні бути готові до такої перевірки. Це досить поширена річ, яку казино вимагають від вас, перш ніж ви зможете отримати гроші.

Терміни говорять наступне:

«Для верифікації облікового запису гравця нам потрібні документи (посвідчення особи, платіжні системи, рахунки за комунальні послуги тощо) латинським або кириличним алфавітом. Якщо гравець не має можливості надати документи вищезазначеними алфавітами, компанія залишає за собою право вимагати відеопідтвердження, коли гравець показує свої документи».


Можливо, у вас є страхування життя? Звичайно, такий документ може вам допомогти, якщо казино його прийме.

Ви знаєте, рахунки-фактури можна створювати досить легко, тож вам слід спробувати знайти щось із вищою надійністю.

Цікаво, казино запропонувало альтернативи?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, добрий вечір (з того часу, як я написав), у мене проблема з депозитом, я вперше зробив депозит за допомогою банківського переказу (через платіжний ринок), минуло більше 24 годин, а я все ще не отримав кошти, я знову розмовляв зі службою обслуговування клієнтів, і вони сказали мені просто почекати, спочатку мені довелося почекати годину, потім 24 години, я хотів грати відразу, але добре, я розумів, що це може зайняти час і має бути багато речей між моїм депозитом і тим, що було списано з мого рахунку, це мій перший раз у казино, я дотримувався інструкцій у відео, щоб використати цей метод, тож я знаю, що не помилився.

Останній раз, коли я спілкувався з Джені (дуже круто, до речі), вона попросила мене надати скріншоти квитанції, мого Cuil, як давно я переказував і суму, і врешті-решт те, що я очікував, сталося, продовжуйте чекати, я Сподіваюся, вони зможуть вирішити це для мене найближчим часом, це були не великі гроші, але я хотів пограти 🙁

мій користувач facugarciia

Вітаю 😉

Автоматичний переклад.
facundogarcia919
3 тиж. тому

Вони вже виправили це, велике спасибі

Автоматичний переклад.
facundogarcia919
3 тиж. тому

Гей, це справді чудово.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це так неправильно для них робити це! filefile

Автоматичний переклад.
kanehiggins50
1 тиждень тому

Привіт, яку саме суму казино взяло з вас? Я бачу, що 1800 було підтверджено, тож це те, що ви, мабуть, повинні отримати, тому я не бачу на знімках екрана, у чому проблема. Мені було цікаво, чи вас хвилює ставка, вона досить висока, але в таких випадках, як цей, коли ви берете бонус, вам слід завжди читати правила, щоб знати, у що ви втягуєтесь, оскільки це не є незвичайним.

Але якщо я щось не зрозумів, обов’язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Вони спеціально взяли £1800,09 через надмірні виграші. Я сказав лише вголос 5 разів із 40 фунтів стерлінгів, тобто 200 фунтів стерлінгів. Мабуть, це умови бонусу, але я думаю, що це неправильно, враховуючи, що я вклав гроші в казино, швидше за все, тисячі фунтів стерлінгів без повернення, з тих пір у мене виникли проблеми з блокуванням балансу мого рахунку, знову перевірити свої картки, не вдалося належним чином зв’язатися з ними тощо.

Автоматичний переклад.
kanehiggins50
1 тиждень тому

Той факт, що жодна з ігор взагалі нічого не робила, доки я не скористався цим бонусом, вони, здавалося, раптово стали дуже активними, приносячи мені великі виграші. Мені вдалося перетворити 40 фунтів стерлінгів на понад 2000 фунтів стерлінгів. Якщо ви розумієте.

Автоматичний переклад.
kanehiggins50
1 тиждень тому

Звичайно, я розумію, але, з іншого боку, також чітко сказано, які правила для бонусу та скільки ви можете отримати з нього. Також унизу вашого скріншота написано, що коли ви знімаєте надлишок, він буде видалений, і ви зможете зняти лише дозволену суму. Таким чином, маючи цю інформацію, ви знали, на що йдете, і часто для бонусів є максимальна сума виведення.

Тому, незважаючи на те, що я згоден з вами, у цьому випадку я не бачу нічого поганого в казино.

Що стосується блокування балансу та перевірки карток, ви вносите кошти з кількох чи чому ви повинні продовжувати перевіряти картки?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я розумію, що це положення та умови бонусу, але це не зовсім чесна гра для кожного клієнта, тому це я встаю та піднімаю суперечку щодо цього, щоб внести зміни, щоб клієнти були задоволені в майбутньому. Мене це засмучує, адже я вклав більше 400 фунтів стерлінгів, щоб отримати ці 40 фунтів стерлінгів готівкою, і перетворив їх на понад 2000 фунтів стерлінгів. зрештою, це зовсім не чесна гра.

Автоматичний переклад.
kanehiggins50
1 тиждень тому

Мабуть, саме тому я б не став грати з бонусами казино, оскільки більшість із них мені не приносять прибутку. Хоча я розумію ваше розчарування та смуток, я не думаю, що ви зайдете дуже далеко зі своєю скаргою, оскільки Нік також сказав, що було чітко зазначено, що максимальне зняття коштів у 5 разів перевищує бонус. Тож, наскільки я вас розумію, я боюся, що найкраще зробити наступного разу — це вибрати, з яким бонусом ви хочете грати, і чи вартий він того.

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Добрий день! У когось були проблеми з цією компанією? Мені дали верифікацію, яку я довго не можу пройти, всі документи я викинув миттєво, думаю, що вони навмисно тягнуть час, я повісив 1200 доларів, можливо, хтось мав подібний досвід і знає, як вивести гроші?

Автоматичний переклад.
hazievgurban
4 дн. тому

Гарного вам дня!

Коли мова заходить про перевірку, я б не починав із порівняння ваших проблем з іншими, тому що кожен процес більш-менш унікальний. Якщо ви згодні, я б замість цього спробував зосередитися на конкретному питанні.

Поясніть, будь ласка, чому ви не змогли пройти перевірку?

Якщо є конкретна проблема з одним або кількома документами, будь ласка, зосередьтеся на поясненні різниці між тим, що казино попросило вас надати, і тим, що ви насправді надали.

Я вважаю, що коли ми обидва зрозуміємо, що потрібно надати, ви зможете зосередитися на належному виконанні запиту.

Тож не зволікайте та поділіться навіть офіційною причиною відмови казино, я вважаю це досить зручним, чесно кажучи.

Я вважаю, що чим більше інформації ми матимемо, тим більша ймовірність, що ми знайдемо рішення.

Що ти думаєш? Бажаєте поділитися більше?


Автоматичний переклад.
20 год. тому

Mystake

нещодавно виграв £600. Намагався зняти. Потрібно завершити перевірку. Зробіть це, і з’явиться повідомлення про те, що особу неможливо підтвердити. Підтримка електронною поштою. Без відповіді. Живий чат не працює.

будь ласка, допоможіть!

Автоматичний переклад.
1...17 18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого