5 міс. тому
Вони вже виправили це, велике спасибі
They already fixed it, thank you very much
ya lo arreglaron,muchas gracias
0
Вони вже виправили це, велике спасибі
They already fixed it, thank you very much
ya lo arreglaron,muchas gracias
Привіт, яку саме суму казино взяло з вас? Я бачу, що 1800 було підтверджено, тож це те, що ви, мабуть, повинні отримати, тому я не бачу на знімках екрана, у чому проблема. Мені було цікаво, чи вас хвилює ставка, вона досить висока, але в таких випадках, як цей, коли ви берете бонус, вам слід завжди читати правила, щоб знати, у що ви втягуєтесь, оскільки це не є незвичайним.
Але якщо я щось не зрозумів, обов’язково повідомте мені.
Hi, what amount did the casino take from you specifically ? I see that 1800 were confirmed, so that's what you should probably get, so I don't see from the screenshots what the problem is. I was wondering if you're worried about the wagering, it's quite high, but in cases like this when you take a bonus you should always read the rules to know what you're getting into because it's not unusual.
But if I have misunderstood something, be sure to let me know.
Вони спеціально взяли £1800,09 через надмірні виграші. Я сказав лише вголос 5 разів із 40 фунтів стерлінгів, тобто 200 фунтів стерлінгів. Мабуть, це умови бонусу, але я думаю, що це неправильно, враховуючи, що я вклав гроші в казино, швидше за все, тисячі фунтів стерлінгів без повернення, з тих пір у мене виникли проблеми з блокуванням балансу мого рахунку, знову перевірити свої картки, не вдалося належним чином зв’язатися з ними тощо.
They specifically took £1800.09 due to excessive winnings. I was only aloud 5x of the £40 which is £200. This is the bonus terms and conditions apparently, tbh I think it's wrong considering I've put money into the casino most likely thousands of pounds with no return hardly, ever since this I've been having problems with them locking my account balance, having to verify my cards again, not been able to communicate with them properly etc.
Той факт, що жодна з ігор взагалі нічого не робила, доки я не скористався цим бонусом, вони, здавалося, раптово стали дуже активними, приносячи мені великі виграші. Мені вдалося перетворити 40 фунтів стерлінгів на понад 2000 фунтів стерлінгів. Якщо ви розумієте.
The fact non of the games were doing nothing at all aswell until I used this bonus, they seemed to be really active all the sudden giving me big wins. Managed to turn £40 into over £2000 seems off to me. If you understand.
Звичайно, я розумію, але, з іншого боку, також чітко сказано, які правила для бонусу та скільки ви можете отримати з нього. Також унизу вашого скріншота написано, що коли ви знімаєте надлишок, він буде видалений, і ви зможете зняти лише дозволену суму. Таким чином, маючи цю інформацію, ви знали, на що йдете, і часто для бонусів є максимальна сума виведення.
Тому, незважаючи на те, що я згоден з вами, у цьому випадку я не бачу нічого поганого в казино.
Що стосується блокування балансу та перевірки карток, ви вносите кошти з кількох чи чому ви повинні продовжувати перевіряти картки?
Of course I understand, but on the other hand it is also clearly stated that what are the rules for the bonus and how much you can get out of it. Also at the bottom of your screenshot it is written that when you withdraw the excess, it will be removed and you will only be able to withdraw as much as allowed. So with that information you knew what you were getting into and it's often common for bonuses to have a maximum cashout.
So even though I agree with you, in this case I don't see anything that the casino did wrong.
As far as locking the balance and verifying cards, you deposit from multiple or why do you have to keep verifying cards ?
Я розумію, що це положення та умови бонусу, але це не зовсім чесна гра для кожного клієнта, тому це я встаю та піднімаю суперечку щодо цього, щоб внести зміни, щоб клієнти були задоволені в майбутньому. Мене це засмучує, адже я вклав більше 400 фунтів стерлінгів, щоб отримати ці 40 фунтів стерлінгів готівкою, і перетворив їх на понад 2000 фунтів стерлінгів. зрештою, це зовсім не чесна гра.
I understand it is the terms and conditions of the bonus but it's not exactly fair play for every customer is it, so this is me standing up and raising a dispute about it to make changes to keep customers happy in the future. I'm gutted about it tbh I put over £400 in to receive that £40 cash back and turned it into over £2000 I was happy I went to cash out and this happened bringing it down to £200 so I've lossed out in the end that's not fair play at all.
Мабуть, саме тому я б не став грати з бонусами казино, оскільки більшість із них мені не приносять прибутку. Хоча я розумію ваше розчарування та смуток, я не думаю, що ви зайдете дуже далеко зі своєю скаргою, оскільки Нік також сказав, що було чітко зазначено, що максимальне зняття коштів у 5 разів перевищує бонус. Тож, наскільки я вас розумію, я боюся, що найкраще зробити наступного разу — це вибрати, з яким бонусом ви хочете грати, і чи вартий він того.
I guess that's why I wouldn't play with casino bonuses because most of them are not profitable for me. While I understand your frustration and sadness, I don't think you'll get very far with your complaint, as Nick also said that it was clearly stated that the max withdrawal is 5x the bonus. So as much as I understand you, I'm afraid the best thing to do next time is to choose what bonus you want to play with and if it's worth it.
Добрий день! У когось були проблеми з цією компанією? Мені дали верифікацію, яку я довго не можу пройти, всі документи я викинув миттєво, думаю, що вони навмисно тягнуть час, я повісив 1200 доларів, можливо, хтось мав подібний досвід і знає, як вивести гроші?
Good afternoon! Has anyone had any problems with this company? I was given verification, which I can not pass for a long time, all the documents I threw promptly I think that they are deliberately stalling time, I have hung $ 1200 perhaps someone who has had a similar experience and knows how to withdraw money?
Гарного вам дня!
Коли мова заходить про перевірку, я б не починав із порівняння ваших проблем з іншими, тому що кожен процес більш-менш унікальний. Якщо ви згодні, я б замість цього спробував зосередитися на конкретному питанні.
Поясніть, будь ласка, чому ви не змогли пройти перевірку?
Якщо є конкретна проблема з одним або кількома документами, будь ласка, зосередьтеся на поясненні різниці між тим, що казино попросило вас надати, і тим, що ви насправді надали.
Я вважаю, що коли ми обидва зрозуміємо, що потрібно надати, ви зможете зосередитися на належному виконанні запиту.
Тож не зволікайте та поділіться навіть офіційною причиною відмови казино, я вважаю це досить зручним, чесно кажучи.
Я вважаю, що чим більше інформації ми матимемо, тим більша ймовірність, що ми знайдемо рішення.
Що ти думаєш? Бажаєте поділитися більше?
Good day to you!
When it comes to the verification, I wouldn't start by comparing your issues to the others, because each process is more or less unique. If you agree, I would instead try to focus on the concrete issue.
Could you explain why you couldn't pass the verification, please?
If there is a specific issue with one or more documents, kindly focus on explaining the difference between what the casino asked you to provide and what you actually provided.
I believe that once we both understand what must be provided, you can focus on fulfilling the request properly.
So, don't hesitate and share even the casino's official rejection reason, I would find that rather handy, to be honest.
I believe that the more information we have, the more likely it is that we will find a solution.
What do you think? Care to share more?
Mystake
нещодавно виграв £600. Намагався зняти. Потрібно завершити перевірку. Зробіть це, і з’явиться повідомлення про те, що особу неможливо підтвердити. Підтримка електронною поштою. Без відповіді. Живий чат не працює.
будь ласка, допоможіть!
Mystake
recently won £600. Tried to withdraw. Need to complete verification. Do this and it says can’t verify identity. Emailed support. No answer. Live chat doesn’t work.
please help!
Вони пояснили вам причину, чому вони не можуть перевірити вас? Ви надіслали всю необхідну документацію? Повідомте нам про цю проблему, щоб допомогти вам. Ми чекатимемо вашої відповіді тут.
Have they explained to you the reason why they are not able to verify you? Have you sent all the documentation needed? Please give us some updates about this issue in order to help you. We will wait for your reply here.
Я б сказав, що це досить просто, просто натисніть на зелене поле в нашому огляді казино .
А потім ви просто реєструєтеся в казино за допомогою кнопки реєстрації.
Однак чи запитуєте ви, тому що думали зробити це й дати цьому казино шанс?
I'd say it's pretty simple, just click on the green box in our casino review.
And then you just register in the casino using the register button.
However, are you asking because you thought about doing it and giving this casino a chance ?
Так, мені дуже подобається займатися спортом. Я помітив, що вони багато займаються спортом, але я не впевнений, хороша в них репутація чи ні. Я також переживаю, що не зможу отримати гроші після виграшу. Отже, чи можна зареєструватися через казино. гуру, щоб у разі поганих результатів казино все одно могло надати мені допомогу
Yes, I really enjoy sports. I've noticed that they have a lot of sports, but I'm not sure if their reputation is good or not. I'm also worried that I won't be able to get the money after winning. So, is it possible to register through casino. guru so that if there are any bad results, casino can still provide me with help
Щоб отримати будь-яку допомогу, ви не повинні бути зареєстровані у нас. Якщо вам цікаво, ви можете прочитати більше інформації про казино. Індекс безпеки не найгірший і вище середнього. Що стосується відгуків гравців, я бачу, що вони настільки погані, наскільки це можливо. Відгуки користувачів можна прочитати тут.
Крім того, скарги є хорошим джерелом інформації, і я бачив, що є кілька відкритих і нещодавно дві нерозглянуті, тому я, ймовірно, буду обережним.
Звичайно, вам не потрібно хвилюватися про зняття відразу, якщо ви ще навіть не грали тут, але якщо ви спробуєте це, точно не за великі гроші, а для того, щоб зробити пробний депозит і подивитися, як воно піде. Якщо щось виникне, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти, якщо це можливо, але це також не гарантія, що казино співпрацюватиме, тому не кожну скаргу потрібно вирішувати.
Однак, якщо ви спробуєте, не соромтеся повідомити нам, як у вас справи чи який у вас досвід.
Удачі. ☘️
It is not a condition that you have to be registered through us to get any help. If you are interested you can read more information about the casino. Safety index is not the worst and it says above average. As far as player feedbacks are concerned, I can see that it is as bad as it gets. User reviews can be read here.
Also complaints are a good source of information and I have seen that there are some open ones and recently two unresolved ones, so I would probably be careful.
Of course you don't have to worry about the withdrawal right away when you haven't even played here yet, but if you try it, definitely not for a lot of money but rather to make a test deposit and see how it goes. If something comes up, you can contact us and we would try to help if possible, but this is also not a guarantee that the casino will cooperate, so not every complaint has to be solved.
However, if you do try it, feel free to let us know how you get on or what experience you have had.
Good luck. ☘️
Будь ласка, якщо ви прийшли сюди, щоб пограти, не соромтеся поділитися, як вам це сподобалося.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞
You're welcome, if you come here to play, feel free to share how you enjoyed it.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Привіт, я вніс депозит у розмірі 35 євро на mystake за допомогою картки Post and Pay Evolution, тепер я хотів зняти виграш, але його все одно відхиляють, навіть якщо я вставив банківський рахунок поштового відділення iban, і я спробував post and pay iban , я хотів би знати, як вивести капусту
Hi, I made a deposit of €35 on mystake with a post and pay Evolution card, now I wanted to withdraw the winnings but it continues to be rejected even though I put the post office bank account iban, and I tried post and pay iban, I would like to know how to withdraw cabbage
Salve io ho effettuato il deposito su mystake di 35€ con carta post e pay Evolution, ora volevo ritirare la vincita ma continua ad essere respinta anche se ho messo iban conto banco posta, e ho provato iban post e pay, vorrei sapere come poter prelevare cavolo
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.