Будь ласка, якщо ви прийшли сюди, щоб пограти, не соромтеся поділитися, як вам це сподобалося.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞
You're welcome, if you come here to play, feel free to share how you enjoyed it.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Привіт, я вніс депозит у розмірі 35 євро на mystake за допомогою картки Post and Pay Evolution, тепер я хотів зняти виграш, але його все одно відхиляють, навіть якщо я вставив банківський рахунок поштового відділення iban, і я спробував post and pay iban , я хотів би знати, як вивести капусту
Hi, I made a deposit of €35 on mystake with a post and pay Evolution card, now I wanted to withdraw the winnings but it continues to be rejected even though I put the post office bank account iban, and I tried post and pay iban, I would like to know how to withdraw cabbage
Salve io ho effettuato il deposito su mystake di 35€ con carta post e pay Evolution, ora volevo ritirare la vincita ma continua ad essere respinta anche se ho messo iban conto banco posta, e ho provato iban post e pay, vorrei sapere come poter prelevare cavolo
І я отримав електронний лист від mystake з проханням надати виписку з депозитного рахунку у форматі PDF, але я зробив депозит за допомогою post and pay, тобто спочатку вони кажуть, що ви можете вносити кошти за допомогою передплачених карток, а потім не дозволяють зняти допомогу
And I received an email from mystake asking for the deposit account statement in PDF, but I made the deposit with post and pay, that is, first they tell you you can deposit with prepaid cards then after that they don't let you withdraw help
E mi è arrivata un email da mystake chiedendo l'estratto conto dei depositi in pdf, ma io il deposito lo fatto con la post e pay, cioè prima ti dicono puoi depositare con carte prepagate poi dopo non ti fanno prelevare aiuto
Привіт, згідно з тим, що я читав, єдина у вас проблема полягає в тому, що ви не можете перевірити метод pamynet, так? Проблема полягає в тому, що ви, мабуть, не можете отримати pdf з передплаченої картки, тому ви не перший, хто намагається зрештою отримати виграш. Це все, що вам потрібно надати в казино, і всі інші документи були в порядку?
Я бачив, що ви вже подали скаргу , тому наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації. Я твердо вірю, що це стане можливим і ви зрештою отримаєте свої гроші.
Якщо з’явиться щось нове або казино повідомить вам про щось, повідомте нам у розділі скарг, а також не соромтеся повідомити нас тут, на форумі.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞
Hi, according to what I've read the only issue you have is that you can't verify the pamynet method yes ? The problem is that you can't get the pdf from the prepaid card apparently, so you're not the first one struggling hard to get wins in the end. Is that all you need to provide to the casino and all the other documents were fine ?
I saw that you have already submitted a complaint and so our team will try to help you in your situation. I firmly believe that this will be possible and you will eventually get your money.
If something new comes up or the casino informs you about something, let us know in the complaint section and feel free to let us know here on the forum also.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Привіт, ви маєте на увазі, що у вашому випадку ви пішли вперед і вам дозволили перевірити? Це, звичайно, була б чудова та чудова новина, але я не впевнений, тому питаю, щоб бути впевненим.
Якщо якимось випадком вам вдалося вирішити ситуацію або дізнатися щось нове, опублікуйте це у своїй скарзі , щоб Petronela також мала огляд.
Я чекаю на Вашу відповідь.
Hi, do you mean that in your case you moved forward and were allowed to verify ? That would certainly be great and wonderful news but I'm not sure so I'm asking just to be sure.
If by any chance you have managed to resolve the situation or learn anything new, post it in your complaint so that Petronela also has an overview.
I am waiting for your reply.
Привіт, я хотів би знати, чому він не дозволяє мені робити ставки в моєму казино Mystake. Я активував бонус і завантажив гроші для гри, але він не дозволяє мені робити ставки, ось що я отримую
Hello, I would like to know why it won't let me bet at my Mystake casino, I have activated a bonus and loaded money to play and it won't let me bet, this is what I get
Hola, quisiera saber por qué no me deja apostar en mi casino de Mystake, e activado un bono y cargado plata para jugar y no me deja apostar, me salta esto
Чи зверталися ви до служби підтримки щодо цієї помилки? Я вважаю, що вони повинні вміти пояснити. Будь ласка дайте нам знати.
Have you contacted the support team regarding this error? They should be able to explain, I reckon. Please let us know.
Привіт! Кілька днів тому я відкрив квант із 45, а потім був ще один квант із 10 доларами, і, граючи з 10 доларами, я отримав прибуток у 50 доларів, і тепер казино не дозволяє мені зняти гроші, як я можу це виправити ?
Hello, a few days ago I opened a quant with 45 and then there would be another quant with $10 and playing with the $10 I made a profit of $50 and now the casino won't let me withdraw my money, how could I fix that?
Hola hace unos días abrí una cuánta con 45 y luego habría otra cuánta con 10$ y jugando con la de 10$ logré unas ganancias de 50$ y ahora el casino no me deja retirar mi dinero como podría hacer para solucionar eso
Скажіть, будь ласка, чому вам не дозволили відмовитися? Ви пройшли процес верифікації в цьому казино?
Could you tell us what the reason is for not letting you withdraw, please? Did you pass the verification process at this casino?
Скільки вам довелося чекати на зняття, будь ласка?
Ось посилання , де ви можете надіслати відгук користувача, якщо хочете.😉
So how long did you have to wait for the withdrawal, please?
Here's the link where you can submit a user review if you wish.😉
Я створив обліковий запис, я грав, мені було весело, і коли прийшов час зняти гроші, я отримав таку помилку:
На жаль, нам не вдалося перевірити вас
Нам не вдалося перевірити ваш профіль, оскільки ваш вік не відповідає вимогам. Якщо у вас виникли запитання, зверніться до Компанії, де ви намагаєтеся підтвердити свій профіль kyc@mystake.email
Я повнолітній і не знаю чому так сталося, так само я написав листа на адресу, яка була вказана в повідомленні про помилку
Я чекаю вирішення цієї проблеми, і якщо будь-яка особа з форуму, модератор чи активний учасник спільноти може мені допомогти, оскільки мені потрібні ці гроші, я надам всю необхідну інформацію, щоб підтвердити, що я повнолітній і мати можливість зняти свої гроші
Звичайно, велике спасибі всім
I created an account, I played, I had fun and when it came time to withdraw the money I got the following error:
Unfortunately, we couldn't verify you
We could not verify your profile as your age doesn't match the requirements. If you have any questions, please contact the Company where you try to verify your profile kyc@mystake.email
I am of legal age and I do not know why this happened, in the same way I wrote an e-mail to the address which was indicated in the error message
I am waiting for the solution to this problem and if any person from the forum, moderator or active member of the community can help me because I need that money and I will give all the information necessary to confirm that I am of legal age and to be able to withdraw my money
Of course, thank you very much to everyone
Me cree una cuenta, jugué, me divertí y ala hora de retirar el dinero me saltaba el siguiente error:
Unfortunately, we couldn’t verify you
We could not verify your profile as your age doesn't match the requirements. If you have any questions, please contact the Company where you try to verify your profile kyc@mystake.email
Soy mayor de edad y no se porque ocurrió eso, de igual forma le redacte un e-mail a la dirección la cual se indicaba en el mensaje de error
espero la solución de este problema y si alguna persona del foro, moderador o miembro activo de la comunidad puede ayudarme porque necesito ese dinero y daré todos los datos que sean necesarios para confirmar que soy mayor de edad y para poder retirar mi dinero
desde ya muchas gracias a todos
Привіт, ти вказав свою дату народження чи щось схоже в реєстраційній формі? Під час верифікації ви надіслали свій ідентифікатор, чи як тільки ви спробували його підтвердити, ви отримали цю помилку без можливості надіслати щось у казино?
Звичайно, ви вчинили правильно, написавши на електронну адресу, зазначену на знімку екрана, і ми почекаємо, яку відповідь ви отримаєте від казино. Можливо, це просто якесь непорозуміння, і ви разом його вирішите без проблем.
Однак якщо це не так, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо вам допомогти.
Дайте мені знати, коли отримаєте відповідь.
Hi, did you select your date of birth or something similar in the registration form ? When you verified did you send your ID or as soon as you tried to verify it threw you this error without the possibility to send anything to the casino ?
Of course, you did the right thing to write to the email listed in the screenshot and we will wait to see what reply you get from the casino. Maybe this is just some misunderstanding and you will solve it together without any further problems.
However, if that is not the case, feel free to contact us and we will try to assist you.
Let me know when you have an answer.
Гей, я не думаю, що це залежить від країни, якщо ми не говоримо про те, що Великобританія обмежена в казино. Це не хвилювання.
У будь-якому разі, як довго ви чекали на зняття коштів? Це ваш перший? Ви змогли перевірити чи це ще не було потрібно?
Hey, I don't think it depends on the country, unless we were talking about the UK being restricted in a casino. That's not a concern.
Anyway, how long have you been waiting for a withdrawal ? Is this your first one ? Have you been able to verify or it was not needed yet ?
див. Іноді варто просто трохи потерпіти і не хвилюватися відразу. Згідно з тим, що пишуть багато гравців, зазвичай виведення коштів відбувається не відразу, але якщо це було протягом 24 годин, я б сказав, що це ідеально.
Я припускаю, що після цього досвіду ви продовжите грати тут, чи не так? 🙂
See. Sometimes you just have to be a little patient and not worry right away. The withdrawals according to what a lot of players write are usually not immediately in order, but as long as it was within 24 hours, then it's perfect I would say.
I suppose after this experience you will continue to play here, am I right ? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.