Привіт! Я пишу тут, сподіваючись отримати допомогу в отриманні запиту на викуп від програми Lucky Legends Casino. Я подав запит на обмін на 500,00, який я виграв 24.06.2024. Я лише один раз надіслав їм електронний лист, щоб перевірити статус, і два дні тому (17.07.2024) помітив, що запит було відхилено через невідповідності мого облікового запису. Я переконався, що дотримуюся всіх правил і норм, щоб уникнути цієї проблеми. Сьогодні я помітив, що кошти повернулися на мій рахунок коштів у казино, і з тих пір я подав запит на викуп. У мене збережено всі електронні листи, які я надіслав і отримав, а також скріншоти моїх запитів. Якби хтось міг допомогти мені в цьому, я був би дуже вдячний.
Джошуа М.
Hello! I'm am posting here hoping to get some assistance in receiving a redemption request from the Lucky Legends Casino App. I requested a redemption for 500.00 that I won on 6/24/2024. I only emailed them once to check on the status and noticed two days ago(7/17/2024)that the request was denied due to inconsistencies with my account. I made sure I followed all the rules and regulations so that I might avoid this issue. Today I noticed that the funds were back in my Casino funds account and have since, requested another redemption. I have all emails that I've sent and received saved as well as screenshots of my requests. If someone could assist me in this, I would greatly appreciate it.
Joshua M.