ФорумКазиноLucky Legends Casino - загальне обговорення

Lucky Legends Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від cawoods903
|
25391 переглядів 142 відповідей |
|
1...7 8
sherrylttl2019
3 міс. тому

Привіт, чи пробували ви запитати, про що йдеться, коли у вас вимагають ці документи? У деяких випадках казино також можуть проводити додаткову перевірку або запитувати у вас деякі речі, як у цьому випадку. Ви намагалися зняти гроші?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

намагається подати скаргу з анульованим виграшем 40801,33 і не дозволяє мені вказати суму у формі скарги

Автоматичний переклад.
Geebs890
2 міс. тому

Він там,

Мені прикро чути про проблему. Чи не могли б ви спробувати видалити тимчасові файли та файли cookie? Спробуйте відкрити засіб створення скарг в анонімному режимі, вимкнувши будь-які активні розширення браузера або відкрити скаргу в зовсім іншому браузері.

Якщо нічого з цього не вирішує проблему, запишіть відео та надішліть його на адресу community@casio.guru разом із вашою IP-адресою. Ми докладемо всіх зусиль, щоб виявити проблему.

Зазвичай у таких проблемах винні файли cookie або розширення. Я хотів би вірити, що мої пропозиції допоможуть вам. Я чекаю вашої відповіді, щоб переконатися, що скарга буде розглянута.

Автоматичний переклад.
1...7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого