Він там,
Мені прикро чути про проблему. Чи не могли б ви спробувати видалити тимчасові файли та файли cookie? Спробуйте відкрити засіб створення скарг в анонімному режимі, вимкнувши будь-які активні розширення браузера або відкрити скаргу в зовсім іншому браузері.
Якщо нічого з цього не вирішує проблему, запишіть відео та надішліть його на адресу community@casio.guru разом із вашою IP-адресою. Ми докладемо всіх зусиль, щоб виявити проблему.
Зазвичай у таких проблемах винні файли cookie або розширення. Я хотів би вірити, що мої пропозиції допоможуть вам. Я чекаю вашої відповіді, щоб переконатися, що скарга буде розглянута.
He there,
I'm sorry to hear about the issue. Would you please try deleting temporary files and cookies? Try opening the complaint creator in anonymous mode, disabling any active browser extensions, or opening the complaint in an entirely different browser.
If none of this resolves the problem, please record a video and send it to community@casio.guru along with your IP address. We will do our best to identify the problem.
Usually, cookies or extensions are to blame for such problems. I would like to believe my suggestions will help you out. I will wait for your response just to make sure the complaint will make it through.
Автоматичний переклад.