ГоловнаФорумКазиноLucky Legends Casino - загальне обговорення

Lucky Legends Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від cawoods903
|
34 696 переглядів 148 відповідей |
|
1...7 8
sherrylttl2019
4 міс. тому

Привіт, чи пробували ви запитати, про що йдеться, коли у вас вимагають ці документи? У деяких випадках казино також можуть проводити додаткову перевірку або запитувати у вас деякі речі, як у цьому випадку. Ви намагалися зняти гроші?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

намагається подати скаргу з анульованим виграшем 40801,33 і не дозволяє мені вказати суму у формі скарги

Автоматичний переклад.
Geebs890
3 міс. тому

Він там,

Мені прикро чути про проблему. Чи не могли б ви спробувати видалити тимчасові файли та файли cookie? Спробуйте відкрити засіб створення скарг в анонімному режимі, вимкнувши будь-які активні розширення браузера або відкрити скаргу в зовсім іншому браузері.

Якщо нічого з цього не вирішує проблему, запишіть відео та надішліть його на адресу community@casio.guru разом із вашою IP-адресою. Ми докладемо всіх зусиль, щоб виявити проблему.

Зазвичай у таких проблемах винні файли cookie або розширення. Я хотів би вірити, що мої пропозиції допоможуть вам. Я чекаю вашої відповіді, щоб переконатися, що скарга буде розглянута.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я так і не отримав своїх 7000 доларів. Гуру нібито допомагав, а казино сказало, що я не підкоряюся вимогам казино. Я дав їм усе, включаючи виписку з банківського рахунку. Більше я нічого не міг надіслати. Гуру став на бік казино і перестав допомагати. Тож ні, я втратив 7000 доларів

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

На даний момент нічого не вирішено. Я створив абсолютно новий обліковий запис. І вони досі кажуть, що це не той обліковий запис. Це поточний рахунок через мій банк. Лише з моїм іменем в обліковому записі. Потім вони кажуть, що їм потрібна pdf-копія моєї банківської виписки, яка відповідає новому рахунку. Тож я надіслав це. Все законно, але вони все ще кажуть мені ні.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Ось що сталося зі мною! Я тричі надсилав їм pdf-файл свого облікового запису. Все одно сказав ні. Я боявся, що вони тільки продають мою банківську інформацію.

Автоматичний переклад.
Billben501968
2 дн. тому

Як я бачу, ви перестали відповідати на вашу скаргу , тому її потрібно відхилити.

Проте, якщо проблему не було вирішено, ви могли б повторно відкрити справу, але ви цього не зробили.

Отже, чи вирішено це в кінці, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Як я бачу, ви перестали відповідати на вашу скаргу , тому її потрібно відхилити.

Проте, якщо проблему не було вирішено, ви могли б повторно відкрити справу, але ви цього не зробили.

Отже, чи вирішено це в кінці, будь ласка?

Автоматичний переклад.
учора

Ні, моя скарга не була задоволена. Останнє повідомлення, яке я отримав, стосувалося того, що мою скаргу було відхилено пару тижнів тому. Я надіслав повідомлення luckylegends, щоб вони припинили надсилати рекламу після того, як мене пограбували. Отримав електронний лист, що вони не знали, про що я говорю. Сказав, що моє відкликання схвалено, їм потрібен лише рахунок за комунальні послуги. Я все це відправив. Гуру, ти навіть це надіслав!

Автоматичний переклад.
учора

Лмаооооооооооооо.

Не буду сміятися над вами, АЛЕ я пам’ятаю свою «ситуацію» з цим конкретним казино і дозвольте мені сказати вам...!! Це були МІСЯЦІ живих чатів, електронних листів, втручання Casino Guru, відтворення вже зіграних умов ставок, і врешті-решт я отримав близько 70% того, що мені заборгували. Коли я кажу тобі НЕ ГРАТИ В LUCKY LEGENDS... і ти з цього моменту граєш... (Це називається стріляти собі в ногу. З метою. ПОТІМ вливати спирт у кульову рану. Удачі всім

Автоматичний переклад.
учора

Ні, моя скарга не була задоволена. Останнє повідомлення, яке я отримав, стосувалося того, що мою скаргу було відхилено пару тижнів тому. Я надіслав повідомлення luckylegends, щоб вони припинили надсилати рекламу після того, як мене пограбували. Отримав електронний лист, що вони не знали, про що я говорю. Сказав, що моє відкликання схвалено, їм потрібен лише рахунок за комунальні послуги. Я все це відправив. Гуру, ти навіть це надіслав!

Автоматичний переклад.
18 год. тому

Щоб ми могли вам допомогти, вам потрібно повністю співпрацювати з нашою групою розгляду скарг і казино.

Як я бачу у вашій скарзі , причиною її закриття є те, що ви насправді цього не зробили, тому, на жаль, ми не змогли вам допомогти.

Якщо вам потрібно повторно відкрити скаргу, зробіть це належним чином, і я впевнений, що за повної співпраці з вашого боку ми зробимо все можливе, щоб її вирішити.

Автоматичний переклад.
1...7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого