ФорумКазиноLucky Legends Casino - загальне обговорення

Lucky Legends Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від cawoods903
|
25518 переглядів 142 відповідей |
|
1...6 7 8
4 міс. тому

Привіт! Я пишу тут, сподіваючись отримати допомогу в отриманні запиту на викуп від програми Lucky Legends Casino. Я подав запит на обмін на 500,00, який я виграв 24.06.2024. Я лише один раз надіслав їм електронний лист, щоб перевірити статус, і два дні тому (17.07.2024) помітив, що запит було відхилено через невідповідності мого облікового запису. Я переконався, що дотримуюся всіх правил і норм, щоб уникнути цієї проблеми. Сьогодні я помітив, що кошти повернулися на мій рахунок коштів у казино, і з тих пір я подав запит на викуп. У мене збережено всі електронні листи, які я надіслав і отримав, а також скріншоти моїх запитів. Якби хтось міг допомогти мені в цьому, я був би дуже вдячний.


Джошуа М.

Автоматичний переклад.
mccallionjoshua
4 міс. тому

Привіт, це триває досить довго, і ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцеві. Але якщо були деякі невідповідності з вашим обліковим записом, що саме це означає? Який спосіб оплати ви використовуєте для зняття коштів?

Звичайно, якщо ви не знаєте, що робити далі і як вирішити цю ситуацію з казино, ви можете подати нам скаргу.

Зробити це можна за цим посиланням . ⬅️

Ви це зробите?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

О, вони такі хитрі. Наразі є відкрита справа через іншого арбітра, щоб LL обрахував моє відкликання.

Автоматичний переклад.
niclessner4
4 міс. тому

Хм, не могли б ви сказати трохи більше, тому що ні я, ні інші гравці, здається, не отримали багато користі з того, що ви написали. Я бачу, що йдеться про ваше відкликання, яке ви, мабуть, ще не отримали. У чому причина казино і як довго ви чекали? Куди ви про них повідомили?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

На даний момент нічого не вирішено. Я створив абсолютно новий обліковий запис. І вони досі кажуть, що це не той обліковий запис. Це поточний рахунок через мій банк. Лише з моїм іменем в обліковому записі. Потім вони кажуть, що їм потрібна pdf-копія моєї банківської виписки, яка відповідає новому рахунку. Тож я надіслав це. Все законно, але вони все ще кажуть мені ні.

Автоматичний переклад.
kpease13
4 міс. тому

Я бачу, що це триває досить довго, і ви зробили ідеальний вчинок, подавши скаргу.

Я знаю, що це, звичайно, зовсім неприємно, і якщо ви створили новий обліковий запис для зняття грошей, і казино не вистачило навіть для того, щоб надіслати їх вам, ми побачимо, що ми можемо вирішити, і ми зможемо щоб допомогти вам.

Якщо ви скажете, що нічого не змінилося, то нам доведеться чекати подальшого розвитку подій.

Сподіваюся, вийде добре.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Щодо мого останнього вилучення.

14.jun Запит на зняття коштів

2. Липень Запит на зняття схвалено

Це було здійснено 24 липня btc.

Це займає приблизно 30 робочих днів.

Все-таки добре витягнути гроші.

Якби ця одна річ не була проблемою, тоді «все добре».

Незалежно від того, наскільки добре все інше, казино, яке не виплачує гроші, не є казино.

Автоматичний переклад.
mmgg33441
4 міс. тому

Це було справді довго чекати. Ви коли-небудь дізналися, що стало причиною затримки?🤔

Чи можу я запитати, чи продовжуєте ви зараз грати в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

26 липня я подав заявку на зняття додаткових 1000 доларів США. Я буду терпляче чекати.

Що викликає затримку?

Правила казино.

Мені сказали, що це може зайняти до 12 робочих днів після схвалення мого запиту на зняття коштів.

Тож якщо його не затвердять, я не знаю, скільки часу це займе.

Але на мою підтримку відреагували належним чином. І я нарешті зміг забрати свої гроші. Одне це робить мене щасливим.

Автоматичний переклад.
mmgg33441
4 міс. тому

Так, зазвичай ми даємо казино 14 повних днів на обробку виведення коштів. Це може зайняти кілька днів, особливо якщо мова йде про перший і потрібно провести перевірку. Але я не хочу сказати, що це нормально, коли казино потребує багато часу, щоб затвердити це. Просто їм потрібно пройти всі документи, і може статися, що завадять якісь перешкоди.

Я сподіваюся, що вони зможуть виплатити ваші гроші якомога швидше, і я радий, що ви щасливі. Дайте нам точно знати, як пройшло останнє зняття коштів.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Речі починають виглядати зловісно.

23 липня я подав запит на зняття коштів у нашому дочірньому казино, cryptoLoko Casino.

2. Це майже така сама сума, як я подав заявку на Lucky Legend 2 липня.

Виведення, здійснене 24 липня, могло бути з cryptoLoko.

Служба підтримки CryptoLoko надала мені цей ідентифікатор транзакції.

Я вважаю, що зняття з казино RTG потребує часу, тому я подумав, що зняття 24 липня буде з Lucky Legend. Однак також є ймовірність, що це буде cryptoLoko.

Ідентифікатор транзакції може побачити кожен, хто знає мою адресу.

Можливо, cryptoLoko бреше.

турбуватися.

Автоматичний переклад.
mmgg33441
3 міс. тому

Чи правильно я розумію, що ви надіслали запит на зняття з двох казино одночасно? Це так? Ви отримали щось із цього? Вибачте, я не зрозумів.🤷‍♀️

Якщо ми можемо чимось допомогти, просто дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Це вірно. Я подавав заяву на зняття в два місця.

І КріптоЛоко майже в той же день знявся.

І Lucky Legend був знятий сьогодні вранці. Здається, про це забули, але я задоволений, що його вилучили.

Я був здивований, наскільки швидко CryptoLoko виводив гроші. Я думаю, що це був просто збіг обставин.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
mmgg33441
3 міс. тому

Дякую, що вияснили це. Я радий, що вам вдалося отримати гроші з обох сайтів. Збіг чи ні, але дуже приємно, як швидко це було оброблено. Правда?😉

Не забудьте залишити свої відгуки про цей досвід. Ви?🙂

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я перегляну його пізніше.

Це неліцензійне казино, і виведення коштів може бути повільним, але, крім цього, це непогане казино.

Автоматичний переклад.
mmgg33441
3 міс. тому

Наперед дякую за поширення.😉

Автоматичний переклад.
mmgg33441
3 міс. тому

Привіт, ви все ще розглядаєте відгук?

Було б прикро не передати такий корисний відгук. Проте без тиску.

Гарного вам!


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мені подобається це казино, дуже рідко я програю

Автоматичний переклад.
lisajomartinez5150
3 міс. тому

Гей, я дуже радий, що тобі подобається казино. Ви багато виграєте, чи не так? У вас є скріншоти таких перемог? У вас є щось, чого немає в інших казино, і чи цінуєте ви це? 😁

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я висловив щасливі легенди, перш ніж вони вже перевірили мене, то чому зараз. Коли я намагався внести лише 80,00, я хотів. Дав рахунок за спектр. Дав. Дзвінок рахунок з банку ще. Сауд не може підтвердити мене, коли ти це вже зробив

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого